Last news in Fakti

23 Септември, 2015 10:43 13 856 21

Край на ръждата при УАЗ-ките

  • уаз-
  • корозия
Това твърдение се появи като официално становище на автомобилния производител в заводското издание "Панорама УАЗ". Според информацията, каросериите на лекотоварните УАЗ-ки ще се третират, боядисват и лакират по нов способ.
 
Става дума за т.нар. електростатичен метод - технология, с която вече са снабдени поточните линии на пътническите УАЗ Патриот и УАЗ Хънтер. Сега това ще се случва и на лекотоварните коли на УАЗ.
 
Според експерти от руския завод, новата технология ще подобри качеството на боята и на лаковото покритие и най-важното - ще повиши устойчивостта от корозия минимум два пъти. Новите бои включват и цветове металик.
 
Освен всичко това, иновацията позволява да бъдат снижени и разходите на материали с до 40%. От УАЗ предвиждат и модернизиране на линията за нанасяне на вторичен грунд, което още повече ще предпази руските автомобили от корозия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 алти балти

    5 0 Отговор
    както винаги иновативни и крачка пред другите :D
  • 2 Веселин

    3 1 Отговор
    Най-накрая няма да ги боядисват "на ръка" :P
  • 3 Киро

    2 1 Отговор
    Почват да я правят от пластмаса....


    ХАХААААААА
  • 4 нз

    0 0 Отговор
    А как ще решат проблема със скъсванията по купето (главно около вратите)???
  • 5 УАЗка

    3 0 Отговор
    ... и все пак, до високопланинските ни хижи достигат основно тези таралясници, а не високо-технологичните западни бестселъри. Спомням си как на х. "Мальовица" останах с увиснало чене, след като видях военновременна УАЗка, изкатерила се успешно до там. Хижарят спомена, че само един-два пъти му се е налагало да и намери заместник, понеже ѝ било времето за смяна на консумативи. И въпросният западен заместник, влезнал веднага след това в питстопа. Беше Ленд Роувър, бай дъ уей...
  • 6 lost paradise

    1 0 Отговор
    :))) до уазка. смея се защото щях да пиша същото. и аз след изкачване до мальовица преди години останах вцепенен и се чудех тая уаз-ка как са я докарали до тук по тия каманаци и баири? оказа се, че хората се снабдяват с нея с провизии за хижата и маршрута и е козята на места пътечка до хижата. с нищо друго не можем да се качим до тук казаха хижарите. и им вярвам. време е паркетните боклуци да се пробват ето им маршрут, но ще стигнат до сервиза. а това нещо и със скъсано и продрано купе пак ще се качи.

    Коментиран от #7

  • 7 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "lost paradise":

    пичове ,гледаите си туризма и не се занимаваите с оуфроуд коментари.единствената екстра на уза е че е краден или е купен без пари другото са приказки на хора дето нямат понятие от високопроходими коли.иначе подобна сглобка са имали всички американски и немски модели през 40 те и 50 те от където всъщност е взаимствана уазката,но въпросните западни образци са се развили до съвременните таряласници според изказа ви ,а уаза си е останал замразен.днес има технологии и модели дето могат да се качат там дето не можете вие пеш,но за съжаление струват пари и няма как да ги гепиш от разпадналото се ткзс :)!за феновете на проходимостта ,може да напишете мерцедес унимог и да гледате .тва ще бъде новата уазка модел 2225 година!

    Коментиран от #9

  • 8 onq s konq

    0 0 Отговор
    Гледайте специализирани канали като "авто-мото унд шпорт"например и там ще ви стане ясно какво могат съвременните джипки/и колко струват естествено/.Но не един и два пъти водещият прихласвайки се от невероятната проходимост подчертава,че едвали някой който си купува подобно возило с толкова екстри и комфорт ще тръгне да го кара по подобни трасета.Защото затова си има УАЗки!
  • 9 Kim Bu

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Десислава Димитрова":

    Алоо, ''КОМПЕТЕНТНАТА'' във всяка една насока, не НИ казвайте какво да гледаме!Сигурно няма да ви е приятно да ви кажа гледайте си плетките ?! Относно информацията, ако ни потрябва, ние знаем къде да я намерим!Че мразите руснаците и всичко свързано или произведено от тях мразите, но ние какво сме виновни за да ни обременявате с вашата омраза?! Изслушайте Фаргат Българинa пък после пак ги мразете . . .
    https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%82+%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0
  • 10 бай Иван

    0 0 Отговор
    Още ли ги произвеждат бе? Не това е някаква шега.
  • 11 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор
    хубаво си ми постнал това патриотично клипче,но то няма как да направи уаза по-добър.та както казах в предния пост е неадекватно да сравняваш технология от 40 те години със съвременна такава квато притежават новите европейски и американски коли.ако обаче търсиш адекватен на уазката ,може да поразгледаш довоенните американски или немски джипки!тва няма нищо общо с омразата ,просто такива са фактите и ако смяташ че съм неадекватен в твърденията си опитай да ги обориш,но с клипове на уаз дето прави това :https://www.youtube.com/watch?v=X3scRYxA_b8

    Коментиран от #13, #16

  • 12 BMУАЗ

    1 0 Отговор
    Няма две мнения. За тия пари няма друга кола която да е толкова способна извън пътя и то заводска. Естествено с много пари сигурно и голф ще се качи на Мальовица, но не е това идеята. Затова човек трябва да има две коли. Лека за пътя, и уазка за извън пътя.

    Коментиран от #18

  • 13 Аз

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Десислава Димитрова":

    Деси, не може да сравняваш тези автомобили. Тези са тунинговани за да са offroad-worthy. Уазката се катери на всякъде, както си я везл от завода. Няма база за свърнение там.

    Коментиран от #17

  • 14 бай Иван

    0 0 Отговор
    Слабото място на УАЗката си е бил винаги двигателя! Архаичен , стар, маломощен, и с ужасно малък междуремонтен пробег! Ако и сложат съвременен дизелов агрегат може би , ще стане годна за употреба в труднодостъпни райони с бедно население.
  • 15 кур дьо колена

    1 0 Отговор
    Момчета,като войник карах една УАЗ-ка като на снимката.Ако знаете по какъв сипей се изкачи просто няма да повярвате.Беше само проблем да включа предния мост че нещо заяждаше,но после назад няма.Уникален автомобил без претенции.
  • 16 Спиро

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Десислава Димитрова":

    Браво Деси, ти си пич.
    Права си. Нещо като се направи, то после е уместно да се подобри, да се усъвършенства да се мисли за нови разновидности с различни качествени показатели и т.н. Не е голямо геройство преди 35 години да "направиш" Лада Нива и от там насетне нищо повече по нея. Сложих кавичките, защото всъщност са я направили от части на Фиат 124. Същата е ситуацията и с Уазката. Направена на 2 на 3 от чужди елементи. Това че няма парно да речем, и че вътре не можеш да си чуеш мислите...няма значение. Евтина ще е, защото нормалните авто производители калкулират в цената на продуктите си и стойността за развойната дейност. На Уазката няма какво толкова да ѝ смятат цената. Руснаците не ги мислят много нещата в цивилните области. Ако трябва да се направи танк, балистична ракета или нещо друго с което се тепят хора - еша си нямат. Не че имам нещо против тях, но не смятам да ги величая за нещо, което може да се счита за "първи стъпки" в автомобилостроенето и всичко е замръзнало там вече повече от четвърт век.
  • 17 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Аз":

    да ама не тва са стандартни унимоци.произвеждат се с милиони отваряш мерцедес унимог и ги гледаш.активното им окачване е популярна технология ,подобни имат не само мерцедес,но все пак немците са според мен №1.само че западната машина има възможност за избор на гуми,двигател,окачване ,демек може да бъде адаптирана в зависимост от нуждите,а буханката не.уаза има слаб двигател,слабо купе и некачествена сглобка,освен че гние е супер мизерия без екстри и възможности за адаптация.повечето дето са били войници някога са се радвали на него щото никога не са карали нещо западно и проходимо в подобни условия и сега приказват щуротии.
  • 18 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "BMУАЗ":

    за тези пари е така,щото в българия бе пълно с уазки ,я обаче иди си купи нова ,за парите дето са сега би могъл да си купиш доста други много по-качествени автомобили.то всъщност така и става .
  • 19 Кобрата

    0 0 Отговор
    УАЗ-чиците нямат грешка, тези новите електронни коли не могат да отидат там където може да отиде една УАЗ-ка или пък един МАЗ или КАМАЗ. Въпреки, че не са луксозни и комфортни, смятам че заслужават уважение.

    Коментиран от #20

  • 20 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Кобрата":

    ха,ха,ха.....странна работа що ли в гърция или норвегия не са достигнали до прозренията ти и кротко си карат мерцедеси или тойoти за да си свършат работата в гората или в полето :),а и производителността на екипите в норвегия и канада снабдени с електронни и трошливи волва или манове е в пъти по-висока отколкото в русия с готините кразове ,камази,лади и т.н. лошото е, че вече и руснаците затъпяха и масово сменят парка с гадни западни образци при първа възможност.
  • 21 qwerty

    0 0 Отговор
    е аз лично се учудих когато видях до Винтчето/яз.Калин едно такси ама...