Глутница кучета уби жена в Долна Оряховица.
10 животни нападнали 39-годишната жертва в четвъртък сутринта.
Жената е отивала на работа.
Сигнал за случая е постъпил в Областна дирекция на МВР-Велико Търново днес потвърди за "Фокус" Марияна Христова, говорител на Областна дирекция на търновската полиция. Тя уточни, че след установяване самоличността на загиналата се знае, че тя е от Долна Оряховица.
"Първоначалният оглед показва, че смъртта е настъпила в следствие на разкъсни рани. Предполага се, че са причинени от глутница кучета, но това трябва да се потвърди от съдебно-медицинските експертизи", допълни Христова.
По случая се води досъдебно производство. Причините и обстоятелствата са в процес на установяване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кучевъдка
Коментиран от #13, #20, #25
12:24 30.03.2023
2 да де
Коментиран от #30
12:26 30.03.2023
3 Ром Бакарди
Коментиран от #26, #27, #123, #148
12:26 30.03.2023
4 Петър
Коментиран от #15
12:26 30.03.2023
5 Аде
12:26 30.03.2023
6 Аве
12:27 30.03.2023
7 ха ха
12:28 30.03.2023
8 Машала
Коментиран от #29
12:28 30.03.2023
9 Гост
Коментиран от #147
12:29 30.03.2023
10 Токайто
Коментиран от #14, #24, #35
12:29 30.03.2023
11 грета тумберг
12:30 30.03.2023
12 ФАКТ
Коментиран от #112
12:30 30.03.2023
13 Гост
До коментар #1 от "Кучевъдка":
Да ти пожелая ли следващият път да прочетем нещо такова за теб...12:31 30.03.2023
14 Тоа па
До коментар #10 от "Токайто":
В Русия мечки играят Ганкиното.Коментиран от #151
12:32 30.03.2023
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 оФчара
12:33 30.03.2023
17 Ивелин Михайлов
Коментиран от #146
12:33 30.03.2023
18 Пурко
12:34 30.03.2023
19 Похотливец от Банкя
12:34 30.03.2023
20 Българин
До коментар #1 от "Кучевъдка":
Искаш ли да ти наръся развъдника с антифриз 😉12:34 30.03.2023
21 Петър Петров
12:34 30.03.2023
22 Миро Мършата
12:34 30.03.2023
23 ха ха
Коментиран от #145
12:34 30.03.2023
24 Русофил
До коментар #10 от "Токайто":
От народа, че не ползва отрова! Държава няма! Оправяйъе се сами!12:35 30.03.2023
25 Петър
До коментар #1 от "Кучевъдка":
Така си мааш и не мислиш,но пък хората като теб, са си най добре.12:36 30.03.2023
26 Вас ромите
До коментар #3 от "Ром Бакарди":
ви е много страх от кучетаКоментиран от #33, #54, #152
12:37 30.03.2023
27 Първосигнален, това ще реши въпроса
До коментар #3 от "Ром Бакарди":
само за няколко месеца.След това разни de били и maloумници пак ще започнат да си изхвърлят кучетата на улицата и пак ще има глутница.
Кучетата са еднакви и в Германия и в България но хората не са еднакви.
В България са de били и няма държава да ги бие по главата.
12:37 30.03.2023
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Яаааа, ама ти почти
До коментар #8 от "Машала":
разбра къде е проблемът (кучкарите които ги изхвърлят на улицата) ама после пак кучетата виновни.12:38 30.03.2023
30 Животните не са виновни
До коментар #2 от "да де":
Пак хората имаме вина за това дори косвено12:39 30.03.2023
31 пророка
12:39 30.03.2023
32 Пучо Капучо
А сега кой ще е виновен? И изобщо кой е по-важен - човек или куче?
Коментиран от #149
12:39 30.03.2023
33 Жоро
До коментар #26 от "Вас ромите":
Аааа и от студ,и от студ.12:39 30.03.2023
34 Хасково
Коментиран от #56
12:39 30.03.2023
35 Такива случаи има и в по-нормалните
До коментар #10 от "Токайто":
държави.В САЩ, във Великобритания.
Само че там се взимат мерки веднага, собственикът се арестува а кучето се евтаназира.
Коментиран от #45, #77
12:40 30.03.2023
36 Констатираща
12:41 30.03.2023
37 Георги
12:41 30.03.2023
38 Поредната трагедия
12:41 30.03.2023
39 Селянин
12:43 30.03.2023
40 Абдурдистан
Коментиран от #74
12:44 30.03.2023
41 Роза
12:44 30.03.2023
42 Иванчо
12:45 30.03.2023
43 Кмет
12:45 30.03.2023
44 Иво
12:46 30.03.2023
45 ха ха
До коментар #35 от "Такива случаи има и в по-нормалните":
В цивилизованите държави да отглеждаш агресивна порода е по-зле отколкото да си женен. На някои места просто е забранено.12:48 30.03.2023
46 Ценностите
12:48 30.03.2023
47 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
12:48 30.03.2023
48 Комунист
Коментиран от #65, #72
12:48 30.03.2023
49 Делчо
12:48 30.03.2023
50 Гражданин
12:51 30.03.2023
51 Фандъков фен
12:52 30.03.2023
52 Демокрация
12:52 30.03.2023
53 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
12:53 30.03.2023
54 Ром Бакарди
До коментар #26 от "Вас ромите":
Точну убратното: кучитата саму кат на скиват-почват да ни лаят щот тях ги е страх, не нас! Утделну на надушват ут килуметар растояние! Мойти два песа саму кат киризят роме да минават покрай имениету ми-стават кат тигри и ги гонят до Парва буна на плажа, щот нещу ни ги кефят!12:54 30.03.2023
55 Бойко Българоубиец
12:55 30.03.2023
56 Констатираща
До коментар #34 от "Хасково":
Цял живот съм се срещала с глутници бездомни кучета, работила съм и нощни смени, но никога не съм забелязвала да са опасни. Важното е как се реагира. Кучетата посрещат непознатия с лай, но това нищо не означава. Трябва да не се реагира с лошо, да им се говори галено, да се спрем, за да ни помиришат и се запознаят, но който започне да крещи, тропа или да ги гони, може да ги настърви.Обикновено безстопанствените са добри и са свикнали с хората. Може някои от тях да имат лоши спомени от хората, но всичко зависи от отношението ни. Животните са добри психолози, както и децата и добре познават кой е добронамерен. Само някои домашни кучета особено, гледани в дворове или специално обучавани на бой с цел защита или за забавление, са много опасни, ако излязат навън свободно. Тогава те могат да подведат и безстопанствените.
Коментиран от #61, #73, #76, #86, #87, #104
12:56 30.03.2023
57 Някой
12:57 30.03.2023
58 Мето
12:57 30.03.2023
59 Така е в цивилизацията!
12:59 30.03.2023
60 1234
Коментиран от #91
13:01 30.03.2023
61 Не говори глупости!
До коментар #56 от "Констатираща":
Всеки човек е различен и реагира по различен начин, както и кучетата. Има хора, които имат фобия (страх) от кучетата и не могат да допуснат куче да навлезе в личното им пространство, испадат в панически ужас.Коментиран от #144
13:02 30.03.2023
62 От Варна
13:04 30.03.2023
63 Хората са виновни
Коментиран от #143
13:05 30.03.2023
64 реабилитирана
13:05 30.03.2023
65 Не лъжи!
До коментар #48 от "Комунист":
Имаше, но ги отстрелваха като се размножиха много. Имаше периодично акции.13:05 30.03.2023
66 Жгжг
13:10 30.03.2023
67 Идея
Ето идея как да се отбранявате от глутниците бездомни кучета.
13:11 30.03.2023
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Търновец
Коментиран от #142
13:13 30.03.2023
70 Ужас!
13:14 30.03.2023
71 Адолф Хитлер
13:14 30.03.2023
72 Аз същият
До коментар #48 от "Комунист":
Много правилно написано.Повяваха ли се скитащи кучета кмета събираше ловната дружинка и те изчистваха кучетата.На Зил самосвал и в ексарисажа.На ловната дружинка им плащаше джепането.Коментиран от #141
13:14 30.03.2023
73 тръбата
До коментар #56 от "Констатираща":
Тръбата винаги е вършела най-добрата работа. Например нахапаният отива до кметството или общината, естествено с тръбата в ръка. Или ако агресивно куче, водено от собственика си скочи срещу мунувач, той просто изважда тръбата и пуска кучето да си ходи и ......Коментиран от #79
13:15 30.03.2023
74 Констатираща
До коментар #40 от "Абдурдистан":
Какво общо имат защитниците на животните с нещастните случаи? Всеки отделен случай си има конкретни причини и не трябва да се правят общи изводи.Животните както и децата, са много по-добри и справедливи от хората и възрастните. Те реагират по инстинкт и вътрешен усет, а ние се избиваме помежду си с войни и грабежи, и унищожаваме природата, а претендираме, че сме най-висши и умни. За агресията на някои животни, пак ние сме виновни, защото някои от нас се отнасят зле с тях и те го запомнят или ги обучават неправилно. Във всеки случай, наказанието трябва да пада върху хората, които не се грижат правилно за животните, а не върху тези, които ги обичат и не допускат тяхното унищожаване. Животните са невинни във всеки един случай, защото нямат нашия разсъдък.
Коментиран от #78, #81, #84, #94
13:16 30.03.2023
75 Слава на Евроатлантическа България
Яжте те бе..
13:17 30.03.2023
76 Потърпевш
До коментар #56 от "Констатираща":
Уважаема, пишете глупости, от позицията на безопасност в топлата си стая и мекото столче под д- -то! Аз лично изпитвам ужас от кучета, даже и стопанинът им да е до тях, ако не са на каишка. Хапана съм жестоко като малка и този спомен инстинктивно възниква в мен. Направо се вцепенявам, както съм на години. Съседка едва се отърва преди време, разказваше как я наобиколили и стеснявали кръга, както правят вълците ! Късмет, че някакъв мъж минал в момента, та разгонил псетата. Милата, представяла си как ще я хапят и как да се пази, ако се наложи! Какви гальовни думи, какви ласки могат да ти дойдат на ум, в такъв момент? Защитниците да събират лични средства за приюти и да грижат там любимците си! Бездомни кучета нямат място по улиците, между хората!Коментиран от #95
13:19 30.03.2023
77 Токайто
До коментар #35 от "Такива случаи има и в по-нормалните":
Има случай на нападение от куче и ухапвания, може и тежки...но глутница да разкъса човек отиващ на работа? Кажи къде има да прочетем?13:20 30.03.2023
78 ГруЮ
До коментар #74 от "Констатираща":
Затова, за да няма недоразумения- хората в населените места, бездомните кучета- в приютите…или каквото решение намерят за тях.13:20 30.03.2023
79 Констатираща
До коментар #73 от "тръбата":
Да, отговорни сме ние хората. Примерно, ако падне дърво върху нас от буря, не би трябвало да изсичаме всички дървета, а да накажем тези, които не са ги обезопасили или ако ни удари дете с някакъв предмет трябва да се накажат родителите, а не детето.13:20 30.03.2023
80 БЪЛГАРОФИЛ
Коментиран от #98
13:21 30.03.2023
81 Ако разбираш нещо де!
До коментар #74 от "Констатираща":
Животните НЕ са "справедливи", а са просто животни, водещи се от животинските си Инстинкти, те са 4 - ловен инстинкт, пазене на територия, инстинкт на социалната група и сексуален инстинкт.Инстинктите на кучето регулират живота му. Те са вродени, целенасочени и специфични за вида му. Инстинктите се развиват според генетичен код и не могат да бъдат променени. Като регулатори те контролират интензивността на поведението на кучетата.
13:22 30.03.2023
82 Фикри
Време да се вземат някакви мерки, човешкия живот е по-ценен от кучешкия.
Да почива е мир горката жена
Коментиран от #140
13:24 30.03.2023
83 Ами
13:24 30.03.2023
84 Донки Хот и Сан Чопанса
До коментар #74 от "Констатираща":
Браво, ето това е най-точното мнение.Поздравления!
На всички останали дай им просто да мразят.
Без значение кого и какво.
Коментиран от #97
13:24 30.03.2023
85 ГЕРБ=БСП=ДПС
Преди години в София, Младост глутница кучета разкъса разхождат се пенсионер, бивш професор. Доста се шума тогава по случая.
Проблемите с бездомните кучета не се решават от години. По времето на комунизма, ловците бяха задължени да правят хайки за бездомни кучета...
Сега обаче сме "хуманни" към кучетата, но не и към хората. Даже газов пистолет е проблем да имаш за защита от кучета.
13:25 30.03.2023
86 Мнение
До коментар #56 от "Констатираща":
Всяко куче има различен генетичен код и различен характер. Без дресировка някои кучета са опасни и са като оръжие.Да кажещ, ама те кучетата са добри и умти е все едно да кажеш за хората същото. Всеки мозък е различен и ти не знаеш какво става там!
13:28 30.03.2023
87 Теляк
До коментар #56 от "Констатираща":
Ти си "танцуващата с кучета"! Когато улични кучета се обединят в глутница, нещата са съвсем различни от това да видиш помияр пред магазина и да му говориш ласково.Коментиран от #117
13:28 30.03.2023
88 скапана държава
13:29 30.03.2023
89 Разберете
Коментиран от #92
13:29 30.03.2023
90 Кучетата се водят от инстинкти!
13:30 30.03.2023
91 Няма
До коментар #60 от "1234":
Щото в САЩ имат пищови, няма как да има кучетаКоментиран от #93
13:30 30.03.2023
92 Съд до дупка!
До коментар #89 от "Разберете":
Роднините да съдят Общината за смъртта на жената! Ако има повече съдебни дела, Общината ще се принуди да разреши проблема с бездомните кучета!13:31 30.03.2023
93 Мдаа
До коментар #91 от "Няма":
Имат закони, които пазят първо хората!13:32 30.03.2023
94 Хаспарух
До коментар #74 от "Констатираща":
Другарко, ти явно не си констатирана скоро. Населените места са изградени от хората и са за хората. Самотни кумундели, които се изживяват като маминки създават този проблем с бездомните кучета. Мисля си дали ако си храня пред блока няколко коня( благородни животни) вие ще ме подкрепите? Мадарският конник е с кон и куче. Защо игнорираме коня?Коментиран от #101
13:32 30.03.2023
95 Констатираща
До коментар #76 от "Потърпевш":
Донякъде сте права. Писала съм тук за необходимото поведение, когато ни заобиколят кучета и не искам да ставам банална. Познавам добре животните, гледала съм две кучета. Хапали са ме, както и едно, което беше до заведение и се обичахме с него, но явно много са го наплашили и тормозили клиентите, затова веднъж ме ухапа, но знаех как да реагирам. Не си дръпнах ръката, за да не я разкъса, а му я дадох по-близо, а с другата го отблъснах. Така практически, само си отпечата зъбите на ръката ми. Имам приятелка, която се ужасява от кучета, защото майка й била ухапана като дете. Снаха ми е ветеринарен лекар и постоянно я хапят животни, сега имам котки и често ме хапят и дращят.🙂 Разбира се, че за животните трябва да се полагат грижи, както и за децата, защото те много си приличат и ако не се грижим правилно за тях и не ги възпитаваме, те стават опасни, а ние носим отговорност.Коментиран от #100
13:34 30.03.2023
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 6нтщ5ж
До коментар #84 от "Донки Хот и Сан Чопанса":
Тук не става въпрос за омраза, а за защита на човешкия живот. Кучето не разсъждава, то се води от инстинкти и не е виновно, а общината и кмета. Трябва да няма бездомни кучета по улиците.13:35 30.03.2023
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Пурко
13:36 30.03.2023
100 Инцидент
До коментар #95 от "Констатираща":
Абе я не ми ги хвали кучетата. Имахме една позната, която хранеше, галеше кучето и му говореше мило и гальовно. Но един ден като излизаше от басейна на къщата и притича да си вземе хавлия, кучето я нападна и без малко да й откъсне гърдата. То ли не я позна, за животно ли я помисли, никой не знае какво стана в мозъка му, защото кучето не разсъждава като човека, а се ръководи от инстинкти.Просто безстопанствени кучета нямат място между хората!
Коментиран от #113
13:42 30.03.2023
101 Констатираща
До коментар #94 от "Хаспарух":
Напълно Ви подкрепям! Конят и кучето са най-добрите приятели на човека през вековете. Да, понякога може и да станат опасни, но това зависи от нас. Всеки вид животни, предмети, уреди и пр., та дори и приятели в даден момент могат да станат опасни, ако не боравим или не се отнасяме правилно с тях. Може да си гледате и коне пред блока, но най-вероятно ще Ви ги откраднат или убият злонравни хора.🙂13:42 30.03.2023
102 Тук заприлича на
13:48 30.03.2023
103 Ужас
Гласувайте разумно на 2-ри април, скъпи българи.
13:49 30.03.2023
104 дали
До коментар #56 от "Констатираща":
Ти добре ли си!? Аз лично съм нападан два пъти от кучета на улицата без да съм ги предизвикал с каквато и да е реакция. Единия път беше особено критичен защото отивах сутрин рано на работа, и зад една сграда изскочи една глутница 5-6. Бяха доста големички, едното се спусна и настърви останалите. Дори бяха доста далеч и се засилиха към мен. По-принцип не ме е страх от кучета, но беше доста притеснително. Обърнах се с лице към тях опитах да ритна едното а само се дръпнаха леко назад и нападаха. Тръгнах назад без да им обръщам гръб и леко леко се измукнах. Да те питам аз съм възрастен човек, а ако беше някое дете какво прави в случая!? Ще тръгне да бяга и ще го изядат!Коментиран от #108
13:52 30.03.2023
105 Един
Коментиран от #107
14:00 30.03.2023
106 Анонимен
Кучета да ни изяждат на улицата?
14:02 30.03.2023
107 така е
До коментар #105 от "Един":
Но пък не им вадят зъбите и не им режат ноктите. Стоматологичните и педиккюрните услуги куцат!14:06 30.03.2023
108 Констатираща
До коментар #104 от "дали":
Да, много правилно Сте постъпил. Така се прави, но по принцип, деца сутрин и вечер сами не се оставят по улиците, защото е опасно не само от кучета. Не казвам, че трябва да има бездомни животни, защото те също страдат и по-често и повече, отколкото ние от тях, но трябва да се вземат хуманни мерки, защото те не са виновни, че са там, а ние, които ги изоставяме или не им осигуряваме подходящ приют. Трябва да се издирват и санкционират всички хора, изоставили животните си, тъй както когато се изостави дете, защото и то, ако порасне на улицата ще стане опасно. Между другото, има доста такива, за които се полагат съмнителни грижи, а после от тях си пати цялото общество.Коментиран от #110
14:08 30.03.2023
109 Хакермакер
14:09 30.03.2023
110 дали
До коментар #108 от "Констатираща":
А защо мислиш, че това не може да се случи през деня. В случая беше зимата около 6:30 още беше тъмно, но пак питам защо според теб само сутрин и вечер може да се случи!? Нима децата не могат да ходят по улицата и през деня!?Коментиран от #114
14:12 30.03.2023
111 Тредстоун
14:12 30.03.2023
112 Ханко от село Осеня
До коментар #12 от "ФАКТ":
Като им гледам мусурите по приличат да са от семето на копейката с активното участие на кирчо и кокорчо , същите характерни черти и интелигентност14:16 30.03.2023
113 Констатираща
До коментар #100 от "Инцидент":
Има такива случаи, защото животните нападат някой, който е в необичайно положение, ако падне на земята, ако носи особен предмет, както гонят коли, каруци, велосипеди, пияни, както и всичко, което им се струва страшно. Има стопани, които са пострадали от животните си, но има и хора, които са пострадали дори и от децата си, затова трябва да се внимава и трябва да има здравно образование в училищата, за да се обучават децата от най-ранна възраст за правилно реагиране в различни ситуации, здравословен и безопасен начин на живот според възрастта, полово възпитание, предпазване от зависимости, злополуки и пр. Това винаги съм го казвала, а и много мои приятели, които са преподаватели, са съгласни с това.Коментиран от #127
14:20 30.03.2023
114 Констатираща
До коментар #110 от "дали":
Сутрин рано, преди разсъмване, както и вечер, движението по улиците е малко, а тогава животните са най-активни по биологичен часовник, тогава осигуряват и прехраната си, а следователно и защитават територията си. Тогава често се движат и хора, които не винаги са с добри намерения или са пияни. Животните са много паметливи, защото от това зависи животът им, затова не е изключено да атакуват някого, особено, ако им се скара, тропне с крак или ги заплаши, а те са повече. В такива случаи те винаги се приближават с лай, но това не означава, че ще нападат. Те така посрещат и непознати от себеподобните си, но след като ги подушат и ако не правят резки движения, а бавно се оттеглят, те ги лаят известно време и се отдръпват. Такъв е законът на глутницата, а кучето приема и стопаните си като глутница, а един от тях за водач.🙂14:33 30.03.2023
115 Констатираща
Виновникът трябва да си получи заслуженото, но той във всеки случай е човек независимо, че куче я е убило. Той най-вероятно, е собственик, който не се грижи правилно за кучето си и след инцидента се е прикрил. В селата има много вързани или свободни дворни кучета, които сутрин и вечер се пускат или излизат от дворовете и образуват глутница, дори и край нас, макар че не е село, има такива, но те са обикновено добронамерени към хората, но не и към котките. Най-опасни са домашните кучета от най-едрите бойни породи, както и много дребните породи. Едрите ги обучават за бой, а дребните са страхливи и нападателни. Такива животни често се пускат свободно, защото си мислят, че рано сутрин и вечер няма хора, но един да премине край тях, може жестоко да пострада, както и други кучета. Те нападат всичко, но са виновни собствениците им.
14:49 30.03.2023
116 Да,но...
14:51 30.03.2023
117 Констатираща
До коментар #87 от "Теляк":
Не, мене често са ме ограждали глутници, те лаят и се приближават. Водачът е най-настъпателен и се слуша неговото мнение. Трябва да се спечели водачът.🙂 Понякога съм била и с едно от моите кучета, което бях намерила блъснато от кола и почти мъртво, но след лечението беше много страхливо и привличаше глутници, но аз заставах с лице към тях, гледах ги сериозно, а ако се приближават повече, започвах да ръмжа като тях.😂 Те най-добре разбират от езика си и веднага се отдръпват.Коментиран от #126
15:03 30.03.2023
118 Име
На много места - некастрирани, злобни, гладни най-вече, това е причината да са агресивни, най-вече липсата на подходящо възпитание.
На практика - трябва да си наистина много принуден, да се разхождаш пеша по такива местности.
А има и - домашни злобни кучета.
15:04 30.03.2023
119 Трябва
Коментиран от #125
15:05 30.03.2023
120 кучешки времена
със пълните торби от магазина.
През парк за по-напряко да преминеш,
ще срещнеш чета от гладни кучета.
Водач свиреп ще те погледне гадно,
ще изръмжи:-Защо месо не носиш,
че в наденица ти нищо свястно няма?
Затуй недей да ни излизаш с вопъл-
ще гризнеме от твоя вкусен кокал.
Ти ще побегнеш,но стъпил на ако,
ще се подхлъзнеш и удариш яко.
Водачът ще те препикае само,
дочул как плахо шепнеш: -мамо, мамо...
15:33 30.03.2023
121 пенко
Коментиран от #124
16:22 30.03.2023
122 ГРАД КОЗЛОДУЙ
17:57 30.03.2023
123 АЛФА РОМЕО
До коментар #3 от "Ром Бакарди":
теб те обслужва грижи НПО БХК17:59 30.03.2023
124 Напротив
До коментар #121 от "пенко":
Нямаме кучешка демокрация, а имаме българско безхаберие за живота и здравето на хората.В демократичните цивилизовани страни няма бездомни кучета по улиците, нито домашни кучета водени без нашийници!!!
18:28 30.03.2023
125 Възмутен
До коментар #119 от "Трябва":
Да ги пуснат кучетата в офиса на кмета на Долна Оряховица и да ги заключат вратата отвън с него!18:30 30.03.2023
126 Мнение
До коментар #117 от "Констатираща":
Чак пък да "спечелиш водача", айде стига с тези глупости!Бездомни кучута нямат място по улиците на градовете! Котки може, ама кучета не!
18:33 30.03.2023
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Мдаа
18:54 30.03.2023
130 Хахаха ;-)))
"Обичам кучетата, защото хората са гадни“.
„Няма грозни кучета, има само грозни хора“.
19:04 30.03.2023
131 Кучкарите са психари
Коментиран от #136
19:07 30.03.2023
132 Парадокс Бг
Професора, излязъл на разходка, и разкъсан от улични кучета, той на чия съвест ще тежи, уважаеми кучкарчета? Ами 6 годишната Кристияна, която излязла до магазина да си купи бонбони, и беше зверски разкъсана от уличните псета на кучкарката Елена Банкова?
Ами баба Гинка, чиито крака бяха изядени от кучета?
Колко болен човек трябва да си, че да се организираш със своите приятели кучкари, и да събереш пари за протеза на кучката Мима, а на тази самотна баба Гинка, чиито крака бяха изядени от кучета, някой уреди ли протези?
19:09 30.03.2023
133 Държавната админисрация е виновна!!!
19:13 30.03.2023
134 Това е Престъпление!
19:16 30.03.2023
135 Човешкият живот е по-ценен!
19:18 30.03.2023
136 От Знаеща
До коментар #131 от "Кучкарите са психари":
Не, те не се увеличават от храненето, ако са кастрирани, както повечето са, а дори стават по-добри, защото не са озверели от глад. Друг е въпросът, че не трябва да са бездомни, но за това са виновни тези, които ги пускат и изоставят, а не животните. Така, ако има дори кокошки и петли по улиците, също ще кълват хората. Трябва да се наказват тези, които ги изоставят, но нали сме безотговорни...19:20 30.03.2023
137 ценности
Коментиран от #139
20:28 30.03.2023
138 Констатираща
До коментар #127 от "Глупости пишеш":
Не искам да кажа, че трябва да има безпризорни кучета, но те не са виновни, че са такива, а ние и не трябва да изкупват това с живота си, както и ние, които сме невинни, а виновниците да се укриват. Страданията за всички са големи.Всеки, който няма домашен любимец, ако си вземе по един от приютите, няма да има бездомни и проблеми, а хората ще са по-щастливи и най-вече здрави в компанията им, защото те създават много полезни емоции и възпитават добре децата.🙂
20:53 30.03.2023
139 Констатираща
До коментар #137 от "ценности":
Точно тези Ваши съвети водят до обратни ефекти и лошо възпитание. Саморазправата с беззащитни животни, а те всички са такива, както и с хора, е недопустимо! Трябва да се борим за промяна в законите, а не да приканваме към насилие и престъпления!Това е нещастен случай, който трябва да се разследва, а не да води до нови беди.
Когато пияни и дрогирани шофьори убиват много хора по улиците, някой забранил ли е алкохола, санкционирал ли е производителите и търговците с него, а дори и наркотиците на Запад са легални. Трябва да се мисли повече преди да се вземат опасни решения.
21:04 30.03.2023
140 От Знаеща
До коментар #82 от "Фикри":
Само недейте да смесвате хората, които хранят бездомните животни, с тези, които ги изхвърлят, защото разликата е голяма!Едните, които ги хранят, страдат заедно с тях и всички останали, а тези, които ги изхвърлят си живеят живота безотговорно и остават прикрити и ненаказани. Точно към тях трябва да се насочват отрицателните емоции. Иначе изхранването на птици и животни на открито е необходимо и това е правилното възпитание на подрастващите, защото всеки трябва да поддържа флората и фауната на нашата природа, да бъде хуманен и отговорен, но не трябва да бъде упрекван за това.
Коментиран от #156
21:19 30.03.2023
141 СПРАВЕДЛИВ
До коментар #72 от "Аз същият":
Това, което разказвате е от времето на дивашката саморазправа и може би най-лошия недостатък на социализма. Интересно защо ние хората имаме склонност да запомняме и харесваме само лошите неща, а хубавите ги забравяме или не им вярваме?!21:30 30.03.2023
142 Констатираща
До коментар #69 от "Търновец":
Не се ли досещате или съмнявате, че това може да е последният "куршум" на предизборната кампания? Сега не може на всичко да се вярва безусловно.21:34 30.03.2023
143 Констатираща
До коментар #63 от "Хората са виновни":
Напълно Сте прав! Същото казвам и аз и напълно Ви подкрепям! Трябва да се мисли разумно, да се отстраняват причините и да не се допускат, а не за всичко да страдат и изкупват с живота си невинните животни. Дори и тези, които са я разкъсали жената, не са виновни, защото те реагират инстинктивно, друг е във всеки случай виновникът, също тъй както, ако кола прегази човек, не е виновна тя и не трябва да се изпрати за скрап, а трябва да се накаже шофьора.21:44 30.03.2023
144 Констатираща
До коментар #61 от "Не говори глупости!":
Имам такава приятелка, наплашена от майка си, защото нея е хапало куче, но такива хора трябва да се лекуват психически, за да не стават жертва на кучета и други обстоятелства, че дори и за смях на околните или учениците си, защото тя е учителка. Сега обикновено, след преживяване на инцидент, хората, които не могат да се справят сами, посешаъват психотерапевт. Това е най-добрият вариант.Коментиран от #155
21:51 30.03.2023
145 ЗА НЯКОИ
До коментар #23 от "ха ха":
Всичко създава проблеми - птици, животни, цветя, а и дърветата, защото листата им капят по улиците, а клоните, ако не се подрязват, могат да паднат от вятъра и да ударят или убият някого. Какво трябва да направим? Да премахнем цялата флора и фауна в градовете, които и без това нямат достатъчно чист въздух, за да се движим безопасно между бетон и автомобили, които не са по-малко опасни. Такива случаи с убити хора от кучета са далеч по-малко от загиналите от ПТП.22:08 30.03.2023
146 ВСИЧКИ
До коментар #17 от "Ивелин Михайлов":
ИСКАТ ВЪЗМЕЗДИЕ ЗА УБИТ ИЛИ РАНЕН ЧОВЕК ОТ КУЧЕ, А КУЧЕТАТА НЕ БИХА ЛИ ИСКАЛИ ВЪЗМЕЗДИЕ ЗА ТАКИВА, КОИТО ГИ ИЗБИВАТ И ДАВАТ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА ТОВА? МОЖЕ ТОЧНО ЗАТОВА ДА НАПАДАТ ИНСТИНКТИВНО, ЗАЩОТО ТЕ ДОБРЕ ПОЗНАВАТ ХОРАТА И НЕ ПОСЯГАТ НА ВСЕКИ.Коментиран от #158, #159
22:20 30.03.2023
147 От Знаеща
До коментар #9 от "Гост":
Сега всички реагират първично като озверени кучета и искат да хапят всичко и всеки, който им се изпречи. Това не е ли първичен животински инстинкт, лишен от възпитание и размисъл? Защо така не се нахвърляме срещу всеки, който кара пиян превозно средство, след толкова много катастрофи по пътищата? Тогава си мълчим, защото повечето от нас го правят и се чувстват виновни.22:28 30.03.2023
148 Констатираща
До коментар #3 от "Ром Бакарди":
Сега е нормално да се развихрят всички, които мразят природата и животните, които са възпитавани неоравилно и мислят, че само за тях трябва да има място под слънцето, затова органите на реда и зоополиция, трябва да завишат контрола навсякъде и да не се допусне да безчинстват над невинните животни, под претекст, че "спасяват" хората!!! Проблемът не може да се реши със саморазправа, защото може от нея да възникне и друг по-опасен проблем!Коментиран от #150, #157
22:37 30.03.2023
149 И изобщо кой е по-важен - човек или куче
До коментар #32 от "Пучо Капучо":
Е, кучето много ясно!!!Защото едно куче ще жертва живота си за човека, но ти не би жертвал своят за куче!?02:28 31.03.2023
150 Некой си
До коментар #148 от "Констатираща":
Хайде отиди и обясни на сирачето, че кучетата убили майка му не са виновни! Кучетата хич не са беззащитни! Имат зъби и много добре се бранят с тях! А това, че разпознават лошите хора са пълни тъпотии!04:40 31.03.2023
151 Оня па
До коментар #14 от "Тоа па":
Не различаваш мечка от куче?ПП. Изненадани?
05:57 31.03.2023
152 Този коментар е премахнат от модератор.
153 Ужас 😰
Коментиран от #154
06:39 31.03.2023
154 Некой си
До коментар #153 от "Ужас 😰":
Жената има дете. Но кучкарите едва ли ще се трогнат от това, че то остава сираче. За тях къченцетата са важни.06:53 31.03.2023
155 Напротив
До коментар #144 от "Констатираща":
Кучкарите трябва да се лекуват психически, защото се гаврят с горките животни, затварят ги в тесни пространства в малките си апартаменти, където не могат да тичат на воля всред природата, обличат ги в човешки дрехи, което е вредно за козината им, боядисват козината им, целуват ги по муцуната, след като кучета се е близало по едно друго място, някои им слажат памперси, правят ги зависими същества от тях, задоволяват личните си потребности с тях.Едно време мъдрите стари хора са казали:" Куче само на двора, не в къщата!"
09:42 31.03.2023
156 6нтщ5ж
До коментар #140 от "От Знаеща":
Тези, които хранят бездомните животни са също толкова вредни, защото съдействат за това да се размножава популацията на кучетата.Коментиран от #160
09:44 31.03.2023
157 Констатиращ
До коментар #148 от "Констатираща":
Веганка? Ако не ... става интересно.ПП. И още други интересно, жертвата мразела ли е "животните и природата"?
14:07 31.03.2023
158 БИ ЛИ ОБЯСНИЛО
До коментар #146 от "ВСИЧКИ":
с какви мотиви искащите да бъдат убивани кучета го правят? Защо няма подобно отношение към котките? Този случай първи ли е в България? И за слагащите кучешкия живот не наравно с , а пред човешкия кучегледсчът от тази "история" престъпник ли е , или герой, достоен за орден "Стара планина"?14:17 31.03.2023
159 Некой си
До коментар #146 от "ВСИЧКИ":
Тоест да разбираме, че кучетата правят разлика между добро и зло? Щом могат и са толкова умни значи носят вина за действията си!И още нещо да попитам ако глутница кучета разкъса майка ви, детето ви или друг ваш близък пак ли ще мислите така? Отговорете, но честно! Много силно се съмнявам, че тогава ще величаете кучетата убийци!
15:05 31.03.2023
160 някой
До коментар #156 от "6нтщ5ж":
Тези хора , които хранят на улицата безстопанствени кучета , не просто са вредни , те са потенциалните убийци. Много пъти е ставало въпрос , глутницата кучета хранена на определена територия , в случая улицата , напада всичко това което сметне за заплаха за своята храна , на улицата . Често това са случайно преминаващи хора , предимно възрастни , жени , по слаби индивиди .които изпитват страх , и кучетата усещат , че могат да доминират над жертвата. Едно от кучетата поема ролята на водач на глутницата , и другите го следват. Безстопанствените кучета , следва да бъдат улавяни , и затваряни в приюти за кучета , каквито има във всяка община. Щом се е получило , значи някой не си е свършил работата . И общинските власти трябва да бъдат осъдени .04:48 01.04.2023
161 Така е
13:30 01.04.2023
162 ганю
бездомните псета ръфат каквото и където им попадне
после с 5G технологии и мобилни връзки животните стават раздразнителни и агресивни
електромагнитните вълни вредят с нано боклуците в кръвта
ето ти резултата сдъвкана лекарка
21:18 02.04.2023