Last news in Fakti

18 Ноември, 2016 12:07 14 167 13

M-346: Радост за окото и сетивата

  • m-346-
  • самолет-
  • обучение-
  • полша-
  • системи

Модерен и елегантен самолет

M-346: Радост за окото и сетивата - 1
Снимка: Wikipedia

M-346 е гордостта на компанията „Alenia Aermacchi“ по отношение на самолетите за обучение на пилоти.

В полския град Демблин вече са пристигнали два самолета, съобщи Flight Global.

Самолетът е специално предназначен за обучението на бойни пилоти. Той е задвижван с два двигателя Honeywell F124.

Аеродинамичният му дизайн и системи го правят един от най-добрите за обучението на пилоти. Системите на борда са последно поколение .

В края на месец октомври шестима полски пилоти завършиха успешно програмата за обучение с този самолет в Лече, Италия.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЯК130

    10 7 Отговор
    Италианците са си сделали ЯК130, но дали копието е по-добро от оригинала вече ветеран?
  • 2 MasterBoy

    8 1 Отговор
    Браво за пълната и изчерпателна статия
  • 3 Капитана

    4 3 Отговор
    Дано скоро да има и в България такива самолети за обучение на бойни пилоти!!!
  • 4 Онуфри

    5 6 Отговор
    Италианците платиха и участваха в конструирането заедно с Як. Така, че ...... Това е повече италиански самолет.
  • 5 Тодор

    1 2 Отговор
    От сутринта гледам клипа и не мога да се нарадвам!
  • 6 mediator37

    2 2 Отговор
    Съвременните бойни самолети излитат, летят, стрелят и кацат нощем на неосветени писти и при всякакви метеорологични условия. Летят високо, пилотите ползват кислородни маски. Обаче за целта имат хиляди инфрачервени датчици и ужасяващо скъпа електроника. Това фърчило едва ли може да лети и каца нощем и на височина 18000м. Евтина самолетна гимнастика за ниска височина и дозвукова скорост. Президентска подготовка. Трябва и ние да се пробваме.
  • 7 Пламен

    4 2 Отговор
    Имат още много да се учат за да настигнат су34 или пак-фа т50

    Коментиран от #10

  • 8 Пич

    3 1 Отговор
    Всъщност М-364 е Як - 130 с американски двигатели и италианска авионика.
    Когато руснаци и италианци тръгнаха да го правят, идеята беше руски самолет с италианска авионика.
    Дойдоха санкциите и италианците се изтеглиха от проекта, но се вижда, че добре са откраднали планера, за да го представят сега като свои проект.
    Но Як 130 е много, много по-добър от М-364 по всички параметри. И то с руска авионика.
    В случая загубиха италианците, не руснаците.
  • 9 Обективно

    1 0 Отговор
    Полша произвеждаше много хубав самолет аналогичен на този И22 Ирида. Но си затриха собственото и купиха италианския. А той е руска конструкция, като оригинала е с по-високи бойни възможности. Все пак италианците са по-слаби в самолетостроенето от Русия(както и германци, французи и др. подобни).
  • 10 Цъвецки дрон

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Пламен":

    Ето Пламенчо едно линкче да видиш кой от кой краде и учи:)

    http://www.extremecentrepoint.com/archives/5660
    Айде със здраве

    Коментиран от #12

  • 11 mediator37

    0 1 Отговор
    Обучаване пилотите на въздушна акробатикавече в днешно време има статута на екзотична спортна дисциплина, но много нужна по авиошоута и паради.
    Нортроп Груман и Локхийд Мартин отдавна произвеждат безпилотни ударни изтребители, като се счита, че милионите долари за гориво, тренажори, и загубено време за обучаемите пилоти става нецелесъобразно. Отработват два Раптора Ф-22 с пилоти, които ще трепят и бомбят порядъчно, да си водят на каишка всеки по три безпилотни Ф-35 и да им раздават задачи. Вместо седалка, парашут, катапулт и самия летец, хамериканците считат за по-целесъобразно да натъпчат още 2х100 кг. ракети или още гориво за далечина на полета. Най-вероятно времето ще го потвърди като правилно.
    Пилот на самолет -изтребител вече е отмираща професия.
  • 12 Иванов

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Цъвецки дрон":

    За самолетите не знам , но колите на руснаците са 100 процента копия на западни. Просто руснаците за толкова години ,един автомобил не можаха да произведат- не говорим за сегашните Лади- те са Рено. Това е смешно, държава ,която претендира за световна сила да не може един автомобил да произведе. СОциализма им е.. майката- 70 години са тва.

    Коментиран от #13

  • 13 Едо

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Иванов":

    ПЪРВОТО НЕЩО, ЗА КОЕТО ВСЕКИ МЪЖ Е ДЛЪЖЕН ДА РАБОТИ, Е ЗАЩИТАТА НА РОДИНАТА ОТ ВЪТРЕШНИ И ВЪНШНИ ВРАГОВЕ! ВСЯКА СТРАНА ГИ ИМА И ТРЯБВА ДА СИ МНОГО БЕЗОТГОВОРЕН И НАИВЕН, ЗА ДА ОСТАВИШ НАРОДА И СЕМЕЙСТВОТО СИ НА САМОТЕК! НИКОЙ НЯМА ДА ДОЙДЕ ДА ТИ ПАЗИ ПРЪДЛИВИЯ ЗАДНИК, НЕХРАНИМАЙКО! ЗАТОВА, ДОБРЕ ПРАВЯТ РУСНАЦИТЕ, КАТО СИ ВЪЗСТАНОВИХА ВОЕННОТО МОГЪЩЕСТВО, ЗА ДА СЪХРАНЯТ СУВЕРЕНИТЕТА И ТЕРИТОРИАЛНАТА СИ ЦЯЛОСТ! А И СИ ВЪРНАХА ГОРДОСТТА ОТ СВОЯТА ДЪРЖАВА! ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ,,ден да мине, самун да загине!", Т.Е. ЕДНО БЕЗЦЕЛНО ПЛЮСКАНЕ И ХАЙМАНОСВАНЕ! ,,Човек, без благородна кауза, не е човек, а пройдоха, пияница и негодник!"!