31 Октомври, 2022 11:15 2 156 9

НАСА засне "усмивката" на Слънцето (СНИМКА)

• наса-
  • слънце-
  • усмивка

Снимката е публикувана в акаунта на NASA Sun в Twitter

НАСА засне "усмивката" на Слънцето (СНИМКА) - 1
Снимка: БГНЕС

Обсерваторията за слънчева динамика на Националното управление по въздухоплаване и изследване на космическото пространство (НАСА) е направила необичайна снимка на Слънцето. На нея слънчевият диск изглежда сякаш се смее. Снимката е публикувана в акаунта на NASA Sun в Twitter, предаде БГНЕС.

"Обсерваторията за слънчева динамика на НАСА улови днес едно "усмихнато" Слънце. Тези тъмни петна на Слънцето, които се виждат в ултравиолетова светлина, са известни като коронални дупки", се казва в съобщението под кадъра.

• 1 Защо крият

снимките с извънземни

• 2 Соваж бейби

На баба ми фърчилото заснели ,Pommes d’amour са заснели с дръжката надолу и са мъгерили снимката с фитошоп.На такова ми изглежда ,както и случая с французина и парчето шуризо.
  • 3 Соваж бейби

До коментар #1 от "Защо крият":

Да не са луди ,ще вземат и най тъпите хора да си задават умни въпроси и да подлагат някой неща на съмнение.Така е по лесно за стадото .
  • 4 Кака Наска Байконурова

До коментар #1 от "Защо крият":

Защото извънземни зелени човечета не съществуват. Земята е затворена система и няма мърдане от нея, нищо не идва, нищо и не си отива. От време на време ни навестява някоя паднала звезда, за да ни стъжни живота. Последната отиде в Челябинск и сега Русия върви напред.
  • 5 Слънчо

Много готино! Витамин Д, ендорфини, настроение... Но си слагайте и слънцезащитен, че...
  • 6 Иванчо l-ви

Даже слънцето ни се смее ! Как шепа хора от елита тормозят милиарди оФци, и си правят експерименти с тях.

• 7 Хаха

Да не е решило да си прави майтап със сателитите на Илон Мъск?
  • 8 слънчев вятър

До коментар #6 от "Иванчо l-ви":

Всъщност на вас се смее, понеже не знаете какви изненади ви е приготвило пак.
  • 9 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

Щом ни се усмихва Слънцето, да му се усмихнем и ние. Ще му търпим всички капризи и настроения, защото сме му "в ръчичките". Неговите шегички са доста страшни, дано не кихне срещу нас, че лошо!