През 1926 г. Еторе Бугати построява за четиригодишния си син Роланд копие на спортния Type 35 с двойно по-малки размери. Първоначалният замисъл Bugatti Baby да остане уникат обаче бързо се променя, след като клиентите на компанията проявяват огромен интерес към автомобилчето и в Молсхайм вземат решение да го пуснат в серийно производство. Така между 1927 и 1936 г. са сглобени 500 бройки.
Вдъхновени от някогашния успех на Baby, в Bugatti са разработили съвременна версия на количката. Новото ѝ издание има електромотор на задната ос, сменяема йон-литиева батерия и система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране.
Силовата установка има три работни режима. В "детския" мощността е ограничена на 1.36 к.с., а максималната скорост - на 20 км/ч. Ако бъде включен режимът за "възрастни", електродвигателят генерира 5.5 к.с., а максималната скорост нараства на 45 км/ч. Опционалният ключ "Speed Key" пък развързва всичките 13.6 коня и дезактивира ограничителя на скоростта.
Bugatti Baby II разполага с мощни фарове, кожена седалка, алуминиево арматурно табло и ефективни спирачки. Както и при оригинала, от модела ще бъдат произведени 500 бройки, всяка с цена €30 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сектант
Коментиран от #2
19:01 11.03.2019
2 Гост
До коментар #1 от "Сектант":
Ти или платен драскач,или си уникално глупав! Под всяка статия да хвалиш тези бараки!Коментиран от #3
09:20 12.03.2019
3 лабораторията
До коментар #2 от "Гост":
на дядо ми коня е по-бърз, надежден и красив от тия дъстъри. Дори ако е по-гладен може да изяде един дъстър щот ги правят от био материали13:01 12.03.2019