ФАКТИ.БГ

Volvo ще строи завод за батерии в САЩ

Публикувана: 20 Януари, 2020 11:14
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1784
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.

Наесен Volvo започва строителството на фабрика за акумулатори за електромобили в САЩ, съобщава Electrek. Заводът ще бъде разположен северозападно от гр. Чарлстън, Южна Каролина, в съседство с поточните линии, на които се сглобява новият седан S60.

Продукцията на новата фабрика ще бъде предназначена най-вече за изцяло електрическата версия на всъдехода XC90, която трябва да се появи на пазара през 2022 г. Точно тогава трябва да приключи и строителството на завода за батерии.

На по-късен етап акумулаторите, произведени в Южна Каролина, ще започнат да се монтират и на други модели на Volvo, построени на платформата SPA2. XC90 ще стане третият модел на Volvo без ДВГ след XC40 Recharge и Polestar 2.

Шведите обясняват решението си да строят фабрика за батерии в Щатите с икономията на средства за логистика. Миналата пролет Volvo сключи многомилиардни договори за доставка на акумулатори за електромобили с корейската LG Chem и китайската CATL.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
бендзин
1 Отговор
Що за батерии бе,а не за резервоари?

Оценка:
-3 +5

гост
2 Отговор
Фабриката е за СГЛОБЯВАНЕ на батерии , а не за производство на клетки ! Самите клетки като пише са корейски и китайски !! Единствения автопроизводител , който САМ произвежда клетките за електромобилите си е Тесла !! И това се вижда много ясно в показателите на електромобилите му !

Коментиран от #4


Оценка:
-7 +9

Гост
3 Отговор
Ей това е. Искаш електрически коли - взимаш си производството и рециклирането на батерии у вас. Не да караш непушеща кола, а други страни да се тровят с вредните материали за да имаш ти еко. Всичкото производство на батерии, и рециклирането им, както и добивът на материали за тях, да се концентрира в САЩ.

Оценка:
-1 +7

Гост
4 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Виждаме ги показателите на Тесла....... постигнати чрез изтъняване на защитният слой на елементите на батерията. И чрез премахване на подсилващите прегради в целият пак. И чрез нестандартни удължени елементи, нямащи нищо общо с който и да било стандарт. И после що се палели Теслите. Как няма да се палят. Пренебрегват всякакви стандарти за сметка на по-добри показатели, за реклама. Да ти подскажа ли, че мощностите на Тесла са при техният ток, който е 60Хц. Това са 20% по-висока мощност само заради мрежата с която работят. В Европа е 50% надолу. Това са 20% спад на мощността, което ще даде още секунда две отгоре на спринта от 0-100, че и ще ти намали пробега с едно зареждане. Ама сте телета и хич не си правите сметка. Само кълвете и преписвате каквото ви напишат.

Коментиран от #5, #9, #14, #15


Оценка:
-8 +5

Гост
5 Отговор

До коментар #4 от "Гост":


Корекция: В Европа е 50Хц - 20% надолу, което ще намали мощностите на Тесла Модел 3 от 250квт на 208квт.

Коментиран от #7, #16


Оценка:
-7 +3

Луд
6 Отговор
Може ли ние пожелание да направим дето за стари батерии

Оценка:
-2 +2

Много си тъп Саше!
7 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


Влизаш в топ три за най-неграмотен коментар!Как може да се коментира без никакви познания!?Честотата на тока в мрежата няма нищо общо с характеристиките на ел.мобила!

Оценка:
-1 +11

Jack Bauer
8 Отговор
Интересно и според мен нелогично - Китайците от Волво ще правят завод в Америка ...

Коментиран от #11


Оценка:
-1 +3

ффф
9 Отговор

До коментар #4 от "Гост":


Ти да не си светил на Панасоник докато разработват начин, по който да прецакат клиентите? Тесла не са първата и единствена кола, която се пали, на фона на продажбите им процента е 10 пъти по-малък спрямо кола с двг. Има и други електрически коли които се палят, а продажбите сочат клиентите какво искат. Ако си на нивото на човек, който е с 50х.евро в джоба и може да си купи тесла, коментирай на воля, ако не си поне недей да ги плюеш по чисто българска черта. Може у нас само един чушкопек да правим ама знаем всичко за колите. Виж в Китай за под една година получиха разрешителни, вдигнаха сграда и произведоха коли, а у нас толкова време не стига да разберат колко подкупи иска правителството.

Коментиран от #10


Оценка:
-4 +9

Колега,
10 Отговор

До коментар #9 от "ффф":


не така! Процеса за взимане на подкуп при нас вече е по-малко от година!

Оценка:
-0 +3

11
Този коментар е премахнат от модератор.
Попа
12 Отговор

До коментар #11 от "Borislav Popov":


Проблема е,че вече и шведите не са шведи!

Коментиран от #13


Оценка:
-0 +5

13
Този коментар е премахнат от модератор.
Да да
14 Отговор

До коментар #4 от "Гост":


Айде сега да обясниш как влияе честотата на зараждащия ток върху капацитета на батерията? Преди да напишеш друга простотия, ще те информирам, че батериите дават ток с честота 0 херца или така наречения прав ток. А с какъв ток ще се задвижват ел.моторите зависи от контролера.

Оценка:
-0 +7

Умерено прост
15 Отговор

До коментар #4 от "Гост":


Пич,ти не си в топ три!!Ти си намбър уан!!От две години следя сайта,но такъв тъп коментар няма и няма и да има,освен ако не коментираш ти!Уникални познания по електротехника!С нетърпение чакам и коментар по квантова механика или овцевъдство-с еднакъв успех!Поздрави!

Оценка:
-1 +7

Rado
16 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


Човека е открил нова физика.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Десислава Атанасова
Депутатът от ГЕРБ Десислава Атанасова с коментар за корупцията
Истината не е приятел на Корнелия Нинова"

Още бисери
ТОП 5