ФАКТИ.БГ

Tesla изтегля 50 хил. електромобила заради проблем с окачването

Публикувана: 26 Октомври, 2020 11:19
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3916
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 8 гласа.

Tesla обяви сервизна акция за отстраняването на възможен проблем с окачването на 48 422 модела S и X, продадени в Китай. Компанията не признава наличието на дефект, но се е съгласила да преработи ходовата част на засегнатите електромобил за своя сметка по предписание на китайското Държавно управление за регулиране на пазара.

Сервизите на Tesla ще трябва да посетят 29 193 екземпляра Model S и Model X, внесени в Китай в периода между 17 септември 2013 и 16 август 2017 г., както и 19 249 Model S, произведени между 17 септември 2013 и 15 октомври 2018 г. Всички проблемни електромобили са сглобени в американския завод на компанията във Фримонт, Калифорния.

Причина за изтеглянето е възможната поява на пукнатини в носачите в случай на удар, които могат да доведат до счупване. От Tesla са решили да не оспорват предписанието на китайските власти и да сменят дефектните детайли, макар да смятат мярката за "излишна" и да обвиняват за проблема небрежните китайски шофьори.

Според Tesla извън Китай случаи на пукнатини в носачите са отчетени при едва 0.05% от продадените електромобили, докато на останалите пазари те са 0.1%. Оплаквания от здравината на окачването на Model S обаче се чуват и от други държави. В началото на месеца собственик от Швейцария обяви, че е счупил носач при движение със скорост от 200 км/ч.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Така е
1 Отговор
А БМВ кога ще си изтегли Х6 за проблем със скоростната кутия, от корито се оплакват 1/3 от собствениците?

Оценка:
-11 +39

Синдикат на Ало Измамниците
2 Отговор
Втори такъв случай виждам при колегите в сервиза. И двата са от модела S.

Оценка:
-4 +27

Ъъъъъ
3 Отговор
Айде гостенче ти си на ход. Почвай да даваш обяснения!

Коментиран от #4, #10


Оценка:
-7 +16

Тъъъ.. п
4 Отговор

До коментар #3 от "Ъъъъъ":


Какво да ти обяснява гостенчето! Вчера ви показаха нагледно, за какво става Мерцедес АМГ! Огън кола! На една година! Иди коментирай, там!

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-13 +20

Т-рекс
5 Отговор
Е сега вече "великият" Мъск за кой ли не ПЪТ хвана "мъжката"на теслата дръжката. Нали бре гостенино?😜

Оценка:
-9 +18

Ъъъъъ
6 Отговор

До коментар #4 от "Тъъъ.. п":


Поне не си показвай простотията! Другите тесладжии сега змии,жаби и гущери плювате,като взимат пример от теб ли?!И кой си ти,че да ми казваш къде и какво да коментирам?!

Коментиран от #9, #28


Оценка:
-9 +6

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
7 Отговор

До коментар #4 от "Тъъъ.. п":


Очаквах следващият дефект да бъде,че не се отключват вратите,примерно🤥🤐

Коментиран от #8


Оценка:
-7 +6

🖕🖕🖕
8 Отговор

До коментар #7 от "🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕":


Следващия дефект, ще е че е най-бързата серийна кола на Нюрбургринг!

Коментиран от #13


Оценка:
-17 +13

Ууууууу
9 Отговор

До коментар #6 от "Ъъъъъ":


И кой си ти, че да казваш на кой и какво да коментира?

Оценка:
-5 +5

Обяснението е просто
10 Отговор

До коментар #3 от "Ъъъъъ":


Някои детски болести не се оправят със софтуерен ъпдейт, както си оправиха спирачките преди време. Носачите трябва да се сменят хардуерно.

Коментиран от #26


Оценка:
-3 +23

Пак черна новина
11 Отговор
А новината за финансовите резултати на Tesla кога?

Оценка:
-8 +11

Пламен
12 Отговор
Е къде пък в Швейцария 200км/ч ??????
Или през влажния си поглед, на толкова му се е сторило.......

Коментиран от #25


Оценка:
-6 +9

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
13 Отговор

До коментар #8 от "🖕🖕🖕":


Да те мечтите са безплатни.

Оценка:
-3 +2

Ако щеш вярвай
14 Отговор
Те твоите съмишленици не вярваха и че Тесла модел 3 някога ще свали под осем минути на нюрбургринг, но и това вече е факт.

Надали до една година Тесла ще стане най-бързият сериен автомобил на нюрбургринг, но със сигурност ще стане най-бързия сериен електромобил.

Най-бързият автомобил, вероятно ще е след няколко години, като излезе роудстъра.

Коментиран от #27, #29


Оценка:
-15 +10

АКО ИСКАШ ДА ИЗЯДЕШ
15 Отговор
ДЪРВО? КУПИ СИ /ТЕСЛА/!!!

Оценка:
-6 +14

ПЕНКО
16 Отговор
И ЛОШАТА РЕКЛАМА Е РЕКЛАМА !!! НИКОЙ НИЩО НЕ ИЗТЕГЛЯ ОТ "ПАЗАРА" - НО УЧАСТВА В ДАЛАВЕРАТА !!!!!!!!!

Оценка:
-3 +5

Гост
17 Отговор
Щайги.

Оценка:
-4 +13

ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ
18 Отговор
Много трошливи тези електрокари...

Оценка:
-3 +9

Тошко
19 Отговор
В статията е "изпуснато" официалното изказване на Мъск - За това са виновни лошите китайски пътища. / Има го по другите сайтове/. Интересно, другите марки нямат проблем. Не става само с алуминий и боя. трябва и акъл. Ако разгледате клипчета, ще видите, че теслите нямат никаква антикорозия по AL ламарините. Тепърва ще има разпадащи се по германските пътища. AL му се разказва играта от химикалите дето ги хвърлят по пътищата. Отдолу всичко е AL.

Коментиран от #21


Оценка:
-5 +10

4кдссе4
20 Отговор
Онзи ден птук в тоя сайт пишеше, че Мъск е признал за това, че броните на автомобилите Теска падат. Сега пък оказчването и мне е наред и ще ги връщат обратно.
Изобщо, остана ли някоя Тесла да се движи ?!

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +11

Гошко
21 Отговор

До коментар #19 от "Тошко":


Пропуснато е и още нещо! Че само 0.1 процент са имали проблеми, а в Америка 0.05 процента! Уааау! А цели 1/3 от клиентите на БМВ Х6 имат проблеми със скоростната кутия, което е 33 процента! Така, така, БМВ правят качествени автомобили! Еееех, колко трябва да е злмбиран, човек!

Оценка:
-9 +6

Мислещ
22 Отговор

До коментар #20 от "4кдссе4":


Колко прос народ си купува тези тостери....не е истина. Че и ги фалят. Ти да видиш...

Коментиран от #23


Оценка:
-6 +8

23
Този коментар е премахнат от модератор.
Дизела
24 Отговор
Ако това са детските болести на Тесла,то тогава теслъта е като човек с множество тежки увреждания.

Оценка:
-2 +10

Анонимен
25 Отговор

До коментар #12 от "Пламен":


Кой ти е казал че се е случило в Швейцария? Просто собственика е швейцарец

Оценка:
-1 +1

Хайл
26 Отговор

До коментар #10 от "Обяснението е просто":


Ахаааа хардуерно се правели носачитееее,очаквах да кажеш че китайските доставчици са съботирали теслата🤣🤣🤣🤣🤣а то бил хардуера,софтуера да ги прави другия път и не от кенчета бира и кола...а тавана дето се отмъкна и той ли е правен от хардуер...ба кви имена имат работниците в тесла...а бяха Майк,Джон...мъка мъкаааа

Оценка:
-1 +3

Хайл
27 Отговор

До коментар #14 от "Ако щеш вярвай":


Кой се интересува колко вдига теслата и колко секунди до 100 трябват-НИКОЙ,АБСОЛЮТНО НИКОЙ не го интересува освен теб,а кой се интересува от мнението ти-ПАК НИКОЙ

Оценка:
-1 +4

Хайл
28 Отговор

До коментар #6 от "Ъъъъъ":


Тесларя е един с много никове,даже на няколко пъти сам си пише и се коментира,а беше се скарал сам със себе си 4-5 пъти-лично го засякох🤣🤣🤣🤣🤣това момче наистина е с психични проблеми,нещо като грета тъпенберг

Оценка:
-1 +4

kkk
29 Отговор

До коментар #14 от "Ако щеш вярвай":


А тая теслЪ може ли да направи 3 такива обиколки една след друга? Нали теслите са с пробег от 4-500км., трябва да могат да издържат 70км. на пълна газ + има яка рекуперация от зверските спирания по завоите- трябва да могат, ама НЕ могат.

Да те открехна като човек имал такова недоразумение и ходил с него баш на Зеления ад- тоя кенеф на края на втората обиколка със здраво натискане изквича "прегряха батериите, ограничавам мощността" и слязох на ниво Голф 2 дизел... И това при каране от любител. Знаещ да кара на писта и с над 300 обиколки на Ада, но прост любител- гарантирано не мога да доближа и на 70% карането на проф. пилот.

Та простичко казано- през чепа ми е за макс. скорости и ускорения под 6сек. до 100км/ч. Яко настъпвам при старт 2 пъти на 3 месеца, а в БГ скорости над 150км/ч. на "магистралите" ни са безумие и се влача с 130км/ч. на темпомат въпреки наличните 450+ коня под капака.

Още по-простичко казано- голите цифри и постижения на писта са за недорасли пикльовци дето могат само да мечтаят за такива коли, хората с пари ги купуват по 100 други причини преди да стигнат до цифрите от брошурата...

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Вежди Рашидов
Министърът на културата от парламентарната трибуна:
Питали един защо целува ръцете на жени. Той казал - все от някъде трябва да се почне."

Още бисери
ТОП 5