Last news in Fakti

6 Октомври, 2020 09:04 35 836 99

Tesla на 80 хил. км скъса носач с 200 км/ч

  • tesla-
  • model s-
  • окачване-
  • носач-
  • повреда

Tesla на 80 хил. км скъса носач с 200 км/ч - 1

Собственик на Tesla Model S 90D се оплака в немски форум, посветен на марката, че по време на пътуване по аутобана от Щутгарт към Цюрих се е скъсал предният ляв носач на електромобила. Опасният инцидент се случил при скорост от 200 км/ч и по чудо се разминал без сериозни последствия.

Tesla на 80 хил. км скъса носач с 200 км/ч

Швейцарецът разказва, че чул силен трясък, а след това от предното ляво колело започнали да излизат кълба от дим - както се оказало, от триенето на гумата в кората на подкалника. "Тѐслата" дръпнала рязко вляво, а воланът блокирал.

Tesla на 80 хил. км скъса носач с 200 км/ч

След като някак успял да отбие, собственикът установил, че носачът е скъсал и спирачния маркуч. От Tesla му обяснили, че повредата най-вероятно е резултат от износване и естествена умора на метала.

Tesla на 80 хил. км скъса носач с 200 км/ч

В момента на повредата пробегът на "тѐслата" бил 80 000 км, а гаранцията изтекла през април тази година. Мъжът трябвало да плати ремонта 7 570 франка (€7 020) от джоба си.

Tesla на 80 хил. км скъса носач с 200 км/ч

Швейцарецът се заканва да потърси причините за повредата с независима експертиза, като допуска, че не е изключено носачът да се е счупил заради некачествен материал. Такава хипотеза предлагат други участници във форума, които са се сблъсквали с подобни проблеми, макар и при други обстоятелства.

Tesla на 80 хил. км скъса носач с 200 км/ч


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 52 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Чакал

    137 13 Отговор
    Ами нали Мъск съобщи ,че щял да намалява цената.Може да почнат да влагат елементи от дърво,нищо ,че автомобила е характеристики на суперкар.
  • 2 Дрън дрън

    188 31 Отговор
    Американски боклук.
  • 3 Иван

    139 11 Отговор
    Направо носачи от пластмаса да слагат

    Коментиран от #97

  • 4 Саботаж

    54 107 Отговор
    Всички подриват Тесла защото са неконкурентни.
  • 5 1234

    111 29 Отговор
    Американски демократични прелести. Глобални боклуци са тесла
  • 6 Трепете се бе

    18 21 Отговор
    Пука ми на найлона.
  • 7 омъскаряване

    59 7 Отговор
    Истинските джендърмени са над тези неща ха ха
  • 8 Случаен

    20 7 Отговор
    Де си бе гост?

    Коментиран от #73

  • 9 Христо

    115 5 Отговор
    На 80к щом мята окачването в белите страни... при нас ще е на 10-15к

    Коментиран от #47

  • 10 Е и?

    27 66 Отговор
    Какво, счупил носач! Случва се! На други коли не се ли случва? Вижте скоростта, за тези които пишат че електричните карали само със 120!

    Коментиран от #14, #51

  • 11 Добре

    24 55 Отговор
    Но каквото и да се пише, единствено продажбите на Тесла в Германия са нагоре от всички марки. Нещо германците се хвърлят на Тесла. Дали щото се чупи?

    Коментиран от #19, #60, #61

  • 12 Лошо

    129 11 Отговор
    Носач да счупиш си е сериозно произшествие. Като гледам дебелината на стените , си мисля, че "Тесла" са наели конструктори за колата, от геймърчетата дето играят Нийд фор спийд. Много сериозен удар по фирмата. Да ти се скапи мотора, ще те изтеглят, ама с 200 км/ч да ти се счупи носач на техните магистрали... Ако е на нашата каруцарска Тракия, между Чирпан и Зарата, сигурно ще се саморазглоби или счупи.

    Коментиран от #37

  • 13 Читател

    89 4 Отговор
    Явно материалите в Тесла се изморяват много бързо :)

    Коментиран от #75

  • 14 Случаен

    66 5 Отговор

    До коментар #10 от "Е и?":

    Да да, случва се... На теб кога последно ти се случи?
  • 15 Джинс

    95 7 Отговор
    Не случайно марката се класира на първо място във всички класации за най-некачествени автомобили......
  • 16 анонимен

    71 7 Отговор
    При ремонта най-вероятно са сменили носач, подкалник, спирачен маркуч и спирачна течност. Какви са тези 7000 евро за такъв елементарен ремонт? Явно и при тези коли няма да има спестяване, защото със 7к евро в момента без проблем се изминават 140 000км с дизел.

    Коментиран от #22, #65, #80

  • 17 onq s konq

    81 4 Отговор
    То при пробег от 80 000 километра метала ако се е уморил начи на моито беенве отдавна е умрел начи !
  • 18 Иван

    57 6 Отговор
    Кви тесли кви брадви ела баце да видиш моя джуган дали къса нещо
  • 19 Така е

    22 74 Отговор

    До коментар #11 от "Добре":

    И да цъкате минуси, единствено продажбите на Тесла в Германия са нагоре, всички други марки, надолу! Това са факти, без значение дали на човек му харесва или не!

    Коментиран от #21

  • 20 1234

    62 11 Отговор
    Или ще те убие заради автопилота или заради друго все гледа да те убие..... Боклуци
  • 21 ГОСТ 26

    49 8 Отговор

    До коментар #19 от "Така е":

    Само че като си загуби имиджа ще спрат да я купуват.Както стана с други компании които имаха проблеми с качеството и фалираха.

    Коментиран от #23, #59

  • 22 Ресми

    45 6 Отговор

    До коментар #16 от "анонимен":

    Ако си малко по-грамотен ще видиш, че има и 2 гуми сменени, та счупения носач носи доста поражения със себе си. Не особено умните фенчета на тая марка за фритюрници да бръкнат едни 7000 евро за ремонт та тогава да ги видя колко са отворени!

    Коментиран от #25

  • 23 Така е

    7 24 Отговор

    До коментар #21 от "ГОСТ 26":

    Кои други марки? Всички на които продажбите им падат ли визираш? Защо им падат продажбите? Защото са хубави ли? И нямат проблеми?

    Коментиран от #33

  • 24 Брадвата

    30 7 Отговор
    Най-удачният избор е една УАЗ-ка нова на газ да си купи швейстера. Е, няма да вдигне 200, даже и от самолет да го пусне, но пък има 8 пъти ресурса на обикновена кола. Ше си джитка, даже по пистите ще го качва

    Коментиран от #58

  • 25 grischa

    21 8 Отговор

    До коментар #22 от "Ресми":

    Или по-точно - 3000 франка части, 4000 франка труд и 500 франка ДДС. Ако не е гъзорък и си направи ремонта пред блока, като всеки нормален българин, ще му излезе наполовина, че и по-евтино :)
  • 26 DrivingPleasure

    47 9 Отговор
    A новината за излетелия панорамен покрив на новия Модел У чухте ли? Това не е кола - това е кочина!
  • 27 тарикату

    10 10 Отговор
    как 7 бона за носач
  • 28 И така

    47 4 Отговор
    Ако това се беше случило в САЩ с чужда марка кола щяха да спрат продажбите и едни глоби от млрд.$.
  • 29 Модел S за некачествени

    15 20 Отговор
    Какво очаквате от първия автомобил на начинаещ автопроизводител?

    При модел 3 пооправиха качеството и са доста по-безпроблемни. В Китай даже са на първо място по най-малко дефекти. Само 0,7 оплаквания на 10000 продажби, като оплакванията са предимно за неравномерни фуги и проблеми по боята. Предполага се, че следващата по-точна линия, която ще построят в Германия ще изчисти и тези недостатъци и автомобилите ще са още по-качествени.

    При обновената версия на модел S, вероятно ще изчистят и доста от недомислените неща и детските болести в настоящия модел.
  • 30 ХаХа

    7 25 Отговор
    От последната снимка се вижда че е имало сериозен удар преди това по окачването от някой камък или друго и се е бил спукал носача.

    Коментиран от #31

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Ввв

    20 5 Отговор
    Xaxa,джендърчетата да не реват,ми да плащат яко,че напушляка Илън трябва да има печалба пред акционерите!!!
  • 33 Психиатър от Курило

    23 2 Отговор

    До коментар #23 от "Така е":

    Срам те е да се пишеш "гост", така ли? Няма лошо , ние те разпознахме по глупостите които пишеш.
  • 34 обяснете

    29 4 Отговор
    Извинявайте, ама 7 хиляди за носач и маркуч ? Веднъж че е щял да се утрепе, ами и после пак са му го набили изодзад.

    Коментиран от #40

  • 35 ГОШКО СЛИВОВ

    25 2 Отговор
    А АЗ СИ КАРКАМ МОЙТО ПУНТО 1.1 54 К.С /НОВО 1997 ГОДИНА/,И ОЩЕ НЕСЪМ ПИПАЛ ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ!!!!???
  • 36 DrivingPleasure

    32 5 Отговор
    Да направя рекапитулация на последните дни:
    - Автопилота на Тесла заби една от кочините в патрулка, ченгетата казаха, че са радостни, че не ги е убило.
    - Окачвнето на Тесла едва не претрепа човек при висока скорост, този буквално живее втори живот пти инцидент с такава скорост
    - Панорамния покрив на Тесла излетя при движение и за малко да направи мазало

    Предполагам, че по станартите на Друсаното афро това е една добра седмица, все пак никой не умря в кочините му въпреки е можеше!

    Коментиран от #44, #45

  • 37 гост

    6 33 Отговор

    До коментар #12 от "Лошо":

    Ами в България има в момента над 150 Тесла и се увеличават с по 2-3 всеки месец !! И можеш да си сигурен , че постоянно се движат и по-магистралите и по селските пътища , щото половината са на "земеделци" от североизточна България !! И има доста от тях вече навъртели в България по 40-50 000 км !!! Що не счупи носач барем една ?? Щото на тоя "швейцарец" трябва някой да му провери сметките и застраховките , че яко мирише !!!!

    Коментиран от #55

  • 38 Йосип Броз Тито

    26 6 Отговор
    Ето затова дори и при нов автомобил, не е гаранция, че е безопасен и може да се кара с 200. А като вземат някои хора да твърдят, че щом са с нова кола и на Аутобана няма ограничение... все едно са хванали Господ за шлифера. Нова или стара кола, не ще бързане, вече и качество няма, прибират ти парите и взимаш някой боклук с който рискуваш животът на много хора. Но болните мозъци вярват, че щом е ново, не може да стане беля. Закачи му 100-така и толкова, 120 макс, защо ти е да летиш с 200 и колко по-бързо ще пристигнеш... за половин-един час разлика, рискува да се избият като кучета.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 гост

    14 8 Отговор

    До коментар #34 от "обяснете":

    Освен носача и маркуча са заминали един куп други работи !! Включително цялото окачване на това колело плюс амортисьора и въздушната възглавница , най-вероятно джантата и дори диска може да е спукан или изкривен ! Да не говорим за калник , подкалник , даже и бронята ! Да не говорим , че полуоската може да е разбила чак редуктора на предния мотор ! И не го мисли тоя , застраховката ще покрие всичко и ще остане !!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Mercedes

    11 10 Отговор
    Eeee немските бангий на 30 000 като сменят двигатели ко да кажем
  • 44 гост

    11 18 Отговор

    До коментар #36 от "DrivingPleasure":

    Да ти напомня рекапитулацията за "последните" дни на петролките !!! ЗАГИНАЛИ ВСЕКИ БОЖИ ДЕН в петролки 3700 (три хиляди и седемстотин) човека !!! ВСЕКИ БОЖИ ДЕН !!!!! Ранени поне три пъти повече , пак всеки божи ден !!!! За материалните щети даже няма да споменавам , за милиарди ДНЕВНО !!! И това от милиард автомобила , от които активно се движат не повече от половината , другите гният по гаражи и паркинги !!! Или горе долу при 50 000 аварии дневно , а те са в пъти повече , 1 на 10000 коли всеки ден катастрофира !! Тоест при 1,3 милиона Тесла трябва ВСЕКИ ден да има 130 катастрофи на ДЕН !!!! Айде като станат поне 13 (тринадесет) на ден пак да плещиш простотии !!!

    Коментиран от #52

  • 45 гост

    8 13 Отговор

    До коментар #36 от "DrivingPleasure":

    3700 души загиват всеки ден в катастрофи по света . Средно на ден по света при пътнотранспортни произшествия загиват 3700 души. Ранените са от 10 до 30 пъти повече . Това е еквивалентно на жертвите на седем големи самолетни катастрофи. Тези данни бяха изнесени от специалния представител на ООН по въпросите на пътната безопасност Жан Тод, предаде Франс прес.
    На пресконференция в Женева Тод каза, че всяка година в катастрофи по пътищата загиват 1,35 милиона души по света.

    Коментиран от #50

  • 46 Радев

    15 5 Отговор
    Ще добавим и този дефект,списъка стана бая дълъг.Умният човек не допуска една и съща грешка два пъти.Този сигурно е продал Теслата и си е купил истински автомобил.За 35 години шофиране и над милион изминати километри,никога не ми се е късал носач.Дори и в началото,когато карах руски автомобил.
  • 47 Щях да си купа, ама вече не

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "Христо":

    Ако имаш предвид, че километража няма да е превъртян. Иначе може да ти я продадат за нова

    Коментиран от #49

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 гост

    10 10 Отговор

    До коментар #47 от "Щях да си купа, ама вече не":

    "Километража " на Тесла се проверява с един имейл до поддръжката !! И се изписва на колата пак оттам !! Ако си забравил е свързана с тях денонощно !!! Единствения начин е да я изключиш от системата , тоест да я бракуваш !! Ама после се пробвай да я продаваш , хахаххах !! Та това с "превъртането" си го запази за любимите петролки !!!

    Коментиран от #91

  • 50 DrivingPleasure

    14 6 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    Глупаво и манипулативно, това, че загиват е нерелевантно, в общия случай загиват от глупост и неспазване на закона - тука говорим за глупостите на мъск и за безобразното качество на теслата!
  • 51 Татко ти

    18 4 Отговор

    До коментар #10 от "Е и?":

    Един колега има голф3 от 97-ма и наскоро го прасна в бордюр.Е,носача не се счупи, а само се изкриви.И това на кола на 23 години и на незнайно колко милиона километра,като се има предвид,че носача най-вероятно е оригиналния.Ти виждал ли си счупен носач?Кога и колко пъти?За да се счупи този носач или е заводски дефект или материала от който е правен е калпав.Което не е учудващо имайки предвид,че съвременните коли са доста по-назад като качество на материалите и сглобка в сравнение с колите от преди 20-30 години.

    Коментиран от #54

  • 52 домакин

    6 3 Отговор

    До коментар #44 от "гост":

    А ти в когато траките навлязат масово в България( ако изобщо някога стане това) и си купиш табличка,чак тогава можеш да плещи глупости. Сигурно нямаш и 2×1лева в джоба,ама се изхвърлял ТУКА. В момента коментирали автомобили,а трябва да коментираш велосипеди.хихихо
  • 53 Ковчег

    7 2 Отговор
    с батерий!
  • 54 DrivingPleasure

    15 1 Отговор

    До коментар #51 от "Татко ти":

    И забележи, че в статията се казва и за други подобни случаи докладвани от собственици, не е нещо изолирано
  • 55 Сега

    14 1 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    пък швейцарците ти виновни! Спри да пишеш глупости. Това е анти автомобил.
  • 56 Аз съм аз

    9 2 Отговор
    Да бе. Ако скъса носач с 200 км , няма да могат да го съберат на аутобана....
  • 57 Факт

    8 6 Отговор
    Пичове, каквато и техника да си купите никога няма 100% надеждност. Все някой ще изтегли късата клечка и ще му се развали нещо. Не че другите марки нямат проблеми, просто каквото и да се случи с някоя "Тесла" веднага цъфва на първа страница. И не знаете всички факти около случката, за да правите глобални изводи.
  • 58 Бесен

    4 5 Отговор

    До коментар #24 от "Брадвата":

    Съгласен! Това е колата! Не ти трябват тесли. :)

  • 59 Готин

    4 2 Отговор

    До коментар #21 от "ГОСТ 26":

    Споко! Няма да си изгуби имиджа.
    Напротив!
    Това си е жива реклама. Колко са оживелите при подобен инцидент. Няма такива, да ти кажа!
  • 60 Хайл

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Добре":

    Освен ти друг не ги хвали тези боклуци...хората те плюят ти мислиш че дъжд вали...доктор Иванов минали на везитация
  • 61 Off

    3 3 Отговор

    До коментар #11 от "Добре":

    Те продали 500 000 бройки за цял свят!Отрепват са германците да ги карат направо.7к франка за един носач и маркуч за спирачки?!?Да си е карат....
  • 62 Тойота

    12 0 Отговор
    Голяма работа , на моя чисто нов мерцедес Sl500 се развали ключалката на 7к км и ме остави на пътя.От тогава никога мерцедес,а тойотата за 20г не е мръднала.

    Коментиран от #78

  • 63 Баровеца

    3 3 Отговор
    Само бемвето признавам. Никакви тесли-месли
  • 64 Иван

    3 2 Отговор
    Американска пумия
  • 65 Хмм

    4 4 Отговор

    До коментар #16 от "анонимен":

    Политиката на тесла: по колата кварталния майстор ти или друг сервиз не може да барне нищо защото за смяна на каквото и да е се разглобява почти цялата кола до шаси. За сметка на това труда и човекочасовете ремонт по колата са безплатни-т.е. При повреда на Тесла имате единствения избор да я ремонтирате в Тесла, като заплащате само цената на частите.

    Коментиран от #79

  • 66 TSLA

    5 1 Отговор
    "SB-17-31-001 February 10, 2017 Tesla Motors, Inc.
    Service Bulletin
    Replace Front Suspension Lower Fore Links". Имало е подмяна на долните носачи още 2017-та. Кой спал, спал
  • 67 Дора Милева

    2 1 Отговор
    Тоя носач да не е купувам китайски вариант от евро07
  • 68 ГОСТ 26

    1 0 Отговор
    До коментар 23.От коментара ти разбирам че няма смисъл да да ти отговарям-Всеки който се интересува от автомобили ги знае тези компании.А ти си тука да се заяждаш и да се правиш на много умен.
  • 69 Пешо

    3 3 Отговор
    Моята Лада е на 35 години и носачите още са здрави.
  • 70 Цъ цъ цъ

    1 2 Отговор
    Това тесла си е умряло, извинете уморено заводско според мене!!!
  • 71 непознат

    3 2 Отговор
    НОСАЧ ЗА 7000 ЕВРО,не мерси .Да си ги карат американците тия боклуци.
  • 72 Jon Tърнар

    4 1 Отговор
    СЛЕД КАТО Е ОСТАНАЛ ЖИВ С ТЕЗИ 200КМ Е ТРЯБВАЛО ДА ОТИДЕ И ДА ЦЕЛУВА РЪЦЕТЕ И КРАКАТА МЪСК . ЗА ТОВА СЕ ПРАВЯТ ГОДИШНИ ПРЕГЛЕДИ .
  • 73 ФауВе

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Случаен":

    Скрил се е, не може го намери. Ще се появи пак когато акциите се повишат с два цента, да възхвалява пушача.
  • 74 Jon Tърнар -ИВАН НОЩНИЯ СТРУГАРО-ФРЕЗИСТ

    0 1 Отговор
    25години съм правил капитални ремонти на УАЗ 469 ПРЕДИ това и на ГАЗ 69 който е с40%по проходим от УАЗ 469 пробвали сме ги по Люлин планина много време не можехме да установим но на края си дадах отговор .
  • 75 PlimP

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Читател":

    направо са си боклук, за да се скъса така чистота е под сяква критика, ся да им дръпне едно дело и да се усетят малко
  • 76 2997

    0 0 Отговор
    навремето така ми се откачи шарнира на една Жигула, но стана при 30км в час
  • 77 Давигонатръмпя!

    1 1 Отговор
    Аз карам най-новата айфон-кола, боли ме трибуквието. Кога ще ми направите асфалта айфон??? Пари има!
  • 78 Plameni

    4 1 Отговор

    До коментар #62 от "Тойота":

    Много интересно,караш 20г Тойота за 2 хил. лв.и чисто нов Мерцедес за 300 хил.лв..Да беше измислил нещо по достоверно .Хахаха
  • 79 Q4 00

    4 1 Отговор

    До коментар #65 от "Хмм":

    И ако имам тесла къде го тоя сервиз да я ремонтирам .Коя е най -близката държава разбирачо
  • 80 менгеле

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "анонимен":

    тоя носач може да си го направиш сам и то от желязо
  • 81 Халди

    3 2 Отговор
    Споко това ако беше аудито за тия километри два комплекта носачи хахаха
  • 82 незнайко

    2 2 Отговор
    Сплав на алуминий, какво може да се очаква ? Ауди подеха тази мода навремето с алуминиеви нокачи . Не съм чувал при нолмална експлоатация да е скъсан носач на Москвич а за Мерцедес да не говорим !!!
  • 83 ПОТОП

    2 1 Отговор
    алуминият НЕ Е СТОМАНА , ЧИБА НА САЩ ОТ БЪЛГАРИЯ !
  • 84 ШАФИОРА

    0 1 Отговор
    АКО БЕШЕ ВЪРЗАЛ НОСАЧА С ТЕЛ НЯМАШЕ ДА СЕ СКЪСА
  • 85 Шееет

    2 0 Отговор
    Конструктивна грешка, на новите талиги всичко е от алумин сваляш и хвърляш да върви оборот.Като се отливат се гледат на скенер защото алум.е порест матерял.Най- вероятно като са набивали шарнира размера на е бил точен и при набиването са се получили микро пукнатини и готово,но и стените не са много дебели на стоманените носачи са по-дебели като се има в предвид че са и по-здрави.Друрата грешка е че по външната периферия трябва да минава около 2мм по дебел пръстен точно по средата и това ще направи нещата Ок.А тук външната периферия е просто гладка.На задният носач това го има и се вижда а е по дебел.
  • 86 Мартин

    1 0 Отговор
    На 1 кола нещо и се счупило. О, каква драма!
    Да не би статията да е следствие на това, че единствено продажбите на Тесла растат в Германия...
  • 87 Индустиалец

    1 1 Отговор
    Истината е че Мъск беше категоричен, че не иска хора от индустрията, защото според него те мислят в рамки, тоест ограничено. За да има иновация абсолютно навсякъде се обкръжи със всяккви хора с нулев опит. Това доведе до това че голям брой от компонентите им са с много слаб валидационен процес (PPAP) Ако погледнете салона им внимателно се виждат много дефекти - кожата е набръчкана често, пластмасите скърцат и т.н. Тоест за чисто конвенционалните неща като носач, можеше да всеме специалисти, а не някви ИТ хора дето не са виждали носач през живота си.
  • 88 Джуган

    4 0 Отговор
    Норвежец, не се крий, ела и разкажи как Св. Илон е ъпдейтвал носачите на всички миксери по нета. И какво се случва със Сайбъртурука, кога най-сетне ще дойде този лонгурник да го пробваме на офроуд? С тия пършиви алуминиеви носачи, 5-6 разходки из Балкана и ще има “естествена умора на материала”
  • 89 Проксимус

    0 3 Отговор
    Колко човека прочетоха че въздушната възглавница на хонда от 2012 до сега са умрели 15000 човека ??? На ВАГ групата колко стотин хиляди коли НОВИ седят по пустините щото са излъгали за емисийте ,ами не са само те! Проблема е че когато един човек не може да си позволи такава кола пише само завистливи неща! Нещо за новата батерия на тесла някой да каже ??? Само пишмян професори и мрънкачи пишат глупости спрямо интелекта им!
  • 90 1155

    5 0 Отговор
    Вчера си карам опела - 15 годишен (наистина имам такъв), и на завоя на Траката- намира се във Варна, на кръговото ми се счупи колата на две. Моята оловина продължи в кръговото и се върна за Варна а другата половина продължи за Златните.Долу на светофара ме спряха за проверка за колан и документи- обаче дикументите ми останаха в жабката а тязамина за Златните. От там ръчна и догоних другата половина на колата малко след дървеният мост, семейство кучета се беше настанило в колата за през ноща.
  • 91 ХХХХ

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    А това непрекъснато следене и наблюдение много ли ти харесва.
    На мен не.
    Най-лошото е, че изръсваш една камара пари за нещо, което те следи непрекъснато и записва. И накрая тази информация дори не твоя, а на някоя корпорация.
  • 92 Тесла(дърводелска)

    1 0 Отговор
    Така е когато караш електрокар с 200...
  • 93 Мощен

    0 0 Отговор
    Голяма работа. Аз пък скъсах трактор, камион за боклук и една стара лада с моя форд - какво ми се хвалят с тоя носач.
  • 94 Иванов

    0 0 Отговор
    Така е с тия простотии - носачи ляти от леки метали(алуминиеви сплави)
    Друг е въпроса ,че Тесла има много проблеми с качеството.
    Но не са само те. Потърсете в тубата един канал - Audi E tron
    Там ще видите ,един човек е платил 105 000 евро за чисто ново Ауди Етрон и какви неща е преживял - не е за вярване , даже руските коли не бяха толкова зле, колкото Ауди Етрон.
  • 95 мда

    1 0 Отговор
    Кой знае от каква олекотена слпав е, като тези за рамки на слънчеви очила и катарами за колани. И 100% е made in china....
  • 96 Никой

    0 0 Отговор
    Браво на инженерите добре свършена работа, това Професионазъм зачислен до последния километър.
  • 97 Арт

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Иван":

    Може би щяха да изкарат повече от тези :D
  • 98 Майстор от

    0 0 Отговор
    Китай Неплащат тия пичове теслари, искат носач за 5 евро и ние правим за 5 евро. Трябвали им пари за джо - йнтчета.
  • 99 ицо

    1 0 Отговор
    Толкова милярди им отмъкна Тесла на немските коли, че какво очакваш да пишат в немски форуми тия расистки шваби.