16 Октомври, 2019 18:04 19 665 39

Велосипед на ток с пробег на електромобил

  • peugeot-
  • em01 fs powertube-
  • велосипед-
  • колело-
  • планински бегач

Peugeot представи планински бегач, който може да измине повече километри с едно зареждане, отколкото някои електромобили. Батерията на eM01 FS PowerTube осигурява пробег до 140 км. За Renault Twizy може да измине 100 км без презареждане.

Велосипед на ток с пробег на електромобил

Сложното име на велосипеда съдържа няколко аревиатури. Буквата "е" показва вида на задвижващата система, "М" се разшифрова като "Mountain", 01 означава "най-висок клас", "FS" са инициалите за "full suspension" (т.е. окачване и на двете колела), а "PowerTube" указва, че батерията е интегрирана в рамката.

Велосипед на ток с пробег на електромобил

Peugeot eM01 FS PowerTube се задвижва от електромотор Bosch Performance CX с въртящ момент 75 Нм. Французите описват ускорението на байка като "експлозивно" и твърдят, че след 25 км/ч колоездачът практически не усеща съпротивление при въртенето на педалите.

Велосипед на ток с пробег на електромобил

Батерията на новия електрически велосипед има капацитет 62 ватчаса. На хартия тя няма за цел да отменя напълно мускулната сила, а само да подпомага движението, но при такъв заряд и въртящ момент собственикът едва ли ще се напряга особено.

Велосипед на ток с пробег на електромобил

Велосипед на ток с пробег на електромобил

Велосипед на ток с пробег на електромобил

Велосипед на ток с пробег на електромобил


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Гост

    45 11 Отговор
    а това сега няма ли да се води МПС по нашите закони?
  • 4 Driving pleasure

    86 11 Отговор
    Сигурно е тръпка, но по действащата уредба на КАТ ше трябва да се регистрира, щом е с допустима скорост над 25 км/ч... КОето пак показва, че КАТ са идиоти!
  • 5 Ужаст

    32 13 Отговор
    Касабов,батерия 62втч на планински път с наклон 10,% издържа най-много 10-15мин.Въртящият момент нищо не означава!Той може да се мени чрез скоростите!Важна е мощността-произведдние на оборотите по ВМ!Я си провери данните пак за батерията.

    Коментиран от #10, #27

  • 6 Фарадей

    5 5 Отговор

    До коментар #1 от "Анонимен":

    Аз само мога да се уча от теб! Ти си генЯлен!
  • 7 ужаст

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Анонимен":

    Четеш ли какво пишеш!?
  • 8 ужаст

    5 10 Отговор
    Колко тежи,за да видим дали колоездача ще се напряга много?Байка е 26тица и теглото на добрите е под 9кг.а този с батерията е може би 15кг.о

    Коментиран от #13

  • 9 62вчс?

    27 3 Отговор
    Тва е крушка от 60 вата да свети един час! Страшна мощност! Неграмотници!
  • 10 фактите

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ужаст":

    Редовно се качвам със спарк VW eUP до Алеко. Батерията пада на половина, ако я юркам много. Надолу зарежда между 5-10%.

    Коментиран от #11

  • 11 ужаст

    7 10 Отговор

    До коментар #10 от "фактите":

    До Алеко ти извършваш определено количество работа и то не зависи от това как "юркаш"батерията.Денивелацията по общото тегло на теб и велосипеда е тази работа.Изразходваната енергия би трябвало да бъде една и съща,независимо от юркането.Мени се само времето.
  • 12 синпатичен вишис

    21 3 Отговор
    Една батерия 18650 има около 7-10ватчаса.Това означава,че в"търбата"има осем-девет батерии:).Излиза,че с батерия от лаптоп ше фръкна!
  • 13 jdm

    13 2 Отговор

    До коментар #8 от "ужаст":

    не е 26ца а най-вероятно 27.5 или 29. Със сигурност е по-тежко от 15кг. Моята 26ца с въздушни вилка и шок е 15.5кг. Това е най-малко 18 кг

    Коментиран от #16, #21, #35

  • 14 Димов

    9 2 Отговор
    И акциите на Тесла паднаха възнак.
  • 15 Алфа Вълкът

    8 6 Отговор
    Алтернатор няма ли да му сложат? Или произведен с цел консумация?
  • 16 Алфа Вълкът

    9 2 Отговор

    До коментар #13 от "jdm":

    Зависи от какво е рамата - стомана, алумин, карбон? Килограмите само ще ги налучкваме, ако някой не провери в нета.
  • 17 Алфа Вълкът

    25 5 Отговор
    em02 версията е 8200лв! За тия пари ще си намеря Шкода Октавия под 100 000км!
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 синпатичен вишис

    11 2 Отговор
    ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ
    Рамка - Aluminium 6061 avec passage de câbles interne
    Вилка - Rock Shox XC30 Silver CRN 120mm
    Преден венец - Aluminium Monoplateau
    Трансмисия - Shimano Deore 10V
    Заден дерайльор -Shimano Deore 10V
    Спирачки -Magura MT4 Disques hydroliques 180/160mm
    Колела - 27.5"
    Гуми - Schwalbe Smart Sam Plus 27,5 x 2,25
    Седалка - Fisik Nisene
    Колче на седалката -Aluminium 31,6 x 350mm
    Батерия - Bosch Lithium-Ion 400 Wh
    Размери - 42; 50
    Тегло - 21,9 kg
    Двигател - Bosch performance Central 250W
    Дисплей - Bosch Intuvia LCD
    Аксесоари -
    цвят - сив/жълт
    АКСЕСОАРИ
    Електрически велосипед Peugeot eC03-200 28"
    Електрически вело...
    2 697,00 лв.
    Добавяне към количката
    Електрически велосипед Peugeot eC02-200 28"
    Електрически вело...
    4 471,00 лв.
    Добавяне към количката
    Бюлетин
    Въведете имейла си
    Категории
    Информация
    Моят профил
    Информация за магазина
  • 20 А сега

    11 2 Отговор
    след кто прочетете#19,сравнете данните от статията!Или както е казал шопа-па оди вервай!!
  • 21 ужаст

    6 4 Отговор

    До коментар #13 от "jdm":

    Баце,ако верно колото ти е с такива данни,моят съвет е да не казваш на никой!
  • 22 Алфа Вълкът

    7 0 Отговор
    Номер 19 се е объркал. Тоя модел еМ01 е пресен, пресен прототип. Има такива еМ02, еМ03. https://cycles.peugeot.com/em02-powertube
  • 23 Alf

    16 0 Отговор
    За 5000лв ще напрая байк дето качва черни връх и после малйовица и се прибирам в софия. В момента батерията ми е 300лв и с нея минавам 60км всеки ден
  • 24 Йозеф

    22 1 Отговор
    С батерия 62Wh и ел.двигател 250W ще измине над 100 км, ама само ако се спуска през целия път. Отново "грамотна и технически издържана" статия, браво!
    Такива "грамотни" хора имат възможността да пишат в медия и дори да гласуват....
  • 25 Коти Пука

    11 2 Отговор
    Важното е че е Еко,вози меко и се пътува с него доста на далеко.
  • 26 незнайко

    4 0 Отговор
    62 ватчаса да не са 620 ватчаса ??? 62 волта 10 амперчаса, тогава е по реално, но пак не е истина ??? 30 километра в час това са 4 часа за 120 километра по равно !!! Това прави 155 вата на час ПОДПОМАГАНЕ !!! ПО РАВНО МОЖЕ И ДА СТАНЕ !!!
  • 27 СкоростиНула

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "Ужаст":

    Хубаво е, че се интересувате от ел. превозни средства ... ами интересувайте се не само от статии - те нямат скорости, точно заради въртящия момент. Така че не казвайте, кое има смисъл и кое не ... защото факт, че хората не слагат скорости.

    Коментиран от #30

  • 28 Вельо Сипедов

    5 1 Отговор
    За да изминете 140 км, батериите трябва да сложите в два средни куфара или голяма раница ... ама ще трябва и малко жица, да ги вържете към ел.моторчето ... и да пазите равновесие за времето на пробега :)) ... а и да не забравите щепсел да се включите в контакта от АЕЦ а , дето не е потроен ..
  • 29 Валентин Златев

    2 4 Отговор
    Стига писахте глупости!Щеви дам ей-сега едни велосипеди,един ток,едни велосипеди на ток....
  • 30 ужаст

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "СкоростиНула":

    Кинематична схема:ел.мотор-редуктор-централно движение-скорости-верига-скорости на задната касета!Не се прави на интересен!
  • 31 велосиПЕДАЛ

    4 0 Отговор
    Нищо не пише за Камаз-а, дето му вози допълнителната батерия.
    Тая, 60-ватовата може да му стигне само "стопа" дето свети отзад.
    НЯкой или не е превел добре статията или/и си няма понятие за какво говори. По-вероятно е изобщо в уроците по физика да е присъствал само телесно.

    Коментиран от #33

  • 32 Бай Коко

    0 0 Отговор
    Догодина съм с него на обиколката на България
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Диански

    1 0 Отговор
    Швейцарските китове Bimoz са номер 1 в света.
  • 35 type-R

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "jdm":

    Тежат минимум 20 кг тези електрички. Ако нямаш гараж или др. помещение долу са неизползваеми.
  • 36 Хабиб

    2 1 Отговор
    К'ви слаботелесници пишат тука бе? 20 кила им били много, та не можели да ги качат на пет етажа...

    Смени баничките и почни да вдигаш нещо по-тежко от 50 мл рикийка, ганьо.

    Коментиран от #38

  • 37 Симпатичен и скромен Пекински пор вдовец

    1 0 Отговор
    и кво ся.тва колело фучи къто кола с 80км в час
  • 38 type-R

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Хабиб":

    Когато почнеш да го мъкнеш ВСЕКИ ден по ДВА ПЪТИ на ден ти гарантирам, че, макар и не веднага, но много скоро ще ти писне. Освен това има и хора които не че не могат а НЕ ТРЯБВА да мъкнат поради здравословни проблеми.
  • 39 хахо

    1 0 Отговор
    Моето колело бмх също може да измине няколко стотин хиляди километра - ако има кой да върти?