Борис Борисов, известен като Боби Белята, беше застрелян в четвъртък вечерта в София. Тялото на Борисов, който е криминално проявен, е открито близо до Казичене.
Малко след 21,40 е подаден сигнал, че в района на Казичене се чуват изстрели, съобщиха за Факти.бг от пресцентъра на СДВР.
Предполага се, че застреляният Борис Борисов, известен като Боби Белята, имал среща в района, но за момента не е ясно с кого и затова полицаите разпитват живеещи в района на инцидента.
Борис Борисов е известен в столичния престъпен свят. Той е с условна присъда за това, че е сложил бомба в столичен автосервиз през 2002 година. Тогава той е задържан заедно със свой познат, Боян Харалампиев - Митничара, по това обвинение. Малко по-късно обаче съдът ги освобождава. Борисов обяснява, че по време на взрива е бил на риба. Именно този случай кара тогавашния главен секретар и сегашен премиер Бойко Борисов да каже прословутата реплика "Ние ги хващаме, а те ги пускат".
До 2007 година Боби Белята е известен автомобилен състезател, който печели няколко международни приза. 2007 година обаче слага край на кариерата си. Той е смятан и за приближен до сочения за наркобос Христофорос Аманатидис, както и за част от бандата на Чуковете.
Тази сутрин на мястото се извършва втори оглед. Във връзка с открития мъртъв снощи Борис Борисов, вътрешният министър Веселин Вучков бе категоричен пред журналистите в парламента, че става въпрос за убийство.
„Има свидетел, но дали е очевидец или не, това са вече подробности, които ще се уточнят допълнително", коментира вътрешният министър Веселин Вучков.
Според "Сиела" Борис Любомиров Борисов има участия в няколко фирми, между които "Б анд Б тийм", "Бонико пропъртийз", "СРБ 97", "Сдружение на действащите автомобилни състезатели" и други.
Борис Борисов започва кариерата си на автомобилен състезател през 2000 г.
под ръководството на Николай Николов, с участие в планински шампионат - “Осогово-2000” с ВАЗ-2107, където печели третото място.
През 2001 г. участва в рали “Хеброс” с „Пежо 106”, като навигатор на Н. Николов, където печелят първо място в клас А5 и 6-то място в генерално класиране. Същата година става единствения носител за последните двадесет години на купа “Феър плей” (13 октомври 2001).
През 2002 г. участва в шампионатите по рали-крос и писта с „Лада Самара”, където печели призови места.
През 2003 г. става първи в клас N2 с „Опел Корса” при участието си в рали “България”. В този старт негов навигатор е Борис Рангелов.
През 2004 г. завършва в шампионата по рали крос като вицешампион със „Ситроен Саксо”
През 2005 г. 3-о място в клас А5, като записва победа и първо място на писта “Стара Загора”. През същата година е и 3-и в клас I/6 от шампионата по рали-крос, с „Форд Пума”.
През 2006 г. – завършва сезона като шампион в клас А5 и втори в генерално класиране на група А и N до 1600 куб. см. в пистовия шампионат с „Форд Пума”
Поради лични ангажименти през 2007 г. временно преустановява спортната си дейност.
През 2008 г. Борис Борисов , става част от отбора на “ПРИСТА ОЙЛ РАЛИ ТИМ”, като пистов пилот на отбора с „Мицубиши Лансър Ево 9”. Завършва годината с титлата в генералното класиране на обединената група А и N над 1600 куб.см, печелейки шампионата в последния старт за годината – писта „Бургас 2008”. Същата година, по време на първото издание на „Шампион на шампионите” става и първият официален победител в годишната надпревара.
През 2009 г. Започва шампионата с „Мицубиши Лансър Ево 9, но го заменя със „Субару Импреза WRX N14 TMR 08. Във временното класиране на шампионата на писта е лидер, но два кръга преди края на първенството състезателен инцидент му отнема шанса да потвърди шампионската си титла от предишния сезон и завършва годината с 3-о място в клас А8 и 3-о, място в генерално класиране обединената група А и N над 1600 куб.см.
През същата година завършва и на трето място в А8 на скоростния планински шампионат.
През тази година, Борис Борисов се състезава в едновременно в двата скоростни шампионата (пистов и на планински изкачвания) със Субару Импреза WRX N10 в клас Х4. След четири състезания от пистовата надпревара той се бори за челното място в генерално класиране в обединена група Е и Х над 1600 куб. см. След три старта от планинското първенство Борис Борисов е лидер в класирането на обединената група Е и Х над 1600 куб. см (24 т.), както и в клас Х4. Той е единственият пилот, който има пълен сбор от 30 т. - три старта и три победи в класа от стартовете за сезон 2010 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 белята
08:54 27.02.2015
2 яяяя
09:11 27.02.2015
3 тошибиян
10:00 27.02.2015
4 онзи
10:49 27.02.2015
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 kiko
12:55 27.02.2015
7 Anyone
15:28 27.02.2015
8
18:43 27.02.2015
9 ВВИ4КОВ
20:28 27.02.2015
10 Бо4о Харабито
20:37 27.02.2015
11 Компанията
20:57 27.02.2015
12 4и4о ПЕИИ
21:33 27.02.2015
13 4и4о ПЕИИ
21:34 27.02.2015
14 вис 21
Коментиран от #15
23:22 27.02.2015
15 ahaha
До коментар #14 от "вис 21":
Хаахах, дупетат! Браво, много правилно нарицателно!15:00 28.02.2015