Явно прототипът представен на токийския автосалон през есента, който спечели и наградата за дизайн на 2015-та - RX-Vision наистина ще стигне поточната линия. Доказателството за това са снимките, на които попаднахме в мрежата от патентоването на агрегатът му. Разликите с досегашния двигател основно засягат местоположението на всмукателя и изпускателя, като всичко е обърнато почти на обратно. Всмукателният колектор е в долната част и вкарва горивна смес в долната полусфера. От своя страна пък изпускателят е позициониран в горната част, а турбокомпресора буквално седи над двигателя. В това решение има логика поради факта, че топлия въздух сам по себе си винаги се издига, а и по този начин се извежда по-добре топлината извън двигателя. Дюзите даващи гориво също са сменили своята позиция от всмукателния колектор и вече се намират във всмукателния порт на двигателя с цел по-добро изгаряне. Свещите от своя страна не са променили локацията. Името на концептуалния агрегат е SkyActiv-R, но информация около кубатурата и мощността все още няма. Все още изчислението на кубатурата на тези двигатели е спорно, но последният RX-8 бе според производителя бе с 1.3 литров двигател и атмосферна мощност от 210 конски сили. През 2018 се навършват 40 години от пускането на първия расов спортист - RX-7 така, че очакваме появата на готовия автомобил да се случи тогава.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Киркук
Китайците направиха мини газова турбина да произвежда ток, електриччески двигатели в колата, с разход 0.245кг. метан за100км!
Коментиран от #13
13:57 04.04.2016
2 рх789
Коментиран от #9
14:09 04.04.2016
3 goni
17:45 04.04.2016
4 Петър
Коментиран от #5, #8, #16
19:54 04.04.2016
5 Гост
До коментар #4 от "Петър":
Няма как да се съглася с тази простотия..... "Европа ще забранят петролните коли до 2025 година" В момента сме 2016-та и малолитражните бензинови мотори с убийствен въртящ момент набират все по-голяма популярност! Освен това няма как спортни брандове като Ферари,Ламбо,Порше,Бугати,Бентли,Астон Мартин и Ролс-Ройс да загърбят бензина толкова лесно..... Електромобилите са хубави,но липсва надеждност,инфраструктура и това,което кара хиляди фенове да наливат пари.....тръпката.....20:01 04.04.2016
6 Николов
20:08 04.04.2016
7 Иван Илиев
20:18 04.04.2016
8 йкб
До коментар #4 от "Петър":
От автомобилните фири останаха само мазда и субару - фирми експериментиращи с нови неща. Всичко друго е копи-пейст.И кост сейвинг. Евала на Мазда. Фабриката е в Хирошима, град унищжен от ядрена бомбардировка. Това е човешкият дух. Имам екземпяр от марката.Само така.
23:08 04.04.2016
9 Знайко от Киркук
До коментар #2 от "рх789":
Ето неук и незнаеш дечко, не такси, спорт кар!http://www.autoblog.com/2016/03/02/techrules-at96-gt96-trev-concept-geneva-2016/
И другият път да ти сменят памперса преди да пишеш!
00:26 05.04.2016
10 укиоп
00:51 05.04.2016
11 спиндер
02:55 05.04.2016
12 Иван
проблеми пред инженерите а разхода му си беше пословичен!Едва ли новия Ванкел ще е много различен , но да видим.Аз няма да съм опитното зайче .
07:48 05.04.2016
13 Гьобелс
До коментар #1 от "Киркук":
Идеята е колата все пак и да е използваема нали а не само да вади пушек.07:50 05.04.2016
14 Russia
20:14 05.04.2016
15 Бай Георги
00:49 06.04.2016
16 Бай Георги
До коментар #4 от "Петър":
Значи и ти и шефати не сте много умни.1. Кола не се купува без да си проучил слабите места на модела.
2. Винаги когато си купуваш спортна кола втора употреба,а особено модифицирана трябва да заделиш едни пари за двигател.
3. Коли с ванкелов мотор се купуват само ако знаеш как работи, с какво се захващаш и ако имаш друга кола.
00:56 06.04.2016
17 rx8323
04:04 10.04.2016