Американската софтуерна компания Adobe Systems, известна програми като PhotoShop, Illustrator и Premiere, разработва система, която ще позволява на рекламодатели да предлагат стоките и услугите си през мултимедиите на автомобилите. Платформата ще бъде базирана на "облачната" услуга Adobe Experience Cloud и изкуствения интелект Sensei.
Рекламите ще се излъчват по време на движение. От Adobe са изчислили, че средностатистическият човек прекарва зад волана по 55 минути дневно. Системата ще събира данни за местоположението, предпочитанията на водача и разговорите с пътниците в колата и ще предлага стоки и услуги.
Новата рекламна платформа ще позволява персонификация на изпращаните съобщения. Така например шофьори, които се интересуват от изгодни кредити, ще получават предложения за различни схеми от банки.
С помощта на новата система ще могат да се излъчват и звукови реклами чрез потоковите музикални услуги. От Adobe отбелязват, че платформата ще може да се инсталира както от самите производители на коли, така и от авторите на приложения за автомобилни мултимедии.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 фючър
Отвратително !!! Човек вече и в кенефа не може да бъде сам със себе си, щот тоалетната хартия може да го подслушва и като се обърше с нея да направи фекален анализ и на следващия ден да му предложи нещо за ядене !?!?
"платформата ще може да се инсталира както от самите производители на коли, така и от авторите на приложения за автомобилни мултимедии."
Което означава, че потрбителя няма думата, ОБРЕЧЕН е !!!
Както казах отврат, м..ната ви Адоб !
11:00 14.09.2017
2 ГОСТ
12:00 14.09.2017
3 Колев
И когато после качиш колега/приятел, колата ще ти рекламира крем за хемороиди, защото видиш ли някой е разказал виц за хемороиди в предишното пътуване.
Пълна помия са новите автомобили, колата вече не е кола, изгуби си духа още преди 15 години. После защо карам модел 1997 без мултимедия и екстри...
13:05 14.09.2017
4 Колев
Както сега в средата на някое интересно клипче се прекъсва за реклама!
13:07 14.09.2017