Новини

Никой не иска стар двигател от Porsche за $220 000

Публикувана: 23 Август, 2019 09:20
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7667
Никой не иска стар двигател от Porsche за $220 000
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 13 гласа.

Една обява, поместена на портала Bring a Trailer привлече вниманието ни. Става дума за продажба на уникален двигател от Porsche. Това е опозитният Porsche Type 547/1 Fuhrmann Four-Cam, който се монтира на модела 356 Carrera 1500 RS Speedster, както и на състезателните автомобили на марката през 50-те години на миналия век.

Обявата стои от доста време и към момента няма желаещи, които да искат да купят този шедьовър на мотостроенето. Причината най-вероятно е прекалено високата цена - $220 000. За разработката на този двигател отговаря Ърнест Фурман, който навремето прави мотора Type 547/1 Fuhrmann Four-Cam за половин година.

1.5-литровият агрегат е с мощност 100 конски сили и впечатлява с двата си разпределителни вала, по един във всяка цилиндрова глава. По онова време подобни мотори са с един долноразположен разпределителен вал. Моторът е тестван за първи път през април 1953 година и още същата година състезателно Porsche с този двигател печели в класа си двете най-престижни надпревари - Миле Миля и Льо Ман.

Никой не иска стар двигател от Porsche за 0 000

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Миро
1 Отговор
Този мотор наистина е шедьовър, но пък и цената му е зловеща

Оценка:
-1 +33

ФауВе
2 Отговор
Някой зазаджия ще го лапне срещу две шишета гроздова.

Оценка:
-5 +26

Random
3 Отговор
Те хамерите се страхуват от двигатели с повече от един разпред. вал. Още не са се научили да правят нормални двигатели. Тук ще се продаде на двойна цена, хората оценяват напредъка на ДВГ. Някой ще си го вземе да се хвали. Ония там са смотани

Коментиран от #7, #9, #10, #13


Оценка:
-18 +13

Миро Антонов
4 Отговор
Сега,всички знаем,че за тази сума може да си купим чисто нов премиум по избор,чисто нов спортен автомобил,SUV, или електрически всъдеход. Явно продавача разчита на някой богат колекционер,разполагащ с подходящо купе за двигателя,или пък на някой носталгично настроен любител на олдтаймер модел Порше. Ако му свали цената до около 10 000 евро,ще го продаде до седмица.

Оценка:
-3 +10

Мигел
5 Отговор
НИКОГА НЯМА ДА ГО ПРОДАДЕ!За тези пари двигателя трябва да е "облицован" със АВТОМОБИЛ върху себе си за да го купи някой;)Тук "продавача" ползва страхотната работа която е свършил върху този двигател за реклама на бизнеса си;) Елементарна маркетингова стратегия,нещо като работата с надписа върху кравата Милка;)

Оценка:
-3 +12

Да да
6 Отговор
Всяка стока струва толкова, за колкото се продаде. Всичко друго е жалание.

Оценка:
-1 +12

ФауВе
7 Отговор

До коментар #3 от "Random":


Поне знаят да слагат водно охлаждане, а не вентилатор да дуфа като сешоар. Въздушното охлаждане може и да работи над 40-я паралел, но под него става само за косачки и бензинопили.

Оценка:
-3 +6

2.0R
8 Отговор
Продавам двигател боксер от Субару с 4 разпределителни вала и 300кс.

Оценка:
-2 +5

гост
9 Отговор

До коментар #3 от "Random":


Абе "напредничавия" , що не се скриеш някъде !! Когато в Америка караха шосейни крайцери по 6 метра дълги и 3 метра широки , любимите ти немци още тепърва се радваха на костенурка с 20 коня , а още по любимите ти руснаци караха военни американски джипове , щото друго нямаха и няма и да имат , освен изкопирани от запад модели !! И сега от САЩ дойде електрическата революция и ще разкаже играта на "многоваловите" ти боклуци !!!

Коментиран от #19


Оценка:
-9 +5

гост
10 Отговор

До коментар #3 от "Random":


Ако ще и с по 15 вала да ги направят и без нито един , кюмбето си е кюмбе !!! Както е било боклук още като са го измислили , така и ще си остане , ако ще по-сложно от космически кораб да го направят !!!

Коментиран от #11


Оценка:
-4 +4

11
Този коментар е премахнат от модератор
бай Кольо
12 Отговор
Carrera 1500 RS Speedster (1962)
1962 Porsche 356 B Carrera 1500 RS

GBP 544,693
Offered for: EUR 595,000

Цената на мотора облечен с кола .....

Оценка:
-0 +8

асдадса
13 Отговор

До коментар #3 от "Random":


САЩ когато са правили автомобили с ел стъкла и климатици ,руските неможачи още са се придвижвали с коне..

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +5

Random
14 Отговор

До коментар #13 от "асдадса":


Кога немците са правили коли, хамерите са открили каруцата

Коментиран от #15, #16, #17, #18


Оценка:
-2 +5

гост
15 Отговор

До коментар #14 от "Random":


Cadillac , основана 1902 г !! Още от самото начало инженерното новаторство и отличното качество станали крайъгълни камъни за фирмата. За да бъдат демонстрирани тези принципи, през 1908 г. (!!!) три кадилака били разглобени на основните си части, последните били смесени, а след това трите автомобила били сглобени отново, заработвайки перфектно. Така бил съдаден и другият прочут девиз на Cadillac - Стандартът на света . Модел 55 от 1917 г е с 5,1 литров V8 двигател . Безспорно най-големият хит на фирмата е прочутият V16, един от малкото автомобили с 16 цилидрови двигатели от 1927 г(!!!!!!!) , който е признат за един от десетте най-велики автомобила на всички времена.
Packard , основана 1899 г , през 1902 открива завода си в Детройт , построен за първи път в света с железобетон , вследствие на което стои и до днес ! " Настоящим шедевром оказался разработанный специалистами компании в сотрудничестве с калифорнийской Hall-Scott Motor Co. авиационный двигатель Liberty, который пошёл в серию с 1918 года. Двигатель имел модульную конструкцию, позволявшую варьировать число цилиндров — наибольшее распространение получила версия L-12 (рабочий объём 27 л. !!!!!!!!!!!!!). Сам Packard выпускал его (под обозначением V-1650 и с некоторыми модификациями) до 1926 года. Кроме того, Liberty очень долго выпускался по лицензии за пределами США, в частности — в СССР под обозначением М-5. Появившийся вскоре 12-цилиндровый автомобильный двигатель Packard Twin-Six был во мног

Оценка:
-3 +3

гост
16 Отговор

До коментар #14 от "Random":


Олдсмобил , Шевролет и т.н. , ВСИЧКИ съществуващи ПРЕДИ 1910 г !!!! В същото време Мерцедес Бенц основана 1926 и произвеждаща нещо с 4 цилиндъра !!! Хахахаххахха !!!

Оценка:
-6 +3

гост
17 Отговор

До коментар #14 от "Random":


И знаеш ли какво значи "сглобяван по лиценз" в бившия СССР ? Всички основни агрегати пристигали АБСОЛЮТНО сглобени и руснаците е трябвало само да сложат каросерията върху шасито !! И основната задача е била да прегледат основно на някоя част да не е останало логото на Паккард , щото не може да излагаме пред "другарите" болшевишката измяна със загнила капиталистическа техника !!! Естествено подобни благинки са били достъпни само за най-висшата номенклатура !! Абе с две думи , предшественика на "Аурис" !! Не че сегашния не е лошо копие на същата "загнила" техника , хахаххаха !!!

Оценка:
-3 +3

18
Този коментар е премахнат от модератор
Шваба от Своге
19 Отговор

До коментар #9 от "гост":


Явно си много незапознат с германското автомобилостроене , за да плещиш подобни глупости. Мерцедес имат още през 30-те години осемцилиндрови мотори, Хорх - също. Прочети малко и тогава дрънкай тъпотии

Коментиран от #20, #22


Оценка:
-1 +2

гост
20 Отговор

До коментар #19 от "Шваба от Своге":


А ако не прочете по-горе Кадилак има осемцилиндров още 1917 , а 1926 - 16 (шестнайсет) цилиндрови !! Да не говорим за 12 цилиндровите на Паккард и Студебейкър от 1917 г !!!! Изобщо не се тикай с умрелия си Мерцедес !!! Ще ми припомниш ли кога е имал 16 цилиндъра ??? Хахахаххахха !!!! Ами даже 12 ??? Има няма 60 години по-късно !!!

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +2

Random
21 Отговор

До коментар #20 от "гост":


Ако ще и 100 цилиндъра да има си е каруца. Те доскоро мустанга им беше с цял заден мост. И още правят смотани двигатели. Какво е било 1800г преди христа не ме интересува.

Коментиран от #23


Оценка:
-1 +0

гост
22 Отговор

До коментар #19 от "Шваба от Своге":


И "великия" ти Мерцедес слага 8 цилиндъра в СЕРИЕН модел чак 1928 г и то 4,6 литров с 80 коня !!! Даже Ролс Ройс , Бентли и Бугати са го разнасяли като пиле домат , за американските да не говорим !! А след войната са били с 1,8 мотор , а най-големия 3 литра - 6 цилиндъра ! Точно когато в Щатите на 5,7 литра осем цилиндъра са казвали "малък блок" , щото големите са били 7-8 литра !!

Оценка:
-0 +0

гост
23 Отговор

До коментар #21 от "Random":


Мен пък още по-малко ме интересува тебе какво те интересувало !! Американските мотори все още са безпроблемни и сто пъти по-евтини за поддръжка от "модерните" ти немски масларници , дето от един по-мръсен бензин , че и газ блокират и са за боклука !!

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Венцеслав Стефанов
Босът на Славия дава мнението си за силата на българския национален отбор по футбол
Сами си правете сметка за нивото на мъжкия национален отбор, след като Ивелин Попов е звездата"

Още бисери