Трявна е домакин на националния "Трабант фест". По улиците на града ще преминат 50 двутактови автомобила.
Програмата предвижда забавления за публиката, награждаване на участниците и почетна обиколка, която от Трявна ще продължи към Плачковци, съобщи Светослав Йотов от Национален клуб Трабант, организатор на събитието.
Притежатели на различни модели от всички краища на страната ще се съберат за откриването на фестивала в 11:00 ч. Най-старият трабант, който зрителите ще видят, е модел от 1963-а година и е собственост на Кольо Тончев от Добрич.
Програмата за феста ще бъде допълнена от изложба на стари български цигари, от периода 1901 - 1989 година. Те са част от колекцията на Димитър Георгиев от Силистра.
29 Май, 2021 10:37 4 192 9
Десетки Trabant-и преминават по улиците на Трявна
Програмата предвижда забавления за публиката, награждаване на участниците и почетна обиколка

Снимкa: Shutterstock
Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ХОДЖАТА
Коментиран от #9
10:42 29.05.2021
2 Добре дошли при бай Марин
10:44 29.05.2021
3 бай Киро
Коментиран от #8
11:04 29.05.2021
4 Моля????!!!!?
11:07 29.05.2021
5 Грета тумберг
11:12 29.05.2021
6 Да попитам
Коментиран от #7
12:06 29.05.2021
7 Добре дошли при бай Марин
До коментар #6 от "Да попитам":
Може.Ако е кабрио Трабанта и Фидосова я натовари мотокар.13:05 29.05.2021
8 Грешиш бай Киро
До коментар #3 от "бай Киро":
Вартбургът е наследник на DKW 3-6. И се произвежда в бившите заводи на ДКВ. Т. Т данни. ДКВ 3-6 и ДКВ 3-6 лимузина. 896 куб. см. 3 цилиндров, двутактов. 45 к. с. при 4250 об/мин. Справка: Съвременни автомобилни конструкции. Издателство Медицина и физкултура. София 1958г. 1 към 1 с най-първия модел на Вартбург. Приличат си дори ипо форма.13:09 29.05.2021
9 До Ходжата
До коментар #1 от "ХОДЖАТА":
Казваш, че Вартбурга е народна кола. Съгласен съм до толкова, доколкото се отнася до лесната поддръжка. И не само що се отнася до двутактовия двигател. Казваха, караш кола поддържаш мотор. Ще ти направя сравнение с най харесваната кола Жигули. Спирачната система на Вртб. е двукръгова но с два независими кръга, единия на предните колела със собственни спирачни цилиндърчета, а другия също с отделни цилиндърчета отпред и отзад. Така винаги имаш работещи предни спирачки. Знаете, че не можеш да спреш колата на ръчна. На Жигули единия кръг е отпред другия отзад. Като останеш със задния кръг все едно си на ръчна спирачка. Същото е и с останалите коли. Второ: никоя от колите в Б-я не е със саморегулиращи се накладки отзад. Вартбурга-да. Трето: напълно независимо окачване на четирите колела. 4-изключително комфортни седалки с луксозна тапицерия. 5. Отлична видимост. 6.Вартб. де лукс с радио. На жигули се монтираха тук български апарати в мототехника. 7.Фаровете се регулираха с лостче в зависимост от товара отзад. 8.Огромен багажник. 9. Изключително маневрен. Радиус на завой под 10м, на Жиг. 11м. Сигурно пропускам нещо, но и това стига....... като за "народен автомобил"!16:31 29.05.2021