8 Август, 2023 16:15 2 342 5

Учени от САЩ създадоха революционно хапче за отслабване

• хапчета за отслабване-
  • учени-
  • сащ-
  • отслабване-
  • диета-
  • метаболизъм

Чудодейното хапче ускорява метаболизма на организма

Учени от САЩ създадоха революционно хапче за отслабване - 1

На теория хората могат да се хранят с колкото си искат нездравословни храни, без да се страхуват от допълнителни рискове за здравето си или от това, че няма да се поберат в дънките си.

Ново чудодейно хапче ускорява метаболизма на организма, за да му помогне да разгражда захарта и мазнините по-ефективно. Изследователи от САЩ са установили, че излишъкът на магнезий изглежда забавя способността на митохондриите да произвеждат енергия, съобщава "The Sun".

Изтриването на гена, кодиращ белтъка, който контролира потока на магнезий, MRS2, намалява количеството, което постъпва в клетката. Това по същество засилва метаболизма, което позволява на организма да преработва мазнините и захарите по-ефективно. Първоначално учените изпробват теорията си, като редактират гените при мишки, за да възпрепятстват потока на магнезий. Те откриват, че гризачите са останали слаби, въпреки че са се хранили с високомазнинна храна.

След 20 седмици хранене с висококалорични храни учените дават на половината от мишките лекарството, а на другите - плацебо. Изследването, публикувано в списание Cell Reports, установява, че хапчето позволява на животните да останат "стройни" дори при същата високомазнинна диета.

Освен че са намалили теглото си, мишките са имали и по-ниски нива на холестерол и кръвна захар в сравнение с контролната група. Това предполага, че лекарството се бори и с всички здравословни последици от лошата диета. Изследователите отбелязват, че при мишките, на които не е дадено лекарството, но са се хранили със същата висококалорична диета, се наблюдава увеличаване на телесните мазнини.

"Когато дадем това лекарство на мишките за кратко време, те започват да губят тегло. Ще продължим развитието му", каза ръководителят на изследването д-р Мадеш Мунисвами.

Неговият екип е подал заявка за патент за лекарството и възнамерява да проведе изпитания върху хора през следващите няколко години, предаде БГНЕС.

• 1 Плюс хапа

по 20 хамбургери сутрин , обед и вечер и една кофа кола !
  • 2 Исторически парк

сваляш 30 кила и след 2 години ти откриват рак на черния дроб ахаххахаха или тромб ;))))

Да изпробват тва хапче върху Бойко Борисов да видим дали ще отслабне.)))
  • 4 д-р Емилова

тъпчете се с хамбургери от макдоналдс, пийте кола, яжте ГМО храни, пък после като станете 200кг пийте хапченцето и готово! Пак ще станете като фиданка
  • 5 Кую

Велики са краварите. Плюскат като прасета и искат да са слаби. Нека сега измислят хапчета, които се приемат през ректума за акъл.