ФАКТИ.БГ

Откриха сериозна неизпревност в двигателите на Lada

Публикувана: 8 Юли, 2020 15:07
80 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 13905
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 40 гласа.

АвтоВАЗ планира мащабна сервизна кампания в отговор на многобройни оплаквания от 1.6-литровия 16-клапанов двигател, монтиран на моделите Granta, Largus, Vesta и Xray през 2019 и 2020 г., съобщава порталът Лада.онлайн.

Проблемът се състои в протекли и изпаднали тапи на разпределителните валове. В най-лекия случай покапалото по нагорещените детайли на мотора масло предизвиква неприятна миризма на изгоряло в салона, а в по-тежките води до маслен глад.

Представителствата на Lada вече са уведомени за дефекта и са инструктирани да събират информация за него. Некачествените тапи са монтирани на двигателите ВАЗ-21126/21127/21129/21179. В момента инженерите на АвтоВАЗ обмислят как да отстранят проблема.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 40 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Бай Ламби
1 Отговор
Неизправност в двигател на Лада, и то сериозна....????Вийй нормални ли сте бре???!!!???Тва не може да се случи никогиш!!!Туй Лада еййй...не е кво да е!

Оценка:
-30 +102

1234
2 Отговор
Масления глад е специалитет на фау ве, на 2.7 дизела. Ама не са ги викали. Директно сменяш валовете на 200 хил извън гаранцията. Все пак немците си искат високите заплати

Коментиран от #12, #18


Оценка:
-26 +81

Страничен
3 Отговор
Че каква новина е това?! Ушанките никога не са произвеждали нищо полезно и качествено за хората!

Коментиран от #10, #60


Оценка:
-73 +96

стоян
4 Отговор
Щеше да е по интересно ако, от никъде нищо не тече и капе от руски автомобил

Коментиран от #9, #34


Оценка:
-32 +100

да си прецени
5 Отговор
Сериозни дефекти имат тойота с 2.0 и 2.2 дизели, фв/ауди с 2.0 дизел, 2.5 дизел,2,7 и 3.0 дизел, фси,.... мерцедес с цди, бмв... не мога и не искам да ги изброявам и другите 'Убави марки. И лада има паднали тапи. Кое се ремонтира по- лесно и по- евтино всеки да си прецени.

Коментиран от #16, #78


Оценка:
-49 +84

Сандо
6 Отговор
Нямам кола и това не ме безпокои.Но ми прави впечатление,че все-повече дефекти,и то фабрични,се откриват по колите и то от различни марки,произведени в различни страни.

Оценка:
-9 +41

Трябва
7 Отговор
да си мазохист за да си купиш ЛАДА !

Коментиран от #49, #67


Оценка:
-50 +62

ЮМЗ
8 Отговор
Щеше да е новина ако бяха открили че няма неизправности в руските коли.

Оценка:
-32 +55

Апокалипсис
9 Отговор

До коментар #4 от "стоян":


Това значи, че сме умрели и сме в Рая....Ушанките коли няма да правят никога, които да са малко от малко качествени.

Коментиран от #64


Оценка:
-38 +34

Бачо Киро
10 Отговор

До коментар #3 от "Страничен":


Аре стига глупости. Не могат да се сравняват със западните си конкуренти, но това не значи, че всички западни производители не връщат постоянно стотици хиляди и дори милиони автомобили заради проблеми. При това доста по-сериозни от загуба на масло. Малко по-реалистично ако обичаш...

Оценка:
-24 +53

ГРАД КОЗЛОДУЙ
11 Отговор
да ама Армата не тиче

Коментиран от #54


Оценка:
-10 +27

Разбирача
12 Отговор

До коментар #2 от "1234":


Офф то да беше само на тоя мотор всички мотори на Вагините са такива тоталки боклуци.

Оценка:
-26 +37

Авенсис
13 Отговор
Да смениш блока на авенсис 2.2 д-кат заради хлабави ризи в блока знаете ли колко струва. Да поясня колата е купена от представителството в БГ, не е на незнайни километри; и го установиха малко след като изтече гаранцията!!! Та тези тапи изглеждат смешни...

Коментиран от #41


Оценка:
-12 +55

Най-голямото
14 Отговор
отмъщение на Русия е Лада. Абсолютна кочина. Ако не беше СИВ и една нямаше да се продаде. Задължаваха ни да ги купуваме. Като видя такава и я плювам. Дарак!

Коментиран от #23


Оценка:
-46 +40

Българин
15 Отговор
Този двигател е руски и не получи мнго дълъг живот на поточната линия.Причината е ясна - руски боклук.Чакам ушанката Random да коментира.

Оценка:
-30 +38

Притежател
16 Отговор

До коментар #5 от "да си прецени":


Ти па... по-добри от немските дизели има ли? Сигурно сичките си ги карал и знаеш...

Коментиран от #77


Оценка:
-13 +16

Факт
17 Отговор
Капе щото има, после спира!

Оценка:
-4 +41

Бай Благой
18 Отговор

До коментар #2 от "1234":


Ами 2.0 бензин ?
Викат му маслояда по форумите.

Оценка:
-2 +21

В е л и к и я
19 Отговор
На руснаците им дай да правят ракети .. щото двигателите се за еднократна употреба .. 1

Оценка:
-17 +30

В е л и к и я
20 Отговор
То от край време любимо занимание на правителствата по тия руски земи е да тероризират собствения си народ като заводите произвеждат за него само таралясници -за да страда .. а иначе тия отгоре си караха мерцедеси и американски коли .. !

Оценка:
-17 +30

Аксиома
21 Отговор
Всичко руско е боклук ! Най вече управляващата Русия мафия !

Коментиран от #24


Оценка:
-29 +34

Да се чудиш как са изпратили хора
22 Отговор
На луната преди 70 години😂😂😂същите тея дето не могат да направят сега сносен двигател та чекат на сътрудничество с порше😂😂😂

Оценка:
-17 +15

Хаджиментов
23 Отговор

До коментар #14 от "Най-голямото":


Първите лади бяха лицензиран Фиат 124 - кола на годината 1964.
След това започнаха модификациите и станаха "сделани"

Оценка:
-6 +37

смачка ми надеждите
24 Отговор

До коментар #21 от "Аксиома":


Недей така. Предстои да ги управляват до 2036 година.

Оценка:
-4 +15

Мъжкар
25 Отговор
Тука един от многото драскачи беше писал че трябва да си мазохист за да си купиш Лада.Днешните Лади изпреварват по качество едновремешните такива които пък НИКАК не отстъпваха на западните аналози от ония времена като опел кадет който ръждясваше като за световно.Та се чудя кое е по голям .азохизъм да си купиш чисто нова лада чиито ремонти и поддръжка са зверски евтини или да си купиш 10 годишен грмански ДИЗЕЛ и като отидеш в сервиза и като те одръгнат с едни 4 цифрени суми за ремонти и почваш да скляпаш на фандаци.Така че на такива философи като тоя дето е писал че трябва да си мазохист за да си купиш руска кола мога само да му кажа да си гледа работата.

Коментиран от #26, #27, #28


Оценка:
-28 +32

Слънки
26 Отговор

До коментар #25 от "Мъжкар":


Опел кадет13 капка86 год след напълване на прагове и вежди с масло ставаше железарка ,разхода му е 2 литра под тоя на ладата, и отделно вървенето ,много коли от по горните класове му дишаха прахта,продадох един такъв на двама братя Колумбийци на 660 000км. 66 ПЪТИ СМЕНЕНО МАСЛО ОТ МЕН ПО ТЕТРАДКА

Коментиран от #30


Оценка:
-7 +22

факти
27 Отговор

До коментар #25 от "Мъжкар":


Нещо си за смяна на диагнозата.Ладата е може би най-големия кeнeф в автомобилната индустрия.Още от завода излизат с ръжда ,дефектни сглобки,разпадащи се чаркове и какво ли не.Това е всичко друго,но не и автомобил.Типична руска скрап.Руснаците по природа са си с две леви ръце и 2 гънки мозък.Дори на представянето на Лада Гранта и то лично от Путин,тоя коптор не искаше да запали,а дори и багажника не му се отваряше.Какво има да говорим ?!

Коментиран от #62


Оценка:
-22 +34

факти
28 Отговор

До коментар #25 от "Мъжкар":


То и без това никой разумен човек не би направил такова падение да се сдобие с "нова" Лада....В белия и развит свят тези кeнeфи НЕ СЕ продават ! Купува ги единствено руския колхозник.

Коментиран от #31


Оценка:
-19 +25

Сребрю Пендаров
29 Отговор
Я па от доста време немам кола и не ми пука ни за тапи, ни за други чаркове.
Който е сиромах като мен пък иска да има кола, да продължава да се мъчи.

Оценка:
-4 +5

Знаещия
30 Отговор

До коментар #26 от "Слънки":


Това пък Кадета е най-гилемия кенеф на западния свят. Не ладата, а москвича на Германия!

Оценка:
-16 +16

един от стадото
31 Отговор

До коментар #28 от "факти":


и руския колхозник вече не е толкова прозд. Ако не е полицията им, социалните служби, бърза помощ, горско, полско и армейско потребление основно, затварят фабриката. Виж, президентство, парламент е друга работа. Пак държавни, ма не слизат от Ес класите, седмиците, Круизерите. Колкото до тапите дето пускали, има едно правило в термодинамиката, при една и съща температура различните материали имат различно разширение. Не го научиха, праскат още на алуминената глава стоманени тапи. И като гледам снимката, не се прави така. Ппави се анзиз със канал, слага се О пръстен, тапата трябва да е с кръстачка за ключ и се стяга на динамометричен ключ.. Иначе претенциите им до небесата, като някои тук. В детайлите е съвършенството другари, иначе и Ролс Ройса и Зис пят вършат една и съща работа

Коментиран от #33


Оценка:
-9 +24

kalincho
32 Отговор
На имах 2 опела с 1.6 и 2.0 бензин. Нямал съм малсен глад. Само дето доливах масло с всеки резервоар бензин....

Оценка:
-10 +8

един от стадото
33 Отговор

До коментар #31 от "един от стадото":


м'у впрочем, знаете ли на каква кола се е возил чичко Ленин. На Ролс Ройс.. камион АМО, първия съветски автомобил. Разбира се краден- ФИАТ. Фиятката ги изкара от блатото и 66та, пълен лиценз, но до там. И почнаха колхозните доработки и ''иновации'', та до сега.

Коментиран от #36


Оценка:
-10 +17

Обяснявам като
34 Отговор

До коментар #4 от "стоян":


Когато спреш на паркинга на всеки един голям хипер-маркет , погледни мазните петна по асфалта , накапани от автомобилите , от всякакъв характер , предимно масла , а руски коли много отдавна няма , или са много малко.преди два дни си тръгнаха едни почиващи с едно Ауди , гледам направили са плочките на Г Ъ З .

Оценка:
-6 +21

Kо .....???
35 Отговор
НЕ!!

Оценка:
-0 +0

Танко
36 Отговор

До коментар #33 от "един от стадото":


Има три купени лиценза.АМО е от ФИАТ,ГАЗ от ФОРД и от ФИАТ, нещото , наречено със световнопроизносимото име Жигули.ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е КРАДЕНО И КОПИРАНО!Японците преди половин век,а и китайците,от няколко години, също крадяха и копираха. Разликата е, че при тях има развитие, докато руснаците почти не мърдат от това, което са са откраднали.

Коментиран от #40


Оценка:
-7 +15

Танко
37 Отговор
Random-е, къде си?

Коментиран от #39


Оценка:
-3 +2

незнайко
38 Отговор
Не съм чувал за тапи на МАСЛО, още повече на разпределителните валове. Виждал съм тапи за антифриз на блока !!! Слагат се за да пазят блока от спукване при студ и прекалена горещина в охлаждащата течност !!!Кой е написал тази безумна статия ???

Коментиран от #42, #79


Оценка:
-3 +11

Random
39 Отговор

До коментар #37 от "Танко":


Теглиш съм ви една

Коментиран от #43


Оценка:
-4 +2

Random
40 Отговор

До коментар #36 от "Танко":


Може ли да посочиш откъде е откраднат М20 Победа? Или 2121 "Нива"?

Коментиран от #46


Оценка:
-5 +10

Да знам
41 Отговор

До коментар #13 от "Авенсис":


Точно 6 бона. Толкова излезе на шефа ми за двигател втора употреба от Англия със прехвърлянето. Беше побеснял понеже се случи точно 4 месеца след като изтече гаранцията. И това на кола за която плати 46 бона. Нека да ми разправят колко били здрави Тойоти и други японски коли

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +15

Танко
42 Отговор

До коментар #38 от "незнайко":


Чувал ли си за технологични отвори? През тях минава пробиващ или режещ инструмент. Познай с какво се запушва после отвора!

Коментиран от #56


Оценка:
-0 +12

Танко
43 Отговор

До коментар #39 от "Random":


;Теглиш съм ви една;? Това , предполагам е превод от руски. Разбирам те,човек когато е в ъгъла и няма какво да каже смислено,допуска грешки.

Коментиран от #44, #45


Оценка:
-6 +7

Random
44 Отговор

До коментар #43 от "Танко":


"л" и "ш" са една до друга на телефона. За капак понякога не отчита, а друг път отчита грешно. Чети го теглиЛ.

Оценка:
-3 +3

Random
45 Отговор

До коментар #43 от "Танко":


Чакам отговор на 40

Оценка:
-1 +3

Танко
46 Отговор

До коментар #40 от "Random":


Писал съм го поне три пъти! Вземете снимка на ФИАТ 127(от първото поколение), сменете местата на фаровете и мигачите, изправете малко наклона на задната врата-получавате Нива! Да не говорим ,че за половин век няма нито едно съществено подобрение! Изключвам инжекциона, който е на БОШ. Поне да бяха сложили блокажи на осовите диференциали. Двигателят на Победата не е ли; развитие; на Фордовия, за който са купили лиценз? Американците им построиха цял завод-с тяхно оборудване, документация и всичко останало.

Коментиран от #50, #51


Оценка:
-9 +8

47
Този коментар е премахнат от модератор
0000
48 Отговор

До коментар #41 от "Да знам":


Е че ти фирма за производство на шевни машини къде я сложи при автомобилопроизводителите.същото както някой да ми обясни как Хюндай или пеугеот са някакви марки

Коментиран от #52, #53


Оценка:
-5 +1

Баи Кольо
49 Отговор

До коментар #7 от "Трябва":


Лада вече не е този дрънгел от 70 те и 80 те
Вече е кола. Е аз живея в Германия пълно е с нови лади .
Говорим за Баден Винтерберг.

Коментиран от #61


Оценка:
-8 +7

Random
50 Отговор

До коментар #46 от "Танко":


Ма да бе, местиш това, местиш онова, променяш туй онуй и получаваш нещо наподобяващо фиат 127.И абсолютно игнорираме двигател, трансмисия, окачване и като цяло конструкцията. Това че фиата е с напречен двигател, само на предно и с напълно различно окачване няма значение, важното е да прилича на вънлен вид?

Коментиран от #70


Оценка:
-4 +10

Random
51 Отговор

До коментар #46 от "Танко":


За победата съм на 90% сигурен че двигателя си е техен, ама я отвори уикипедията и виж какво пише в раздел "History". Не мога да ти го постна тука щото ще ми изтрият коментара

Коментиран от #59


Оценка:
-3 +4

52
Този коментар е премахнат от модератор
53
Този коментар е премахнат от модератор
РПГ
54 Отговор

До коментар #11 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":


Ше я напраиме да тече.

Оценка:
-0 +2

Янко
55 Отговор
Те кога са били изправни

Оценка:
-4 +3

един от стадото
56 Отговор

До коментар #42 от "Танко":


да позная ли, Или със заварка, или с тапа подсигурена против превъртане и теч

Коментиран от #72


Оценка:
-0 +1

Анализаторр
57 Отговор
Значи глей сеа, руснаци мислят. Това вече е проблем. Руснак да измисли надежден двигател трябва да е на Джоган. Ще мине много време докато измислят квот си требе. Аз гледах едно интервю с Вова в което се изказваше – "Ето класный автомобил!". По едно време четох, че Лада се отказали от руските двигатели монтирани в техните коли и преминали на аналози на Рено. Сеа честно казано и двете марки не биват. Таа затова тази статия ми се видя странна.

Оценка:
-5 +4

кара Лада
58 Отговор
За жалост не може да се качват снимки под статиите, иначе мога да покажа на големите разбирачи как на Лада отодлу нищо не тече и не капе, и то на повече от една и на повече от 200000км! Картера е ръждясал след толкова години. И точно на тоя мотор от статията, само че на по стар модел Лада.
Мен лично ми е писнало да спирам на паркинга на супермаркет и докато стигна до врата да съм нагазил в локвата от масло оставена от някой пемиум дрънгел нов внос, плюс бонус опушване с черен или син дим! Ако техническите прегледи ни бяха истински половината щяхте да пътувате с обществен транспорт само, а другата половина почти цялата щеше да кара Дачии и Лади с примеси на някоя Фиеста, Клио и др. подобни дребни по евтини колички.

Оценка:
-4 +8

Танко
59 Отговор

До коментар #51 от "Random":


Random-е,сигурен съм,че знаеш, какво означава causa perduta! Тези, които така яростно защитаваш, НИКОГА не са правили нещо ОТ-ДО! Няма очаквания и да направят.
,

Оценка:
-3 +5

1-20
60 Отговор

До коментар #3 от "Страничен":


Само танкове през Втората световна война. Днес може би и това не правят като хората

Оценка:
-3 +4

ушанка
61 Отговор

До коментар #49 от "Баи Кольо":


да не ги гледаш по руската телевизия

Оценка:
-1 +3

Коцкар
62 Отговор

До коментар #27 от "факти":


Май твойта диагноза е за смяна не съм русофил нито някъкъв фил но я вземи една немска или белгийска стара лада и да видим каде са кривите сглобки и всичко останало което си написал просто у бг винаги се кара ттето качество коли който нашите бирници получават на 1трета от европейската цена но у нас е на нормална цена +20г чакане с предплата в мототехника.всички нови коли който престигат у бг са дефектни независимо коя марка коя с по малко коя с повече но всички имат у нас се управят и продават като нови и бездефектни от конвейра да ама не всичко е боклук 3то кчество за такива като нас дебили кадето купуват болуците на европа азия и другите дрънгели това го знам и от немец автомобилен инжинер и от представител на балканстар и 2мата казаха че всичко дефектно заминава за източния блок.ако някой има пари за нова кола да си я купи от западна европа хем по евтино поне 3-4хил€ от бг хем без дефекти в такива размери и да видим с аналог на закупена от бг коя повече ще изкара при нормално шофиране и пътища.нямам нужда от отговор.то зе знае коя.

Оценка:
-0 +6

Нане
63 Отговор
мойя WV Polo класик нема такъв зор пее кат Лили-то

Оценка:
-1 +2

тиквуциий
64 Отговор

До коментар #9 от "Апокалипсис":


А па ти много правиш .Една бурма немоеш зави . ама драскаш .

Оценка:
-1 +0

Именно
65 Отговор
Чак сега ли?! Че то си се виждаше с просто око още по емблемата ;)

Оценка:
-1 +1

Винкел
66 Отговор
Те ако беха толко убави у Перник всички щяха да карат Лада! Тука само заварени зетове от Видин Лом ги карат!

Оценка:
-0 +3

shantavelo
67 Отговор

До коментар #7 от "Трябва":


А трябва да си много тъп да твърдиш това!

Оценка:
-1 +0

Ерунда
68 Отговор
Чепуха някаква е това. Лесно се оправя.

Оценка:
-1 +1

висок
69 Отговор
Карам руска кола, имам руски телевизор, руска пералня, руска кафеварка, пуски GSM, руски лаптоп с руски процесор, руски тостер, ям руски хляб, кремвирши, салам, пия руска кола, бира, джин, уиски.... Всичко ми е руско..... ох отвити са ми краката като сънувам!

Оценка:
-0 +3

Хер Флик
70 Отговор

До коментар #50 от "Random":


И освен всичко друго, Лада Нива е първият в света 4х4 само носеща конструкция. Дотогава такива мпс-та са били само на рама.

Оценка:
-3 +2

АНОНИм
71 Отговор
Глад за масло заради изпаднали тапи на разпределителния вал значи:
Ниско налягане на маслото във вала. При това може да светне на таблото лампата с масльонката! Тя свети при неработещ двигател, дефектирал сензор и ниско налягане на маслото за двигателя като цяло!
В разпределителния вал има направени технологични отвори/тези отвори се затапват/ за подаване на масло към лагерите му, които са плъзгащи!
Тапите са грубо и неточно казано като водопроводните, но от друг материал с друга форма и специфична резба! Поради икономии от нещо или неправилен монтаж - падат тапите, изтича от вала маслото и се стича обратно в картера, лагерите остават без смазване и охлаждане, прегряват /от което може да мирише специфично/, задират и отиваме на ремонт! Покрай вала и лагерите може да заминат уплътнения,кобилици, водачи на клапани и т.н. Това е!
Ако се хване навреме - щетата е по-малка!
И на други марки има проблеми!

Оценка:
-0 +3

АНОНИм
72 Отговор

До коментар #56 от "един от стадото":


Без заварки! От нагряването вала се криви, мята и не става! Без друго формата му е особена, като за предназначението! Само тапа на резба! Има си технология и е много стара!

Коментиран от #74


Оценка:
-0 +1

Азъ
73 Отговор
ЗАКРИВАЙ!!!

Оценка:
-0 +2

един от стадото
74 Отговор

До коментар #72 от "АНОНИм":


въпросът беше принципно зададен и аз принципно отговорих. Чети. А за конкретните тапи дадох конкретен отговор по- горе. Пак чети

Оценка:
-0 +2

Тихомир Арнаудов
75 Отговор
Епа той мотора е на НИСАН

Оценка:
-0 +1

Васил
76 Отговор
А то пък двигателите на VAG са много читави и те са пълни боклуци едвам докретват до 100к без ремонт

Оценка:
-1 +0

77
Този коментар е премахнат от модератор
майна biohazard
78 Отговор

До коментар #5 от "да си прецени":


тези сериозни проблеми които изброи (за повечето цитирани модели) се появяват след пробег от 300 000 - 400 000 км., докато при Лада тези километри се навъртат евентуално с 2-3 основни ремонта.

Оценка:
-0 +1

Диан82
79 Отговор

До коментар #38 от "незнайко":


На някой мотори на рено има тапи на разпр. валове

Коментиран от #80


Оценка:
-0 +1

Criminal
80 Отговор

До коментар #79 от "Диан82":


На почти всички, тъй като валовете се заключват със специален инструмент при подмяна на ангренаж.......алумиеви тапи с О пръстен и болтове 5мм.......

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Иван Костов
Лидерът на ДСБ коментира от трибуната на Народното събрание искани поправки в Кодекса на труда, които да позволят на осиновители на деца до 5 години отпуск по майчинство:
Не стига, че сме най-бедната страна в Европа, но сме с най-много почивни дни в годината и с най-дълъг отпуск по майчинство."

Още бисери
ТОП 5