ФАКТИ.БГ

Десетки Trabant-и преминават по улиците на Трявна

Програмата предвижда забавления за публиката, награждаване на участниците и почетна обиколка

Публикувана: 29 Май, 2021 10:37
9 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1675
Десетки Trabant-и преминават по улиците на Трявна
Снимкa: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.

Трявна е домакин на националния "Трабант фест". По улиците на града ще преминат 50 двутактови автомобила.

Програмата предвижда забавления за публиката, награждаване на участниците и почетна обиколка, която от Трявна ще продължи към Плачковци, съобщи Светослав Йотов от Национален клуб Трабант, организатор на събитието.

Притежатели на различни модели от всички краища на страната ще се съберат за откриването на фестивала в 11:00 ч. Най-старият трабант, който зрителите ще видят, е модел от 1963-а година и е собственост на Кольо Тончев от Добрич.

Програмата за феста ще бъде допълнена от изложба на стари български цигари, от периода 1901 - 1989 година. Те са част от колекцията на Димитър Георгиев от Силистра.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ХОДЖАТА
1 Отговор
ЧЕХИТЕ ЛАСКАВО КАЗВАТ НА ТРАБАНТА БМВ - КОЕТО НА ТЕХЕН ЕЗИК Е БАКЕЛИТ МОТОР ВОЗИЛО /БМВ/, ГДР АКО ГО БЯХА НАПРАВИЛИ ЧЕТИРИТАКТОВ ОЩЕ ЩЯХА ДА СИ ГО ПРОИЗВЕЖДАТ И ДА ПОКРИВА ЕВРО 6. ВАРБУРГА СЪСВСЕМ НЕ БЕШЕ ЛОШ- НАРОДНА КОЛА.

Коментиран от #9


Оценка:
-1 +8

Добре дошли при бай Марин
2 Отговор
Бае Марин не мое ли се вреди с дъртия Вартбург??? Те братчеди с картона бе!

Оценка:
-0 +3

бай Киро
3 Отговор
За този клас Трабанта бе една от най добрите машини в света.Това,че го сравняват с Мерцедеси,бемвета,аудита и прочее си е за сметка на малоумниците които правят подобни сравнения.По мое скромно мнение,Вартбург и трабант ще си останат единственните автентични автомобили от Соц периода.Всичко останало бе копирано от западни версий.

Коментиран от #8


Оценка:
-0 +8

Моля????!!!!?
4 Отговор
Trabant-и??????!!!!!!???! Марките коли се изписват на български език, особено добре познатите като трабант. Има си правила, но журналистите явно са над тези неща, защото наблюдавам системно незачитане на правописни и особено на пунктуационни норми.

Оценка:
-0 +1

Грета тумберг
5 Отговор
Не може. Ще замърсите галактиката. Край. Отменя се. Пуснете хомосексуален парад в балкана

Оценка:
-2 +0

Да попитам
6 Отговор
Може лиТрабанта да тръгне ,ако влезе да се вози Искра Фидосова .

Коментиран от #7


Оценка:
-0 +5

Добре дошли при бай Марин
7 Отговор

До коментар #6 от "Да попитам":


Може.Ако е кабрио Трабанта и Фидосова я натовари мотокар.

Оценка:
-0 +4

Грешиш бай Киро
8 Отговор

До коментар #3 от "бай Киро":


Вартбургът е наследник на DKW 3-6. И се произвежда в бившите заводи на ДКВ. Т. Т данни. ДКВ 3-6 и ДКВ 3-6 лимузина. 896 куб. см. 3 цилиндров, двутактов. 45 к. с. при 4250 об/мин. Справка: Съвременни автомобилни конструкции. Издателство Медицина и физкултура. София 1958г. 1 към 1 с най-първия модел на Вартбург. Приличат си дори ипо форма.

Оценка:
-0 +2

До Ходжата
9 Отговор

До коментар #1 от "ХОДЖАТА":


Казваш, че Вартбурга е народна кола. Съгласен съм до толкова, доколкото се отнася до лесната поддръжка. И не само що се отнася до двутактовия двигател. Казваха, караш кола поддържаш мотор. Ще ти направя сравнение с най харесваната кола Жигули. Спирачната система на Вртб. е двукръгова но с два независими кръга, единия на предните колела със собственни спирачни цилиндърчета, а другия също с отделни цилиндърчета отпред и отзад. Така винаги имаш работещи предни спирачки. Знаете, че не можеш да спреш колата на ръчна. На Жигули единия кръг е отпред другия отзад. Като останеш със задния кръг все едно си на ръчна спирачка. Същото е и с останалите коли. Второ: никоя от колите в Б-я не е със саморегулиращи се накладки отзад. Вартбурга-да. Трето: напълно независимо окачване на четирите колела. 4-изключително комфортни седалки с луксозна тапицерия. 5. Отлична видимост. 6.Вартб. де лукс с радио. На жигули се монтираха тук български апарати в мототехника. 7.Фаровете се регулираха с лостче в зависимост от товара отзад. 8.Огромен багажник. 9. Изключително маневрен. Радиус на завой под 10м, на Жиг. 11м. Сигурно пропускам нещо, но и това стига....... като за "народен автомобил"!

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Димитър Делчев
Лидерът на Реформаторския блок Димитър Делчев с коментар за поредния Кумгейт
Моделът на феодализиране на общини трябва да бъде разбит"

Още бисери
ТОП 5