ФАКТИ.БГ

Руснаците започнаха производство на нов дизелов двигател с ресурс от 1 млн. км

Публикувана: 19 Октомври, 2020 09:32
117 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 46731
Руснаците започнаха производство на нов дизелов двигател с ресурс от 1 млн. км
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 134 гласа.

В Русия, в Ярославския двигателен завод започна да се произвежда нов дизел, за който още от самото начало се твърди, че ще е с ресурс от над милион километра. На официална церемония Ярославският моторен завод вече представи V8 турбодвигателят YaMZ-6580.

Силовият агрегат YaMZ-6580 е дълбоко модернизиран YaMZ-6585. Иновацията е с променени системи за смазване и охлаждане, електронният блок за управление е препрограмиран и турбото е сменено с ново, по-производително. Новият турбодизел YaMZ-6580 се отличава с повишена мощност.

Агрегатът произвежда 530 конски сили, докато неговият предшественик развиваше само до 420 конски сили. Разработчиците уверяват, че преработеният двигател не е станал по-ненаситен и е запазил предимствата на семейството YaMZ-658 - очакван ресурс до един милион километра и евтина поддръжка.

Конфигурацията и работният обем на двигателя YaMZ-6580 не са се променили. 14,85-литровият осемцилиндров агрегат има V-образна архитектура. Подобрения в производителността са постигнати и чрез увеличаване на производителността на маслената помпа, нов електронен блок за управление на двигателя и различна система за охлаждане на буталата.

До края на годината се планира да се произведат поне 100 двигателя. Силовият агрегат ще се използва за камионите УРАЛ, за селскостопански машини и за дизелови генераторни комплекти.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 134 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Иво
1 Отговор
Хората изхвърлят ДВГ от употреба тези ще правят нови дизели ха ха..

Коментиран от #4, #6, #15, #85, #96, #113


Оценка:
-534 +121

Lambrev
2 Отговор
Иво и къде в гората очакваш за заредят с ток УРАЛ?

Коментиран от #23


Оценка:
-31 +549

Нищо ново
3 Отговор
Че те и някой от старите достигаха толкова километри благодарение на цилиндрите и коляновиа вал

Оценка:
-13 +181

Pavlin
4 Отговор

До коментар #1 от "Иво":


Не че ги защитавам, но би ли казал кой производител на камиони зарязва дизеловите ДВГ?

Коментиран от #7


Оценка:
-20 +401

1234
5 Отговор
Тираджийските двигатели и сега издържат над 1 млн това, че руските не са е др въпрос.

Коментиран от #9, #10, #73, #75


Оценка:
-120 +143

Мнение
6 Отговор

До коментар #1 от "Иво":


Ивчооо, а като ги изхвърлят с какво ще се движи тежкотоварния транспорт??? На батерии ли???
Колко джиесемски батерии са нужни за да заместят пробега на тежкотоварен дизелов двигател???
Ивчо, ако имаше малко сиво вещество щеше да проумееш, че съвременните електрички са нищо повече от рекламна глупост, с цел печалба!!!
За справка виж в уикипедия, от какво гориво се произвежда електричеството в световната енергетика!!!!

Коментиран от #19, #90


Оценка:
-30 +329

Има има
7 Отговор

До коментар #4 от "Pavlin":


Тесла!

Коментиран от #28, #51, #79, #108


Оценка:
-130 +20

пейо
8 Отговор
За Русия няма друга алтернатива освен дизела. С тези разтояния и терен просто няма как. Иначе бъдещите десетилетия ще се наложи метана като основно гориво. Екологично покриващо всички норми и евтино. Серии с камиони на метан има дори и по българските пътища.

Коментиран от #16


Оценка:
-19 +181

Случаен
9 Отговор

До коментар #5 от "1234":


Тези не са за тирове

Оценка:
-14 +62

ФЕН
10 Отговор

До коментар #5 от "1234":


Не бъркай тира който кара на дълги разстояния с тези в гората и полето натоварването е огромно на трактора от колкото на влекача ...тира ще измине с 28л.навта 100км трактора 10 км. ама с 100% дълбока оран ...се едно да сравниш лека кола 100К км.междугратско и 100К км.градско ресурса на износване е огромен...Затова другата техника се измерва с работни чаове ане кмл пробег

Коментиран от #11, #13, #14


Оценка:
-9 +176

Хе хе
11 Отговор

До коментар #10 от "ФЕН":


И ти мислиш, че двигателя на ТИР не може да е на трактор ли? Или, че той няма да тегли?

Коментиран от #60


Оценка:
-79 +25

пенсионер
12 Отговор
и, какъв е проблемът един 15-литров дизелов двигател да не изкара поне 1 млн.км !??? голям напредък, няма що !!!

Коментиран от #62


Оценка:
-90 +48

Хе хе
13 Отговор

До коментар #10 от "ФЕН":


Едно видео

Коментиран от #32, #107


Оценка:
-11 +15

АНОНИМЕН
14 Отговор

До коментар #10 от "ФЕН":


Така е! Всеки тракторист още от Татово време ще потвърди, че на трактора, багера и други такива се гледат моточасовете, а не пробега в километри за смяна на масло, филтри...!

Оценка:
-3 +96

АНОНИМЕН
15 Отговор

До коментар #1 от "Иво":


Ти си по-зле от оня дето щеше да произвежда от теченията в Черно море с прототипи на турбини закотвени в дъното здраво толкова ток, че да затвори АЕЦ-Козлодуй, ТЕЦ-Варна, ТЕЦ "Марица-Изток"1, 2 и 3 и да остава за износ в Сомалия!

Оценка:
-9 +72

АНОНИМЕН
16 Отговор

До коментар #8 от "пейо":


Като пишем за емисии не забравяме ли, че и метана е въглеводородно гориво?!

Оценка:
-13 +35

В.В.П.
17 Отговор
В Тайгата не като аМ ,Тракия,,..Там даже и времето е по друго..

Оценка:
-5 +61

еврика
18 Отговор
Откриха топлата вода. Те големите дизели на хората до 1600 оборота в момента правят 1,5-2,0 млн км. Половината български тирове и 70% от автобусите са над 1,5 млн. км.

Коментиран от #27, #36


Оценка:
-48 +43

Смях
19 Отговор

До коментар #6 от "Мнение":


От какво гориво се произвежда? И дали във всяка страна е еднакво или има страни в които се задушават от въглища и страни в които въглища се ползват само в краен случай е са под 10% от производството? Отделно от това са с пречистватели и замърсяванете от тях е силно ограничено!Но в Русия за фотоволтаици и ветрогенератори още май ни са чули?

Коментиран от #21, #50


Оценка:
-54 +17

Обикновен човек
20 Отговор
Виждам, че всички сте професори и ти разцбирате много да ви .... в ахмаците общи работници се правят на разбирачи в интернет..

Оценка:
-8 +52

Ами
21 Отговор

До коментар #19 от "Смях":


Опитай ще ти трябва подгрев на тоя лед затова САЩ севера и руснаците подгряват или с ток от аец въглища или петрол. На хамумулатора замръзне ли край. В танжер може Южна Испания Италия сега ходят по къс ръкав.

Оценка:
-3 +37

Стилиян
22 Отговор
Дизела си е дизел. А електричарките не са толкова чисти както се твърди нито ще донесат полужителен резултат за екологията.

Оценка:
-12 +68

Пурко
23 Отговор

До коментар #2 от "Lambrev":


От къде да знае джендърчето какви гори и каква необятна тайга има там!?! Мъск ще го заражда от космоса него и себеподобните му!

Оценка:
-13 +49

1иван
24 Отговор
Съвременните дизели за камиони са с 1 млн пробег и нагоре от поне 20 години. Голяма новина...
Защо ни пробутвате новини предназначени за ватенките...

Коментиран от #25


Оценка:
-57 +39

Ххх
25 Отговор

До коментар #24 от "1иван":


Хората не случайно казват ,че руснаците изостават с 50 години от света...

Оценка:
-66 +33

наблюдаваотдале
26 Отговор
Американски камион, който не мине 1млн МИЛИ с един двигател, се счита за боклук

Оценка:
-29 +44

Както се вижда и старите двигатели
27 Отговор

До коментар #18 от "еврика":


Си им вършеха работа ама Ти си заслепен от ЗЛОБА.Сичкото построено ТУК и на много други места е с Газки зилове И багери беларуси НЕ с Мерцедеси....Ясно ли е Като са толкоз производителни сегашните Западни машини ЗАЩО вече ШЕСТА ПЕТИЛЕТКА всички пътища са в Дупки а даже на Мноооого места и пътищата са изчезнали Защо ли Аааааа Защото 50 зила могат да отидат на 50 обекта а равностойността им на ЕДИН МАН който ла ходи само на един обект

Коментиран от #35, #37, #99


Оценка:
-23 +52

28
Този коментар е премахнат от модератор.
Дрънкай
29 Отговор
Това е минимума от 1милион км.

Оценка:
-5 +15

30
Този коментар е премахнат от модератор.
ПРОС ЧИЛЯК
31 Отговор
Публикувано във факти.бг:
Бойко Борисов
Премиерът Бойко Борисов разкрива своите впечатления от Давос.
На всеки баир има по 10 лифта"

Оценка:
-5 +19

Някой
32 Отговор

До коментар #13 от "Хе хе":


Това видео е доста показателно. Беше ясно от самото начало кой ще е победител.... Волвото има много по-висок въртящ момент, масата на целия състав със полуремаркето е много по-голяма от тази на Урала, оттам и по-доброто сцепление с пътната настилка... Това са очевидни неща.

Коментиран от #65, #103


Оценка:
-5 +29

един от стадото
33 Отговор
споко бе пичуйве. Емтелбетата бяха с такъв мотор, сега пак с новия. Курава работа ти казвам. Че и дрифт правихме с тях. Калта хвърчеше чак до фуражката на батальонния, единствения случай когато се усмихваше

Оценка:
-4 +32

инж Илич
34 Отговор
Не могат защото нямат качествена технология на металите и всичко се износва бързо

Коментиран от #39


Оценка:
-18 +13

Глупости пишеш
35 Отговор

До коментар #27 от "Както се вижда и старите двигатели":


Ти още говориш за петилетки!Все едно си още у времето на Тодар Живков.

Коментиран от #52


Оценка:
-16 +11

готов ли си
36 Отговор

До коментар #18 от "еврика":


Затова пушат като новите западни дизели, които са безопасни само на хартия...

Оценка:
-9 +14

илич
37 Отговор

До коментар #27 от "Както се вижда и старите двигатели":


Да не забравяме че четири МАН-а горят колкото един ЗИЛ и вършат 20-пъти повече работа!

Коментиран от #38, #40, #55


Оценка:
-23 +28

симо
38 Отговор

До коментар #37 от "илич":


За ватниците разхода и екологията са без значение.

Оценка:
-20 +18

Дон
39 Отговор

До коментар #34 от "инж Илич":


Бих преосмислил това твърдение,като се има в предвид,че имат най-бързите,маневрени и високо качващи самолети,както и най-добрите ракетни двигатели.

Коментиран от #45


Оценка:
-9 +28

ДДДД
40 Отговор

До коментар #37 от "илич":


Вкарай мановете там където руснаците ходят с уралите и камазите и тогава ще се гледа кое колко харчи. На тези пътища средно се кара с 15 до 30 км/ч не повече.

Коментиран от #41


Оценка:
-8 +39

ВГГГ
41 Отговор

До коментар #40 от "ДДДД":


Има МАН-ове ,Мерседеси........направени специално за труднопроходими терени,обачее!Струват много денги...А денги нет..

Оценка:
-8 +33

42
Този коментар е премахнат от модератор.
Анализаторр
43 Отговор
Ватниците пак ще произведат нещо нискоефективно и надеждно, еквивалент но ЕВРО 0, монтирано на едрогабаритна техника от рода на танк.

Оценка:
-19 +19

44
Този коментар е премахнат от модератор.
инж Илич
45 Отговор

До коментар #39 от "Дон":


На самальотите на два три месеца правят основен ремонт Поне части имат Да си чувал нещо за технологията на Шведската стомана Знаеш ли кога ще ги стигнат по технологии НИКОГА

Коментиран от #53, #69


Оценка:
-27 +11

46
Този коментар е премахнат от модератор.
47
Този коментар е премахнат от модератор.
48
Този коментар е премахнат от модератор.
49
Този коментар е премахнат от модератор.
Братчед
50 Отговор

До коментар #19 от "Смях":


Братчед свери си компаса и иди да работиш за Вестас

Оценка:
-2 +6

Боридпе
51 Отговор

До коментар #7 от "Има има":


Има, има, ама само на рисунка ;)

Оценка:
-2 +5

52
Този коментар е премахнат от модератор.
Мишок
53 Отговор

До коментар #45 от "инж Илич":


В космоса с Шведска стомана ли летят или с водкаджийска.Аааааа !!!!!шведите са само 3млн вече другите са арабели .Кво да направят гия 3 млн половината от които са баби дядовци и деца

Оценка:
-8 +30

Голем смях
54 Отговор
То първи април далеко бе ...хахахаха

Оценка:
-2 +9

Ино време горивото не беше Лукс а
55 Отговор

До коментар #37 от "илич":


Сега Е!!! Сичкитецървули питат; Колко ли ша гори?¿Ся единствения дет не пита колко гори е боса сЖипа.Извода кьв е Аааааа????

Оценка:
-3 +11

Васил
56 Отговор
Тези в кой век живеят?

Оценка:
-3 +12

Ще разберем
57 Отговор
Откъде са го откраднали този двигател.

Коментиран от #71


Оценка:
-17 +7

Начи едно е да се пише,
58 Отговор
друго си е да се докаже колко км ще изкара тоя двигател. То и аз си мисля, че ще доживея до 100 години, ама докато това не стане факт, няма как да го твърдя. Та и ватниците така - мислили, искали, щели да го направят да изкара 1 млн. км, ми добре, ще проверим след някоя годинка какво се случва. И да не забравят да си проверят меките сегменти, дето слагат на двигателите си, че оттам могат да бъдат яко съботирани...

Оценка:
-16 +13

Страничен
59 Отговор
Матрьошките пак топлата вода откриха!

Коментиран от #74


Оценка:
-17 +11

5585
60 Отговор

До коментар #11 от "Хе хе":


Алоооууууу, диванният експерт- ти изобщо качвал ли си се някога в трактор? Май си виждал такова животно само на картинка и по клипчета, та да те открехна:

- всеки голям дизел ще "тегли", поне на теория и по книжка
- въпросът не е дали, а колко дълго ще "тегли"
- ТИР-а с все товар е около 45 тона и се движи основно по магистрали на висока предавка с ниско обороти
- голям трактор (там се слагат тея големи мотори) не тежи много (относително), но като забие плуговете на дълбоко ефектът е като да теглиш над 120 тона цял ден и това е няколко пъти проверявано с нужното оборудване
- за целта мотора може и цял ден да не слезе под 2200 оборота което буквално убийствено натоварване когато гониш голям пробег от тоя двигател

Иначе казано пред сериозните машини един ТИР е просто играчка, там няма особено големи натоварвания и общо взето и най-сакатият дизелов мотор става за ползване в прост камион... Да го кажа просто, че да схванеш:
Утрояваш теглото на твоята кола и я караш нон-стоп САМО офроуд без да пипаш нищо по двигателя- какъвто е бил преди, такъв е и сега... Да кажем твоя мотор принципно е читав модел и изкарва по 500 000км. спокойно каране по асфалт- сега с 3-но тегло и само офроуд ще изкара ли 500 000км.?

Оценка:
-1 +37

Кичо Слепия
61 Отговор
"Силовият агрегат YaMZ-6580 е дълбоко модернизиран YaMZ-6585. ".....

Оценка:
-1 +8

О'Нуф-Рий II
62 Отговор

До коментар #12 от "пенсионер":


Проблем да НЕ изкара милион - никакъв. НЕ сипваш масло, блокира - НЕ изкарва. Проблем е ДА изкара. Щото трябва да го пазиш, да го поддържаш а, ТОВА, пари струва...

Оценка:
-3 +3

63
Този коментар е премахнат от модератор.
Кичо Слепия
64 Отговор
Харчи 200 грама нафта на киловатчас или 143 грама на конска сила за час
Цифрата показва колко грама гориво ще бъде изразходвано от двигателя за 1 час, за да завършите работата, за която трябва да използвате 1 kW мощност. Или ,при 309 киловата ,това желязо харчи 62 литра нафта на час,наполовина харчи 31 литра на час

Оценка:
-4 +1

Прав си
65 Отговор

До коментар #32 от "Някой":


И то като имаш предвид че урала върти 3 моста а Волвото 1

Оценка:
-2 +10

един от стадото
66 Отговор
Сега, някои не правят разлика от двигател за седлови влекач за магистрали работещ монотонно на 1200об/мн и мотор в екстремни режими. Тайга, лед, сняг, кал, мочурища, безпътица.. еми това е Русия. Шест часови зони, не става само със самолет. За стоманата. Шведиде са добри, безусловно, но само един продава титан на тоя свят и на който иска. Някои го крадяха, толкова, 99та г снеха самолета от дежурство. Има едни състезания с трактори Full Pulling и знаете ли кои са конкурентите последните години. Един двигател на самолет и един на Т 34 от войната. Да накараш един дизел да работи на макс обороти под натоварване не е шега работа, присъща за бензинов.Не отричам световното тежкоавтостроене, но руското е на Беринг не от вчера.

Коментиран от #72


Оценка:
-2 +24

1234
67 Отговор
Мноого интересно, като се знае че турбото съсипва живота на един двигател .....

Оценка:
-7 +2

68
Този коментар е премахнат от модератор.
69
Този коментар е премахнат от модератор.
Нинка.
70 Отговор
Мазовете,, фърчяха в Коми.като леки коли.И не се чупеха..Мноого корави бяха...Кви МЕРСЕДЕС,къв Ман..Ще се поломят на третия ден в Тайгата....Не разсмивайте децата.

Оценка:
-5 +32

71
Този коментар е премахнат от модератор.
Берия
72 Отговор

До коментар #66 от "един от стадото":


В Русия има 11 часови зони, а не 6!

Оценка:
-4 +18

Марков.
73 Отговор

До коментар #5 от "1234":


Искам да знам,, БългарскитеДВГколко издържат. Някой знае ли?

Оценка:
-3 +20

74
Този коментар е премахнат от модератор.
75
Този коментар е премахнат от модератор.
Бузов
76 Отговор
Боже прибери си вересиите,руснаците пак откриха колелото.Малко по късно но все пак добре е

Оценка:
-15 +4

Инж Илич
77 Отговор
Те и летящ Москвич щяха да правят ама какво стана

Оценка:
-13 +3

Да се чудиш как тази пиянска раса
78 Отговор
Е пратила човек и луноход преди 60 години щом сега чак щели да правят дизел с такъв пробег😂😂😂😂а като им видиш камионите и колите се питаш как изобщо и сателит са изстреляли преди 65 години😂😂😂

Оценка:
-11 +6

Николай
79 Отговор

До коментар #7 от "Има има":


Да си виждал електрическа Фадрома, или Катерпилар. ай стига глупости.

Оценка:
-0 +16

пютин
80 Отговор
А Плазмен кагда

Оценка:
-2 +3

Аре бегай
81 Отговор
Ще направят 100 матора и оревахте света!!!!!! Научиха се 21 век да направят един матор!!!!!!!!!!!! ХАхахахахахахаха

Оценка:
-12 +5

101
82 Отговор
На фона на всички немски боклуци, тия ще станат световен лидер.

Коментиран от #87


Оценка:
-7 +12

соларис
83 Отговор
до"7"ти идиот ли си или си такакъв по рождение,цапнат с ТЕСЛА по главата?кой идиот ще произвежда ел.камион бе умник?

Оценка:
-0 +10

ДОКО
84 Отговор
МНОГО ОТ НАС ЩЕ БЪДАТ СКЕПТИЧНИ..АМА НАЛИ НЕ Е ИЗМИСЛЕНО В ЕВРОПА ЗНАЧИ ПАК Е МЕНТЕ...ЕХ БЪЛГАРИНО РОДЕН СИ ЗАБЛУДЕН И ТАКА ЩЕ ОТЛЕТИШ КЪМ СВЕТИЯ ПЕТЪР НА НЕБЕТО..

Оценка:
-3 +12

ивоо
85 Отговор

До коментар #1 от "Иво":


как пък реши че изхвърлят ДВГ , в САЩ да не би вече тировете им да са електрички. Дори шефа на Ауди преди 4 дни заяви че не си представа Ауди без дизелов мотор. Карай си електрокара и мълчи.

Оценка:
-0 +12

гого
86 Отговор
само си помислете САЩ колко петрол имат да продават още и ще разберете кога ще свърши ерата на дизелите..

Оценка:
-2 +7

Айсотир
87 Отговор

До коментар #82 от "101":


Педерастнещастен Мерцедес притежава 20% от камаз

Оценка:
-1 +4

Тираджия
88 Отговор
И сега изкарват по милион км. , но поне веднъж или два пъти смяна на бутала и сегменти , иначе нямат тяга .

Оценка:
-3 +6

Париж Дакар
89 Отговор
Интересно защо РАШКИТЕ печелят години наред Париж Дакар с тия нескопосани камиони в частност КАМАЗ.Всички сте заслепени от Запада.Нито една западна машина не може да издържи в Тайгата.Руското е просто като у-во поради тази причина е мн.издръжливо.По отношение на икономията еми наистина не ги бърка.Като се къпеш в нефт.

Коментиран от #91, #97


Оценка:
-5 +20

Ха ха
90 Отговор

До коментар #6 от "Мнение":


Той крадецът "визионер" нали риве за пари за ел. Камион и ганьо чете ха ха

Оценка:
-3 +5

русия в небитието
91 Отговор

До коментар #89 от "Париж Дакар":


Харчи толкова ,защото руснаците са с две леви ръце и толкова си могат.Ако искаш нещо качествено ,модерно и хубаво си взимаш западно возило.Ако искаш нещо некачествено и с евтина изработка да го буксуваш по чукарите си взимаш руско

Коментиран от #93


Оценка:
-8 +6

Коко д
92 Отговор
Няма кой да бие руската техника в гората ,която там е в изобилие

Оценка:
-3 +10

93
Този коментар е премахнат от модератор.
parnas13
94 Отговор
Сетела се Мара да се побара

Оценка:
-3 +1

Путин
95 Отговор
Значи да се разберем.
Ние може да правим само ракети,пушки,бомби,и да сме номер едно в космоса.Но двигатели и коли както и техника не можем да правим.
Това го могат само Германците.

Оценка:
-6 +4

Иво куче диво
96 Отговор

До коментар #1 от "Иво":


Кажи койоте кога и къде си виждал трактор или комбайн на ток.

Оценка:
-0 +4

D2876LF02
97 Отговор

До коментар #89 от "Париж Дакар":


Я кажи с какъв двигател са Камазите за Дакар???

Коментиран от #100


Оценка:
-0 +2

Николай. Ц
98 Отговор
Не знаете ли че братушките имат един от най старите хибридни камиони в света и те се казват Белаз, ако не вярвате проверете

Оценка:
-3 +4

Merlin
99 Отговор

До коментар #27 от "Както се вижда и старите двигатели":


То се вижда кой е злобния. Ако не бяха продали България на Русия, сега щяхме да сме на равнището поне на Испания.Нима ж западна Европа и САЩ нямат пътища и строежи? Нищо че не са ползвали руски камиони.Мозъкът ти е промити ръсиш глупости.Ставаш за смях на новото поколение, на което не му дреме за твоите русофилски брътвежи.Понимаеш брат аааа?

Оценка:
-7 +4

Гост 1
100 Отговор

До коментар #97 от "D2876LF02":


До преди да имвъведът ограничение бяха С"ЯМЗ" 830 КОНСКИ СИЛИ ЛИТРИТЕ СЪМ ГИ ЗАБРАВИЛ

Коментиран от #102


Оценка:
-2 +1

Инж Илич
101 Отговор
Ще стане като летящия Москвич който никога не литна

Оценка:
-4 +1

Гост 2
102 Отговор

До коментар #100 от "Гост 1":


Е това много ли са за “напънат” състезателен мотор???
Я да ги видим какво ще направят в ЕТRC?
Просто Париж-Дакар от доста време не е толкова интересен от маркетингова гледна точка за производителите, че да влагат средства....
Няма корави “милионници” при Немците и Шведите ли??? Атмосферния 10-ак и 12-ак на МБ, правите 6-ци на МАН, Волваджйските 6-ци на F88/89....F1220 т.н....та дори и V8-ка на Turbostar-a.... Все легендарни машини, спокойно изкарващи 1.5-2 млн без “отваряне”....
Русите са сила, но при други условия - общо взето без поддръжка и “мундарщина” но в никакъв случай не без сериозни съпътстващи ТО-та, текущи ремонти, занижена ефективност съотнесеба към разход.....

Оценка:
-2 +3

Случайно прочел
103 Отговор

До коментар #32 от "Някой":


колкото си по тежък толкова по добре ще затънеш!

Оценка:
-2 +1

Африканец
104 Отговор
Тва е вица на столетието.Руските ДВГ са най-негодните на планетата.В казармата карах МТЛБ , то е с двигател ЯМЗ 238. Пълен боклук.Мога да ви разправям до утре, какви неща съм преживявал и колко пъти се чупи. И глава колко пъти пукаше, без да е прегряван.Пълен отпадък.

Оценка:
-4 +4

Майстор
105 Отговор
Това да не са руските часовници през 50-те. Като умре бащата часовникът му получава най-големият син. Тук как ще е? Един двигател ще се мести от ходова час на ходова част и така много пъти. Руснаците да са направили нещо толкова здраво ? То модулът им в МКС зпуска въздух заради шупли в заварките, та техен камион ще изкара 1 000 000 километра. Глупости.

Оценка:
-4 +3

комплексари
106 Отговор
Козяшката соросня много се е напрегнала в тази тема! Хулим руското може би в защита на българското такова? Ми не, нямаме двигател! Някой обяснява за немските и шведските милионници сякаш той ги е конструирал! Много знаем, много можем и Путин и рашките са ни виновни за всичко!

Оценка:
-1 +5

веселяк
107 Отговор

До коментар #13 от "Хе хе":


А сега ги пусни двата камиона в тайгата!

Оценка:
-0 +3

луд доц
108 Отговор

До коментар #7 от "Има има":


Nikola Corporation !
Но са далеч от обещаните резултати !

Оценка:
-0 +1

Иван
109 Отговор
Какъв дизелов двигател, те бензинов не могат да направят вече 100г., за дизеловия поне още толкоз. И на кой ще го продават, дизела в тяхните условия не става за нищо. Да си правят водката и толкоз, там са много добри.

Оценка:
-5 +1

Петър Волгин
110 Отговор
През 2006 г. предприятието произвежда 9952 автомобила (9420 камиона и 532 автобуса), през 2011 г. – 11 635 (10 752 камиона и 883 автобуса).

Приходите на предприятието за 2008 г. възлизат на 18,59 млрд. рубли (за 2007 г. – 17,61 млрд. руб.), чистата загуба – 4,3 млрд. руб. (за 2007 г.: чиста печалба – 3,774 млрд. руб.)

Оценка:
-0 +0

Руснака
111 Отговор
Абе тия "разбирачи" дето плюят руските двигатели, дали са ходили в казармата?
Танкове,БТР, и други военни машини с дизелов двигател са ВЕЧНИ. Няма чупене.
Лично аз съм пускал гайки във въздушния филтър на танк и излизат през ауспуха без никакъв проблем за двигателя.

Коментиран от #112, #116, #117


Оценка:
-2 +2

един от стадото
112 Отговор

До коментар #111 от "Руснака":


още по зле ще става след години. Ще ги лъжат, вместо да ходите на курорт и да давате пари, идете в армията. Пълен пансион, закуска обед , вечеря осигурени, разходка с БТР и МТЛБ по избор. Танк с доплащане и бонус, среща с женския батальон. А за пилотите- честита ви Новата 2035г. За вярна служба календари с новите Ф-16, топли, топли. Сега дойдоха от щатите

Оценка:
-1 +1

Панайот
113 Отговор

До коментар #1 от "Иво":


На хората не им пука и няма кой да им каже да не правят дизили, имат си суверинетет и самочувствие, защото си имат и ресурси!

Оценка:
-1 +1

jhmwh
114 Отговор
Иво, тиквоч кух не мисли кой какво изхвърля от употреба. Чети повече!

Оценка:
-0 +0

115
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
116 Отговор

До коментар #111 от "Руснака":


Пускал си и ти е хвърчала главата на теб...
Руснака бил...колкото аз съм марсианец...

Оценка:
-0 +0

117
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Арман Бабикян
Това заяви пиар експертът Арман Бабикян, част от Отровното трио, във връзка с дебата в пленарна зала на Европейския парламент, който включваше и разговор за ситуацията с върховенството на правото в България.
Никой не бива да очаква, че Брюксел ще дойде и ще уволни Бойко Борисов..."

Още бисери