Както вече е известно, новият флагман на Mercedes-Benz ще бъде официално представен през пролетта на следващата година, От компанията разкриха още една интересна технологична новост. Следващата генерация на S-Klasse ще бъде оборудвана с иновационна деветстепенна автоматична трансмисия.
Сведения от Mercedes-Benz за разработка на деветстепенна трансмисия има отдавна, но сега от компанията огласиха точно в кой модел тя ще бъде интегрирана. Деветдиапазонният автоматик е предназначен само за мотори с голям работен обем. Какво означава голям, от Daimler не уточняват.
Знае се, че новата скоростна кутия ще е напречно разположена и ще може да се монтира както на S-Klassa с класическо задно предаване, така и на вариантите 4matic и Hybrid. Според представители на щутгартската фирма девет скорости са максимално допустимото за момента що се отнася до леки автомобили.
Експертите от Mеrcedes-Benz са на мнение, че дори да разработят автоматична трансмисия с десет скорости, тя няма да се приеме добре от потенциалните клиенти. Новата скоростна кутия с девет предавки ще можем да видими на живо през март 2013-а в Женева.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 лошо
15:07 30.05.2012
2 amg
15:21 30.05.2012
3 9 прудавки
15:26 30.05.2012
4 мерцедес
15:29 30.05.2012
5 cmapmep
15:38 30.05.2012
6 немски кош
15:40 30.05.2012
7 187
16:30 30.05.2012
8 Бентли
Коментиран от #9
16:34 30.05.2012
9 ВИП АМГ
До коментар #8 от "Бентли":
@8 otnovo mercedes benz e pred drugite.ti po dobre zamalchi s tozi goliam golf koito hvalish.koito ne e karal S klasa ne znae za kakvo ide rech.16:48 30.05.2012
10 asasa
17:00 30.05.2012
11 Ne vqrvam
17:29 30.05.2012
12 Христов
Коментиран от #24
17:49 30.05.2012
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Mpower
18:13 30.05.2012
15 скюе
18:21 30.05.2012
16 bmw i mercedes
18:26 30.05.2012
17 ужас
19:09 30.05.2012
18 S-Klasse
19:49 30.05.2012
19 Юлиян Димитров
20:18 30.05.2012
20 aleko
20:26 30.05.2012
21 Niko
20:38 30.05.2012
22 Stoyo
Коментиран от #25
20:56 30.05.2012
23 Nick
21:58 30.05.2012
24 ВИП АМГ
До коментар #12 от "Христов":
@12 neshto mai si prekalil s pitietata.markite koito si spomenal edva sega ospiavat da minat na 6 skorosten avtomat.22:00 30.05.2012
25 ВИП АМГ
До коментар #22 от "Stoyo":
@22 mnogo iasno a pak audi A8 e out ot klasaciite.22:01 30.05.2012
26 tumbaka
22:32 30.05.2012
27 MB fen TAZ
22:39 30.05.2012
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 MMM
23:14 30.05.2012
30 Димитър
23:50 30.05.2012
31 лошо
00:22 31.05.2012
32 медиатор алфа
Аксиома е и дори не подлежи на обсъждане, че най-същественият недостатък на колите с автоматична скоростна кутия е големият разход на гориво - по нанадолнище си зацепен; на равното си зацепен преди да натиснеш спирачката и не можеш да отпуснеш по инерция преди светофар или пешеходна пътека. Просто е.
02:13 31.05.2012
33 bull shit
Коментиран от #34
02:52 31.05.2012
34 benz
До коментар #33 от "bull shit":
@33 абе бул шитов някво ново понятие ще да е тва за инерционната клапа, щом и бай Гугъл го не знае. Евала за сравнението ... нещо толкова натъпкано с електроника как го сравни с варбург незнам ... за миг си представих тази ЕС-ка как разчита за нещо подобно като я пуснеш по надолнището ...09:17 31.05.2012
35 Стоян Тодоров
10:38 31.05.2012
36 кик
10:49 31.05.2012
37 БМВ
11:44 31.05.2012
38 Иван Йовчев
Коментиран от #39
12:02 31.05.2012
39 Рено Меган
До коментар #38 от "Иван Йовчев":
@38 това е голяма грешка която може да се направи! примерно движиш се със 130 по магистралата и включваш на N - neutrial или неутрална и оставяш колата така. тя си пада на 900 оборота, но когато след това включиш на D - drive ще изреди скоростите от 1-ва до нужната, тоест представи си какви оборите ще стигне двигателя при 100 км/ч на 1- ва .... примерно! :)12:06 31.05.2012
40 6opa
13:03 31.05.2012
41 SSSS
13:16 31.05.2012
42 SSSS
13:32 31.05.2012
43 Niko
15:33 31.05.2012
44 Кристиян
Коментиран от #48
18:12 31.05.2012
45 Кристиян
www.runa.mobile.bg
18:14 31.05.2012
46 GolfaForevar
18:15 31.05.2012
47 Кашлица
18:29 31.05.2012
48 Maurice
До коментар #44 от "Кристиян":
@44 Абе близо си до истината,но и ти не си много наясно.Аз съм карал Мерцедес автоматик от 2006-та.Винаги на надолнище си я пусках на свободна,за да почине двигателя. Новите автоматици са с електронно управление. Т.е. когато си на свободна и си в движение,като превключиш на предавка,според зависи от скоростта се избира на коя предавка да се включи. А това със смазването на дисковете не разбрах от къде го измисли?? По тази логика и ръчната скоростна кутия не трябва да я изключваш. Който си кара нов автоматик,спокойно може да прави каквото си иска с него.Включително да вкара задната при спускане по надолнище. Просто когато електрониката отчете несъответсвието,няма да включи и толкова. Колкото до това че превключването става с помощта на спирачката,само когато от "P" искаш да "отключиш",се налага да си натиснал педала на спирачката.Има и още едно допълнително условие,че трябва да си на контакт (поне),което значи че ти трябва акумулатор!22:38 31.05.2012
49 ivo
22:50 31.05.2012
50 фгдфгд
01:20 01.06.2012
51 ренде
Тоя мерцедес ако не беше автоматик щеше да е голям зор да се кара :)))
13:07 01.06.2012
52 коко
19:32 01.06.2012
53 инж. Павлов
18:24 09.06.2012
54 инж. Павлов
18:46 09.06.2012