30 Май, 2012 14:59 21 014 54

Деветстепенен автоматик за новата S-Klasse

  • mercedes-benz-
  • s-klasse

 

Както вече е известно, новият флагман на Mercedes-Benz ще бъде официално представен през пролетта на следващата година, От компанията разкриха още една интересна технологична новост. Следващата генерация на S-Klasse ще бъде оборудвана с иновационна деветстепенна автоматична трансмисия.
 
Сведения от Mercedes-Benz за разработка на деветстепенна трансмисия има отдавна, но сега от компанията огласиха точно в кой модел тя ще бъде интегрирана. Деветдиапазонният автоматик е предназначен само за мотори с голям работен обем. Какво означава голям, от Daimler не уточняват.
 
Знае се, че новата скоростна кутия ще е напречно разположена и ще може да се монтира както на S-Klassa с класическо задно предаване, така и на вариантите 4matic и Hybrid. Според представители на щутгартската фирма девет скорости са максимално допустимото за момента що се отнася до леки автомобили.
 
Експертите от Mеrcedes-Benz са на мнение, че дори да разработят автоматична трансмисия с десет скорости, тя няма да се приеме добре от потенциалните клиенти. Новата скоростна кутия с девет предавки ще можем да видими на живо през март 2013-а в Женева.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 лошо

    3 12 Отговор
    кенеф
  • 2 amg

    8 5 Отговор
    ei mnogo razbira6,karai si na tati golfo i mal4i

  • 3 9 прудавки

    4 7 Отговор
    егати увисналата задница май пружините му са меки
  • 4 мерцедес

    8 6 Отговор
    немска овчарка с паднала задница -след мерцедес няма нищо и затова ги е яд всички -най добрата кола в света
  • 5 cmapmep

    10 2 Отговор
    България сигурно е на едно от челните места в Европа по брой лимузини на глава от населението. По-често можеш да срещнеш S-класа, 7-мица, А8-мица и др. отколкото в Германия например.
  • 6 немски кош

    3 10 Отговор
    пак ли тоя кенеф,ако искат да сложат 10 степенна пак си остава щайга сас слонско дупе
  • 7 187

    7 0 Отговор
    пу за мене!
  • 8 Бентли

    1 7 Отговор
    мерцедес, ти вярваш ли си ? :))))

    Коментиран от #9

  • 9 ВИП АМГ

    3 5 Отговор

    До коментар #8 от "Бентли":

    @8 otnovo mercedes benz e pred drugite.ti po dobre zamalchi s tozi goliam golf koito hvalish.koito ne e karal S klasa ne znae za kakvo ide rech.
  • 10 asasa

    2 6 Отговор
    Mercedes veche nqmali da smeni pone malko tazi reshetko - ot 48 godini nasam edna i sashta , e.asi drazneshtoto
  • 11 Ne vqrvam

    1 4 Отговор
    Ne mislq 4e 6te izglejda taka,kato za model koito 6te bade predstaven sled 1 godina,mislq 4e 6te pretarpi mnogo promeni po van6nostta :)
  • 12 Христов

    1 6 Отговор
    Некой тук пак си мислят че мерцедес са открили топлата вода. Модели на Acura, Lexus , Chrysler, Jeep даже и малкия Dodge Dart отдавна са с 9 скоростни автоматици

    Коментиран от #24

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Mpower

    4 2 Отговор
    #10 - Mercedes sa ot 115 godini s taq re6etka,tova se nari4a tradiciq,nezavisimo ot godinata na modela kato go vidi6 se poznava,ne kato bezli4nite Japanki
  • 15 скюе

    4 1 Отговор
    Super e!!!
  • 16 bmw i mercedes

    4 5 Отговор
    mercedes sa na parvo mqsto pret sichki
  • 17 ужас

    1 6 Отговор
    много глупав дизайн за пенсионери с милиони
  • 18 S-Klasse

    4 1 Отговор
    Повече скорости, по голяма икономия.
  • 19 Юлиян Димитров

    0 1 Отговор
    http://www.facebook.com/pages/%D0%9D%D0%B5-%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%8F-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%BC%D0%BE%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0/127026024080807
  • 20 aleko

    1 3 Отговор
    normalno da kazvate che e bokluk imaiki na predvit, che cenata mu dori v sunishtata si ne mojete da q suberete. Ako iskate cqloto rodoslovno durvo si suberete stotinkite i pak nqma da ste dori na 1/10.Aman ot bedni s koli na chetvurt vek za koito vsichko e bokluk samo izgniliq kadet e nomer edno koito e pred razruha i taino si vozite lopata v bagajnika, che koi znae kudeto umre da mojete da otdadete pochit kum murtveca i go pogrebete. Pojelavam vi pone pravnucite vi da imat shansa da se kachat v ako shte 40 goshna S klasa, a ne i te kato vas po kartinki da q gledat.
  • 21 Niko

    5 2 Отговор
    При положение че съм голям фен на марката , с прискърбие лично заявявам че заедно със новият SL и S класата сега с дизайна им направо отблъскват на външен вид.Старите модели далеч изглеждат по-добре от новите. Новата линия която са започнали от Даимлер с форма на ла..о отпред малко разочарова верните фенове на марката.
  • 22 Stoyo

    4 2 Отговор
    Мен пък супер много ме кефи новия дизаин! 7цата пасти да яде :D

    Коментиран от #25

  • 23 Nick

    3 0 Отговор
    Истинска красавица!
  • 24 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "Христов":

    @12 neshto mai si prekalil s pitietata.markite koito si spomenal edva sega ospiavat da minat na 6 skorosten avtomat.
  • 25 ВИП АМГ

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "Stoyo":

    @22 mnogo iasno a pak audi A8 e out ot klasaciite.
  • 26 tumbaka

    0 2 Отговор
    keneffff
  • 27 MB fen TAZ

    3 1 Отговор
    Колата на царете или царя на колите.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 MMM

    5 1 Отговор
    Който не ритал педала на мощен Мерцедес може спокойно да не коментира. Особено онези дето ми използват термини като "щайга". Флагмана на Мерцедес винаги е бил уникално постижение на технологиите. Погледнете добре тази кола, защото новостите, които една S-класа въвежда, другите почват да слагат 3-5 години по-късно(а някои - никога). Това е било и ще остане винаги еталона за лимузина, по-който се равняват всички. (тук изключвам луксозни марки като Ролс-Ройс и Бентли)
  • 30 Димитър

    4 2 Отговор
    Точно заради това винаги съм обожавал автоматиците.... Винаги се смея, когато ми кажат "ужас, колата ти е автоматик, нещо толко тромаво и слабо на старта" винаги ги затапвам с факта че е със седем скорости, почивам си и разхода ми пада драстично!
  • 31 лошо

    2 6 Отговор
    това е един грозен клозет
  • 32 медиатор алфа

    5 2 Отговор
    До @30

    Аксиома е и дори не подлежи на обсъждане, че най-същественият недостатък на колите с автоматична скоростна кутия е големият разход на гориво - по нанадолнище си зацепен; на равното си зацепен преди да натиснеш спирачката и не можеш да отпуснеш по инерция преди светофар или пешеходна пътека. Просто е.
  • 33 bull shit

    5 3 Отговор
    ама защо пишете глупости!!!!! какво като спускаш колата на скорост? има едно нещо наречено - инерционна клапа! когато колата се спуска на скорост тя спира притока на гориво и колелата задвижват двигателя, а когато изключите от скорост, в двигателя постъпва гориво, за да може да работи!! ето защо във вартбурга (става въпрос за 2-тактовия) дори да си на скорост, щом пуснеш автомобила по инерция той пада на 1000 оборота, все едно не е на скорост и при подаването на газ си тръгва. това е така, защото мазането му е с горивото, тоест, ако спре притока на гориво, спира и мазането, а от там и блокиране на мотора. поздрави и спрете да пишете глупости. най-малкото погледнете бордовите си компютри на колите при спускане на инерция и на скорост!!

    Коментиран от #34

  • 34 benz

    2 2 Отговор

    До коментар #33 от "bull shit":

    @33 абе бул шитов някво ново понятие ще да е тва за инерционната клапа, щом и бай Гугъл го не знае. Евала за сравнението ... нещо толкова натъпкано с електроника как го сравни с варбург незнам ... за миг си представих тази ЕС-ка как разчита за нещо подобно като я пуснеш по надолнището ...
  • 35 Стоян Тодоров

    1 1 Отговор
    да видими
  • 36 кик

    1 2 Отговор
    до 32 моята А8 е типтроник с пера и то волана и изклю4вам когато ми кефне и ако искам инерция имам инерция ако искам на скорост има на скорост..не виждам какъв е проблема с автоматика
  • 37 БМВ

    3 1 Отговор
    Някой от пишещите против S класата, поне един има ли парите в брой да си я купи, няма тогава спрете!
  • 38 Иван Йовчев

    1 0 Отговор
    Пишете за автоматиците, за изключването от скорост, аз не съм много запознат с тях, но искам да попитам за какво е това N и какво ще стане, ако на някое спускане преместя лоста на N?

    Коментиран от #39

  • 39 Рено Меган

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Иван Йовчев":

    @38 това е голяма грешка която може да се направи! примерно движиш се със 130 по магистралата и включваш на N - neutrial или неутрална и оставяш колата така. тя си пада на 900 оборота, но когато след това включиш на D - drive ще изреди скоростите от 1-ва до нужната, тоест представи си какви оборите ще стигне двигателя при 100 км/ч на 1- ва .... примерно! :)
  • 40 6opa

    1 0 Отговор
    бе не ми са вярва да е така хората са го измислили
  • 41 SSSS

    0 0 Отговор
    включване на N е противопоказно при старите 4-степенни автоматици. Както 39 обясни, ако на магистрала направиш този номер, колата ще наведе предница, все едно си набил спирачки, но няма да се пребиеш, защото синхронизаторите ще поемат разликата в оборотите. Обаче скъсяваш живота на скоростната кутия. При съвременните автоматици има един куп защити - соленоидни механизми и пр., които пазят от такива издевателства, като например включване на R по време на движение. Наскоро един идиот направи тоя номер на едно A4. Колата заби предница, цялото табло светна. Нямаше поражения, добре че е помислено за тия ситуация
  • 42 SSSS

    2 0 Отговор
    леле 9 скоростен автомат сигорно с 200км ще е на 2000 оборота,моята вектра на 5та, е на 95 км при тия обороти,не че ще се кача някога в подобен самолет като S-та
  • 43 Niko

    0 2 Отговор
    Много ми е интересно на Мерцедес и на други автомобили с автоматична скоростна кутия как ще превключите на N в движещ се автомобил като за да превключиш скоростите трябва да си натиснал педала за спирачките .Скоростният лост е заключен за R,N освен за 2,3 на по-старите автоматици или за Типтроника и ръчното превлкючване с перата зад волана.Мислете малко.
  • 44 Кристиян

    2 0 Отговор
    От N като включиш на D няма изреждане на скоростите...Направо си включва нужната скорост.А доколко е полезно или вредно, вредно е за каквато и да е автоматична кутия в движение да се включи N... По този начин няма смазване с масло и се получава изтъркване на дисковете в кутията...

    Коментиран от #48

  • 45 Кристиян

    0 2 Отговор
    Поздрави.. :)
    www.runa.mobile.bg
  • 46 GolfaForevar

    0 0 Отговор
    golfa be
  • 47 Кашлица

    3 1 Отговор
    Аиде и тия почнаха като ВАГ. Една и съща кола само размерите и различни BIG, BIGER, BIGEST... Не стават има и по добри вече. Много марки взеха да лежат на стари лаври и може накрая от два стола да седнат на земята....
  • 48 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Кристиян":

    @44 Абе близо си до истината,но и ти не си много наясно.Аз съм карал Мерцедес автоматик от 2006-та.Винаги на надолнище си я пусках на свободна,за да почине двигателя. Новите автоматици са с електронно управление. Т.е. когато си на свободна и си в движение,като превключиш на предавка,според зависи от скоростта се избира на коя предавка да се включи. А това със смазването на дисковете не разбрах от къде го измисли?? По тази логика и ръчната скоростна кутия не трябва да я изключваш. Който си кара нов автоматик,спокойно може да прави каквото си иска с него.Включително да вкара задната при спускане по надолнище. Просто когато електрониката отчете несъответсвието,няма да включи и толкова. Колкото до това че превключването става с помощта на спирачката,само когато от "P" искаш да "отключиш",се налага да си натиснал педала на спирачката.Има и още едно допълнително условие,че трябва да си на контакт (поне),което значи че ти трябва акумулатор!
  • 49 ivo

    0 0 Отговор
    gledam 4e gi razbira6 rabotite,ami ako si kara6 i natisne6 kop4ewto za ru4nata kakvo stava.
  • 50 фгдфгд

    0 0 Отговор
    ТФА ЩЕ СТАНЕ КАТО КОЛЕЛО БЕ с 18 скорости !!!
  • 51 ренде

    0 0 Отговор
    Моето ренде по ме кефи, по лесно е за каране, имам само 5 скорости!!
    Тоя мерцедес ако не беше автоматик щеше да е голям зор да се кара :)))
  • 52 коко

    0 0 Отговор
    няма такова нещо
  • 53 инж. Павлов

    0 0 Отговор
    До всички коментиращи включването в неутрално положение по време на движение. Всички съвременни автомобили (от последните 20 години (дори Лада 2105)) имат така нареченият режим "принудителен празен ход". Това означава, че когато автомобилът се движи по надолнище при отпуснат педал за газ, подаването на гориво към двигателя се прекратява. Това означава, че разхода на гориво е 0. Ако изключите от скорост и се движите по инерция с работещ двигател имате някакъв положителен разход на гориво, който може да се окаже и по голям дори и от този при спускане на скорост с известно подаване на газ, тъй като двигателя на празен ход се нуждае от по-богата горивна смес за да работи устойчиво.
  • 54 инж. Павлов

    0 0 Отговор
    Освен това спускането на скорост щади спирачките, и осигурява безопасност при дълги спускания, където е възможно прегряване на спирачките - водачите на товарни автомобили са запознати много добре с проблема. Интензивно спиране също трябва да се извършва на скорост, дори трябва да се превключват предавките в низходящ ред. Причините са три - 1. по-голям спирачен момент - сума от моментите на спирачките и съпротивителния момент на двигателя; 2. диференциала разпределя спирачните моменти между задвижващите колела по равно, като се подобрява устойчивостта при спиране; 3. Вакуумният усилвател работи по-ефективно, поради по-големия вакуум който създава двигателя работещ с притворена дроселна клапа. Въобще на шофьорските курсове преди 12 години ме учеха, че никога не трябва да се допуска движение на автомобила с изключена предавка - безопасността е преди всичко!