"Путинмобилът" мина краш тестове

Публикувана: 4 Април, 2018 13:40
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5383

Седанът от проекта за нова гама от автомобили за руския политически елит "Кортеж" премина краш тестове в лабораторията за пасивна безопасност на Централния научноизследователски автомобилен институт на Русия (НАМИ). След изпитанията в конструкцията на ЕМП-412300, както е фабричният индекс на модела, са внесени редица изменения, съобщава "Авторевю".

Тестовете са проведени в режим, който наподобява максимално процедурите на Euro NCAP, но някои изпитания са усложнени преднамерено. При симулацията на странично стълкновение в стълб, например, пораженията са нанесени в зоната на задната врата вместо на предната. За да се провери надеждността на акумулаторния блок на хибридната силова установка пък в задницата на колата е ударена от подвижна 1 300-килограмова платформа със скорост 50 км/ч.

При челен сблъсък с 64 км/ч и 40-процентово препокриване прототипът е защитил надеждно пътниците, но някои заваръчни шевове са се скъсали. ЕМП-412300 е издържал с "отличен" фронталния удар със 100-процентово препокриване, при който роговете поемат енергията поравно, и страничната колизия.

Здравината на уязвимата зона между прага и задното колело е тествана с т.нар. "стълбов" удар. Той е показал слабости в конструкцията, които са наложили укрепване на подрамата, окачването, праговете и арките на покрива.

За сигурността на пътниците в ЕМП-412300 ще се грижат девет еърбега - два отпред, една за коленете на шофьора и шест странични. Системата е разработена от Takata, но ще се произвежда в Уляновск.


Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.