Новини

По-мощен "шестак" за Scania

Публикувана: 25 Август, 2019 11:30
12 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5941
По-мощен "шестак" за Scania
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 10 гласа.

Гамата от водещи в индустрията 13-литрови двигатели на Scania вече се допълва от новата версия с мощност от 540 к.с. Новият двигател DC13 166 е предназначен предимно за приложения, където голямата мощност и лесна управляемост са поставени като изисквания, докато ограничения на теглото, особено при натоварвания на предната ос, пречат на използването на по-тежките V8 двигатели на Scania, които стартират от 520 к.с.

По-мощен "шестак" за Scania

Мощният 540 к.с. двигател е предназначен главно за клиенти и пазари, където V8 избора не е най-оптималния вариант заради съществуващите регулации по отношение на натоварванията на предния мост. С вече наличните 2700 Nm при 1000 об / мин се позволява използването на висока предавка и ниски обороти, както и добри характеристики при потегляне в гориста местност.

По-мощен "шестак" за Scania

Scania предлага пет различни версии за изпълнение на най-разпространения си двигател, редови шест цилиндрови: 370, 410, 450, 500 и 540 к.с. Всички 13 литрови двигатели на Scania са с подобрена икономичност с 2,0–2,5 % и въртящ момент в по-широк оборотен диапазон, като максималната му стойност е налична още при 900 об / мин.

По-мощен "шестак" за Scania

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ddddd
1 Отговор
Едно време Скания беше най добрият камион,но от няколко години насам Волво застана на върха и няма кой да го обори.

Коментиран от #6, #11


Оценка:
-17 +24

2
Този коментар е премахнат от модератор
гост
3 Отговор
В развитите страни колкото по-висок стадарт ти е камиона, толкова по-малко тол такси плащаш и толкова по-малко данъци, горива, поддръжка. Затова хората инвестират в нови камиони и това има значение за тях. У нас повечето спедитори са със силно амортизирани машини, които при проверка в Германия например, биват глобявани с хиляди евро и ремонтирани с техни сервизи преди да ги пуснат на пътя. Или с други думи нашият спедитор пак ги дава парите, но за ремонти, глоби и горива, но не купува нов, защото ако не го хванат ще си ги прибере спестените средства в джоба и ще има пари да си купи новото Ауди Кю7 и да заведе с него 20г. любовница, съученичка на сина му.

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +28

дизела
4 Отговор
Кво стана с дизелите ? Кога ше започват да ги забраняват по камионите ? М ? Пушилки за 80-те процента деби*ли.

Коментиран от #5


Оценка:
-11 +7

kick
5 Отговор

До коментар #4 от "дизела":


Камионите, ами корабите...!!!???

Коментиран от #8


Оценка:
-2 +7

Гост
6 Отговор

До коментар #1 от "Ddddd":


Грешиш, Волво не е на първо място

Оценка:
-4 +6

Камазаджията
7 Отговор
Само Камаз.......

Оценка:
-7 +3

АУДИттрс420
8 Отговор

До коментар #5 от "kick":


ами самолетите? и ТЕЦ-овете

Оценка:
-1 +5

АмфетАмин
9 Отговор
Ще си го монтирам на Е30ката тоя двигател и ще стане 1000 коня хаха

Оценка:
-3 +3

Верно
10 Отговор

До коментар #3 от "гост":


Абсолютно си прав, особенно за аудито :))) повечето шефове на транспортни фирми имат АУДИ това е някакво заболяване при тях.

Оценка:
-1 +7

Газ 66
11 Отговор

До коментар #1 от "Ddddd":


Това сериозно ли си го написал. За твое инфо волвото през последните 5-6 години е пълен провал. И пак за твое инфо през последните няколко години мерцедес продава повече камиони отколкото волво и скания взети заедно. Ти си прави извода

Оценка:
-3 +3

Йосип Броз Тито
12 Отговор
Scania и Volvo, това са най-добрите камиони!

Оценка:
-1 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът Бойко Борисов коментира атентата в Берлин
Войната не може да гарантира мир."

Още бисери