ФАКТИ.БГ

Работници получиха първите китайски "тѐсли"

Публикувана: 31 Декември, 2019 11:14
40 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 14889
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 25 гласа.

Служители на шанхайската гигафабрика на Tesla станаха собственици на първите 15 електромобила Model 3, сглобени в завода, съобщава Bloomberg. Към момента от китайския конвейер слизат по 1 000 коли седмично, а делът на местните компоненти и детайли за изработката им е 30% с перспектива да достигне 100% до края на 2020 г.

Доставките на китайски Model 3 за обикновени клиенти започват през януари на цени от 355 800 юана (€45 575). Очаква се обаче най-малката Tesla да поевтинее с поне 20% с увеличаването на местните доставчици и обема на производството до планираните 250 000 електромобила годишно.

През ноември стана ясно, че през 2021 г. американската компания ще строи нова гигафабрика край Берлин. Заводът ще се намира недалеч от летището на германската столица, а първият електромобил, който ще се качи на немския конвейер, ще бъде малкият кросоувър Model Y.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 25 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
пояснение
1 Отговор
"Малкия" кросоувър Model Y всъщност е голям за разбиранията в Европа.

Оценка:
-1 +40

Буко Баламата
2 Отговор
Аз ше си карам "печката"и ми дреме на хаспела за тия тесли и манарчета!

Оценка:
-47 +67

Добра цена
3 Отговор
45 хил. евро, ако поевтинее с 20 процента става 35 хил. евро. Е, колкото един Голф с някой друга екстра.

Коментиран от #12, #24


Оценка:
-17 +56

еййй
4 Отговор
страшна реклама за балъци. Тези работници вероятно като всички китайци са много богати или просто са "висши " кадри.

Коментиран от #6


Оценка:
-15 +48

мани мани
5 Отговор
но инак американско производство де :) мхм :)
и аз тъй "произвеждам" :) задавам дизайна от тук, мятам го там, ония изцъклените буфкат, dhl или китайската поща ми го носи, аз сглабям, добавям поне бая бг неща и те така :) инак е българско де :)

Коментиран от #7


Оценка:
-17 +22

Еййййй
6 Отговор

До коментар #4 от "еййй":


И колко богати да са? Цената е нормална или не виждаш? И е на ток, а не на бензин! Та стига вече с тези скъпи Тесли! Вече не са!

Коментиран от #28


Оценка:
-33 +27

фффф
7 Отговор

До коментар #5 от "мани мани":


И какво произведе така? Продаде ли го, или пусна водата?

Коментиран от #17, #18


Оценка:
-5 +19

mediator37
8 Отговор
46000 евро за два електродвигателя и сто кила литий не са ли множко?

Коментиран от #16


Оценка:
-25 +41

mediator37
9 Отговор
Нали основната идея на електричките беше: "Много по-малко детайли- много по-евтино."
А какво излезе- дране кожи на балъците.

Коментиран от #11


Оценка:
-19 +51

фффф
10 Отговор
На сичкото селяк от сега да го успокоя - споко пичове, не е задължителна! Като не ви кефи, не я купувайте. ЧНГ

Коментиран от #36


Оценка:
-13 +42

Така е да
11 Отговор

До коментар #9 от "mediator37":


Че то си е по-евтино. Колко харчи на 100 и колко е поддръжката, като сравниш с ДВГ кола?

Коментиран от #13


Оценка:
-15 +25

Плевньо
12 Отговор

До коментар #3 от "Добра цена":


Ами пълен бойкот на Голф и Тесла щом не дойдоха в България!

Оценка:
-6 +14

mediator37
13 Отговор

До коментар #11 от "Така е да":


Искаш да кажеш, че съзнателно я продават със свръхпечалба, несъразмерна с разходите, защото купувачът евентуално ще е на далавера.

Оценка:
-6 +16

омъскаряване
14 Отговор
Made in China, нашите джендъри знаят, защо ;)))

Оценка:
-9 +11

Някой си
15 Отговор
Значи, като зема Теслата! 😂

Оценка:
-6 +14

Гост
16 Отговор

До коментар #8 от "mediator37":


Е па ето ти на теб пазарна ниша - произведи подобно и го продавай по-евтино с 2-3 хил.евро и ще станеш милиардер. ДАВАЙ ДЕ!

Оценка:
-3 +18

мани мани
17 Отговор

До коментар #7 от "фффф":


не искам да казвам точно каква е стоката, защото ще се издам бая :) единствен съм в бг-то, но продажбите са нищожни :) просто ми е проект, в който наливам парички :) скъпо хоби :) и не дотам толкова скъпо хоби :) но ползвам оем или и инак казано технологично ишлеме :) богатеят си ония с машините и ноухаут-то, и човекоресурса дет' си ги имат - аз не :) но именно световно известни марки като: адидас, найк, ейпъл, дел, бмв, 'цедес и мноооо' други - това правят - търсят оем фабрики :) 'сичко им е на ишлеменце :) само адидас ползват над 1000 фабрики по света! другите "марки" тоже! в кавички, понеже са едни никакви марки, ама на... пънем се да ги купуваме :) мойта никой я не ще :) не ми е проблем :) яд ме е, че се ползват колаборации и ишлемета в капитализма, а няма почти на 100% производство, което е върха! връх вече непостижим за никои фирми! номерът е: собствено със затворен цикъл! до се доближава поне до 100-то %-та :)

Коментиран от #19


Оценка:
-8 +10

мани мани
18 Отговор

До коментар #7 от "фффф":


може да се каже, че пуснах водата :) или че пия студената водичка :)
не ми са проблем някакви си пари! важното е, да се замаявам с нещо :) парите идват от други неща, за да има за ядене и другите тъпотии :)

Оценка:
-2 +8

Аха
19 Отговор

До коментар #17 от "мани мани":


Е то що не искаш да кажеш? Не искаш ли да си направиш реклама или не ти е изгодно?

Оценка:
-1 +5

Пламен Гергов
20 Отговор
Лоша инвестиция. Колко трябва да я караш , за да има икономически ефект ?

Оценка:
-15 +11

Герго Пламенов
21 Отговор
Добра инвестиция. Спестява от първия километър и от първото спиране на синя зона.

Оценка:
-14 +17

бах
22 Отговор
с тез алчници управляващите мислите ли че синя зона ще е безплатна ако всички се напълните с елекромобили

Коментиран от #23


Оценка:
-4 +17

Как не
23 Отговор

До коментар #22 от "бах":


С това темпо, с което се продават у нас, синята зона ще е безплатна поне още 100 години. Имаме 1000 електрически коли от 4 млн. Така, че 100 години най-малко след това на половин цена.

Оценка:
-3 +16

божко
24 Отговор

До коментар #3 от "Добра цена":


За 35 евро ще вземеш кодиак с по постно оборудване мани го голфа

Оценка:
-7 +7

дявола
25 Отговор
Теслата е за дърводелци нормалните хора знаят какво да си купят

Оценка:
-8 +16

Дружинката расте
26 Отговор
Cпиcък нa пeдaлитe и джeндъритe нa Фaкти: Жoркo Кacaбoв, Бoриcлaв Пoпoв пeдoфилa, дeтeтo гocт oт Нoрвeгия c мнoгoтo никoвe, всички модерасти, гъбaря, двaмaтa тecлaрacти, вcички пeдeрaтoри, мнeниe, oня cъc cцeпeния гъз, Зaйo Бaйo (тoй e гeй), смукача, имa и oщe, прoпуcкaм някoй, мoгaт дa cи дoбaвят никoвeтe, Aлeкcaндър Пeткoв зaceгa e кaндидaт члeн нo явнo имa пoтeнциaл

Коментиран от #27, #39


Оценка:
-6 +22

Жорко Касабов
27 Отговор

До коментар #26 от "Дружинката расте":


П. далите Антиелектрици да не пишат в статиите, които пускам.

Коментиран от #29


Оценка:
-14 +7

Бачо Киро
28 Отговор

До коментар #6 от "Еййййй":


Стига дрънка глупости. Нямаш си хал хабер от икономика. Колко купуват коли от 45000 евро нагоре мислиш? Не били скъпи, шматка... По-голямата част от хората купуват автомобили между 15 и 30 000 евра, дори "евтината" Тесла е с 50% над горната граница. Множеството, дето карат коли по 50000+ евра съществуват само в кухите ви лейки...

Оценка:
-5 +25

Касаб Жорков
29 Отговор

До коментар #27 от "Жорко Касабов":


Не ти ли омръзна да пускаш статии само за тази педерастка Тесла и да четеш едни и същи джендърски коментари от боре педофила и детето гост?

Коментиран от #30


Оценка:
-9 +15

Жорко Касабов
30 Отговор

До коментар #29 от "Касаб Жорков":


Напротив. Харесва ми, как оборват тъпите ви опорки! Статиите ще продължат, ако не ти харесва сменяш сайта!

Коментиран от #32


Оценка:
-13 +11

123
31 Отговор
Ако беше 45 000 евро, щях да си я купя в БГ. Само че тук 1-во я няма още, и 2-ро най-евтината е поне 50 000евро от най-близката държава имаща официално Тесла дилърство
:(

Коментиран от #33


Оценка:
-1 +13

Касаб Жорков
32 Отговор

До коментар #30 от "Жорко Касабов":


Оборват с гол гъз.

Оценка:
-7 +9

Иван
33 Отговор

До коментар #31 от "123":


Твоят коментар ми направи впечатление и погледнах колко ще ми струва Модел 3 в Чехия. Стандартната му цена е милион 119 хиляди крони. Това е над €50,000. Опцията е да взема т'слата на изплащане, като давам €5,000 сега и после плащам по хиляда и двеста лева всеки месец в продължение на 5 години. Не е непосилно за мен, но няма икономически смисъл, защото разполагам с чисто нов бюджетен Хюндай на 6 м. от датата на производство, т' слата нямам място да я зареждам, няма смисъл да хвърлям толкова пари наведнъж, парите са съизмерими с нелош апартамент недалеко от Прага... Може би след 5 години, когато ще съм разкарал Хюндая... Кой знае...

Коментиран от #34


Оценка:
-1 +13

Стоян
34 Отговор

До коментар #33 от "Иван":


Аз за 34 хиляди долара си купих чисто нов японски пикап най високо ниво на изпълнение, с абсолютно всички възможни офроуд и лукс екстри, пълна глупост е да дам почти двойно повече за тоя кафез Тесла Модел 3.

Оценка:
-8 +20

така така
35 Отговор
. аз имам една тесла на село...

Оценка:
-6 +7

Ами
36 Отговор

До коментар #10 от "фффф":


Съгласен съм жетва на селяци като всичко друго комп телефон Китай 10 пъти по евтино и ел коли. Балъци виж как се набутах за справка аз съм телефон за 560 лева параметри повече от ай фон. Купувай сельо 😆

Оценка:
-7 +0

Добряк
37 Отговор
ЧНГ на всички, вкл. и на дружинката педерасти, човещина е, все пак и те са хора

Оценка:
-1 +10

гошо
38 Отговор
Абе Жоре, га ща са научиш дас качуеш портрети ва?

Оценка:
-0 +0

39
Този коментар е премахнат от модератор
40
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Георги Кадиев
Независимият депутат Георги Кадиев коментира пред бТВ ветото на президента за Изборния кодекс:
Изборният кодекс беше заченат в грях, получи се изчадие"

Още бисери