4 Септември, 2024 13:21 4 902 21

Подробности около ремонта на улица „Опълченска“

  • опълченска-
  • улица-
  • софия-
  • ремонт

Най-скъпата част от ремонтирането ще е изграждането на канализационен колектор

Подробности около ремонта на улица „Опълченска“ - 1

Най-сложната и скъпа част от ремонта, който се извършва на столичната улица „Опълченска“, ще е изграждането на канализационен колектор с голям капацитет. Той ще спомогне с отвеждането на водите на редица квартали. От повторното изграждане на колектора зависи и изграждането на канализация под булевардите „Ген. Тотлебен“ и „Цар Борис III“, които са следващите приоритетни големи обекти на Столична община. Освен канализацията, ще се подмени и електроинсталацията под платното.

Също така ще има разширено пътно платно с две ленти в посока и BUS ленти, подменена подземна инфраструктура, нови тротоари, LED осветление и контактна мрежа на тролейбусите, както и удвояване на премахнати дървета.

Разширението на улицата ще облекчи трафика и ще намали задръстванията, уточняват от Столична община. Новите бус ленти ще дадат приоритетно движение на градския транспорт.

„Въпреки че се налага да премахнем 39 дървета от едната страна на улицата, ще засадим 103 нови – не само по улицата, но и в близост до нея. Ще положим специални грижи за новозасадените дървета, за да сме сигурни, че няма да изсъхнат", казва кметът Васил Терзиев.

Подробна статистика за средните цени на имоти в България по градове и квартали може да видите ТУК


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ТаУмВзе

    11 15 Отговор
    Поотраснали дървета! ХАХАХАХХАХ
  • 2 РАСТЕ И ПЛЕШИВЕЕ

    17 10 Отговор
    АКО ТОВА Е ИСТИНА НАИСТИНА ЩЕ Е ДОБРЕ! НО КАТО ЗНАМ ОТНОШЕНИЕТО НА БЪЛГАРИНА КЪМ ДЪРВЕТАТА В ГРАДА ДЪЛБОКО СЕ СЪМНЯВАМ.ДИШАЙТЕ ДЪЛБОКО СТОЛИЧАНИ.ЧАКАМЕ ВИ В БЕЛОДРОБНАТА КЛИНИКА.ТОВА ИЗОБЩО НЕ Е ИРОНИЯ.
  • 3 ВсеКуи

    22 14 Отговор
    Всеки ремонт завършва по един и същи начин, ако платната са 3 ... стават 2 - или бус лента или за велосипеди правят. Няма друг град голям, в който вместа да се чудят как да увеличзат пропускателната способност/средна скорост - като карат колита да карат без да спират. Ние намаляваме лентите - респективно се увеличава броя коли в една лента, имаме и сверофар и като цяло накрая придвиждането става тръгни/спри на първа скорост - вместо на 3-4та без да спираш. Полегналите полицай допълнително съсипват трафика и не носят нищо друго освен до по-голямото замърсяване на въздуха. На ръководителите на града трябва да се набие в главите: че по-ниска средно скорост означава повече тръгни-спир и респективно големи емисии, защото ръчкаш на първа при всяко потегляне. Едно е да се дживиш с 40, друго е с 10 км... но на думи всикчи за зелени, нищо че с дела тровят града ни.

    Коментиран от #6, #8, #16

  • 4 Сталин

    17 10 Отговор
    В България вандализма е национален спорт ,всички села в България са като пустиня,няма и едно дърво ,всичко е изсечено,навсякъде в България е залято с бетон ,няма трева ,няма дървета,няма цветя,няма въздух ,само кал и мръсотия,и българския цървул плаща 200К за бетонен коптор да живее в такива мизерни гета,всеки който унищожава дървета без причина , трябва да бъде екзекутиран,едно дърво струва повече от един дебилен цървул
  • 5 Сталин

    16 10 Отговор
    Да ,ще засадят дървета тип храсти ,както пред новопостроените блокове,
  • 6 Град

    28 1 Отговор

    До коментар #3 от "ВсеКуи":

    Тази част на града е старо строителство и някога не са си и помисляли,че всеки нов жител,ще домъкне със себе си бангията и претенциите!!!
  • 7 az #СВО

    6 14 Отговор
    Най-накрая Ухото ще висне на някое дърво...
  • 8 Решението

    11 6 Отговор

    До коментар #3 от "ВсеКуи":

    е просто и вече е измислено: високи такси за центъра. Моментално се опразва и трафикът става песен. При нас в Сингапур е така. Да вярно, скъпо излиза ако ти трябва да ходиш с кола в центъра, но всеки си решава според джоба. Изчезват пушилниците, много хора минават на метро и така

    Коментиран от #9, #20

  • 9 БГ ПОЛИТИК

    16 5 Отговор

    До коментар #8 от "Решението":

    АБСОЛЮТНО ВЯРНО ОБАЧЕ НАЛИ ЩЕ ЗАГУБИМ ЕЛЕКТОРАТ СЕЛСКИ ИЗСИПАЛ СЕ В СОФИЯ.ЛОШО НЯМА ДА ДОЙДАТ АМА ДА НЕ ИСКАТ ДА ХОДЯТ ДО ЦЕНТЪРА С КОЛА.МНОГО Е МАЛЪК ТОЗИ ЦЕНТЪР ДА СЪБЕРЕ 2000000 ГАЛОША. ТОВА Е ГЕНОЦИД ЗА ХОРАТА КОИТО ЖИВЕЯТ ТАМ!!!
  • 10 БгТопИдиот🇧🇬

    12 10 Отговор
    С парите за укра щеше да поднови цялата пътна мрежа в област СФ.

    Коментиран от #11

  • 11 ПЪЛНОПРАВЕН ГРАЖДАНИН НА БЪЛГАРИЯ

    12 3 Отговор

    До коментар #10 от "БгТопИдиот🇧🇬":

    с парите които откраднаха политиците на българия които си ги избират българите можехме да обновим з Българии. стига си търсил под вола теле .
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Абе

    7 9 Отговор
    Защо сечете 100 годишни дървета бе пе пераси!

    Коментиран от #15

  • 14 Зелени Данъци

    5 5 Отговор
    Очаквайте Зеления данък. Освен въглеродния. Точат голямата брадва , ама стадото си блее по зелените дървета.
  • 15 Дъртак

    14 3 Отговор

    До коментар #13 от "Абе":

    Защото са дърти и разбиват подземната инфрастуктура и тротоарите. Това е град, а не гора. Корените влизат в каналите, късат водопроводи и кабели. На всеки 10/15 г дърветата се подменят през едно. Както беше едно време. Някой въртоглав се събудил и станал зелен разбирач. Унищожихте всичко в град и планина.
  • 16 Вярно е

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "ВсеКуи":

    В допълнение. Сливница, Каблешков,К. Величков и Ситняково трябва да образуватеътрешно градски скоростен ринг на София. Без светофари с кръстовища на две нива. Защо на Ф. Кутев и Симеоновско не направиха естакада? Там трафика е по голям от Симеоновско и Яворов. А на Каблешков и Ч. Връх пак няма на две нива. Всичко, което се започва като ремонт е морално остаряло вече. Защо на Околовръстно и Драгалевци е кръгово на две нива а на Симеоновско е светофар с тапа до Студентски град. Липсва Визионерство за бъдещето. Архитектите не виждат повече от носът си и комисионната.
  • 17 Архитектът

    9 1 Отговор
    Наблъскали сте в територия за 300 000 към два милиона калпака и искате зелено и пембено. Мумбай е същата работа. Незнайно защо г.оведата се натискат в големите градове и после мучат че нямало било зеленина . В Щатите комшията ти е на пет километра.
  • 18 Ужас безкрай

    4 2 Отговор
    И защо комуникациите са под улицата, а не под тротоара?
  • 19 Оставка

    1 1 Отговор
    ДС внучето терзията и проксито на банкя малкия бб от Спести от София бързичко се разкриха, Жалко за всички, които бяхме поставени пред този избор между дс и ванчето ....
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Денис

    1 0 Отговор
    С ремонта трябва да се изгради и транспортен надлез над бул. Сливница. Защото пак ще има задръстване. Така стана и при ремонта от Фандъкова на бул. Черни връх защото не направи надлез над ул. Сребърна и след ремонта пак има огромно задръстване. Икономията при ремонтите е майка на немотията а целта оправдава средствата. Надлези трябва да има над бул. Сливница и със Христо Ботев, Щросмайер, дории над кръговото на Мария Луйза за трамваите. Столицата се нуждае още от стотици транспортни надлези и подлези.