15 Октомври, 2018 11:05 58 808 81

Новият КамАЗ ще изминава едва 1.5 млн. км

  • камаз-
  • 54901-
  • влекач-
  • камион
Новият КамАЗ ще изминава едва 1.5 млн. км - 1

Магистралният влекач КамАЗ с индекс 54901 ще е първият модел от новото семейство К5. Снимки от завода се появиха в интернет пространството, а от тях се вижда, че до голяма степен иновацията е унифицирана с четвъртото поколение на Mercedes-Benz Actros.

Новият КамАЗ ще изминава едва 1.5 млн. км

Новият КамАЗ обаче ще разполага с иновационен двигател, който е собствено производство. Той ще е редови шестцилиндров турбодизел с работен обем 12 литра. Мощността му ще варира в зависимост от версията в диапазона 380 - 550 конски сили.

Новият КамАЗ ще изминава едва 1.5 млн. км

Заявеният ресурс е само 1.5 млн. километра при междусервизен интервал от 150 000 километра. Що се отнася до цената, то очакванията са тя да е с 15 - 20% по-ниска от тази на донора от Mercedes-Benz. По-ниската цена ще се дължи на максимално използване на възли и агрегати от руски поддоставчици. Според КамАЗ около 80% от частите по новия камион са руски.

Новият КамАЗ ще изминава едва 1.5 млн. км


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Kamaz

    110 37 Отговор
    Зла руска машина :)

    Коментиран от #45, #75, #80

  • 3 Авто спеца

    178 42 Отговор
    Напълно достатъчно са1, 5 мил. км! Я да видиме Мерцедес след 1,5 мил. км колко дни ще е на пистата и колко в бокса? Това само в България може да видиш Влекачи на 2-3 милиона км.!!!

    Коментиран от #23, #24

  • 4 гост

    81 258 Отговор
    Това е пълен майтап.Освен на територията на русия ,надали някой ще бъде толкова луд да си го вземе тоя ковчег.

    Коментиран от #6

  • 5 Авто спеца

    78 15 Отговор
    Като се вземе предви че повече от 900 км. за 24h. Нямат право да се навъртатса средно 27хил.км на месец × 12 =320 хил. км за 1 г. с мак. скорост от 90 км.!!

    Коментиран от #67, #76, #78

  • 6 НКВД

    193 34 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Пешооо най-добрия двигател и окачване на Париж-Дакар от 10 г. насам!!!!

    Коментиран от #13, #32, #57, #63

  • 7 Разбирачи

    195 19 Отговор
    Камаз и другите руски камиони са добри но са добри за лоши пътища.
    Руснака прави неща за тяхните условия а не за европа. Руснака в европа пътува с волво сканиа и други западни машини но за тяхния див изток предпочитат руска машина.
    Дори и да няма екстрите на западните камиони в издражливост е в пъти над тях

    Коментиран от #9, #64

  • 8 Fen

    176 23 Отговор
    Руската машина никога не е 100% в изправност, но и никога не спира и умира!
  • 9 Авто спеца⚠️⚠️⚠️⚠️

    91 19 Отговор

    До коментар #7 от "Разбирачи":

    До вчера пътуваха със западни машини! от днес ще пътуват с КАМАЗ!!! Тези - 20%от цената на Актроса са 15 000€ което са си пари!
  • 10 смок

    63 45 Отговор
    Евтин мерцедес с руски части?
    И не бъркайте Дакар - няма нищо общо.
  • 11 Данчо

    40 109 Отговор
    Ще...Ще.... Ще...Руски таралясници
  • 12 Дерко дерков

    132 40 Отговор
    Коментари на бъльгарски убитаци.сигур бъльгарите могат нещо по добре да направят.и чеп за зеле не става от това зависшиво племе.ама не харесва руското.
  • 13 Вили

    49 63 Отговор

    До коментар #6 от "НКВД":

    Двигателят за ралито не е руски, също и скоростната кутия, окачването.

    Коментиран от #22, #36

  • 14 Driving pleasure

    105 13 Отговор
    Доколкото си спомням средногодишно "тираджия" навърта около 120 000 км - тоест тези 1.5 млн километра са му поне за 10 год експлоатация, и никой не е казал, че след ремонт няма да мине още толкова - нашите милионници да не мислите, че на един дъх ги взимат.

    А Русия е голям пазар, дефакто 1/3 от европейския, добавете и СТАНите както наричат западняците бившите републики, някакъв пазарен дял в китай и индия и имате сериозен бизнес! И в крайна сметка това си е в голяма част Мерцедес...

    Коментиран от #33

  • 15 БОКО

    15 58 Отговор
    Големо чупене ще падне!
  • 16 Грую

    156 23 Отговор
    На времето карахме нови руски Лади със сравнително евтина поддръжка, а сега караме западни автомобили на старо с безумно скъпа поддръжка поне за нашите стандарти.

    Коментиран от #18, #19, #29

  • 17 Поредната

    18 65 Отговор
    Помиярщина !
  • 18 гостгост

    38 108 Отговор

    До коментар #16 от "Грую":

    Aз немога да разбера ,такива промити мозъци като тебе ,дали найстина мислят ,това което пишат.Естествено ,че Ладата е евтина за поддръжка ,при положение ,че всичко там се поправя с чук,защото колата е абсолютна тенекия.Ти какво очакваш,да си купиш Мерцедес и да е същото за поддръжка ? Не си ли малко нагъл ? Kaто неможеш да си позволиш поддръжка на нормална кола винаги можеш да отидеш в Русия и ако искаш да си купиш и каруца.Там няма да имаш никакви разходи по поддръжката.

    Коментиран от #30

  • 19 huha

    36 68 Отговор

    До коментар #16 от "Грую":

    Братан... никой не те спира да си купиш нова Лада, която си е чисто Рено, но с руско качество.
    Ако искаш и една петолъчка си татуирай на шкембака!
  • 20 Гадина

    13 45 Отговор
    Тоя Emergency Stop Button дет са го курдисали на видно място парашута или котвата ще активира?

    Коментиран от #21

  • 21 незнайко

    47 7 Отговор

    До коментар #20 от "Гадина":

    Случайно да сте влизал във влекач и да знаете за какво служи този бутон ? Може би НЕ !
  • 22 Чичо АДИ

    14 7 Отговор

    До коментар #13 от "Вили":

    Тъй де но ОН да изпъкне с Ерудиция ,то имаше и Лада нива на Париж Дакар но с продължението ПОК ма некоИ не са били родени по това време и незнаят !!
  • 23 Газда

    15 3 Отговор

    До коментар #3 от "Авто спеца":

    Може,може,трета употреба от България заминава през Турция за близкия изток,там са на по 4-5 млн.км.
  • 24 Газда

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Авто спеца":

    Може,може,трета употреба от България заминава през Турция за близкия изток,там са на по 4-5 млн.км.
  • 25 1944

    23 34 Отговор
    гледам по европата само на камази са минали. новият модел бил на пелети. по западно екологичен. и само с един огняр чеченец.
  • 26 Ха ха ха

    15 19 Отговор
    Хайде да видим кой от големите превозвачи ще мине на Камаз..........
  • 27 Бесен Язовец

    25 37 Отговор
    Всъщност това не е Камаз, а си е чист Мерцедес Актрос от по предното поколение, кабина, двигател, трансмисия, ходова част, всичко е немско, само емблемата и още някой дребни джунджории са руски ! Така, че не разбирам ентусазъма на местните каскети, зла руска машина, бла, бла, бла !!
  • 28 Тоци

    14 14 Отговор
    Караите си бангииите аз си се возя на скания р730
  • 29 Голем смях

    22 29 Отговор

    До коментар #16 от "Грую":

    Баламурник,15 години чаках за нова Лада и така не я дочаках.Добре че се скапа комунизма,че да карам стар немски таралясник,който беше мнооооого по-добър от нова Лада.

    Коментиран от #44

  • 30 гнида

    32 8 Отговор

    До коментар #18 от "гостгост":

    Че какво лошо видя в ладата ? Всъщност , какво е карал баща ти ?
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Ото

    24 18 Отговор

    До коментар #6 от "НКВД":

    Камаза за Дакар е с двигател Либхер,произведен от МАН.Анадънму???

    Коментиран от #41

  • 33 гостенин

    81 2 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Това е един от малкото верни и грамотни коментари.Само ще допълня,че когато има промишленост се вдига и стандарта.В Русия се сглобява Мерцедес,Скания Волво,нормално е да развиват и собствено производство.В Турция се сглобява Кесборер,автобуси Мерцедес,Форд,нормално е ,че и те сега пускат обновен камион.Въпросът ми е КАКВО ПРАВИМ НИЕ?!!! ЗАЩО ликвидирахме ВСИЧКИ производства?! Защо се превърнахме в клоаката на цял свят?!
  • 34 Глупчо

    4 8 Отговор
    Ще!
  • 35 знаещият

    26 7 Отговор
    Най- добрия камион е КАМАЗ-а
  • 36 АLFA Q4

    3 4 Отговор

    До коментар #13 от "Вили":

    НЕ Е РУСКИ ДВИГАТЕЛЯ НО НЕ Е И НЕМСКИ,,,,СКОРОСТНАТА КУТИЯ СИ Е НЕМСКА И ДОСТА ПРОБЛЕМНА
    ДВИГАТЕЛЯ Е ОТ ЕДИН ПОЛУОСТРОВ ДОСТА ПЛЮТ ПРИ АВТОМОБИЛОДТРОЕНЕТО,,НО ТАКЪВ.Е НА АКТРОС,,,
  • 37 дадада

    17 29 Отговор
    Било мерседес?Ако,ще извънземна технология да е,щом руснаци го правят-мерси!Айде нема нужда !

    Коментиран от #38, #69

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Random

    22 3 Отговор

    До коментар #32 от "Ото":

    Алоо, дръвнико, СЪВМЕСТНА РАЗРАБОТКА на КАМАЗ и либхер. И то защото е трябвало да е по-екологичен. Като ще се правиш на умен, поне да беше прочел нещо.
  • 42 Random

    12 3 Отговор

    До коментар #31 от "За рулем":

    Cummins се слага на ГАЗ Gazelle. КАМАЗ са или собствени, или съвместна разработка с либхер.
  • 43 Т.о.ш.и.б.и.я.н

    12 23 Отговор
    Търия руснак 1 читав дизел не може да направи срам и позр

    Коментиран от #71

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Dimitri medvedev

    3 9 Отговор

    До коментар #2 от "Kamaz":

    Sravnqvat ruski baraki s mercedes bezbojie .

    Коментиран от #46

  • 46 Тираджия

    21 7 Отговор

    До коментар #45 от "Dimitri medvedev":

    Да ти кажа, бих избрал Камаза пред чупливия Актрос.

    Коментиран от #50

  • 47 Славе (не онзи)

    6 11 Отговор
    Прочетох коментара на Грую ! Ти не сиГрую а УЬО!
    Цял живот да караш с евтини авто части и сутрин да се бръснеш с самобръсначка Спутник!
  • 48 карлик

    8 2 Отговор
    предишното поколение магистрални влекачи на КамАЗ също бяха на базата на Актрос от второ поколение , така че нищо ново под слънцето , все пак Даймлер-Бенц са акционери в предприятието . Новост е руският двигател , вероятно базиран също на някой чужд дизел .
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 До тиражия

    4 5 Отговор

    До коментар #46 от "Тираджия":

    Не се никакъв тиражия а обикновен колхозник
  • 51 Кольо Дапа

    10 6 Отговор
    Русия е непревземаема по суша защото там могат да се движат само руски машини. Вижте в "тубата" с какво се движат по дарогите им братушките.

    Коментиран от #65

  • 52 Дискордиа

    10 8 Отговор
    Карам Волво емисия Е6.Този измислен Камаз пасти да яде пред него.

    Коментиран от #54, #79

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 ТОДОР ДЖУГАНА

    6 7 Отговор
    Поредните трошляци и дим на фандаци !
  • 56 Нуу що,Бляд

    7 10 Отговор

    До коментар #54 от "Kaji posle misli":

    Камаз-ето наш Большой Таралясник.
  • 57 Камилар

    4 7 Отговор

    До коментар #6 от "НКВД":

    Ами карай Камаз,кой те спира?Едно време Мосвич 408 спечели Лондон Сидни и да нямаше общо със серийните коли?Ако мислиш така ,просто карай руски коли,но кои са те?Камаз взе МАН ов двигател и въпреки всичко го развали...
  • 58 nikola

    10 3 Отговор
    Да ви обясня нещо , което всички явно пропускате. има причина камаза да е баш баш машината за русия а не мерджама , сканията , или волвото. Това е разбирането за път , За руснаците това е мястото , през което смятат да минат а не асфалтирания равен път на европата.

    Коментиран от #59

  • 59 карлик

    6 4 Отговор

    До коментар #58 от "nikola":

    Николчо - да ти обясня , че точно тоя КамАЗ е проходим тоно колкото Актрос-а , както и предишното поколение , което пък е по-предишният Актрос. Освен това не е баш-баш машината , тъй като дори в Русия не е най-продаван , а там продават дори и китайски версии на предишният Актрос . Единственият довод е цената , в тубата има доста отзиви и ревюта на руски дальнебойщики ако се интересувате . В рзработката на досегашното поколение 5490 на практика не участват руски инженери , а класическите КамАЗ-и с ЯМЗ се поръчват основно от военните и са пословични с ненадежноста и некомфортноста си . Успехите в Париж-Дакар се дължат на това че в момента КамАЗ е единственият заводски отбор с най-сериозно финансиране частино за сметка на държавата . Отборът е с численост 108 души срещу между 6 и 20 души за конкуренцията , а всички основни възли в състезателната машина са чужди
  • 60 Отец Прецакии

    3 7 Отговор
    Маслото ще хвърчи отвсякъде,с Камаз е така...
  • 61 Сотиров

    11 3 Отговор
    Много дрънкалници.политически
    Кухи лейки.ние се навираме в еврогейщината а хората си работят а ние буксуваме.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Коцето К

    3 10 Отговор

    До коментар #7 от "Разбирачи":

    Пълни глупости ,Използва руски машини на тези места защото може да ги връзва с тел . Западняците не правят такива сборки за връзване с тел .Второ межеш да погледнеш строителните машини в Сибир , на възлови места ще видиш и Коматсу и Катерпилар и други марки. Да си чул някой да ползва руски комбайн вече. Половината зърно зад борда.Вие кауните едно не можете да разберете . Западняците правят това което им трябва като качество и характеристики . Те не са болни на тема най-високо ,най-бързо ,най-тежко. Това си е руска болест да избиват комплекси щото в международната иновационна икономика са никой . Те са просто един суровинен придатък на света и имат БВП колкото една Португалия за срам на техните поклонници.
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 АЗЛК

    2 8 Отговор
    Вий луди ли сте ,Кой за 15-20% по-ниска цена ще си купи Сдялана В России техника . Бас държа ,че кат запали двигателя ,арматурното му табло вибрира и играе на 90 децибела . Няма да забравя нашия 408и и таблото му . От едната страна 2мм аралък, от другия край 8мм . Трябваше допълнително да хващаме отделни части на таблото с види.

    Коментиран от #72

  • 67 Дино

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Авто спеца":

    Абе как ги смяташ тея 27 Хил. км. Дори и двама шофьора да са повече от 25хил ще е с клизма... Пък и милион и половина за камион си е достатъчно , всеки шофьор на камион ще го потвърди.
  • 68 Димитър

    5 0 Отговор
    Дано шефа да не чете този саит, че какъвто е стиснат току виж ни качил на такива камиони. Жална ми майка тогава! Дано поне има в кабината хладилник та ако ще и мраз да е. Ако го лови и магнита работата е ясна,ще съм с нов камион
  • 69 фасада,допълваме:

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "дадада":

    Колко от заблудените тъпанари,пишещи ти минуси карат руски автомобили? Я да си кажат откровено!
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Бай Уй

    3 1 Отговор

    До коментар #43 от "Т.о.ш.и.б.и.я.н":

    А умния Ганю освен да плюе и да спори на маса и да се изтъква какъв Е..ч е какво друго прави ?
  • 72 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #66 от "АЗЛК":

    мога да ти кажа защо е бил такъв москвича, ама няма да ти хареса...сглабяха ги в ловеч...българи...
  • 73 Конструктор из Росии

    3 1 Отговор
    Камаза ще се харчи като топъл хлеб в росията само наблюдавайте хахаха
  • 74 отчаян от живота в бьлгария

    2 0 Отговор
    аре са тиквата да иде да подпише договор ,да ги произвеждаме тука за износ в арапския свят ,тькмо ще има работа и за младите /завод за камаз / в бьлгария; ,само искам да вметна ,тоя камаз няма нищо общо с ония старите строшляци ,щото и аз сьм карал камаз и знам му и кьтните зьби .,тоя е посьвременен с мотор и евро емисии ,с добавка адбу за вредните емисии и екологията .

    Коментиран от #81

  • 75 русняк

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Kamaz":

    абе незнам да ли е зла руска машина ,ама париж- дакар сего печели винаги ,па си прави изводите сам.
  • 76 Абе разбирач

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Авто спеца":

    Когато направиш на единична езда 27 000 км на месец, тогава ще говориш глупости.Аман от хора дето само си плямпат.
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 луд шофер

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Авто спеца":

    до Авто спеца всичко е старо и отминало за писането сега от любопитство влязох тук и четох кои кво е написъл 900километра за 24 часа ама ти некараш 24 час или изминаваш 900км не повече от 450 500 км на ден та пресметни и оделно имаш и почивни дни когато разтоварваш товариш и тн та 10 години може да ги навъртиш според твоите сметки 3 4 години смятаи малко де

    5
  • 79 Боре

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Дискордиа":

    Пази му турбината на Волвото, и събирай псувните на колегите на всеки байр.
  • 80 Само

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Kamaz":

    Само дето Мерцедес са собственици на Камаз ама нищо!
  • 81 Много ясно

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "отчаян от живота в бьлгария":

    Нали е с мерцедесов двигател какъв да е?