ФАКТИ.БГ

Какво се случва с производството на автомобилни части у нас

Публикувана: 1 Април, 2020 13:23 Обновена: 1 Април, 2020 19:15
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 34490
Какво се случва с производството на автомобилни части у нас
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 24 гласа.

Секторите Производство на автомобилни части, Транспорт, Оборудване и средства за транспорт у нас са в зоната на “чувствителен риск” за забавени плащания или невъзможност за разплащане на компаниите в тях. Това стана ясно от регулярния доклад на Euler Hermеs - лидер в застраховането на търговски кредити в света и у нас, изготвен след първото тримесечие на 2020 година.

Какво се случва с производството на автомобилни части у нас

Мониторингът обхваща 242 държави и 18 сектора, като оценката се прави на база 40 краткосрочни и дългосрочни показатели. Рейтингът дава информация за степента на риска от забавени плащания и лоши вземания при осъществяване на сделки с компании, опериращи в съответната държава.

Какво се случва с производството на автомобилни части у нас

Скалата на Euler Hermes включва два индикатора - за средносрочен риск от AA (най-нисък),A,BB,B,C,D (най-висок) и за краткосрочния риск по скала 1 (най-нисък) до 4 (най-висок). В същото време се прави оценка на 18 сектора във всяка държава, като те се индексират от “зелено” за нисък, през “жълто” за умерен, “оранжево” за чувствителен до “червено” за висок риск.

Какво се случва с производството на автомобилни части у нас

Според анализа на Euler Hermes секторът Автомобилостроене в момента е най-рисковият в световен мащаб с понижение в 26 държави. У нас той засега остава в жълтата зона. На второ място в негативната класация на глобално ниво се нарежда Транспортът с понижение в 21 държави.Въпреки усложнената икономическа обстановка засега Euler Hermes запазва рейтинга на България на ниво B2 – “умерен риск” от забавени плащания и лоши вземания.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 24 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
СЛУЧВА СЕ
1 Отговор
СЪЩОТО КАТО БАЛКАНСКИ ПОТОК..

Оценка:
-9 +36

дизелгейт нафтанджийски
2 Отговор
Части хора и автомобили се изнасят масово в западна европа ....що за мисирски въпрос .... къде са хората ами по чужбина са...

Оценка:
-9 +44

Транспортните шефове да си продават
3 Отговор
бентлитата , боли ме фара за тях осигуряват шофьорите на по 500лв. а онези реално взимат по 3000хилки разликата от осигуровките знаете къде влизат

Коментиран от #17, #19


Оценка:
-11 +54

Части???
4 Отговор
НИЕ ЕДИНСТВЕНО МРОЙЗВЕЖДАМЕ ОКАБЕЛЯВАНЕ. КАКВИ ЧАСТИ КАКВО ПАК ОПИТВАТЕ ДА ПОКАЖЕТЕ.,ЧЕ СМЕ НЯКЪВ ФАКТОР??? ПИСНА МИ ДА СЛУШАМ БОКО И ШАЙКАТА МУ КОЛЛО СМЕ ВЕЛИКИ АМИ И ВИЕ ПЛАТЕНИТЕ МЕДИИ.

Коментиран от #5


Оценка:
-28 +88

Иванчев
5 Отговор

До коментар #4 от "Части???":


Точно тази медия не е от "платените", а точно тук са най-добрите автомобилни новини. Иточно тук, в България, се произвеждат доста автомобилни компоненти, освен споменатото от теб окабеляване, което не е заслуга на Боко, разбира се, но е факт.

Оценка:
-9 +41

части бол
6 Отговор
Ей сега могат да сглобяват автомобили у бегето

Коментиран от #15, #16


Оценка:
-8 +11

Името
7 Отговор
Сенсата край Пловдвив си съкрати всички работници, това става.

Оценка:
-3 +43

До транспортните шефове да си продадат..
8 Отговор
Разликата в осигуровки влизат в на любовниците силикона за джуки,цици,задници...

Оценка:
-3 +40

Behemoth
9 Отговор
Една кола не е излязла от България...каква автомобилна индустрия, какви пет лева...всичко е Пунта Мара..

Оценка:
-13 +33

Nostradamus
10 Отговор
Разбирам че всичко си е ок. Нямаме риск заспиране на разплащанията , в позицията на умерен риск , но то всички са в тая позиция , перфектно. Чакаме фолксваген и дано не ни мине червена маймуна път .

Оценка:
-9 +8

ФЕН
11 Отговор
За съжаление цялата авто индустрия се събира в едно полско село или чешко село .Кабели и стъкла правим но стъклато маи излиза дефектно и го спира БМВ .На приказки сме по голями от Детрой -Америка . А реално сме крадливи цървули .Около България никнат Заводи на сички марки .Тук само на Гриша цеха па даже и внего се огледаха да го Национализират .Пълен ПОЗОР сме.

Оценка:
-2 +32

да де
12 Отговор
Какво производство ви тресе! Тука се сглобяват разни елементарни възли наречени части със смешна добавено стойност, а компонентите за тях ги докарават от майната си поне да ги бяхме произвели ние.

Оценка:
-3 +38

Де Факто
13 Отговор
Автомобилните заводи на ТИКВАТА спряха ли работа? И сега оставаме без автомобилостроене!!!!!!! Хахахахахаха.

Оценка:
-4 +28

Тролове
14 Отговор
А колко взимат хората които произвеждат части за автомобилостроенето? 600 лв
Транспорта е фалит
Докараха ни на практика тояга

Оценка:
-2 +27

15
Този коментар е премахнат от модератор
16
Този коментар е премахнат от модератор
Пия HitDobavki и съм здрав
17 Отговор

До коментар #3 от "Транспортните шефове да си продават":


Понеже си много грамотен ще ти обясня че при 500 лв. твоя данък е около 150 лв. а при 3000 лв. за твоя сметка е 850 лв. данък от заплатата ти! Или казваш шефа да ти плаща и данъците към хазната!?! Ти понеже никога не си работил за такава заплата пък явно няма и да работиш важното е да пишеш глупости по форумите и да се мислиш за велик!

Коментиран от #18


Оценка:
-11 +10

Аарон
18 Отговор

До коментар #17 от "Пия HitDobavki и съм здрав":


За цял живот ,това ли успя да научиш та си толкова горд от това.

Оценка:
-7 +5

заьо
19 Отговор

До коментар #3 от "Транспортните шефове да си продават":


Осигуряват ви на толкова,защото за вас не е важно на колко се осигуряваш,а колко взимаш кеш сега , на момента. Или викаш че шефа ти е длъжен да те осигурява на 3000, да ти плаща осигуровките и да ти дава 2.500 еврака командировъчни...

Оценка:
-3 +5

Иво
20 Отговор
Нищо не се случва, защото няма такова.

Оценка:
-0 +6

Последствия
21 Отговор
При ишлемеджийска икономика - толкова!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
ТОП 5