29 Януари, 2018 10:53 3 562 1

Смъртни заплахи към служител на БДЖ след журналистическо разследване

  • бдж-
  • служител-
  • заплахи

Ти си мъртъв. Събрал си се с лоши хора. Ще се насадиш, да знаеш" - такова обаждане получи машинист, който разказа пред Нова тв за казус с повреден локомотив, който е бил неглижиран от ръководството.

Позвъняването се случва часове след излъчването на изобличаващия материал. Запис на заплахите беше излъчен в "Здравей, България" пред директора на "Холдинг БДЖ" ЕАД Владимир Владимиров и управителя на БДЖ „Товарни превози” ЕООД Любомир Илиев.

Илиев разпозна гласа от телефона като Бойко Стоилов, който отговаря за ремонтите.

"Не мога да тълкувам думите на друг човек. Разговорът може да е бил изрязан", коментира той.

В репортажа се разказва за масовото надвишаване на извънредния труд на машинистите в БДЖ за района на София – близо 40 хиляди часа, което е двойно над допустимото по закон.

Разследването разкрива как при липсата на пари за назначаването на машинисти в железниците има заплати за… футболисти. И как БДЖ плаща хиляди левове за ремонти на локомотиви, които след броени часове или дни отново се повреждат.

"Всичко това е поредица от лъжи, които водят до голяма манипулация", коментира Владимиров.

На въпроса дали се извършват фиктивни ремонти, Илиев отговори, че преди да бъде пуснат локомотивът на работа, му се извършва технически преглед и седем лица проверяват това по веригата.

"Локомотивът е на 40 години. Той по всяко време може да дефектира", коментира той.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шопа

    5 0 Отговор
    Пълни глупости, машината е на 40 години и по всяко време може да дефектира.
    Тука из Холандия и Германая, също така и в Швейцария и Франция има доста по стари от тези и се движат перфектно, дори повечето локомотиви за маневри и къси разстояния са оборудвани с дистанционно.
    Истината е в добрата поддръжка на машината, ама наистина поддръжка, не да се краде, и машината ще надживее всички идиоти в тая локомотивна работилница.