Макар да са далеч по-сигурни от предците си, съвременните автомобили нямат особени шансове да запазят "физиономиите" си в двубой с дебелите ламарини на миналото. Програмираните зони за деформация абсорбират енергията на удара и предпазват пътниците, но щетите са несравнимо по-сериозни.
Драстични разлики в здравината на купето обаче съществуват дори между коли на сходна възраст. Снимката на това Volvo XC70 лесно може да подведе зрителя, че е било чукнато в лека катастрофа, но видеото по-долу показва същинските последици от сблъсъка за налетелия отзад FIAT Seicento.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 112
17:40 26.04.2016
2 Бай Коста
17:43 26.04.2016
3 РАМБО
Фиатчето тежи по - малко от половината Волво !
Освен това прост физичен закон - удрящата отад кола ВИНАГИ понася много по - тежки поражения от ударената ! И какво - ако Волвото го блъсне влак какво ще пишете "бахти шведския таралясник виж го колко е смачкан " . Моите уважения към шведите Волвото винаги си е било прекрасна машинка но това са съвсем различни категории !
18:39 26.04.2016
4 mr:A
18:50 26.04.2016
5 straus
18:54 26.04.2016
6 Ghost
Но със S60 и Rover 75,роувъра фарове броня преден капак радиатор леш,VOLVO-то охлузена задна броня и малка пукнатина.
Но каквото и да е както и да се увърта,VOLVO отдавна са се доказали със сигурност,надеждност,удобство...
19:27 26.04.2016
7 GoGoTarzana
19:50 26.04.2016
8 минал съм го
20:59 26.04.2016
9 Марулчо
Ама №3 Рамбо не е прав - не наполовина , Волвото е 3 пъти по-тежко от фиатчето .
22:31 26.04.2016
10 Бай Коста
Фиатката е на половината от Волвото. Няма значение от коя страна е ударът, въпреки коментара за "меката" зона. При Волво обаче и отпред има греда, зад силно изпъкналата броня, която защитава трите радиатора на охладителната течност, климатика и кулера, а омекотяващата зона е за сметка на размерите, които правят предницата дълга.
Пак ако се заяждаме, не Волвото е натресло мъника, а обратното. Иначе приказката за накланянето напред при спиране не важи.
Виждам, че някои са ми начукали минуси профилактично, но живи и здрави да са. Реалностите са такива, каквито са.
23:21 26.04.2016
11 Грешен код
23:41 26.04.2016
12 бай Пич
03:09 27.04.2016
13 До Бай Пич
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/volvo-v40-crash.jpg
Обърнете внимание какви гредички има напъхани по конструкцията - не случайно старото XC90 отвя всички нови автомобили когато направиха краштест с 10% припокриване. Всички правят колите си да покриват EURONCAP. Волво ги прави безопасни.
08:36 27.04.2016
14 postman
08:54 27.04.2016
15 Косматия
12:00 27.04.2016
16 ала бала
20:20 04.05.2016