Една година след като концептуалният модел I-Pace беше показан на Автомобилния салон в Лос Анжелис, Jaguar се завръща в града с производствен прототип за последни тестове на пробега и издръжливостта преди официалното му глобално представяне през 2018 година. Серийната версия, която в монета се движи по пътищата на Лос Анжелис, може да измине с едно зареждане 200 мили, което е равно на 322 километра.
Иън Хобан, Директор на автомобилна серия Jaguar, каза: „След 1,5 милиона мили глобално тестване I-Pace е готов за производство и доказа, че изминава дълги разстояния с едно зареждане. Първият електрически автомобил на Jaguar ще може също да се зарежда бързо; нашата цел е зареждане от нула до 80 процента да може да се постигне за една кафе пауза.“
Пълните спецификации и цени за мощния електрически SUV на Jaguar ще бъдат обявени през март 2018 г., когато официално ще започнат първите поръчки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #2
17:42 11.12.2017
2 Антиелектрика
До коментар #1 от "гост":
Стана това, че балонът на електричите се надува. Нещо те няма в съседната статия за започналия дефицит на батерии в световен мащаб, от едва 100-на хиляди миксера годишно.Коментиран от #3
18:51 11.12.2017
3 Електрика
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Нали балона бе Тесла?Нали щеше да се пука, когато автомобилостроителите започнат да произвеждат електромобили?
Все още ли си на това мнение, че гледам друго започна да говориш?
И този убиец на Тесла смята да я убива догодина с два пъти по-лоши характеристики от тези на Тесла през 2013г.
За проблем с доставките на батерии ти говоря отдавна. Нали не очакваш да се появят от въздуха? Нали затова, дори в мечтите и картинките за 2022г. автомобилните концерни сънуват електромобили с характеристики на първата Тесла Модел S.
Тесла така или иначе ще започне да си произвежда собствените батерии до месец, ВЪПРЕКИ ударите под кръста. Тогава проблеми с батериите ще имат останалите. Как в такъв случай, ще ти се сбъдне мечтата и пророчеството, за масово производство от останалите автомобилни производители, при тази липса на батерии?
Май и идея нямаш какви ги говориш. Важното е да е АНТИ! Винаги е по-лесно да кажеш как нещо НЕ МОЖЕ да стане, отколкото да намериш начин да стане. Нали АНТИ?
Коментиран от #4
07:58 12.12.2017
4 гост
До коментар #3 от "Електрика":
Много правилно казано. Всички плюха по Мъск преди 10г. и му се подиграваха, че не се прави така в автоиндустрията, но после драпат като мръсни мачки след него. Каква конкуренция е тази колица? Да, различна е, но не е на ниво, камо ли по-добра и със сигурност не е по-евтина. Разстоянитето означава, че колата не е с повече от 60квч батерия, което съответства на първата модел С преди 10г., която вече дори не се предлага. На цена от 50х.пауда не е евтина, а пробега е смешен за нещо напълно ново и още не излязло. Сравнете само: и-пейс има 350 заявки, а за модел 3 има над 600 хиляди. Има разлика, а?09:07 12.12.2017