30 Април, 2020 10:19 8 943 23

Ел. камиони без водач ще зареждат Lidl

  • lidl-
  • einride-
  • автономни камиони
Ел. камиони без водач ще зареждат Lidl - 1

Магазините Lidl в Швеция ще транспортират стоките си с електрически камиони - през октомври във флота на Lidl ще се появят новите камиони Einride. А до 2025 г. Lidl планира напълно да премине към електрическо зареждане.

Друго нещо обаче е по-важно - компанията Einride работи активно върху автономните автомобили. И наскоро показа видео как една жена може да се справи с няколко автономни камиона в склад. Така че е възможно Lild да стане първата голяма търговска верига в света, преминала към автономни камиони.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 500 млн през 2030г

    46 4 Отговор
    Светът няма вече нужда от хора. Сами се прецакахте като им съдействахте да си произведат роботи. Голямата сеч ще почне скоро.

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Дидо

    36 4 Отговор

    До коментар #1 от "500 млн през 2030г":

    Много си прав ...! Глупаците ще закрият една цяла професия която от години храни милиони хора и семейства по света ..!!!!
  • 3 Trucker

    48 8 Отговор
    Само който си няма представа какво е да управляваш камион тежащ 35- 40 тона особенно с ремаке (та) може да вярва че някога ще има самоуправляващ се камион. Трябва да е като влак да си има собствен път без намесване на друг трафик и да движи с 20км ч. Електрониката се разваля и за секунда на кайма може да станат десетки коли .

    Коментиран от #5

  • 4 Прав си

    33 1 Отговор

    До коментар #1 от "500 млн през 2030г":

    На света вече не му трябват хора а потребители и мишки които да изпълняват задачи.

    Коментиран от #9

  • 5 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Trucker":

    Искренно се надявам да си прав
  • 6 КАНДИДАТ

    23 2 Отговор
    Тази новина не е новост. В последните три години излезнаха много статии в които се направиха предвиждания за навлизане на роботи в промишленост и селско стопанство. По всички прогнози това ще доведе до увеличаване на безработицата до 2050 г., ако не греша до 40 %. Навярно сте гледали по телевизията как робот, работещ на батерии, бере аспержи. А след това ще правят експеримент да бере домати и краставици. С едно зареждане на батериите работи 10 часа. Няма умора, кафе, цигари, коментари на футбол и политика - има само работа, дори и нощем, т.е. няма трета смяна и нощен труд, няма извънреден труд. А по телевизията също показаха много филми и репортажи за поточни линии на които работят роботи - хора няма. За съжаление това е бъдещето!

    Коментиран от #10

  • 7 Тъпчо Балкански

    16 2 Отговор
    А, кой ще им ги товари и разтоварва????

    Коментиран от #11

  • 8 некоси

    16 2 Отговор
    Добри новини, още един сектор в икономиката започва да освобождава хора :)
    Да видим колко още може да издържи икономическата система.
  • 9 Шекспир

    16 0 Отговор

    До коментар #4 от "Прав си":

    За да си потребител трябват кинти.Цялата концепция е сбъркана.До 50-60г ще е необходим рестарт на обществото.
  • 10 минаващ

    16 0 Отговор

    До коментар #6 от "КАНДИДАТ":

    Опитът с въвеждането на роботи като рецепционисти в хотел в Япония се оказа пълен крах.
  • 11 минаващ

    9 0 Отговор

    До коментар #7 от "Тъпчо Балкански":

    Робот, който през свободното си време ще стои включен в зарядното или ще ч.ка набързо колежките зад палетите с боб и захар.
  • 12 Някой

    27 2 Отговор
    Тва нещо като се бъгне и спре някъде в горите тилилейски докато дойде ремонтната бригада орките ще са го обезкостили
  • 13 Един

    11 3 Отговор
    Първо камионите, след това касиерките, счетоводството, мениджмънта, а накрая и подреждането на рафтовете. Работниците ще се наложи да се преквалифицират в сферата на услугите- маникюристки, фризьорки и т.н. И така до пълната победа на машините. В един момент ще се окаже, че за да оцелеят хората ще трябва да им плащат с хеликоптерни пари, а тяхното основно занимание ще трябва да е или саморазвитие или оскотяване. Т.е. капитализма ще трябва да еволюира или до комунизъм ( достоен живот за множеството) или до фашизъм ( достоен живот за някои и нечовешки за останалите).
  • 14 Пешо Пора

    13 1 Отговор
    Само да попитам. Когато този камион убие човек на пътя, кой ще носи отговорността?
    А?
  • 15 Тесла

    1 4 Отговор
    Тесла отдавна работи по такъв проект и вече се правят изпитания.
  • 16 Овчар

    5 15 Отговор
    От кога го чакам този момент.....вижда се края на всички селски тарикати с незавършен 8 ми клас.които ти поставят условия.от рода я нема да ходим там и за тая работа дека ти вършим я сакам .......пари ако не ти оставям камиона на сред пъти и отивам при друг. Сега ще кандидатстват с висше образование за да го наема да кара ръчна количка само и само да е в транспортния бранш или в софия ако не на село при овцете.от там откъдето е дошъл

    Коментиран от #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 чети

    9 1 Отговор

    До коментар #16 от "Овчар":

    Овчаря, ще зарежда лидл с с автономни ...! Изгорел си отвсякъде мой.
  • 19 Хо Хо Хо

    3 0 Отговор
    Политиката на големите вериги магазини е:
    -Шофьорът се разтоварва сам с цел да се избегнат загуби в случай на обръщане на палета или повредена стока на него. Тоест "Шофьорът" плаща!
    Така чееее, докато "Белите" държави се придържат към политиката 'друг да плаща за нашите грешки' "жълтите" държави няма да могат да си пробутат роботчетата. А и тия които са запознати с тези технологии знаят какво е нужно за да се случи всичко това... УСПЕХ В ПРОВАЛА
  • 20 Това камион е купен с

    3 0 Отговор
    Пари от беге Баламите клиенти купуващи филе замразена сьомга ама в пакета няма риба а само лед...
  • 21 Шофьор

    3 0 Отговор
    Шофьора най много му е хамалогията по оборудването на ремъркето. Стягане с колани. Укрепване на стоката. А шофирането му се струва като почивка!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.