1 Април, 2020 13:23, обновена 1 Април, 2020 19:15 36 598 21

Какво се случва с производството на автомобилни части у нас

  • производството на автомобилни части-
  • българия-
  • коронавирус
Какво се случва с производството на автомобилни части у нас - 1

Секторите Производство на автомобилни части, Транспорт, Оборудване и средства за транспорт у нас са в зоната на “чувствителен риск” за забавени плащания или невъзможност за разплащане на компаниите в тях. Това стана ясно от регулярния доклад на Euler Hermеs - лидер в застраховането на търговски кредити в света и у нас, изготвен след първото тримесечие на 2020 година.

Какво се случва с производството на автомобилни части у нас

Мониторингът обхваща 242 държави и 18 сектора, като оценката се прави на база 40 краткосрочни и дългосрочни показатели. Рейтингът дава информация за степента на риска от забавени плащания и лоши вземания при осъществяване на сделки с компании, опериращи в съответната държава.

Какво се случва с производството на автомобилни части у нас

Скалата на Euler Hermes включва два индикатора - за средносрочен риск от AA (най-нисък),A,BB,B,C,D (най-висок) и за краткосрочния риск по скала 1 (най-нисък) до 4 (най-висок). В същото време се прави оценка на 18 сектора във всяка държава, като те се индексират от “зелено” за нисък, през “жълто” за умерен, “оранжево” за чувствителен до “червено” за висок риск.

Какво се случва с производството на автомобилни части у нас

Според анализа на Euler Hermes секторът Автомобилостроене в момента е най-рисковият в световен мащаб с понижение в 26 държави. У нас той засега остава в жълтата зона. На второ място в негативната класация на глобално ниво се нарежда Транспортът с понижение в 21 държави.Въпреки усложнената икономическа обстановка засега Euler Hermes запазва рейтинга на България на ниво B2 – “умерен риск” от забавени плащания и лоши вземания.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 СЛУЧВА СЕ

    36 9 Отговор
    СЪЩОТО КАТО БАЛКАНСКИ ПОТОК..
  • 2 дизелгейт нафтанджийски

    44 9 Отговор
    Части хора и автомобили се изнасят масово в западна европа ....що за мисирски въпрос .... къде са хората ами по чужбина са...
  • 3 Транспортните шефове да си продават

    54 11 Отговор
    бентлитата , боли ме фара за тях осигуряват шофьорите на по 500лв. а онези реално взимат по 3000хилки разликата от осигуровките знаете къде влизат

    Коментиран от #17, #19

  • 4 Части???

    88 28 Отговор
    НИЕ ЕДИНСТВЕНО МРОЙЗВЕЖДАМЕ ОКАБЕЛЯВАНЕ. КАКВИ ЧАСТИ КАКВО ПАК ОПИТВАТЕ ДА ПОКАЖЕТЕ.,ЧЕ СМЕ НЯКЪВ ФАКТОР??? ПИСНА МИ ДА СЛУШАМ БОКО И ШАЙКАТА МУ КОЛЛО СМЕ ВЕЛИКИ АМИ И ВИЕ ПЛАТЕНИТЕ МЕДИИ.

    Коментиран от #5

  • 5 Иванчев

    41 9 Отговор

    До коментар #4 от "Части???":

    Точно тази медия не е от "платените", а точно тук са най-добрите автомобилни новини. Иточно тук, в България, се произвеждат доста автомобилни компоненти, освен споменатото от теб окабеляване, което не е заслуга на Боко, разбира се, но е факт.
  • 6 части бол

    11 8 Отговор
    Ей сега могат да сглобяват автомобили у бегето

    Коментиран от #15, #16

  • 7 Името

    43 3 Отговор
    Сенсата край Пловдвив си съкрати всички работници, това става.
  • 8 До транспортните шефове да си продадат..

    40 3 Отговор
    Разликата в осигуровки влизат в на любовниците силикона за джуки,цици,задници...
  • 9 Behemoth

    33 13 Отговор
    Една кола не е излязла от България...каква автомобилна индустрия, какви пет лева...всичко е Пунта Мара..
  • 10 Nostradamus

    8 9 Отговор
    Разбирам че всичко си е ок. Нямаме риск заспиране на разплащанията , в позицията на умерен риск , но то всички са в тая позиция , перфектно. Чакаме фолксваген и дано не ни мине червена маймуна път .
  • 11 ФЕН

    32 2 Отговор
    За съжаление цялата авто индустрия се събира в едно полско село или чешко село .Кабели и стъкла правим но стъклато маи излиза дефектно и го спира БМВ .На приказки сме по голями от Детрой -Америка . А реално сме крадливи цървули .Около България никнат Заводи на сички марки .Тук само на Гриша цеха па даже и внего се огледаха да го Национализират .Пълен ПОЗОР сме.
  • 12 да де

    38 3 Отговор
    Какво производство ви тресе! Тука се сглобяват разни елементарни възли наречени части със смешна добавено стойност, а компонентите за тях ги докарават от майната си поне да ги бяхме произвели ние.
  • 13 Де Факто

    28 4 Отговор
    Автомобилните заводи на ТИКВАТА спряха ли работа? И сега оставаме без автомобилостроене!!!!!!! Хахахахахаха.
  • 14 Тролове

    27 2 Отговор
    А колко взимат хората които произвеждат части за автомобилостроенето? 600 лв
    Транспорта е фалит
    Докараха ни на практика тояга
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Пия HitDobavki и съм здрав

    10 11 Отговор

    До коментар #3 от "Транспортните шефове да си продават":

    Понеже си много грамотен ще ти обясня че при 500 лв. твоя данък е около 150 лв. а при 3000 лв. за твоя сметка е 850 лв. данък от заплатата ти! Или казваш шефа да ти плаща и данъците към хазната!?! Ти понеже никога не си работил за такава заплата пък явно няма и да работиш важното е да пишеш глупости по форумите и да се мислиш за велик!

    Коментиран от #18

  • 18 Аарон

    5 7 Отговор

    До коментар #17 от "Пия HitDobavki и съм здрав":

    За цял живот ,това ли успя да научиш та си толкова горд от това.
  • 19 заьо

    5 3 Отговор

    До коментар #3 от "Транспортните шефове да си продават":

    Осигуряват ви на толкова,защото за вас не е важно на колко се осигуряваш,а колко взимаш кеш сега , на момента. Или викаш че шефа ти е длъжен да те осигурява на 3000, да ти плаща осигуровките и да ти дава 2.500 еврака командировъчни...
  • 20 Иво

    6 0 Отговор
    Нищо не се случва, защото няма такова.
  • 21 Последствия

    1 0 Отговор
    При ишлемеджийска икономика - толкова!