Новини

Долу даунсайзинга! 7.3-литров V8 от Ford

Публикувана: 5 Август, 2019 11:14
43 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7143
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 14 гласа.

Ford обяви техническите характеристики на новия си върхов двигател за семейството пикапи F-Series. Атмосферният V8 с обем 7.3 литра развива 436 к.с. и максимален въртящ момент 644 Нм и ще се комплектова с 9-степенна автоматична трансмисия.

Инженерите на Синия овал са останали верни на американските традиции. Агрегатът има чугунен блок и стоманен колянов вал. Покрива екологичните изисквания благодарение на инжекцион, газоразпределителна система с изменяеми фази и маслена помпа с променлива производителност.

Мениджърът на Ford по бензиновите двигатели Джоуъл Белтрамо твърди, че новият мотор е запазил всички качества на предшественика си - издръжливост, простота на обслужването и търпимост към експлоатация в най-тежки условия.

Освен на пълноразмерните пикапи на компанията 7.3-литровият V8 ще се монтира и на среднотонажните камиони и фургони на Ford. Дефорсирана до 355 к.с. и 634 Нм версия на мотора ще получат F-450, F-550, F-600, F-650, F-750 и бусовете от семейството E-Series.

С новия си мотор Ford излиза начело в "надпреварата във въоръжаването" между американските производители. Конкуренцията в лицето на Chevrolet Silverado HD 2500/3500 има "едва" 6.6-литров бензинов V8 с мощност 406 к.с. и максимален въртящ момент 629 Нм, а върховият мотор в каталога на RAM 2500/3500 е 6.4-литров с 416 к.с. и 582 Нм.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
666
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Това е истински двигател за истински мъже, а не малолитражка с обем 1.3, предпочитана от хомосексуалисти е епилирани крачета и скубани веждички!

Коментиран от #2, #5, #10, #12, #15, #43


Оценка:
-38 +88

Renault Captur
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "666":


Явно теб такъв истински мъж ти го е набочил и после ти е правил златен дъжд за да си толкова комплексиран.

Оценка:
-38 +39

Авто спеца
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Любимата кола на говедарите пикап Форд! Това е = на Москвич със зелен китеник знаменце на Весна Змянац и кукличка с подвижна главичка!

Коментиран от #9, #25


Оценка:
-49 +21

СТОЯНСЪН
(гост)

Неутрално
4 Отговор
даунсайзинга - ????? Родна реч, омайна, сладка, ........


Ран Босилек

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +33

onq bez konq
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #1 от "666":


Само не знам размера на двигателя каква връзка има със сексуалната ориентация?! Аз карам малолитражка с около 200 магарета, но така и не разбрах - трябва ли да се притеснявам за мъжествеността си? Ще обърна ли резбата, ако не сменя веднага с минимум 4 литра мАтор?

Коментиран от #26


Оценка:
-2 +42

Миризлив пор
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Няма значение какъв точно е обема, ако е направен от кофти материали с ограничен ресурс пак няма да изкара колкото двигател от преди 20 години.

Оценка:
-7 +16

Бесен Язовец
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Мечтата на всеки бг. селктак да се качи у амерски пикат! И да му бодне газова.

Оценка:
-26 +18

Гостилничаря
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Сега Доньо трябва да превземе и Саудитска Арабия, Кувейт вече не може да им нахрани мускулестите кашони......

Оценка:
-3 +13

9
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Вълкът
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #1 от "666":


7,3л двигател с 436 коня, са безумно голям обем със слаба ефективност. Да не се чудиш като дишаш ръждата на някоя 20г Астра. Чугунения двигател ще те надживее, ама лапа много и върви малко. Москала на вуйчо 40г беше, може да е имал 400 000км ама 1,5 двигател лапаше 12л бензин.

Коментиран от #14, #24, #34


Оценка:
-13 +14

Авто спеца
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #9 от "Муу ха ха ха":


Москвича поне пали зимата а за Форд не много сигурно мухахахаха

Оценка:
-25 +14

Никой
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #1 от "666":


Това е истински двигател за хора, които имат такава работа за вършене. Освен ако нямаш да теглиш лодки, карането на такъв пикап само за г*зария е комплексарщина от най-високо ниво. Като ти трябва голям двигател, за да си мъжага, значи има нещо грешно в теб, не в тези с малолитражките.

Оценка:
-3 +22

Лицемерие
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Сащ и цру направиха дизел гейт скандала за да ударят европейските производители с 1.9 тди които се продаваха като топъл хляб в сащ. Накараха европа да си разбие индустрията с фалшивото електробъдеще тесла, което вече 10 г е на загуба но е жива фирмата! Познайте кой я държи над водата по различни схеми! Нононаче 7.3 е много еко спрямо 1.9 тди евро 3 дори! Сащ просто иба ват майката на европа по всички параграфи

Коментиран от #27, #42


Оценка:
-7 +30

Никой
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #10 от "Алфа Вълкът":


За теглене на големи товари не е от голяма важност пиковата мощност, а как е разпределена тя. Сложи му 1.6 от хонда и чакай да удари витека. Тука става въпрос за въртящ момент още от ниски обороти и естествено дълголетие. Като си такъв умник отиди им кажи как се правят добри пикапи, точно на Форд, които от 60 години правят най-успешният такъв.

Оценка:
-1 +29

Емил
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #1 от "666":


Малко пишленце,страшно си елементарен

Оценка:
-4 +9

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #4 от "СТОЯНСЪН":


Е па нали сме американци вече, родната реч не е на мода.

Оценка:
-5 +8

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Звукът на такъв V8 е страхотен, разхода не е кат за нас, думка ги 30-40 /100

Оценка:
-5 +13

Random
(гост)

Неутрално
18 Отговор
И пак боклук с разпред. вал в блока. Нема да се научат и тва е, пак държавата ще трябва да ги спасява като ГМ, те са го закъсали още повече, форс поне имат койота който е добър двигател, нормален.

Коментиран от #28, #35


Оценка:
-17 +7

гост
(гост)

Неутрално
19 Отговор
При евтин бензин и скъпи сервизи, огромен и прост атмосферен двигател не звучи зле.

Коментиран от #20


Оценка:
-0 +20

Random
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #19 от "гост":


И с какво е по-прост и по-добър от например М60 на БМВ отпреди 25 години?

Коментиран от #21, #37


Оценка:
-11 +6

Миризлив пор
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #20 от "Random":


Защото БМВ правиха двигатели преди 25 години. Сегашните след като им изтече ресурса който не е като преди 25 години само главоболия създават а диагностиката и ремонта са златни.

Коментиран от #23, #31


Оценка:
-2 +15

гост
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Споменава се за възможност, този двигател да се монтира на Мустанг и там няма да бъде дефорисран вариант, както е при пикапа. Новият Ф450 може да товари в "багажника" - т.нар. легло 3500 кг и отделно да дърпа над 15 000 кг.

Коментиран от #32


Оценка:
-0 +10

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #21 от "Миризлив пор":


Може да са били по-добри тогава на БМВ моторите но не са били никога толкова здрави като на тогавашните Бенцове.

Оценка:
-0 +2

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #10 от "Алфа Вълкът":


Говорим за двигател за пикапи инженерче, не във Мустанг. Отделно моментално можеш да си сигурен, че е готов за суперчарджъра, който ще му боднат един куп тунинг фирми в САЩ. От там хептен ще излети...

Коментиран от #38


Оценка:
-1 +5

друг спец ама не авто
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #3 от "Авто спеца":


бах те и в авто спеца, това чудовище 100 пъти ще го предпочета и пред г класата и ленд круизера, за другите таралясници просто и дума не може да има, говоря от моя гледна точка

Оценка:
-4 +8

оня с катъра
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #5 от "onq bez konq":


явно си горд собственик на немски "премиум" кенеф

Оценка:
-3 +2

оня с катъра
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #13 от "Лицемерие":


пишеш пълни глупости

Оценка:
-0 +1

Mm da
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #18 от "Random":


Имат coyote, имат cobra jet, имат voodoo, все хубави мотори DOCH!

Оценка:
-0 +2

незнайко
(гост)

Неутрално
29 Отговор
(Публикувано във факти.бг: и стоманен колянов вал.) Не знаех, че освем "дървени" може да има и стоманени !!!

Коментиран от #39


Оценка:
-2 +1

БАРО
(гост)

Неутрално
30 Отговор
В Мюнхен от 7,3 литра ще изкарат 1436 коня какво е това Ford ха ха ха

Коментиран от #40


Оценка:
-5 +1

Предател
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #21 от "Миризлив пор":


Ти ще са погребваш ли с тая кола

Оценка:
-0 +1

БАРО
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #22 от "гост":


Ако ми трябва камион ще си купя камион а не подобие

Оценка:
-1 +1

Бря тез кравари!
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Краварите си мислят, че още е 1970 г. Не е, за съжаление. Светът гори и чупи температурни рекорди, запаси от нефт има за по-малко от 20 г., а бай кравар прави 7,3 V8!!! Но краварите е държава на контрастите. Там има и умни хора, които правят пикапи като Ривиан и Тесла.

Оценка:
-4 +1

ФауВе
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #10 от "Алфа Вълкът":


Тия машини се правят за много живот, затова не се форсират. Тук имаш 500км отграница до граница. Там изминават по хиляди, между градовете. Разтоварването на мотора е ключово за трайността му.

Оценка:
-1 +3

ФауВе
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #18 от "Random":


Разпред вал в блока си има предимства. По-тесни и по-нски глави = по-малък мотор. За нискооборотен мотор става. А и за с по 2 кл на цил. Такава схема не се прави за обороти и мощност, а за много тяга, разпределена по-равномерно в оборотния диапазон.

Оценка:
-1 +3

ФауВе
(гост)

Неутрално
36 Отговор
- Тате, какво е турболаг? - Не знам, синко. Ние имаме 7,3 литров В8.

Оценка:
-2 +2

ФауВе
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #20 от "Random":


Нямаш си идея колко по-добър е.

Оценка:
-1 +1

ФауВе
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #24 от "Бачо Киро":


Оставяй го тоя. Всеки знае, че при големият обем пипваш малко, получаваш много. Ама нека си тика Астрата, която ще изгние преди тоя осмак да изгори един резервоар бензин.

Оценка:
-1 +2

ФауВе
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #29 от "незнайко":


В мазата ми има разглобен осмак с чугунен колянов вал.

Оценка:
-1 +0

ФауВе
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #30 от "БАРО":


И в САЩ ще ти ги изкарат, но ще трае една дръпка и после ще го сменяш.

Оценка:
-1 +0

Мартин Кръстев
(гост)

Неутрално
41 Отговор
Тези двигатели ще бъдат монтирани и на Форд Мустанг както казаха преди мен.

Оценка:
-1 +0

Мунчо
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #13 от "Лицемерие":


Големи конспирации те гонят. Дизелите никога не са се купували като топъл хляб. GM също правеше опити да продава - без да има скандали - и въпреки това хората купуват бензин. Шевролет спират единствения си вариант СУВ с дизел. А германците си гонят VW, BMW и Мерцедес в собствената им страна.

Оценка:
-0 +0

Японеца
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #1 от "666":


БРАВО за коментара!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Владимир Путин
Президентът на Русия в интервю за американската NBC
Не ползвам Twitter. Доналд е по-модерен човек от мен"

Още бисери