Коментар на д-р Любомир Канов във "Фейсбук"
Доста и обилно се говори и даже се крещи за расизъм, нацизъм, за бандеровци, фашисти, хитлерофашисти, монархофашисти и крайно десни екстремисти. Прави го дори плъхоподобният Путин с грандиозната поза на идеологически праведник и борец срещу “нацистка” Украйна, която единствено настоява и се сражава да има своя държава и националност. Лесно и удобно е да се качиш върху този левичарски вагон. Зад тебе ще застанат почти всички влиятелни световни медии, елитни университети и даже Холивуд.
Ако заговориш обаче за болшевизма, за 100-те милиона жертви на комунизма, за Голодомор, за рецидивите на тази престъпна идеология навсякъде по света днес, се превръщаш в реакционер, в ретрограден противник на прогреса и в пещерен антикомунист. Ами ако наистина човекът с мислене и умствено развитие на троглодит е природно пещерно явление? Биологичен пещерен комунист?! Ако битката с него е наистина битка с пещерни хора, с мутанти кривнали в друга генетична посока на мозъка, в странична погрешна пътека на еволюцията?
Тогава Да! Пещерен Антикомунизъм срещу пещерни комунисти. Няма как иначе. Налага се!
В противен случай всички колективно отиваме в пещерата на комунизма, от която няма излизане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Да, бе
13:04 25.12.2022
2 Много
Коментиран от #14, #125
13:05 25.12.2022
3 Какъв доктор е този?
Коментиран от #23, #42, #126
13:08 25.12.2022
4 Перо
13:11 25.12.2022
5 Христо
Много по-страшни неща се случват сега
13:11 25.12.2022
6 Историчка
Коментиран от #127
13:20 25.12.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Индийски БИВОЛАР
13:21 25.12.2022
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Братята ни ЕС и САЩ
Коментиран от #22
13:25 25.12.2022
11 Антонио Бандера
13:29 25.12.2022
12 Комуниста
13:30 25.12.2022
13 Психиатъра
13:31 25.12.2022
14 Дон Курлеоне
До коментар #2 от "Много":
Ти си описал капитализма брачет. Достатъчно е да вземеш Боцо за пример на издигнала се личност13:32 25.12.2022
15 ХАХАХА
13:33 25.12.2022
16 Карл Маркс
13:34 25.12.2022
17 Пещерата на юдеи и козяци
13:36 25.12.2022
18 Отряд ",, Чавдар,,"
13:36 25.12.2022
19 Професора
13:37 25.12.2022
20 тука е така...
13:38 25.12.2022
21 пенко
Коментиран от #34
13:56 25.12.2022
22 Населението на България
До коментар #10 от "Братята ни ЕС и САЩ":
е основно от Славяни. С голямата част от мародерите от ЕС и САЩ нямаме общо. През комунизма се държаха престъпниците изкъсо и не можеха много много да си правят золумите. След като падна комунизма, тия почнаха пак да крадат ... То не разбиха, индустрия, предприятия, окрадоха банки попиляха цялата икономика. Явно ако няма „ботуш“ тия да ги натиска, оправия няма.Коментиран от #26
14:13 25.12.2022
23 Болшевизмът, русофилията и путинизмът са
До коментар #3 от "Какъв доктор е този?":
като черна космическа дупка - паднеш ли веднъж - няма излизане от нея. Особено, ако си приел лъжата за истина, а думите за реалност !Коментиран от #36
14:15 25.12.2022
24 ТръмпЛин
14:23 25.12.2022
25 ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ
Коментиран от #30
14:24 25.12.2022
26 ТръмпЛин
До коментар #22 от "Населението на България":
И как от Българи станахме славяни? Това че езика ни се е оплел със славянския как променя гена ни? Недей да си измисляш нова История! По земите от които идваме славяни не е имало!Коментиран от #27, #29, #33, #37
14:29 25.12.2022
27 ТръмпЛин
До коментар #26 от "ТръмпЛин":
….впрочем знам как! Така те учи Големия брат. Това е неговата Панславянска теория!14:30 25.12.2022
28 Адам Хилтън
14:33 25.12.2022
29 Всичко
До коментар #26 от "ТръмпЛин":
е Славянско и азбуката ни, и езикът ни, и културата ни ... а за понятие Българи ... по добре проверете за Произхода на прабългарите. Тука явно всеки си измисля някаква история.14:33 25.12.2022
30 Демократ
До коментар #25 от "ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ":
Много прав е д-р Кънев. В световното развитие комунизма се е доказал каква пречка е за цивилизования свят.Няма успяла комунистическа държава.Всички успели в икономическото си развитие държави в света са демократични и за жалост на комунистите САЩ СА ПЪРВИ, ЕС е най-успялата и най- голяма общност. ТОВА Е ПОКАЗАТЕЛЯ ЗА УСПЕХ, НЕ ВОЙНИТЕ. Световните революции са лозунга на Ленин и болшевиките,които за 8 месеца ликвидират 300 годишната Руска империя и започват да тормозят цял свят.България е пострадала най-тежко 140 години от освободителите.Коментиран от #41
14:38 25.12.2022
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Чоко .
До коментар #26 от "ТръмпЛин":
Тогава да не ти пука за украинците.шом не си славян.Коментиран от #38
14:45 25.12.2022
34 Промит мозък
До коментар #21 от "пенко":
Комунист антикапиталист, който не знае нищо.Вкарано му в главата колко е вреден капитала и то от най- големите крадци-комунисти, които богатеят наготово от тези капиталисти,които използват капитала за развитието на държавите си. ЗАТОВА НЯМА РАЗВИТА КОМУНИСТИЧЕСКА ДЪРЖАВА - РУСИЯ,СЕВЕРНА КОРЕЯ, БЕЛАРУС, КУБА ,ВЕНЕЦУЕЛА. Чакам един комунист да спомене поне една. Русия не е Москва и Петербург, в тази огромна държава ,най-богата на природни ресурси в света цари нечувана мизерия .защото природните богатства обогатяват политическата върхушка,която пет пари не дава за хората и държавата. България се движи по същия руски модел,нищо че сме в ЕС .Затова сме на дъното по развитие ,но първи по кражби на еврофондове.14:50 25.12.2022
35 Лепенето на етикети
Коментиран от #45
14:56 25.12.2022
36 Точно така
До коментар #23 от "Болшевизмът, русофилията и путинизмът са":
Точно това казва д-р Канев- кажеш ли истината за комунистите веднага побесняват .Този го доказва. Тези хора не знаят какво е законност,порядък,свобода на словото, развитие на способните хора.Те придават това,което БКП им е вкарала в главите и въпреки че живеят в беззаконие, безправие, безпорядък са доволни го бранят,защото са неспособни на друго.Жалко за хубава България.14:58 25.12.2022
37 та така...
До коментар #26 от "ТръмпЛин":
По земите от където сме се върнали първо сме отишли и сме тругнали пак от тук, където сме се върнали. В древността бежанците от войните на Балканите не са били по малко от сегашните мигранти. Нашествията на перси, Александър Велики,римляни и други местни войни обикновено са от юг и най удобните пътища по суша са обикновено на север. Единственото препятствие, което е било не чак толкова трудно преодолимо е било река Дунав. Поне това се разбира от сведенията оставени от древни летописци, за които не се говори в официалната българска история именно заради измислените през XVI век славяни, които с фалшификациите на Петър първи и Екатерина втора се превръщат в етнос на руснаците от където уж се разпространяват по Европа. Преди това са се наричали склавини, словени, но не и славяни, а на всичко отгоре са с местен произход и не са пришълци от Азия с руски произход, като твърдят панславистите.Коментиран от #43
14:59 25.12.2022
38 ТръмпЛин
До коментар #33 от "Чоко .":
Ето от там ви идват всички проблеми, защото ви е сбъркана ценностната система, защото не мислите с мозъка си, а с емоционалните си картуни! Русия е Освободителка-Ерго длъжни сме им цял живот! Русия са славяни-Ние сме славяни-Ерго те са добрите винаги! Морала ви е шуробаджанашки и робски!14:59 25.12.2022
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Лепенето на етикетите
15:01 25.12.2022
41 ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ
До коментар #30 от "Демократ":
В ТОВА ОТНОШЕНИЕ СТЕ НАПЪЛНО ПРАВ,КОМУНИЗМА ДОНЕСЕ ГОЛЕМИ НЕЩАСТИЯ НА НАРОДИТЕ ОТ ТАКА НАРЕЧЕНАТА НАВРЕМЕТО СВ .СОЦ.СИСТЕМА,НО В МОМЕНТА ТЯ НЕ СЪЩЕСТВУВА И НЕ Е ЗАПЛАХА ЗА ДЕМОКРАТИЧНИЯТ СВЯТ.НА ЩАТИТЕ ВИНАГИ НЯКОЙ ИМ ПРЕЧИ ДА СА ХЕГЕМОН В СВЕТА.РУСИЯ САМА СЕ ВКАРА В ТАЗИ БЕЗМИСЛЕНА ВОЙНА СЕГА НАРЕД СА КИТАЙ И ТАЙВАН.КАК БЕШЕ ,,РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ.,,15:04 25.12.2022
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 ТръмпЛин
До коментар #37 от "та така...":
По-объркан постинг не съм чел! Честно! Така и не разбрах, българите славяни ли са или не? Аз казах че нямаме нищо общо с тях, ама твоето мнение така и остана загадка за мен. Нито езика ни е бил славянски, писменост естествено сме нямали….какво ни свързва с тях?Коментиран от #49
15:05 25.12.2022
44 И в КИТАЙ е КОМУНИЗЪМ
Коментиран от #48
15:07 25.12.2022
45 Тцъ...
До коментар #35 от "Лепенето на етикети":
,, Всъщност и марксизмът,и нацизмът са родени и избуяли в Западна Европа. "Те може да са родени там, но защо там не се развиват, а в Русия намират идеална почва за прогрес? Това само по себе си говори за интелекта и съзнанието на хората от съответните територии. Тази разлика виждаме прекрасно и днес.
Коментиран от #111
15:07 25.12.2022
46 При СОЦА с Черен ХЛАБ хранехме прасета
Коментиран от #52
15:09 25.12.2022
47 При Комунизма да се НАЗОВЕШ българин
15:12 25.12.2022
48 ТръмпЛин
До коментар #44 от "И в КИТАЙ е КОМУНИЗЪМ":
А бе вие утре ще кажете, че и в Катар е комунизъм, и в Дубай, и в Абудаби…..Не дай си Боже Китайски комунизъм да те налази! Ще виеш като линейка!15:14 25.12.2022
49 Да, ама не...
До коментар #43 от "ТръмпЛин":
Това, че не си разбрал нищо говори единствено, че ти не знаеш нищо от историята освен комунистическите фалшификации в учебниците, а изобщо не подозираш за съществуването на истината и за теб не важат сведенията от гръцки, римски, сирийски, арабски, арменски и други хронисти от времената преди Аспарухова БългарияКоментиран от #54
15:14 25.12.2022
50 Ка събори бай Тошо и даде ДОЖИВОТНА ?
15:17 25.12.2022
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Айде бе...
До коментар #46 от "При СОЦА с Черен ХЛАБ хранехме прасета":
Добре помним тия времена и прекрасно знаем какви заплати получавахме и какви сметки плащахме. Докато цените бяха каквито ги цитираш най масовите заплати бяха по 80 лева. От тук личи, че нямаш представа за съотношението заплати - цени, а смо си чувал по нещо оттук - оттам.Коментиран от #55, #57, #67
15:21 25.12.2022
53 България е ГАНГРЕНЯСАЛА и се нуждае
15:22 25.12.2022
54 ТръмпЛин
До коментар #49 от "Да, ама не...":
Хептен се загуби в превода, щом ми приписваш комунистически знания!Коментиран от #60
15:26 25.12.2022
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Тоя деменциялен дядо
15:28 25.12.2022
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 123
15:38 25.12.2022
59 За протокола
Накратко, проблемът не е в конкретния строй - капитализъм, социализъм, комунизъм и т.н., а в начините, по които се прилага. Не може по насилствен път да се постигне хуманно и справедливо общество, както не може и по демократичен път да се стигне до насилническо и престъпно такова.
Коментиран от #64, #84
15:40 25.12.2022
60 Да, ама не...
До коментар #54 от "ТръмпЛин":
Аз не ти ги приписвам, а ти сам ги демонстрираш. Изглежда обаче и тяк толкова владееш.Коментиран от #65
15:42 25.12.2022
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 123
15:52 25.12.2022
63 безпартиен
15:55 25.12.2022
64 ТръмпЛин
До коментар #59 от "За протокола":
Умишлено или не, във всяка една държава тръгнала по пътя на комунизма/каквото и да значи това/, всичко е завършвало с трагедия! Когато свършат глупаците хранещи шепата шарлатани наричащи себе си комунисти, когато парите свършат, когато Запада спре да дава заеми и технологии, всичко отива по дяволите!Коментиран от #69
15:56 25.12.2022
65 ТръмпЛин
До коментар #60 от "Да, ама не...":
Стремял съм се и съм успял да се опазя от отровата на комунизма! Ти не можеш да кажеш същото за себе си!Коментиран от #112
15:58 25.12.2022
66 При СОЦА бяхме 26-ти в СВЕТА !
Коментиран от #75, #108
16:01 25.12.2022
67 Глупости
До коментар #52 от "Айде бе...":
Я не лъжи. Никъде не е имало заплата по 80 лв. Започнах с първоначална заплата 165лв и бях на 22г. Отделно имаше премии, изравнения на отпуската, проектиране по ТНТМ и НТС, а бях техник. После, като завърших висшето си образование, стигнах 340лв. заплата. Бяха много пари, а и вдигнаха съответно премиите, и другите възнаграждения. В производството и строителството парите бяха много повече. Имах приятел печатар със заплата 800 лева, без премиите.Коментиран от #71
16:05 25.12.2022
68 Аз същият
Видя се,че дори Европарламента са ако корумпирани,жалко за голямите им заплати.В Бълария Русия е на почит и въпреки пропагандата българина не може да си промени това мнение.
Русия е велика империя.
16:10 25.12.2022
69 За протокола
До коментар #64 от "ТръмпЛин":
Политиците са като футболистите - разделили са се на отбори и си играят играта. А тя е една и съща за всички. В политиката е пряко или косвено облагодетелстване и омайване, манипулиране и водене за носа на народа, а всички приказки за патриотизъм, свобода, демокрация, справедливост и бла-бла, са само опаковка.Коментиран от #70
16:20 25.12.2022
70 ТръпЛин
До коментар #69 от "За протокола":
Щом е За протокола, ще направя и аз подобно сравнение. По времето на комунизма футболното ни първенство се състоеше от два отбора и 14 статисти! По подобен начин, ако не и по-зле изглеждаше и управлението на Държавата ни, Една Партия и 8 милиона статисти! Победителя в бутафорните избори беше ясен-99.9% БКП!!!16:46 25.12.2022
71 ТръмпЛин
До коментар #67 от "Глупости":
Явно си много млад за да помниш времената с по 80 лв. заплата! 165 лв. вече говорим за началото на 80-те! Но да, съгласен съм че нямаше бездомни и гладни хора, но ако човешките потребности се свеждаха само до стомах и задник, значи всичко е било ток и жица.Коментиран от #81
16:51 25.12.2022
72 д ъъъ
Коментиран от #74
17:14 25.12.2022
73 Евроатлантически шарлатанин
В задачката се пита - КЪДЕ, КОГА И КАК се получават 100 000 000 жертви на комунизма ???
Коментиран от #80, #87
17:15 25.12.2022
74 Украинка
До коментар #72 от "д ъъъ":
Точно така преди 8 г украинска хунта започна всичко това и продължава. Бог да ги убие.Коментиран от #76, #77
17:28 25.12.2022
75 История
До коментар #66 от "При СОЦА бяхме 26-ти в СВЕТА !":
Този, който чете само история на БКП може да пише подобни глупости.Икономиката беше напълно фалирала, банковата система сринат а,затова Луканов обяви мораториум върху плащането на 11 млд.долара външен дълг.Живков беше дял на Москва банковия ни резерв, магазините бяха празни,приживяхме на тъмно и на воден режим.Това знае всеки,който е преживял този период.Коментиран от #78
17:43 25.12.2022
76 Пропаганда
До коментар #74 от "Украинка":
Руската пропаганда в България никога не е спала,защото има много промити съветски мозъци,не виждат,не чуват, не четат,каквото им каже путлер, това е.Ако вечер каже,че грее слънце,грее.Коментиран от #90
17:47 25.12.2022
77 така
До коментар #74 от "Украинка":
Ама не е така. Кой вкара там бурятите да съдействат на сепаратистите, това ми звучи, като да дойде някой във вас и да заяви, че този дом е негов и ти да си събереш багажа и да се изнесеш. Много ти е несккпосана опорката. ФСБ знае най-добре.17:50 25.12.2022
78 ТръмпЛин
До коментар #75 от "История":
Тази “стъкмистика” че сме били 26 в света ми е толкоз позната и слушана…..Точно като Олимпиадата която си спретнаха преди седмица Китай и Русия. Обраха всички златни и сребърни медали! Бронз не се е раздавал, по понятни причини!18:01 25.12.2022
79 хахаха
Коментиран от #82
18:06 25.12.2022
80 ами
До коментар #73 от "Евроатлантически шарлатанин":
ако говориш за СССР, то в края на 90-то години са 280 милиона...ако е за РСФСР - така еКоментиран от #83, #92
18:09 25.12.2022
81 ами
До коментар #71 от "ТръмпЛин":
сигурно си на 100 години...заплати от 80 лв е имало 60-те години...баща ми, лека му пръст, взимаше заплата от 450 лв и не беше началник, а работник...тъстът ми беше шлосер и взимаше средно 500 лв, виждал съм му фиш със 700 лв...аз започнах със 180 лв като млад специалист по разпределение и това в началото на 80-те...така че...не лъжиКоментиран от #85
18:12 25.12.2022
82 ТръмпЛин
До коментар #79 от "хахаха":
Защо ли не се учудвам!!! За да обориш някого който е казал 2-3 реда, ще изпишеш 2-3 листа…..Типично по комунистически. Това е закалката от АОНСУ и кръжока по политически локуми Г.Кирков! Ами да, и от девет кладенеца вода ще донесеш, ама истината не можеш да заглушиш!Коментиран от #86
18:12 25.12.2022
83 ТръмпЛин
До коментар #80 от "ами":
И той не знае какво говори! Кого защитава! В акъла му СССР и Русия са едно и също нещо, но в действителност понякога го е срам ту от единия период, ту от другия…..Паприкаш ти казвам! Същата работа е и с комунизма, тоталитаризма, Сталинизма….18:16 25.12.2022
84 Ъхъ
До коментар #59 от "За протокола":
Хитлер идва на власт по демократичен начин, т.е. с избори...не го ли знаеше?18:16 25.12.2022
85 ТръмпЛин
До коментар #81 от "ами":
Щом баща ти е взимал 450 лева без да е бил началник!!? Значи си още малолетен! Тъста ти шлосер за 500-700….хайде нЕма нужда!Коментиран от #89
18:18 25.12.2022
86 хахаха
До коментар #82 от "ТръмпЛин":
Тръмпи или глъмпи...има една арабска поговорка/не е комунистическа/: един глупак може да зададе такъв въпрос, че 100 мъдреци да не могат да отговорят на него...и за гладомора и за 100-те милиона избити от комунизма и куп други глупости е изрекъл тоз беловлас г., че не си струва да му се отговаря...18:19 25.12.2022
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 простопутлераст
18:21 25.12.2022
89 ами
До коментар #85 от "ТръмпЛин":
е да ти си на 1001 години...аз като прост работник през 1979 година, таман бях завършил средно и трябваше да работя 8 месеца в една фабрика, взимах средно над 200 лв, а нямах никаква квалификация...работниците 6-7 разряд взимаха 400+ лв...така че не ми говори за неща, които ЗНАМ...Коментиран от #94, #101
18:21 25.12.2022
90 За протокола
До коментар #76 от "Пропаганда":
Доктрината за "Световна комунистическа революция" целеше създаване на тоталитарни "социалистически" държави по целия свят, начело на които да бъдат "комунистически" партии, под пълния контрол на Кремъл, които да работят единствено за интересите на Москва. По този начин руснаците искаха да постигнат тотален контрол над целия свят. Кадри от "братските" държави бяха обучавани, тренирани и вербувани в СССР и после по места работеха в полза на Москва. Отделно бяха направени много организации, клубове за приятелство и какви ли още не измишльотини за прокарване на руското влияние в другите държави и поставянето им под контрол. Като един от най-верните им съюзници, България може да се "похвали" с изключително много такива кадри, които днес са навсякъде в държавата и продължават да работят за Москва. Крайно време е това да бъде разбрано и тези хора да бъдат третирани като предатели и чужди агенти.Коментиран от #91
18:22 25.12.2022
91 Ъхъ
До коментар #90 от "За протокола":
за проктолога си...да ти кажа. Да провери откъде ги вадиш тез мисли.18:25 25.12.2022
92 Евроатлантически шарлатанин
До коментар #80 от "ами":
Прав си, моя грешка, но това няма значение, даже е още по-лошо - РСФСР за същия период увеличението е още по- голямо около 130 000 000 души.И още никой не е обяснил - ОТ КЪДЕ, КОГА И КАК се получават тия 100 000 000 жертви на комунизма ???
Коментиран от #93
18:33 25.12.2022
93 Рико
До коментар #92 от "Евроатлантически шарлатанин":
Само в една година (средата на 60-те), само в китайското село, от глад умират 40 000 000 . Самите китайци неотдавна сами го признаха.Коментиран от #97
18:42 25.12.2022
94 За протокола
До коментар #89 от "ами":
Ами това е проблема, че хора без образование взимаха повече пари от лекари, инженери, учители, преподаватели и т.н. Таксиметраджиите и келнерите бяха сред най-заможните хора у нас. Унищожаването на интелигенцията чрез физическо премахване, преследване, материално подтискане и по всякакъв друг начин доведе до опростачването на нацията ни и до тоталната простотия и разруха на обществото и държавата ни.Беднотията е най-точното наказание за простите народи.
Коментиран от #98, #99
18:44 25.12.2022
95 Рико
18:45 25.12.2022
96 Алооооооо
18:52 25.12.2022
97 Евроатлантически шарлатанин
До коментар #93 от "Рико":
Аха, добре, а па американците признаха за 50 000 000 жертви при голямата депресия.18:55 25.12.2022
98 Рико
До коментар #94 от "За протокола":
Това което наричаха комунизъм беше държавен капитализъм. Собствеността беше 100% държавна и управляващите държавата правеха каквото си искат. Разликата е че при класическите капиталистически държави можеш през закони, правила, регламент; съд; синдикати ... да защитиш правата си. При комунизма нямаш права, правят каквото си искат с теб.... за твое добро!Коментиран от #100
18:56 25.12.2022
99 ами
До коментар #94 от "За протокола":
не знам какво общо имат парите със съвестно изпълнение на работата, но тогава тия лекари, които взимали по-малко от прост бачкатор , ме излекуваха от болест, която днес новите лекари, дето си не знаят парите, не са и чували...да не говорим, че тогава всичкото лечение ми струваше НУЛА лева, а сега сигурно ще трябва просто да се примиря и умра, защото няма да мога да си платя...не ми хвали сегашното, и тогава имаше глупости, но оная държава беше по-справедлива и хората бяха по-нормални...Коментиран от #102, #119
19:11 25.12.2022
100 За протокола
До коментар #98 от "Рико":
Именно това е разликата между демократичната правова държава и тоталитарната такава, където една партия, начело с вожд има пълната власт и управлява и контролира всичко.19:13 25.12.2022
101 ТръмпЛин
До коментар #89 от "ами":
Ами просто лъжеш бе момче! Не се обиждай, ама лъжеш! Ако си взимал 200 лева без никаква специалност, значи си бил син на директора или партийния секретар! Заклевам се!Коментиран от #104
19:15 25.12.2022
102 ТръмпЛин
До коментар #99 от "ами":
А така, типично по Георги Кирковски преместваме темата за квалификацията на докторите! А мене едни доктори за малко да ме сложат в инвалидна количка, а един друг ми каза, че като ми атрофира ръката на 100% ще ми предложи лечение!!Коментиран от #103
19:19 25.12.2022
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 ами
До коментар #101 от "ТръмпЛин":
не знам дали съм момче на 64 години, но нали разбрахме, че ти си на 1001...отидох да работя като шлосер, но понеже нямах разряд, дадоха ми втори и работих на бормашина... баща ми беше обикновен работник, никога не е бил нито началник, нито директор на каквото и да било...пак ти казвам, не ми говори за неща, които ЗНАМ по-добре от теб19:35 25.12.2022
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 ами
До коментар #106 от "ТръмпЛин":
като ти гледам правописа, нито си бил учител, нито инженер....:) но иначе си ТръмпЛин....:)Коментиран от #110
19:53 25.12.2022
108 ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ
До коментар #66 от "При СОЦА бяхме 26-ти в СВЕТА !":
Икомомиката ни носеше БРУТЕН ПРОДУКТ по-голям от същият на Гърция и Турция взети ЗАЕДНО ! А държавата имаше ФИНАНСОВИ РЕЗЕРВИ и никакъв ДЕФИЦИТ !Коментиран от 75========================================================================= ================================================================================================Сигурно си чел някоя от речите на др Т, ЖИВКОВ пред някой от конгресите на любимото ти БКП.
19:54 25.12.2022
109 ТръмпЛин
20:29 25.12.2022
110 ТръмпЛин
До коментар #107 от "ами":
И като гледам начина по който водиш спора, най-много Школата Георги Кирков да си завършил! Може и някоя годинка в университет колкото да ти напълнят главата с История на БКП, и История на КПСС. На мене и едната година Основи на Комунизма ми беше предостатъчно!20:34 25.12.2022
111 Пръкнати и приложени
До коментар #45 от "Тцъ...":
Комунизмът и марксизмът не само са родени в Германия,Франция и Британия,но и там са първите му практически приложения - лорд-канцлерът на Англия Томас Мор и книгата му "Утопия",Робърт Оуен и комуните му в Ланрак в Англия и Ню Хармъни в Индиана, якобинската диктатура на Марат и Робеспиер,Парижката комуна... Майданът от 1917г. в Русия е 3-4-ти опит за комунизъм. И не е вярно,че комунизмът не е въвеждан практически. Във всички гореизложени опити немедлено е въвеждан. В Русия още Февруарската революция от 1917г. въвежда комунистически практики. При Ленин и Троцки комунизмът в културата,политиката,науката,семейството е въведен веднага - веднага са узаконени гейовете и пидерастите,отменен е църковният брак,въведени са комсомолските секс комуни и съжителството без брак,фермите за деца, а в много общини жените са обявявани за общонародна собственост,по улици и учреждения се шматкат чисто голи хора,фройдизмът е въведен веднага като теория и практика... Съвременните либерасти все още дишат прахта на сексуалната вакханалия от времената на Ленин и Троцки. Сталин посече и пресече тая либерастна вакханалия и към 1989/90г. комунизмът вече беше придобил много консервативни,девиантни,патриотчески черти с противоречеви и несмели опити за въвеждане на пазарни механизми. Точно затова самите му създатели го счупиха щото вече не отговоряше на марксистката и болшевишката теория. От 30-те години на 20-ти век теоретичният център на марксизма,болшевизма и троцкизма се премест20:51 25.12.2022
112 Щеше ... ако
До коментар #65 от "ТръмпЛин":
Щеше да се опазиш от отровата на комунизма,ако го беше изучавал съвестно,критично и така да стигнеш до прозрението де е ключът на палатката. Комунизмът,както и социализмът,марксизмът,анархизмът,болшевизмът нацизмът,фашизмът са все от котилото на либерализма. Самите марксисти изрично подчертават,че ползват всички достижения на философите и икономистите от времената на Просвещението,Френската революция,Парижката комуна. Нацистите пък се ползват от расистките писаници на Маркс за реакционните народи и напълноценността на турци,китайци и мексиканци. А сега и днес те варят като жаба в тенджера лека-полека докато те вкарат във фермата на Оруел.. с методиката на прозореца на Овертон.Коментиран от #114, #115, #131
21:05 25.12.2022
113 Краварката
21:18 25.12.2022
114 ТръмпЛин
До коментар #112 от "Щеше ... ако":
И де е ключа на палатката ако мога да попитам? Няма Идеален строй! Има читав мат’рял, който да практикува което и да е учение! Историята показва, че никое диктаторско правителство не е прокопсало! Прекалената власт, преяждането с власт е Вредно!!! Точно това практикуваше Съветския Блок! Това практикуваше и Пол Пот! Това практикуват и днес в Китай и Русия!! Всичко друго са празни приказки!Коментиран от #116
21:24 25.12.2022
115 ТеъмпЛин
До коментар #112 от "Щеше ... ако":
“Щеше да се опазиш от отровата на комунизма,” Аз бях споменал че съм учил Основи на Комунизма, ама ти правилно си го определил-Отрови на Комунизма!😂 Благодяря за съвета, ама всичките ми неизвинени отсъствия са от този предмет. Не искам и с три метров прът да го докосвам! Трагедията на Вапцаров ми стига като пример!Коментиран от #123, #124
21:53 25.12.2022
116 Няма кой
До коментар #114 от "ТръмпЛин":
Щом не виждаш комунделските практики в ЕС и САЩ а и подобните в Китай ... няма кой да ти помогне.
.
.
.
.
Коментиран от #117
21:55 25.12.2022
117 ТръмпЛин
До коментар #116 от "Няма кой":
Наистина няма кой да те спре, да видиш това което искаш! Понякога е по-добре да си сляп, отколкото далтонист, или човек виждащ това което иска! Миража в пустинята е толкоз реален, че води жадния право към Смърта! Слепия не е заплаха за никого, но далтониста е огромен риск!22:02 25.12.2022
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 За протокола
До коментар #99 от "ами":
Виж сега, никой не отрича, че тогава имаше и положителни неща, както и че имаше и идеалисти и отделни добри специалисти. Тук става въпрос за това, че:- този строй беше налаган насилствено,
- на ръководни позиции се поставяха хора предани на партията и "делото", които по правило не бяха добри.
- поради ниското заплащане и липсата на перспектива, интелектуалните професии бяха непривлекателни.
- след преврата от 1989г трябваше хубавите неща да се запазят и постепенно да се демократизира страната и живота, но тези, от които зависеше това решиха да разрушат всичко и да заграбят каквото могат за да заменят политическата си власт с икономическа такава. И това са същите хора, които строяха "комунизма" и пазеха "народа и държавата".
Коментиран от #120, #121
23:06 25.12.2022
120 ТръмпЛин
До коментар #119 от "За протокола":
И мислиш ли че ще те разбере? Тези хора чуват и виждат само това за което са програмирани!00:53 26.12.2022
121 ТръмпЛин
До коментар #119 от "За протокола":
“ след преврата от 1989г трябваше хубавите неща да се запазят и постепенно да се демократизира страната и живота, но тези, от които зависеше това решиха да разрушат всичко и да заграбят каквото могат за да заменят политическата си власт с икономическа такава. И това са същите хора, които строяха "комунизма" и пазеха "народа и държавата".Те точно от това искат да се разграничат “гробокопачите на капитализма”! Искат да забравим че се превърнаха и в “Гробокопачи на Социализма”! Тази прослойка, тази пасмина, решила да експлоатира думичката Социализъм чрез Комунистически терор, до каквото се докосне, винаги го докарва до под кривата круша! После обвиняват наследниците на “обрулената от тях държава”, във всички грехове! Това е толкоз гнусен метод използван от тях, че ми иде да по….на!
01:26 26.12.2022
122 Енгелс
06:53 26.12.2022
123 Енгелс
До коментар #115 от "ТеъмпЛин":
Учил си и нищо не си разбрал. Комунистическото учение, не е за всяка глава.06:57 26.12.2022
124 Нямаш лиценз
До коментар #115 от "ТеъмпЛин":
Ееее... тогава защо ръсиш парвенюшки мозък относно същността на комунизма щом си бягал от часовете но този предмет? Нямаш лиценз да се изказваш за нещо което не познаваш защото блъщолевенията ти са смешни. Или може би си изучил марксизма и комунизма в катедрата по марксизъм на Кембриджкия,Оксфордския или Пинстънския унивиерситет?09:41 26.12.2022
125 ганев
До коментар #2 от "Много":
В ГОЛЯМА ЗАБЛУДА СИ СЕГА ДОКАЗАН ПРЕСТЪПНИК НАРЕЧЕН БЕСНЕСМЕН ИМА НЕ СЛУЖИТЕЛИ А РОБИ 18 Г РОМЧЕ КАРА ПОСЛЕДЕН МОДЕЛ МЕРЦЕДЕС ЗАЩОТО Е МНОГО УМНО И Е ТЕЛЕФОНЕН ИЗМАМНИК И ОБИРАТ ПОСЛЕДНИТЕ ЖИВИ ПЕНСИОНЕРИ ТЕЗИ КОИТО НА МЛАДИНИ ИЗГРАДИХА БЪЛГАРИЯ ЗА ДА МОГАТ УВАЖАВАНИТЕ БИЗНЕСМЕНИ ДА ИМА КАКВО ДА КРАДАТ10:28 26.12.2022
126 Този
До коментар #3 от "Какъв доктор е този?":
е доктор психиатър...Има един виц за тази специалност, който по-старото поколение знаят09:32 27.12.2022
127 Ама како
До коментар #6 от "Историчка":
историчке и като се приеме този Закон, кого ще засегне. Царските офицери отдавна не са на този свят. Значи ти имаш друго наум - кого ще обслужи този "Закон"09:35 27.12.2022
128 7337
19:48 27.12.2022
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Перо
18:58 27.01.2023
131 Перо
До коментар #112 от "Щеше ... ако":
Удобно пропускаш ционистите!18:59 27.01.2023