Създателите на PhotoShop пускат платформа за реклама в автомобила

Публикувана: 14 Септември, 2017 10:39
4 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1569

Американската софтуерна компания Adobe Systems, известна програми като PhotoShop, Illustrator и Premiere, разработва система, която ще позволява на рекламодатели да предлагат стоките и услугите си през мултимедиите на автомобилите. Платформата ще бъде базирана на "облачната" услуга Adobe Experience Cloud и изкуствения интелект Sensei.

Рекламите ще се излъчват по време на движение. От Adobe са изчислили, че средностатистическият човек прекарва зад волана по 55 минути дневно. Системата ще събира данни за местоположението, предпочитанията на водача и разговорите с пътниците в колата и ще предлага стоки и услуги.

Новата рекламна платформа ще позволява персонификация на изпращаните съобщения. Така например шофьори, които се интересуват от изгодни кредити, ще получават предложения за различни схеми от банки.

С помощта на новата система ще могат да се излъчват и звукови реклами чрез потоковите музикални услуги. От Adobe отбелязват, че платформата ще може да се инсталира както от самите производители на коли, така и от авторите на приложения за автомобилни мултимедии.



Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Велислава Дърева
Журналистката обяснява пред БНР:
Арабските пролети" се превърнаха в много тежки "европейски зими"."

Още бисери