Слухове за общите планове на немския и японския производител се носят в интернет пространството от доста време насам. Всички очакваха официалното им потвърждение по време на протеклия през септември миналата година автосалон във Франкфурт, но това не стана.
Сега обаче в Детройт концерните Daimler и Renault-Nissan най-после потвърдиха плановете си за съвместна разработка на двигатели. Очакваният обем на производство на въпросните мотори ще е 250 000 бройки годишно.
Двигателите ще се разработват по одобрена и от двата концерна технология и ще се правят в завод в американския щат Тенеси. По думите на председателя на борда на директорите на Daimler Дитер Цетше, това сътрудничество ще изиграе ключове роля в развитието на марките Mercedes-Benz и Infiniti.
Очаква се след първоначалните разработки да да започне създаване на общи платформи, които да използват субкомпактните модели на Renault и Smart, както и премиум моделите на Mercedes-Benz и Infiniti. Съвсем скоро между двата концерна ще се активизира и размяната на двигатели.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 онзи
13:39 11.01.2012
2 Иван
15:20 11.01.2012
3 Георги Георгиев
16:31 11.01.2012
4 Mercedes
16:31 11.01.2012
5 hienata
16:53 11.01.2012
6 petar
17:42 11.01.2012
7 Цирк
Освен ако и те не се сдушат с някякви ментаци, например Мазда ха ха хаа, или пък Дачия ХААА ХА ХА...
Коментиран от #10
19:59 11.01.2012
8 D.I.D
21:13 11.01.2012
9 Иван
Коментиран от #12
21:46 11.01.2012
10 nikito_blend
До коментар #7 от "Цирк":
@7 Твоят коментар много ме засмя. Личи си че нищо не разбираш от коли. Щом смяташ че БМВ са по надеждни от Мазда. ХАХАХА Колко си заблуден не е истина. ХАХАХА22:26 11.01.2012
11 330и
22:31 11.01.2012
12 Mercedes-Benz
До коментар #9 от "Иван":
@9 Дошо,спри да лъжеш,разбра ли ме ? В един друг сайт пак за автомобили(няма да го споменавам,за да не е реклама) Дошко пише под ника Иван и още няколко като пак разправя същите приказки от 1001 нощ кво имал и поддържал.23:21 11.01.2012
13 иван белдев
23:38 11.01.2012
14 mazda
Коментиран от #16
00:05 12.01.2012
15 optimista
09:48 12.01.2012
16 hienata
До коментар #14 от "mazda":
@14 А какво ще кажеш за Мазда 121 с купе на Фиеста и дизел на Фиеста, която на 100 000км беше за тотално изкърпване, да не говорим,че точно този легендарен дизел на Форд донесе вицовете "циганин и Форд зимно време не работят" или за Мазда 626 с по-големия дизел отново на Форд заради който тези коли по борсите в Австрия ги подаряваха ако вземеш някоя от най-скъпите им. Факт е че, при такива съвместни разработки качеството на продукта спада примери бол (на само Мерцедес - Мицубиши), но всички знаем за какво се прави това - за да им е по-евтино на фирмите. Сега остава да намалят и цените,а не само да си повдигат печалбите.10:04 12.01.2012
17 наско атанасов
12:35 12.01.2012