Last news in Fakti

23 Февруари, 2012 10:14 23 980 81

177 коня от 1.0-литров мотор за Fiesta

  • ford-
  • fiesta-
  • focus-
  • mondeo-
  • ecoboost

Инженерите на Ford за пореден път доказват, че съвременните трицилиндрови двигатели не отстъпват по нищо на побратимите си с четири бутала. Неотдавна американският концерн демонстрира моторче с обем 1.0 литър и мощност 120 коня. Сега пък става ясно, че от "Синия овал" готвят нов агрегат-чудо.

Трицилиндровото еднолитрово двигателче ще развива 177 к.с. и ще се монтира не само на Fiesta, а също така на Focus и дори на Mondeo. Най-напомпаното към момента попълнение в семейството EcoBoost ще замени стария атмосферен мотор с обем 1.6 литра, който се монтира на почти всички модели на Ford.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ML 320 CDI

    2 2 Отговор
    и на всеки 50 000 километра нов двигател
  • 2 pacoran

    1 1 Отговор
    to ako izdurji 50000 km. 6te e 4udo
  • 3 стефан

    2 0 Отговор
    оф и аз съм на това мнение,е може да не са 50хил. ама до 100хил. едва ли
  • 4 Дядо Петко

    1 1 Отговор
    na ford 2000 kubika 75 konq darjat tolkova,toq nqma da izdarji pove4e ot edin rezervoar benzin
  • 5 Focusa e lud

    2 1 Отговор
    mnogo razbirate,karaite si kolite i ne prikazvaite mnogo mnogo
  • 6 Дядо Петко

    1 1 Отговор
    az im pravq evala na tiq ot ford.pravqt plastmasovi koturnici po 15000 i se prodavat,kolko 6te izkara e drug vapros.batenceto vzelo 124-kata predi 30 godini o6te palzi,forda za 30 godini hvarlq6 pone 6-7 avtomobila.Kvo nqma da falirat mercedes,ama i te se usetiha :)
  • 7 MAZDA

    0 1 Отговор
    dqdo petko evala za prozrenieto a otnosno divgatelq trea da si idiot ako si go kupish ei taka za ejednevieto tvae malak motor vapreki turboto toi se naprqga teq butala im se zima akala ueee tos motor e idealen za rabotnite koli moshten kolko ima tqga testovete she pokajat no firmenata kola se kara 3-4 godini i se prodava sq ako pitate men tos motor maks. 100 000 i shte e grob
  • 8 Николай

    2 2 Отговор
    Във Магазините на FORD двигателите са консуматив
  • 9 ahaha

    1 0 Отговор
    Zavisi za kakav probeg e predviden! Ako ideata e da se smenia na 100 000 ili ne6to podobno 6te se razvali,ako iskat mogat da go napravqt adski zdrav i da navartite i 600 000, Vsi4ko e do strategiata na firmata. Naprimer edin lazeren printer ima 4ip,koito proi broikata na kopiata i sled izvestna broika pravi blokaj za da si kupite nov. Tova ne zna4i 4e tozi e izbuhnal ili stro6en,prosto e presmetnat. Tova 4e motora e 1000cm3 ne zna4i 4e e bokluk, s4upvaneto idva ot strategiata prosto go pravqt da se s4upi.
  • 10 Николай

    1 1 Отговор
    Комшията под нас на 15-я ден вдигна капака,жена му го гони със сопата човека не може да си оправи колата.незнам тоя мотор ли взе мощния 177 коня ама 15 дена издържа :))))
  • 11 Mercedes Fan

    2 1 Отговор
    Ще се опитам да представя едно обективно мнение. Фен съм на марката Мерцедес (даже май най-големият който познавам :) ). Качествата на тези автомобили са безспорни. Поради една или друга причина обаче, в момента имам досег с Ford Fiesta на 4 години. За тези 4 години Форда е минал близо 120 000км. Като по време на тези километри не е имал НИТО ЕДИН ПРОБЛЕМ. НИТО ЕДИН! Обслужван е точно според сервизната му книжка, всичко се сменя на време, не се кара със старо масло и т.н. Та това което искам да кажа е, че не бива да се подценява дадена кола, и да се говори на изуст, без да сте имали досег до даден модел и марка. Форд си имат своите качества, и те не бива да бъдат подценявани. Аз смятам, че това което са направили, е сериозна крачка напред и се надявам, да им донесе много успехи!
  • 12 Иван

    0 1 Отговор
    ahaha Ford patentovaha plastmasovite butala:)))) spored teb kolko 6te izkara hahaha
  • 13 Циганин

    1 1 Отговор
    Форд и циганин зимата не работят
  • 14 ko4o mo4o

    0 1 Отговор
    ideata e dobra ama kolko shteizkara vse pak nai dobria ford e prodadenia ford
  • 15 Комшията

    3 1 Отговор
    Баща ми купи форд.Два пъти мотора стегна!!! Подари го на комшията,сега комшията не му говори
  • 16 орел

    0 2 Отговор
    Нали знаете за какво е създаден ФОРДА??? Да има една марка по лоша от ОПЕЛА
  • 17 ML 320 CDI

    0 1 Отговор
    ЦИГАНИН И ФОРД ДА НЕ ТИ ВЛИЗАТ В КЪЩАТА !!!!
  • 18 Ганчев

    0 1 Отговор
    Хората са казали "От пръдня боя не се прави", 170к.с. за 1.0 литров мотор някак си не са здравословни, старият атмосверен мотор 1.6 е в пъти по- добър от тая клизма, още след 20 000 км., ще почне да бута масло, ще трябва човек да си вози още един резервен мотор отзад в багажника, щото не се знае къде ще се окоти тоя, това е безумие, поне според мен. По- добре е голям мотор с малко коне, те са го измислили американците. Малкият кубик не винаги е гаранция за икономия, но пък за сметка на това е гаранция за малка дълговечност, просто няма ресурс, няма от къде да дойде без основен ремонт.
  • 19 ML 320 CDI

    1 1 Отговор
    с тези кубици и тези коне ще бъде като някоя пистарка,че дори може и да вади огън
  • 20 сиромах

    6 0 Отговор
    е кво му пука на швабата колко ще издържи моторчето... на 100 000 вече ще я е пробутал в БГ да си блъскаме тиквите
  • 21 kkk

    1 0 Отговор
    imal sam escort cosworth 93god. i nemoga da se opla4a , ama tfa mi zvy4i kato za pistov motor :D
  • 22 Николай

    1 1 Отговор
    Японците още 90-те години вадят от 1000 кубика 500 коня и то без турбо.Що не го монтират на леки коли,нали щти грамне главата от обороти.Ганчев е прав-Американчето не е глупаво повече кубик по малко коне,това е!!!сигурност и комфорт и климатика ти работи и на баирите нямаш ядове.Тая 1000 кубиковата мърша тряя само на оборот да я караш.И на финала кво 100 км ти се сторили като 500,глават ти шуми не си адекватен поне 2 часа и изгорила колкото истинска кола
  • 23 адфасдсадсад

    3 1 Отговор
    Немска поговорка - Който пътува с Форд, се връща с влака :)
  • 24 металекс

    0 1 Отговор
    И на металекса не ги искат-само пластмаса и ръжда
  • 25 Дошо

    3 0 Отговор
    ЯЯЯЯ ГЛЕДАЙ ТИ??? И как разбрахте господа (или лапета) рацери такива неща за Форд? Нямат пари за стара кола за 5000лв, те седнали да ми учат един от най-големите автопроизводители как се правят двигатели. Щом са го измислили инженерите на Форд, бъдете сигурни, че ще е здрав, бърз и икономичен, както всеки Форд!
  • 26 Гост

    0 1 Отговор
    Трицилиндровия двигател не може да не отстъпва на плавност на работа и вибрации на четирицилиндровия двигател, който е много по-балансиран заради повече и четни на брой цилиндри. Особено при ниски обороти. Единственият му плюс е че е по-евтин от четирицилиндровия, но не много.
    За мен е неоправдано използването на трицилиндрови двигатели освен при при хибриди или ако са в комплект с автоматична трансмисия, която ще компенсира значителните вибрации на трицилиндровия двигател при потегляне и ниски обороти.

    Коментиран от #29

  • 27 Infern0

    3 0 Отговор
    Тази концепция не е никак нова и се е доказала като успешна, за справка мотора на BMW "M12" от 1986 (1.5л. - около 1000 коня). Ако са го направили и надеждно това моторче, мога да кажа само браво на инжинерите вув Ford.
  • 28 Виктор Георгиев

    2 1 Отговор
    Американеца го бил измислил голяма кубатура с малко коне. Само дето американеца е Форд !!!! Писна ми от разбирачи. Двигателите на Форд били боклуци. Направо сте смешни.
  • 29 hienata

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    @26 Колега, виж някоя трицилиндрова (Корса или Йарис) сложи чаша с вода в/у мотора и гледай, ако е читава няма да видиш вълнички отгоре, а и е безшумна. Толкова за вибрациите от трицилиндров мотор.
    @1,@2,@3 Когато си купувах Корсата (1.2 80к.с.) всичките "гаражни майстори" ми предричаха,че няма да изкара до 100 000, сега е на 141 000, а по мотора съм сменил само свещи и пистов ремък. Така,че нека първо ги пуснат в продажби, нека минат няколко години и тогава пак ще говорим. Това е световната тенденция. Вижте, че почти всички производители (за Европа) пускат малки турбо мотори. При нас горивата са скъпи и основно се търси икономичността (за сметка може би на дълготрайност, но все още не се знае).
  • 30 Калоян Велинов

    2 2 Отговор
    Я ! Феновете на FORD се пораздвижиха!Стопли се времето,фордовете,както и циганите почнаха да работят.........

    Коментиран от #34

  • 31 мах

    0 3 Отговор
    За лаиците - Смарт отдавна имат малък турбо мотор. Доста по малък и като кобатура.
  • 32 Радо

    5 0 Отговор
    Досега съм имал два форда първият беше орион и сега карам фокус и със двете не съм имал ядове или да са ме оставяли на пътя и двата бяха бензинки. Само мога да кажа че са лесни за поддръжка и евтини части за две години каране на фокуса само съм сменил ангренажа и консумативите филтри антифриз и спирачна течност.
  • 33 ЛЕКЕТО

    0 1 Отговор
    Германците преди 30 години извадиха 130-40 коня от едно-литрово моторче на Вартбург-а без турбо дори!
  • 34 turbo

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Калоян Велинов":

    @30 браво Иванчо, радвам се че си си намерил работа.
    Иначе малолитражните турбо бензини с директно впръскване са тенденция в цялата автоиндрустрия.
  • 35 DB9

    2 0 Отговор
    Нали има 60 месеца гаранция без ограничение в км.
  • 36 Христо

    1 1 Отговор
    Хиена, събери парички за разпределителен вал и кормилна рейка, ако все още не си ги сменял, в което искрено се съмнявам. Имаме 40 такива служебни и на едната като се счупи нещо, за същото до 6 месеца минават всичките през сервиза. Компютрите им също са някакво недоразумение и горят, и добре че има втора употреба, защото в Опел искат повече пари отколкото струва колата! Така че само не ми хвалете корсата като кола! За тези форсирани мотори бих казал че според мен живота им ще е кратък заради прекомерното натоварване, а като ги настъпиш в обороти за да върви все пак, горят колкото 6 цилиндрови!

    Коментиран от #37

  • 37 hienata

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Христо":

    @36 Сменил съм само това което написах и забравих да напиша водна помпа (когато смених пистовия ремък), ако не вярваш има пълна сервизна история в Бош сервиз. Не ти хваля Корсата,а говорим за малки турбо мотори и това дали ще издържат повече от 100 000км. Моето мнение е,че ще се справят с доста повече. Парички (слава богу) си имам,а и не съм се женил за никоя кола:)))
  • 38 коко

    0 2 Отговор
    Форд и циганин зимно време на работят!

    Коментиран от #41

  • 39 кик

    0 2 Отговор
    Г55АМГ тва е звера
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "коко":

    @38 винаги има поне по един КОКО в тези форуми.
  • 42 Ганчев

    2 0 Отговор
    Ако малолитражният двигател с турбопълнене беше надежден, то тогава Топ версиите на автомобилите от висок клас като Мерцедес S-клас и БМВ 7-ма серия нямаше да бъдат оборудвани с мотори над 5000 кубика V8 и V12. При тия коли обаче купето е солидно и тежко, нужен е мотор с голям въртящ момент, а малолитражен такъв не съществува. При малките автомобили ако сметнем съотношението м/у конски сили тегло на купето е по- различно, може и с по- малък мотор колата да бъде еластична, но тия 170к.с. са прекалено много за 1000 кубика. Турбокомпресорите са измислени отдавна, не са открили топлата вода сега, има коли и с битурбо, но не мога да се съглася, че тази комбинация е удачна за това 1000 кубиково моторче, повече от 120к.с. не бива да се помпа, и на 1000к.с може да се надуе има си начини и това не може да се нарече постижение през 2012г., а малоумие. Колко време изкарва мотора на болит от формула 1, няколко състезания в най- добрия случай, защо е така, нали там се използват най- новите технологии, просто всичко е изцедено на макс. Това е положението и при новия мотор на форд, нищо ново на пазара, просто една изгъзица с кратък срок на експлоатация. Иначе нямам нищо против спрямо форд, дори напротив, но подобна политика водят и други компании, това е световна тенденция.
    Не всичко е в конете, въртящият момент е много по- важен. Много коне+ малко кубици= малък въртящ момен,максимална мощност при високи обороти, съответно голямо триене и по- кратък живот. Голямият мотор е с по- спокоен, балансиран ход, по- голям въртящ момент, извлича мощността си при по- ниски обороти, съответно триенето е по- малко, а пробегът по- голям. Разбирасе едва ли е удачно да караме коли с мотори на Зил, но нека да има някакъв баланс, кому е нужно това изнасилване на двигателя.
  • 43 Mal ii

    2 0 Отговор
    Хубаво е, че са направили такъв мотор, но щях да съм истински щастлив, ако бяха пуснали в производство мотор,който да работи с вода от чешмата! На тези цени на горивата им пожелавам на нашите управници- изедници и монополиста да си пият горивата със здраве!
  • 44 stoqn

    1 0 Отговор
    все пак в форд работят инжинери от световно ниво и едва ли ще направят некачествен продукт като имат за цел да се конкурират с автомобили от компактния клас.В този ред на мисли мисля че двигателят ще е достатъчно здрав да издържи много повече от 100 000 километра
  • 45 Дон корлеоне

    1 1 Отговор
    Ford i ciganin zimno vreme ne rabotqt !!
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 ФОРД

    1 1 Отговор
    Дон корлеоне, НА БАБА ТИ ТРОТИНЕТКАТА... ...Georgi, на тебе също... Вие двамцата въобще знаете ли що е то ФОРД, и има ли то почва у нас? Дрънкате без да мислите. Бактъм от специалисти и разбирачи.
  • 48 User

    2 1 Отговор
    Много ми е интересно за колегите, които по долу плюете по форд някога имали ли сте такава кола ? Дори возили ли сте се в такава кола?
  • 49 Денис Белята

    1 1 Отговор
    Формулата е :мин. брой разходи, мах.брой километри!
    Ford Fusion 1.4 TDCI-10 лв.=100 км.
    Иначе съм фен на BMW!!!!
  • 50 Aleks

    1 0 Отговор
    форд правят здрави двигатели казвам двигатели не казвам купе ходова част и така нататъка.
  • 51 Jack Bauer

    0 1 Отговор
    "агрегат-чудо" - акво му е чудното 1000сс мотори в клас супер-спорт - Хонда, Сузуки, Кавазаки, Дукати, Априлия, БМВ и т.н. всички им двигатели 1.0л. са с мощност 170+ к.с. от преди 15 г. и то без турбо. Хората от Форд просто са решили да вкарат двигател от CBR1000RR в купето на Fiesta.
  • 52 Deathless

    1 2 Отговор
    Колите за нищо не стават в сравнение с моторите и сега ще ви дам сравнение - kawasaki zx10r, модел 2011 е с хиляда кубиков двигател и 200 конски сили и е мнооого по-лек от смотаните коли. Още нещо - колата като почне да ускорява усещаш как ускорението те натиска към седалката, а когато мотор почне да ускорява, чувството не мога да ви го опиша с думи, трябва да го изпитате, за да разберете за какво ви говоря.
  • 53 motorista

    1 0 Отговор
    Особено през зимата колите наистина за нищо не стават.Слагаш веригите за сняг на мотора включваш qattro и газ за Бургас :)
  • 54 vw gost

    1 0 Отговор
    От двигател до двигател има голяма разлика,едните са проектирани да имат висока мощност на високи обороти и нисък въртящ момент-носят 300 кг,а другите трябва да носят 1300кг и трябва да има въртящ момент при 3500-4000 оборота,а не при 9000-10 000. Така че тези коне нищо не значат. За кавазакито: гори 10/1000 и е леко ,ами ако тежи 5 пъти повече?Неточни съждения правите нещо.
    Иначе този двигател на данни е добър,стига да се кара добре и да гори като за хиляда кубика.
  • 55 ted2704

    1 2 Отговор
    Форд и циганин не боледуват, или са живи или умират, автомобилите Форд са изчислени да изминат точно 150 000 км.
    след това тотално се скапват.
  • 56 момо

    1 0 Отговор
    всичко зависи една кола как се поддържа,а като гледам то само морги по пътищата,всяко си иска неговото
  • 57 тинтириминтири

    1 0 Отговор
    Както каза Л.Дилов -син ,,Та като заваляха л..на , та цяла неделя,,за форда и циганите , за болните и здравите коли и още други простотии и клишета без абсолютно никакво покритие в действителност .Направили двигател нека да го сложат и в коли и ще видим.
  • 58 Николай

    1 0 Отговор
    До Виктор Георгиев РАЗБИРАЧО!!!според тебе Chevrolet AVEO и chevrolet CORVETTE имат ли нещо общо освен марката.Излезе шефа на шевролет и каза: не очаквайте до авеото и ла4ете ли беше другия кенеф,да видите спрян С06.Същата работа е и с Форду.Влез в МОТО-ПФОЕ и в щатите форда и открий разликите.
  • 59 Иван

    1 1 Отговор
    Тия хора що не се отказват,мъчат себе си и клиентите си мъчат.А на колегата по долу ФОРД никога не са имали 60 месеца гаранция.Все едно на другите по нормални коли да им дадат 30 години.Що не почват да си правят захарните петлета и памука ами се занимават с глупости
  • 60 сивик

    1 2 Отговор
    който кара форд,е горд,който продаде форд,два пъти по-горд...
  • 61 никола пажиож

    4 0 Отговор
    qko
  • 62 никола пажиож

    2 1 Отговор
    pogovorkata e;Ford i ciganin zimata ne rabotat
  • 63 Фордьо

    1 2 Отговор
    Карам си фордака цяла зима без проблеми и ми дреме за мнението на хейтърчета!
  • 64 найден

    1 2 Отговор
    ei imam ford ve4e 10 godini ni6to ne sum mu pravil po dvigatelq samo maslo i filtri i e ve4e 220 000 hilqdi ili vurvi super har4imi 7 gradsko zimata pali bez nikakvi problemi daje i ne sum q karal sedmici i posle samo vurtq klu4a i zapalva a ne kato drugite da ne mogat da zapalqt
  • 65 fuck

    1 2 Отговор
    що не си е..... .........,форд и циганин зимата не работели.За това ли моя форд при -22 пали от раз всеки път смешни сте вече.
  • 66 Джуган

    0 2 Отговор
    Хахахах "Форд и циганин зимата не работят" тези с БМВтата и Мерцедесите изобщо да не говорят за ЗИМА щот на мен ми се обеждаха да ги тегля с Мондеото !!! А пък Ауди и VW с тези V6 двигателчета дето му свети че няма масло, а всъщност не са си включили фаровете ми е чудно що коментират нещо дето все още не се знае с какво качество е защото тяхното вече го знам !!! Погледнете тази статистика за да ви стане ясно http://fakti.bg/avto/31701-vijte-koi-koli-se-razvalat-nai-chesto
  • 67 ралица тончева

    2 1 Отговор
    еи прочетете кои е хенри форд и потътсете резутати от wrc ,irc i erc шампионати и кажете тогава кои циганин и кои форд как работят и дали някаде се говори за bmw mersedes или други ,,ученички'' в автомобилостроенето
  • 68 fuck off

    1 3 Отговор
    ФОРД И ЦИГАНИН УМИРАТ ВНЕЗАПНО! МЕРЦЕДЕС Е МАРКАТА НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ ВЕЧЕ? ИМА МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ - ХОРАТА СА ГО КАЗАЛИ!!! END OF QUESTION !
  • 69 Ваптшь

    3 0 Отговор
    Коза и Ford умират внезапно-без да боледуват.
    Най-хубавия Ford е продадения.
  • 70 шиеена

    0 2 Отговор
    2004г си купих фиеста просто не знам какво е сервиз.мноко е здраво окачването и мотора е в идялно състяние.другите коли втози клас се раздрънкват в буквалния смисъл.
  • 71 оня с коня

    1 1 Отговор
    Много ми е интерсно колко от тук пишешетите изобщо знаят каде се нали масло и от каде гориво? А дали имат 15 годинки? Всяка кола иска да се гледа! Грижете се за нея и тя ще се отплати - тука марка не ваЖи!
  • 72 Крум Крумов

    1 0 Отговор
    ЛЕЛЕ 170 коня на 1000куб. а аз със 2200 120 кончета. техниката лети.
  • 73 Speeder

    2 0 Отговор
    Чета тука и се смея, за кой ли път! :D

    1. Двигателчето е нещо доста добре замислено, с тия 3 цилиндъра е доста компактно, а и доста балансирано, тъй като ъглите на коляновия вал са на 120 градуса. (Както е

    2. Остава въпросът с балансирането на вибрациите в двата края на мотора, тъй като цилиндрите нямат съответен опозитен цилиндър, който се движи в обратна посока, по принцип тия мотори се правеха с балансиращ вал.
    Тук форд са решили проблема, като слагат "небалансиран" маховик.
    Много елегантно според мен.

    3. Имам, БМВ, Ауди, VW, ама съм имал и Форд. Вярно е, че го продавах около 3 месеца, но за 4 години не му се беше счупвало нищо, макар, че фолклора гласи друго.
    Иначе - да, няма как да се мери с BMW по някои показатели, обаче си беше адски здрав. Все пак е струвал 1/4 от цената на сегашното ми BMW като нови. Което си е доста солидна разлика в класовете.

    4. Форд са фирмата, която е направила колите достъпни за хората. За това тя трябва да е на почетно място в сърцето на всеки човек. Не забравяйте, че преди да се появи Форд, колите са били нещо като Вейрона в момента - има го, продава се ама малко са хората, които могат да си го позволят.

    5. Форд са фирмата, която прави V8 моторите достъпни. Просто един ден г-н Форд седял и си мислил как може да направи производството на V8 по-ефективно и опростено, как да намали производствените разходи и с няколко технологични решения "оправя" нещата.

    Има и доста други неща, които трябва да се кажат за Форд, но ще спра до тук. Само ще кажа, че Форд не е най-бързата, най-комфортната, най-икономичната и най-надеждната кола, но всичко е на прилично ниво (е и те си имат слаби модели де), но като цяло за парите които се продава получаваш един много добър автомобил. ;)
  • 74 177

    1 0 Отговор
    Добре че достатъчно хора вярват на клишетата за Форд, за да се поддържа заблудата за „лошата марка”, а другите да си купуват за малко пари много кола. Иначе Форда ще вземе да стане като някои други марки, които струват много повече отколкото реално ти дават (особено при втора употреба). :)
  • 75 Джуган

    1 0 Отговор
    Казвам ви...... прочетете тази статия и тогава коментирайте кое колко е здраво, кога умира и трябва да се продава http://fakti.bg/avto/31701-vijte-koi-koli-se-razvalat-nai-chesto щото тези дето пишат тези глупости за Форд, първо да видят коя кола е по-здрава !!!
  • 76 той

    0 1 Отговор
    фолклора гласи форд в къщата е на немотия!:))))))
  • 77 пешо

    1 0 Отговор
    та като е 3-цилиндров да не е прокажен - екстра си е моторчето, надявам се наистина материала му да издържа на напъна, все пак т'ва са 130 кВ полезна мощност от мотор с размерите на хладилна чанта.Бих се возил с такова.
  • 78 медиатор алфа

    1 0 Отговор
    Изглежда доста от плюещите по Форд не знаят какво значи думата инженерия. Форд дават толкова много пари за инженерия и са толкова напред в тази дума, че само кьоравия и простия може да пише глупости за Форд. Фирма с над 100 годишна история и единствената просперираща американска фирма. Германците през ВСВ са купували автомобилни технологии и камиони от Форд и това по времето на Фердинанд Порше и т.н.
    Колите на Форд са здрави, надеждни и евтини. Плювачите на форд могат да не си слагат колан, защото и триточковият колан е изобретен от Форд. Толкова много човешки животи е спасила тази фирма и толкова много иновации, че единственото, което имате право да кажете, когато чуете "форд" е "БРАВО!!!" При това сте длъжни да го кажете с блясък в очите, с леко треперещ, кадифен глас, с благоговение, очна реакция, станали прави и с "шапки долу"! Галфони с галфони.
  • 79 ro6av

    1 0 Отговор
    subaru 660 kubika 45 konq 4x4 razxod na gorivo ..........zabravq6 koga si zaredil
  • 80 Бонд

    1 0 Отговор
    Тоя фолклор е толкова неадекватен спрямо настоящата реалност на марката, че освен да говори зле за човека който го използва за друго не става. :)
  • 81 истината в очите

    0 2 Отговор
    Аз не мога да разбера едно - набутали сте се като сте си купили форд, набутали сте се..... но що си натрапвате мнението че да се набутват и други..... и прецаканите да станете повече! 100 години история..... американска компания...... до тук само глупости! кога бе хора ще видите еднолитров мотор та дори и с турбо на американски форд??????? това е за европейския пазар така че хич не ми говорете за история на автомобилостроенето на форд.... а след като сте си купили вече такава кола карайте докато можете и където ви остави викате камиона с щипката и готово!