Вече ви разказахме, че КамАЗ-54901 ще е първата машина от новото семейство К5 и, че ще е камион, който ще заимства много възли и агрегати от настоящото четвърто поколение на Mercedes-Benz Actros.
Двигателят обаче ще е изцяло руска разработка - редови шестцилиндров турбодизел с обем 12 литра и с мощност в диапазона 380 - 550 конски сили. До този момент на снимките винаги се появяваше двуосен влекач.
Сега обаче в руските медии се завъртяха фотографии на "триоска". Най-вероятно задвижваща е втората ос, а най-задните колела са повдигащи се. В линейната гама на руския производител има подобен модел - 65208, но той е оборудван със старата кабина К4.
Спекулациите са, че камионът от снимката е приемник на модела 5320. Ще припомним, че 5320 е бордови камион, първият от моделната гама на КамАЗ. Моделът се произвежда в течение на почти четвърт век - от 1976 до 2001 година. Сега най-вероятно той ще се сдобие с наследник.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 дамммммммм
10:22 07.11.2018
2 КАМАЗ ПЯТ ЧИТИРИ ДИВЕНОСТА
Грубой ама здравой...
10:24 07.11.2018
3 Пешо
10:27 07.11.2018
4 Borislav Popov
Коментиран от #5
11:27 07.11.2018
5 Orthodox
До коментар #4 от "Borislav Popov":
Всъщност именно е здравината и трайността са качествата, с които се отличават повечето руски (и съветски) вещи. Може да не са толкова лъскави и модерни, нето толкова технически съвършени като аналозите им от водещите световни производители, но са яки и трайни. Имам хладилник ЗиЛ от 1974, и до днес - вече 44 години - си работи безотказно без всякакъв ремонт, само с едно дозареждане на фреон. Мои близки си купиха Sneige преди няколко години и проблемите (и ремонтите) почваха на втората година.Коментиран от #9, #10
14:00 07.11.2018
6 Пешо
Коментиран от #14
14:48 07.11.2018
7 Къв Камаз ве
18:33 07.11.2018
8 бенц
21:06 07.11.2018
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 0000
До коментар #5 от "Orthodox":
Щото не си карал руски камиони да видиш какви кенефи са.аз съм карал достатъчно.благодаря.още ми пищят ушите вечер от краза21:27 07.11.2018
11 ето
Коментиран от #12
07:34 08.11.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Марин Колаксъзов
14:15 20.12.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 отчаян от живота в бьлгария
До коментар #14 от "бьлгарин с национална гордост":
абе то едно време и щкода мадарка беше калпава ,амсия произвеждахме в шумен ,нали,сега ако беше останал завода ,коизнае какви мадарки щеше да имаме ,сигурно да приличат на някои даф или ман ,може би ,или някоя нова сетра в ботев град ,може би, но за жалост стана едвали не,заради тьпанари и комплексари.16:17 06.02.2019