Ръководството на АвтоВАЗ е дало зелена светлина на проект за нов двигател за автомобилите с марка Lada. Агрегатът ще е от ново поколение и по думи на експерти от завода в Толиати, ще е абсолютно самостоятелна разработка.
Руските инженери ще конструират бензинов мотор с работен обем 1.8 литра. Ще припомним, че в момента АвтоВАЗ предлага агрегати с обем 1.4, 1.6 и 1.7 литра. С послединя се оборудва Lada 4x4, позната у нас като Niva.
Работата по конструирането на новия агрегат вече е започнала, но според един от директорите на АвтоВАЗ Владимир Бок това е сложен и дълъг процес, който ще отнеме време. От АвтоВАЗ обаче ще ускорят работата, защото новият агрегат е много важен за тях.
Идеята е той да е "гъвкъв" и с него да се оборудват всички модели на руската марка. С каква мощност обаче ще разполага този нов руски агрегат, на този етап не се съобщава. Има спекулации, че моторът ще е снабден дори с турбокомпресор, но и това не е потвърдено.
Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 optimista
12:08 01.08.2012
2 Чочо
12:10 01.08.2012
3 Стар Българин
Коментиран от #5, #14
12:16 01.08.2012
4 Дон Педро
12:39 01.08.2012
5 ВИП АМГ
До коментар #3 от "Стар Българин":
da be...вчера си карах голф 2 ката по тракия с 260 и една зазка ме задмина...една лада профуча като самолет...оня ден пък на цариградско един москвич такива спирачки закова че неможах да спра толкова бързо и фраснах бееем вето ми в мантинелата за да избегна удара12:58 01.08.2012
6 Сър Джон
Коментиран от #7
13:10 01.08.2012
7 ВИП АМГ
До коментар #6 от "Сър Джон":
карах си беееммве ама го блъснах заради невероятните технологични спирачки на москвич 8-мак с 4 барабана ...и сега за съжаление карам 30 годишен голф 2 ..ама и той като беееемвето е боклук и ме изпреварват разни високотехнологични руски машини..Коментиран от #8
13:13 01.08.2012
8 руснака
До коментар #7 от "ВИП АМГ":
аха, а днес е 1970-та, щом говориш за "руски машини" и споменаваш москвич и жигула. събудисеееее баааааавееееен днеееес ееее 2012222-таааааКоментиран от #12
13:39 01.08.2012
9 ahhahaha
Коментиран от #11
14:24 01.08.2012
10 Захарче
14:47 01.08.2012
11 гост
До коментар #9 от "ahhahaha":
фиат 124 (жигули 70, 71)14:52 01.08.2012
12 ВИП АМГ
До коментар #8 от "руснака":
виж кого съм цитирал! коментар N3Нищо против нямам, каквато и да е марката на колата!
Ама ми е писнало от стари комунистически лозунги, от типа:
ОТ РУСКАТА КОЛА ПО-ДОБРА НЯМА
Коментиран от #13
15:14 01.08.2012
13 Путинoff
До коментар #12 от "ВИП АМГ":
Абе прав си за лозунгите, ама донякъде. Да не би лозунгът "От (еди коя си марка) по-добра няма" или "От японските коли по-добри няма" да е нещо по-различно. Не е, само дето не можеш да го квалифицираш например като капиталистически.Не разбра ли, че всеки производител си има и лоши модели.
Вярното е, че руснаците още не са извадили добър модел и са доста далече от известните произодители, но и те си имат ниша и продават. Продават и печелят, а ние? Какво продаваме и какво печелим (за Волекс още нищо не може да се каже).
Може пък някой ден да произведат нещо достатъчно добро, че да е сравнимо например с Дачия, която, ако се огледаш е почти всеки трети нов автомобил в България, не че я харесвам, но ако се напъна пряко сили е единствената кола, която мога да си позволя като нова. А ти явно си купуваш Мерцедесите като пакетчета семки преди мач и затова така разсъждаваш.
15:27 01.08.2012
14 comment
До коментар #3 от "Стар Българин":
Грешка, руските таралясници са по-скапани дори и от немското производство на стружки.16:39 01.08.2012
15 аноним
и да премахнат дупката отпред за спиране с крак....
както и резервните педали
19:24 01.08.2012
16 шофьорът
19:28 01.08.2012
17 кадет
Тя една кола като не върви, не върви! Само ще започнат да горят още повече :)
20:39 01.08.2012
18 fen
20:59 01.08.2012
19 НЕДИАЛКО
21:03 01.08.2012
20 vaz 2107
21:26 01.08.2012
21 симеон
21:36 01.08.2012
22 kiril_bulgaria
22:15 01.08.2012
23 Момчил
Коментиран от #24
23:18 01.08.2012
24 ВИП АМГ
До коментар #23 от "Момчил":
руснаците няма да направят дизел ако ще и 5та световна война да спечелят, по простата причина че те правят коли и двигатели за експлоатация при -40 градуса а там дизел е като магаре на марс23:47 01.08.2012
25 Николай Николов
21:02 02.08.2012
26 Пачо
22:01 02.08.2012
27 стоиня
05:25 08.08.2012