Безплатен ъпдейт носи редица новости и подобрения за собствениците на Porsche Taycan, произведени през 2020 година. Софтуерните промени се отразяват на ускорението на електромобила, зареждането му, както и на възудшното окачване при моделите с такова.
Благодарение на софтуерни промени при модулите свързани със задвижването на Taycan се наблюдават подобрени времена за ускорение, като при моделът Turbo S, спринтът до 200км/ч. отнема с 0.2 секунди по-малко,
При екземплярите, които са оборудвани с въздушно окачване може да бъде активирана функцията “Smartlift”, която позволява повдигане на предницата на определени места, предварително зададени в навигацията.
С цел по-дълъг живот на батерията, Porsche вече предлага зареждане с мощност от 200кВ, вместо досегашните 280кВ. Също така може да задавате определени проценти до които тя да се зарежда, както и да оставяте системата сама да реши това, отново за да щади батерията. Всеки собственик на Taycan от 2020 година може да посети най-близкото представителство на марката, където процедурата по ъпдейта ще отнеме два работни дни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Произведено в България
18:14 23.03.2021
2 Гошо
18:14 23.03.2021
3 Хахахаха
Коментиран от #4
18:16 23.03.2021
4 гост
До коментар #3 от "Хахахаха":
По-интересното е , че това е първия "ъпдейт" на електричка , от всички въобще , с който се НАМАЛЯВА мощността на зареждане !!! А това беше едно от оасновните "предимства" които се обещаваха на старта , даже се чакаше увеличение до 350 квт , а те слизат на 200 , колкото беше Тесла преди три години !!! По-голям провал и признание за проблеми и лъжливи обещания на кило с цел реклама естествено , здраве му кажи !!Коментиран от #5, #7
18:34 23.03.2021
5 гост
До коментар #4 от "гост":
Естествено маскирани с "подобрение" от цели 0,2 секунди и то само при най-скъпия вариант , хахахахаха !!18:36 23.03.2021
6 TRABANT GTI QUATRO Legend
19:55 23.03.2021
7 Ти да видиш!
До коментар #4 от "гост":
Взе ми думите от устата. Тъкмо щях да кажа, тя Тесла с update по интернет вдигна мощността за зареждане на Тесла модел 3 от 120 на 250 кв, а тези мушмороци, при обещани 350, изпълнени 280, днес ги намаляват на 200, а утре вероятно ще ги намалят на 120, с колкото зареждаше Тесла през 2012 година.Любопитно ми е с колко ще зарежда новата Тесла плейд плюс, която ще е с новите по-мощни клетки 4680, които не загряват.
20:20 23.03.2021
8 гост
Коментиран от #12
20:58 23.03.2021
9 гост
21:52 23.03.2021
10 Гошо
22:45 23.03.2021
11 Изглежда
14:07 24.03.2021
12 333
До коментар #8 от "гост":
Като гледам Порше не са останали без клиенти. 12332 са продали само в Европа. Купи си Тесла, за да видиш каква тЕсла е да я караш на 1000км на репатрак. Един такъв ентусиаст си купи, като се счупи два пъти и се наложи да я кара до Австрия, взе, че я продаде.Това, което не схващате е, че колата не е само цифри на спецификации. Драстична разлика между тайкана и теслите в рейнджа няма. Пиковата стойност на зареждане също няма значение. С 200kW тайкана може да зареди по-бързо от Тесла, която зарежда на 250 за малко. Ако видиш новите коли на ВАГ, кривата за зареждане не е такава гърбава, много по-постоянна е. А разликата е като да караш Форд и Порше, и цифрите няма как да компенсират, дори и да има реални предимства на места. На хартия модел S беше по-бърз от тайкана, ама само на хартия. И стига с тоя plaid. Като пуснат Plaid, Porsche ще пуснат GT3.
Нещо в Европа няма много продажби на Тесла. Няма и да има скоро. Евентуално ако пуснат Модел 2, ама не мисля, че ще е скоро. И прехвалените LFP батерии на китайската версия са жив зян на студено, за съжаление и в Европа има много с LFP, а в Европа в най-студените държави се карат най-много електрички. И много хора няма да искат да карат Тесла заради това.
18:37 25.03.2021