ФАКТИ.БГ

BMW: Plug-in хибридите съчетават най-доброто от два свята

Очакванията на компанията са още преди 2025 година между 15 и 25 % глобалните продажби ще бъдат на електрифицирани автомобили

Публикувана: 9 Юли, 2020 10:58
55 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2203
BMW: Plug-in хибридите съчетават най-доброто от два свята
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

От една страна, в електрически режим можете да се движите из града много тихо и с нулеви локални емисии. От друга страна, двигателят с вътрешно горене разгръща пълния си потенциал при дълги пътувания. Тоест в комбинация двата двигателя предлагат оптимално съчетание от ефективност, динамика и комфорт. Това е мнението на баварските експерти, които обновиха гамата си от Plug-in хибриди.

BMW: Plug-in хибридите съчетават най-доброто от два свята

От BMW заявяват още, че един хибриден автомобил е подходящ за клиентите най-вече тогава, когато те например пътуват електрически до работното място, а понякога шофират и на дълги разстояния и поддържат в домакинството си само един автомобил. При редовно зареждане у дома и на работното място, шофирането на такъв автомобил е много по-изгодно в сравнение с автомобил с конвенционално задвижване.

В градовете електрическото шофиране е по-евтино от това на бензин или дизел, ако автомобилите се зареждат у дома или на работа

Само в ЕС има милиони потребители, чиято ежедневна мобилност подхожда идеално на хибриден автомобил. Поради това BMW последователно разширява гамата от Plug-in хибриди. През последните две години компанията взима редица решения, които вече имат резултат на пътя. През 2021 г. продажбите на електрифицирани автомобили ще бъдат над 2 пъти повече отколкото през 2019 г.

BMW: Plug-in хибридите съчетават най-доброто от два свята

Новото BMW Серия 5, което скоро се въвежда на пазара например, за пръв път ще се предлага с пет различни хибридни варианта. Освен това продължава модернизирането на задвижването и в зависимост от сегмента BMW ще предлага до 100 км електрически пробег в хибридите си. До края на годината ще има общо 12 хибридни модела, включително и новото MINI Countryman и BMW X2.

BMW: Plug-in хибридите съчетават най-доброто от два свята

До 2023 година BMW Group ще предлага общо 25 електрифицирани автомобила. Повече от половината от тях ще бъдат напълно електрически. Очакванията на компанията са още преди 2025 година между 15 и 25 % глобалните продажби ще бъдат на електрифицирани автомобили. В Европа през 2021 година техният дял ще бъде една четвърт, до 2025 година една трета и до 2030 година половината от продажбите. Това ще допринесе за постигане на СО2 целите на ЕС.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1234
1 Отговор
Заради двата свята теглото скача с 300 г , от там износване гуми и спирачки, ср разход е същия... Булшед е са тия хибриди. Тръгва бързо и като свърши тока 60 кс изчезват, а направо си е опасно ако изпреварваш

Коментиран от #2, #4, #15, #17


Оценка:
-14 +12

ядосан
2 Отговор

До коментар #1 от "1234":


За това си купуваш с доста повече конски сили на двг-то и няма да имаш този проблем!

Оценка:
-4 +4

давай ганьо минусите
3 Отговор
колкото и да ги рекламирате ганьо си знае неговото за ганьо бмв е боклук само голф и каручка стават а да и за джендърите има френски и италиански боклуци

Коментиран от #53


Оценка:
-7 +6

Random
4 Отговор

До коментар #1 от "1234":


Както са написали в статията - идеята е в града да караш на ток и да ти е безплатно почти. А извън града на бензин. Ел мотора така или иначе не работи над определена скорост. А теглото се вдига не повече от 200кг, пък ако си закъсал толкова че малко по-бързо износване на гуми и спирачки ти е проблем... много лошо...

Коментиран от #5, #7, #18


Оценка:
-6 +8

гост
5 Отговор

До коментар #4 от "Random":


Както са написали в статията , самите БМВ си признават , че в 90% от времето си клиентите им НЯМАТ НУЖДА от двг , щото ежедневното каране в града е точно това !!! А скоро ще е и задължително на всичкото отгоре !!! И защо трябва за останалите 10% да се мъкне и поддържа пушилник , като единственото , което ще спести е половин час дозареждане на магистралата ??? При положение , че ДЪРЖАВАТА гарантира , че до 5 години на всеки 100 км по магистралите ще има достатъчно зарядни ??? Без да изброявам всички други вродени недостатъци на двг ??? И после се чудите що БМВ струва 6 пъти по-малко от Тесла !!! Ами скоро ще е 60 пъти !!!

Коментиран от #11, #20


Оценка:
-6 +7

Mercedes GLS
6 Отговор
трябва да си истински натурален жендер за да караш корейска кола само това знам

Коментиран от #8, #9


Оценка:
-9 +3

гост
7 Отговор

До коментар #4 от "Random":


Ааа , и дойдохме на акъла , че на ток в града в почти безплатно , а ?? Хахаххахаха !!! И що , щото е на БМВ , а не на Тесла , а ?? Само за тебе на ушенце , не само в града , ВИНАГИ е почти безплатно на ток , за разлика от пушилника и все повече хора го осъзнават !!! И повече няма да помислят да се качат на такъв , включително "хибрид" !!!

Коментиран от #16, #24


Оценка:
-6 +5

гост
8 Отговор

До коментар #6 от "Mercedes GLS":


А трябва да си истински натурален комплексар от висша степен , да се определяш по марка кола !!!! Това даже не е прост комплекс за малоценност , а направо презрение към себе си , щом една ламарина е най-важното за "самочувствието" ти !!!

Оценка:
-2 +12

гост
9 Отговор

До коментар #6 от "Mercedes GLS":


Това знаеш ли го или е твърде сложно за "мирогледа" ти ?? За съжаление ще трябва да го научиш , щото именно това си за нормалните хора !!!

Оценка:
-2 +2

Пацо
10 Отговор
Тази версия няма бъдеще изобщо поради факта че се оскъпява подръжката. Един път както досега двигател с вътрешно горене и втори път електродвигатели и цяла система с тях. Иначе е примамливо да имаш 400 к с и разход 2 на сто. Вероятно все още нямат добра технология изцяло на ток. И това ще направят скоро. Но къде е удоволствието от шофирането господа от БМВ . Шестак осмак на бензин е вашия двигател. всичко друго е за еколози природозащитници и за децата в детските градини които като пораснат ще намират бензиновите двигатели за нещо ужасно мръсно и грозно . Няма никога да разберат какво е звука който идва отпред и какво значи сила и мощ от този миризлив бензин.

Коментиран от #13, #14


Оценка:
-3 +8

Така е
11 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Но повечето момчета са малко ограничени! Нашенеца има да кара по 1500 километра на ден до работа и след това обратно и на другия ден пак на работа. И за това ел. кола с 500 километра пробег му е малко! И интересно, че тук в коментарите пишат, че тока без пари за хибридите, а в другите коментари за Тесла там тока е много скъп! Значи хибридите вървят без пари в града, щото не плащат бензин, а Тесла като върви самолет на ток, тока е много скъп!

Оценка:
-4 +4

Хубаво най-доброто, а най-лошото
12 Отговор
Хибридите съчетават както най-доброто, така и най-лошото от двата свята. Към така или иначе усложнения и оскъпен ДВГ се добавя още едно скъпо устройство, което да се разваля. Ако се оплаквате, че живота на батерията на електромобилите свършва бързо, какво ще кажете за батериите на хибридите, които са 10 пъти по-малки и трябва да се зареждат 10 пъти по-често. След 1000 цикъла зареждане, хибридът ще е минал максимум 50 000 км на ток, а електромобила 500 000км, като батерията на електромобила ще е работила в десет пъти по-облекчен режим.

Оценка:
-1 +4

Това го разправяй на пенсионерите
13 Отговор

До коментар #10 от "Пацо":


Защото децата няма да ти повярват. Иди разправяй това за мощта на бензина на електрическия Лотус, който ускорява до 300 за девет секунди. Когато детето от детската градина порасне, няма да има електромобил с под два електродвигателя и ускорение до 100 над пет секунди. И то не защото целта е от била ускорението. То ще е страничен резулта.

Коментиран от #19


Оценка:
-4 +3

1925г.
14 Отговор

До коментар #10 от "Пацо":


Двуцилиндров парен двигател с паропрегревател е вашият двигател.Децата никога няма научат какво значи сила и мощ от от пушещите въглища.Бензиновият двигател е за джендъри.

Оценка:
-4 +6

куку руку ку
15 Отговор

До коментар #1 от "1234":


И колко са 300 кг? А с метановите бутилки не скача ли теглото? Три 40 литрови бутилки за 300 км пробег са си 150 кг горница.

Оценка:
-1 +1

Random
16 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Еми то електричките само за града стават, това е идеята, номера е че с хибрида можеш да пътуваш и извън града.

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +4

гост
17 Отговор

До коментар #1 от "1234":


Гумите и спирачките са ти най-малкия проблем ! Първо спирачките се износват даже по-малко , щото се спира с електромотора и даже дозарежда батерията ! А гумите хората си ги сменят на две години максимум , а тия с БМВ-тата даже на една , даже да са на 50% износени , щото не искат вдървен каучук ! Иначе нашите търговци на "втора ръка" нямаше да имат какво да ядат , макар че и така доста им падна пазара ! И излишното в случая е не елзадвижването , а ПУШИЛНИКА !!! Тия глупости за "Публикувано във факти.бг: пълния си потенциал при дълги пътувания" могат да ги разправят само на изтрещели петролофилчета !! Единствения потенциал на пушилника е в неизброимите проблеми и разправии и бездънната яма за пари !!! Те и затова толкова си го обичат в БМВ и не искат до последно да се разделят с него !!!

Оценка:
-5 +3

куку руку ку
18 Отговор

До коментар #4 от "Random":


При плъгин хибридите ел. мотора работи винаги, той задвижва колелата. ДВГ само върти генератор, който захранва ел. мотора и зарежда батерията.
Това за което говориш, се води само хибрид.

Коментиран от #21


Оценка:
-6 +2

Random
19 Отговор

До коментар #13 от "Това го разправяй на пенсионерите":


Ускорявал бил, още е на картинка

Оценка:
-2 +2

Радев
20 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Абе мозък и ти караш пушилник и гледаш Тесла на картинка ! Не разбра ли че на българина му е скъпо да си купи електричка.До 5 г. на 100 км.зарядни станции? Вярваш ли на държавата че това ще се изпълни?Карай си пушилника и като си купиш Тесла ми се обади!

Коментиран от #23, #30


Оценка:
-1 +3

Боби
21 Отговор

До коментар #18 от "куку руку ку":


В грешка си! Този хибрид който пишеш е само Мицубиши Оутландер ПХЕВ! Другите Плъг-ин хибриди ДВГ работи с ел. мотора. Имам предвид и самия ДВГ има връзка с колелата, а не върти генератор. Повечето Плъг-ин хибриди са като нормалните хибриди, но с по-голяма батерия която се зарежда от мрежата!

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +2

гост
22 Отговор

До коментар #16 от "Random":


Тъй , тъй , карай си по опорките , само да ти припомня , че преди 5-6 годинки и БМВ и Мерцедес развиваха теориите , че хибридите са глупост и се смееха на Тойота !!! Сега преди 2-3 години се смееха на Тесла !!!! Сещаш ли се какво ще разправят след още 2-3 годинки ??? Справка Фолксваген - минаваме на ПЪЛНА електрификация !!! Хахахахха !!

Коментиран от #31


Оценка:
-3 +3

Кой ти говори за България?
23 Отговор

До коментар #20 от "Радев":


Тук и след 30 години ще е позволено от закона да се кара евро 2.

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +1

Радев
24 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Батерията е консуматив който се сменя.Ако разделиш цената на батерията на пробега до смяната се получава около 5 лв/100 км към цената на разхода на ток.Ама този разход го забравяте!

Коментиран от #32, #33


Оценка:
-1 +3

Радев
25 Отговор

До коментар #23 от "Кой ти говори за България?":


Аз живея в България! Не ме интересува Германия!

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +4

куку руку ку
26 Отговор

До коментар #21 от "Боби":


А Опел Ампера и Шевролет Волт какво са?
Плъгин хибрид PHEV e с ДВГ, въртящ генератор, който захранва ел. двигател, който пък върти колелата. Другото е HEV, ел. двигател, който само подпомага ДВГ при потегляне до 50 км/ч.
Конкретизирайте си малко нещата

Коментиран от #28, #35


Оценка:
-0 +1

Добре
27 Отговор

До коментар #25 от "Радев":


За теб специално! В България е най-изгодно да караш 25 годишна бензинова кола с газова уредба. Ремонтите са евтини и се можеш да си ги правиш сам или при кварталния майстор. Частите са евтини! Ок? Но това не е евтино в Европа, защото сервизите са скъпи и трябва да се минават в квалифицирани сервизи.

Коментиран от #44


Оценка:
-2 +2

Боби
28 Отговор

До коментар #26 от "куку руку ку":


Провери какво е задвижването при Пасат хибрида, Голф хибрида и почти всички други. Тези които пишеш също са с генератор, така е. Но те са едни и същи коли, едната за Европа, другата за Америка!

Коментиран от #34


Оценка:
-0 +0

Боби
29 Отговор
Както съм написал са и БМВ и Мерцедес и други. Ел. двигателя при 5-та серия върти до 140 км/ч. Там не е с генератор. Двигателя си върти колелата.

Оценка:
-0 +0

гост
30 Отговор

До коментар #20 от "Радев":


Абе антимозък , що пак се натискаш да се излагаш ?? Първо говорех за Германия , в България ВЕЧЕ има зарядни на всеки 100 км !! На 380 км Тракия има 6 , говоря за бързи зарядни , обикновените даже няма да ги броя , при това 3 от тия 6 са безплатни , от обикновените ВСИЧКИ !! На 200 км Струма са 3 , на 100км Марица са 2 , дори на 50 км Хемус до Ябланица има 1 бърза зарядна !!! А оня ден ти написаха черно на бяло , че ОМВ е сключила договор до 1 (една) година ВСИЧКИ бензиностанции от веригата в България да имат бързи зарядни !!! В момента всички останали вериги правят същото , а държавната фирма , дето ще изкупи малките бензиностанции ти казва , че за 100 нейни бензиностанции , повечето по магистралите ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ще има зарядни !! Още трябва ли ти , или вече вдяна ???

Коментиран от #45


Оценка:
-3 +0

Random
31 Отговор

До коментар #22 от "гост":


Преди 10-на години излезнаха i8 и X6 Activehybrid или както там му беше името, та преди 5-6 надали са се присмивали на тойота. Ама то са си за смях техните хибриди, поне тогава още бяха бавни и тромави. Сега айде лексусите потръгнаха.

Оценка:
-0 +0

гост
32 Отговор

До коментар #24 от "Радев":


И кога се сменя ??? Като иде автомобила в моргата след 20 години ?? И то и тогава батерията се вади и се ползва още толкова години и струва почти 50% от цената на нова !!! Да ти имам консуматива , айде дай една батерия , аз ще ти дам 10 двг та за скраб за нея , хахахах !!!

Коментиран от #46


Оценка:
-3 +0

Прав си ама, наполовина
33 Отговор

До коментар #24 от "Радев":


Това е валидно за сегашните батерии. Да живеят първоначалните купувачи на скъпи електромобили. На тях дължим развитието на сектора, като батериите стават по-дълготрайни и евтини. Три различни компании започват производство на ново поколение батерии тази година. Говори се за два милиона километра пробег и 100 долара за киловатчас. Дори батерията да е 100квч, ще струва 10 хиляди долара. Това означава левче оскъпяване на 100 километра. Сложи ги 2. А само преди 10 години, оскъпяването беше 100 лв на 100 км. и тогава наистина изглеждаше че електромобилите нямат бъдеще. Точно както и фотоволтаиците, който струваха пет долара за ват и произвеждаха тока на себестойност около левче за киловатчас. Ето какво направиха субсидиите само за десетина години.

Коментиран от #47


Оценка:
-3 +0

куку руку ку
34 Отговор

До коментар #28 от "Боби":


Хибрид или плъгин хибрид? Разликата идва от думичката "плъгин".

Коментиран от #36, #37, #38, #39


Оценка:
-1 +0

гост
35 Отговор

До коментар #26 от "куку руку ку":


Има паралелен и сериен хибрид !!! Това което обясняваш се нарича сериен хибрид и при него двг върти само генератор , такъв е наистина Шевролет Волт !! Другите от рода на Приус са паралелни хибриди и двг върти и генератора , който е и двигател и колелата !!! И двата типа могат да се дозареждат от мрежата и това е plug in хибрид !!

Оценка:
-1 +0

Plugin
36 Отговор

До коментар #34 от "куку руку ку":


Plugin означава включване в контакта и нищо друго. Задвижването може да е всякакво, но ще се води плъгин само защото има щепсел, който да включиш в контакта за да заредиш батерията.

Оценка:
-0 +5

гост
37 Отговор

До коментар #34 от "куку руку ку":


Пак коментар 35 !

Оценка:
-1 +0

Боби
38 Отговор

До коментар #34 от "куку руку ку":


36 ти е отговорил правилно! Плъг-ин е защото е с голяма батерия и за зарежда от контакта. Задвижването може да бъде различно, но най-многобройни се използва това което ти написах. Двигателя върти колелата. Системата с генератор се използва в малко Плъг-ин хибриди!

Оценка:
-0 +2

гост
39 Отговор

До коментар #34 от "куку руку ку":


Разликата е , че можеш да караш БЕЗ ДВГ-то , защото зареждаш от мрежата или друга батерия !!! При хибридите без плугин можеш да дозаредиш само от двг-то !!! Това е голямата разлика !!! И затова се появиха измислените разходи от 2-3 литра /100 км , които за хибридите без плуг ин са невъзможни , само че не казва колко ток и за колко км извън тия 2-3 литра ползват !!! Ама дизелгейт мина , сега ще има и хибридгейт , само гледай !!!

Коментиран от #40


Оценка:
-1 +2

Боби
40 Отговор

До коментар #39 от "гост":


При хибридите които нямат генератор за зареждане на батерията (а това са повечето хибрида) енергията за батерията не идва от ДВГ, а е кенетична енергия от спиране на колата или намаляне, когато пуснеш газта. Енергията не идва от ДВГ. Сега Тойота и Лексус започват някакви самозареждащи, при които зарежда малко и мотора. Но нормалните по-стари модели на Приус не зареждат батерията от ДВГ.

Коментиран от #41


Оценка:
-1 +2

гост
41 Отговор

До коментар #40 от "Боби":


Това е най-голямата глупост , която можа да напишеш !!!! По-добре си трай и повече не се обаждай , че по-голяма излагация от тая няма да има !!!! ВИНАГИ И НА ВСИЧКИ ХИБРИДИ ИМА ДОЗАРЕЖДАНЕ ОТ ДВГ и то основно !!!! Избий си глупостите от главата , щото си много заблуден !!!

Коментиран от #42


Оценка:
-1 +0

Боби
42 Отговор

До коментар #41 от "гост":


Не, няма!

Оценка:
-1 +1

Боби
43 Отговор
Прочети за Пасат ГТЕ, Голф ГТЕ, Мерцедес Плъг-ин, БМВ Плъг-ин и дали ДВГ моторите зареждат батериите! И други хибриди.

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +1

радев
44 Отговор

До коментар #27 от "Добре":


Всеки кара кола според възможностите си

Оценка:
-1 +2

радев
45 Отговор

До коментар #30 от "гост":


А бе мозък покарай Тесла тогава пиши!Караш пушилник втора употреба ама много знаеш.Как може да пишеш за нещо без да си го ползвал?Купи си Тесла събери лични впечатления и тогава коментирай!Фантазьор!
За зарядните станции погледнах картата в интернет.Извън София са малко.За твое сведение в България електричките са около 1100 броя!

Оценка:
-1 +2

радев
46 Отговор

До коментар #32 от "гост":


Една батерия в момента изкарва около
1 000 цикъла.При пробег 400 км може да изминеш около 400 000 км.
Електромобили с доживотна батерия още няма.Като се появят ми се обади! Това е реклама за идиоти.

Оценка:
-2 +1

радев
47 Отговор

До коментар #33 от "Прав си ама, наполовина":


Напълно съм съгласен!Това са възможностите на батериите в момента.Останалото е реклама и дали ще стане ме съмнява.Перпетум мобиле е нещо невъзможно.Ако цените паднат бих си купил електромобил.Но не и на сегашните!

Оценка:
-1 +2

гост
48 Отговор

До коментар #43 от "Боби":


Честно казано ядосвам се на себе си , че си губя времето да обяснявам на толкова заблуден човек , но само едно въпросче !! Когато се изтощи батерията , заредена от контакта , което при посочените от теб модели е почти веднага , тоест в рамките на 15-20 км , с какво работи електромотора ??? И ако не работи , какъв хибрид е това и не е ли пушилник с баласт , хахахах !!! Пак ти повтарям , много си заблуден !!! Има хибриди дори без батерия , тоест с такава малка батерия , че не могат да се движат само на ток !! Казват се меки хибриди и мотор-генератора работи на 48 волта и подпомага двг-то при ускорение , но само за секунди и не може да се движи само на него !! На всички останали след като се изтощи батерията по време на движение се дозарежда от двг-то и това е НЕИЗБЕЖНО , именно защото е малка !!! Другото са твои мечти и заблуди !!!

Коментиран от #50, #51


Оценка:
-3 +0

Боби
49 Отговор
Честно не съм очаквал, че не знаеш! Хибридите на тези марки са си бензинови коли със батерия и ел. мотор! Тези марки коли са си със скоростна кутия задвижвана от ДВГ и задвижва колелата. Не зарежда батерия! Защо? Защото не е ефективно, когато ДВГ е свързано с колелата през скоростна кутия, да произвеждаш ток който пак ще връщаш там на ел. мотор. Загубите са големи НО при Мицубиши например, Дне е свързано с колелата, а само с генератор, там имаш ел. мотори на преден и заден мост, батерия и ДВГ който задвижва само генератор! Предимството на този вид хибрид е, че нямаш скоростни кутии и кардани и т. н.! Но при европейските не са на този принцип. При тях си имаш роботизирана скоростна кутия. Когато батерията свърши, караш само на бензин. И събираш ток по надолнища и при спиране. За това и разхода ти е висок. ДВГ тогава, не се изключва.

Оценка:
-0 +0

радев
50 Отговор

До коментар #48 от "гост":


Мозък карай си Реното и не пиши за коли без да си ги карал!!!!Четеш разни писания и мислиш че всичко което хвърчи се яде.

Оценка:
-0 +2

Боби
51 Отговор

До коментар #48 от "гост":


Не можах да разбера, как веднага свършват батериите. Почти всички Плъг-ин са с батерии 9-10-13 КВ батерии, даже ако помниш даваха един малък джип на Мерцедес Плъг-ин хибрид с дизелов двигател, даваха разход от 1 на 100! Там батерията е 30 кВ. Но тези малките 10 кВ стига за около 50 км! И още една грешка имаш, Плъг-ин не работят на 48 Волта! Напрежението е над 300 Волта! При повечето от тях скоростта на ток е 120 до 140 км/ч.

Коментиран от #54


Оценка:
-1 +1

Боби
52 Отговор
Но и да напиша, че всъщност че Плъг-ин хибридите са направени за заобикаляне на еконормите от производителите! Няколко недостатъка! За Плъг-ин трябва да имаш зарядно, иначе разхода ти е по-висок от чисто ДВГ (като имаш зарядно, защо няма да си купиш ел. кола?)! Разхода на дълъг път е по-висок от чисто ДВГ, заради тежестта на празна батерия, която след като свърши тока не помага, а тежи! Хибридите са бързи на ускорение (но не колкото електрическите), само когато са в режим на двата мотора. Ако си само на ел. мотор мощността е ниска, ускорението не е такова. Също и когато е празна батерията, е само на ДВГ и мощността също не е същата! Не са толкова ефективни колкото ел. коли - разхода на ел. енергия при хибрида е по-висока от колкото на ел.кола, заради по-лошата аеродинамика! Поддръжка на ДВГ (смяна на масла, филтри и консумативи), като даже може и да не си го ползвал, а да си карал на ток! Два задвижващи агрегата, което усложнява колата доста, а и е предпоставка за повече дефекти!

Оценка:
-1 +2

Ха ха
53 Отговор

До коментар #3 от "давай ганьо минусите":


Стига да...немските легени напоследък са бая по трошливи от френските и италианските коли

Оценка:
-0 +0

Ха ха
54 Отговор

До коментар #51 от "Боби":


Дизелов Мерцедес плуг ин хибрид...ега ти смеха, сигурно франсетата са им го правили, но в никакъв случай дойчовците

Оценка:
-1 +0

Jack Bauer
55 Отговор
Това чудо на инженерната техника "Хибрида" нито е риба нито е рак.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


ТОП 5