Това твърдение се появи като официално становище на автомобилния производител в заводското издание "Панорама УАЗ". Според информацията, каросериите на лекотоварните УАЗ-ки ще се третират, боядисват и лакират по нов способ.
Става дума за т.нар. електростатичен метод - технология, с която вече са снабдени поточните линии на пътническите УАЗ Патриот и УАЗ Хънтер. Сега това ще се случва и на лекотоварните коли на УАЗ.
Според експерти от руския завод, новата технология ще подобри качеството на боята и на лаковото покритие и най-важното - ще повиши устойчивостта от корозия минимум два пъти. Новите бои включват и цветове металик.
Освен всичко това, иновацията позволява да бъдат снижени и разходите на материали с до 40%. От УАЗ предвиждат и модернизиране на линията за нанасяне на вторичен грунд, което още повече ще предпази руските автомобили от корозия.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 алти балти
11:04 23.09.2015
2 Веселин
11:18 23.09.2015
3 Киро
ХАХААААААА
11:42 23.09.2015
4 нз
12:53 23.09.2015
5 УАЗка
13:19 23.09.2015
6 lost paradise
Коментиран от #7
17:01 23.09.2015
7 Десислава Димитрова
До коментар #6 от "lost paradise":
пичове ,гледаите си туризма и не се занимаваите с оуфроуд коментари.единствената екстра на уза е че е краден или е купен без пари другото са приказки на хора дето нямат понятие от високопроходими коли.иначе подобна сглобка са имали всички американски и немски модели през 40 те и 50 те от където всъщност е взаимствана уазката,но въпросните западни образци са се развили до съвременните таряласници според изказа ви ,а уаза си е останал замразен.днес има технологии и модели дето могат да се качат там дето не можете вие пеш,но за съжаление струват пари и няма как да ги гепиш от разпадналото се ткзс :)!за феновете на проходимостта ,може да напишете мерцедес унимог и да гледате .тва ще бъде новата уазка модел 2225 година!Коментиран от #9
22:52 23.09.2015
8 onq s konq
22:56 23.09.2015
9 Kim Bu
До коментар #7 от "Десислава Димитрова":
Алоо, ''КОМПЕТЕНТНАТА'' във всяка една насока, не НИ казвайте какво да гледаме!Сигурно няма да ви е приятно да ви кажа гледайте си плетките ?! Относно информацията, ако ни потрябва, ние знаем къде да я намерим!Че мразите руснаците и всичко свързано или произведено от тях мразите, но ние какво сме виновни за да ни обременявате с вашата омраза?! Изслушайте Фаргат Българинa пък после пак ги мразете . . .https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%82+%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0
01:27 24.09.2015
10 бай Иван
07:36 24.09.2015
11 Десислава Димитрова
Коментиран от #13, #16
22:29 24.09.2015
12 BMУАЗ
Коментиран от #18
02:43 25.09.2015
13 Аз
До коментар #11 от "Десислава Димитрова":
Деси, не може да сравняваш тези автомобили. Тези са тунинговани за да са offroad-worthy. Уазката се катери на всякъде, както си я везл от завода. Няма база за свърнение там.Коментиран от #17
02:46 25.09.2015
14 бай Иван
08:35 25.09.2015
15 кур дьо колена
09:41 25.09.2015
16 Спиро
До коментар #11 от "Десислава Димитрова":
Браво Деси, ти си пич.Права си. Нещо като се направи, то после е уместно да се подобри, да се усъвършенства да се мисли за нови разновидности с различни качествени показатели и т.н. Не е голямо геройство преди 35 години да "направиш" Лада Нива и от там насетне нищо повече по нея. Сложих кавичките, защото всъщност са я направили от части на Фиат 124. Същата е ситуацията и с Уазката. Направена на 2 на 3 от чужди елементи. Това че няма парно да речем, и че вътре не можеш да си чуеш мислите...няма значение. Евтина ще е, защото нормалните авто производители калкулират в цената на продуктите си и стойността за развойната дейност. На Уазката няма какво толкова да ѝ смятат цената. Руснаците не ги мислят много нещата в цивилните области. Ако трябва да се направи танк, балистична ракета или нещо друго с което се тепят хора - еша си нямат. Не че имам нещо против тях, но не смятам да ги величая за нещо, което може да се счита за "първи стъпки" в автомобилостроенето и всичко е замръзнало там вече повече от четвърт век.
10:57 25.09.2015
17 Десислава Димитрова
До коментар #13 от "Аз":
да ама не тва са стандартни унимоци.произвеждат се с милиони отваряш мерцедес унимог и ги гледаш.активното им окачване е популярна технология ,подобни имат не само мерцедес,но все пак немците са според мен №1.само че западната машина има възможност за избор на гуми,двигател,окачване ,демек може да бъде адаптирана в зависимост от нуждите,а буханката не.уаза има слаб двигател,слабо купе и некачествена сглобка,освен че гние е супер мизерия без екстри и възможности за адаптация.повечето дето са били войници някога са се радвали на него щото никога не са карали нещо западно и проходимо в подобни условия и сега приказват щуротии.10:58 25.09.2015
18 Десислава Димитрова
До коментар #12 от "BMУАЗ":
за тези пари е така,щото в българия бе пълно с уазки ,я обаче иди си купи нова ,за парите дето са сега би могъл да си купиш доста други много по-качествени автомобили.то всъщност така и става .11:10 25.09.2015
19 Кобрата
Коментиран от #20
13:47 25.09.2015
20 Десислава Димитрова
До коментар #19 от "Кобрата":
ха,ха,ха.....странна работа що ли в гърция или норвегия не са достигнали до прозренията ти и кротко си карат мерцедеси или тойoти за да си свършат работата в гората или в полето :),а и производителността на екипите в норвегия и канада снабдени с електронни и трошливи волва или манове е в пъти по-висока отколкото в русия с готините кразове ,камази,лади и т.н. лошото е, че вече и руснаците затъпяха и масово сменят парка с гадни западни образци при първа възможност.19:47 25.09.2015
21 qwerty
17:49 28.09.2015