ФАКТИ.БГ

Хората с електрически коли минават повече километри от тези с конвенционални автомобили

Това показва проучване на Nissan в Европа

Публикувана: 4 Юни, 2021 12:39
91 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5140
Хората с електрически коли минават повече километри от тези с конвенционални автомобили
Снимки: Nissan
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 8 гласа.

Въпреки, че към момента един от основните минуси на електрическите автомобили според повечето хора е сравнително ниският пробег, то проучване на Nissan показва, че те изминават повече километри от шофьори, които използват автомобили с двигатели с вътрешно горене.

Според проучването, тези които използват коли с конвенционални мотори пътуват средно по около 13 600км на година, докато тези които предпочитат тока изминават около 14 300км за 12 месеца. Водещи в класацията са италианците, които изминават по 15 000км годишно със своите електрически коли.

Хората с електрически коли минават повече километри от тези с конвенционални автомобили

Проучването е допълнено и от данни, които показват, че повечето хора не се решават към електрически автомобили поради инфраструктурата от зарядни станции. Напълно обратния полюс пък показва същото проучване при собственици на „електрички“, 69% от които са доволни от настоящата инфраструктура.

Подобен е и случаят с пробегът, където 58% от запитаните собственици на автомобили с двигатели с вътрешно горене отговарят, че са притеснени за него. От друга страна 70% от водачите на автомобили на ток заявяват, че пробегът е по-добър от очаквания преди закупуването на колите.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Това
1 Отговор
платено съобщение ли е?!

Коментиран от #3


Оценка:
-12 +30

тъй то
2 Отговор
Само първите 100 презареждания. После с всеки 100 презареждания капацитетът пада с по 15-20%

Коментиран от #6


Оценка:
-13 +25

Не е платено съобщение
3 Отговор

До коментар #1 от "Това":


Напълно логично е и точно снощи обяснявах, че да си купиш електромобил е по-рентабилно, само ако минаваш достатъчно километри годишно и можеш да си зареждаш автомобила в къщи.

Ако минаваш по 5000 км на година, няма особен смисъл да минаваш на електромобил.

Оценка:
-6 +29

интересно
4 Отговор
О да повервахме. А кво става като ти свърши тока на някое тясно пътче някъде в планината ?

Коментиран от #7, #9, #11, #82


Оценка:
-8 +19

Хохо
5 Отговор
Постройте си АЕЦ,па тогава говорете за електромобили.И електроколонки,с кафе наблизо.Па тогава рекламите..

Коментиран от #8


Оценка:
-6 +22

Напълно си прав
6 Отговор

До коментар #2 от "тъй то":


И след 300 зареждания, тоест на деветия месец, не можеш да заредиш нищо в батерията и трябва да я сменяш, а тя струва повече от автомобила. В интернет има хиляди собственици които го коментират този проблем.

Коментиран от #18


Оценка:
-12 +25

7
Този коментар е премахнат от модератор.
И за какво ти е АЕЦ
8 Отговор

До коментар #5 от "Хохо":


Нов АЕЦ произвежда доста скъп ток, но за сметка на това по 24 часа в денонощието. ВЕИ произвеждат много евтин ток, но от време на време. Това може да е проблем за хладилника ти, който се нуждае от ток 24 часа в денонощието, независимо от цената, но въобще не е проблем за електромобилите които също се нуждаят от зареждане от време на време и могат да се възползват от евтиния ток от ВЕИ, тогава когато го има. За хладилниците и един АЕЦ стига, а АЕЦ Козлодуй ще работи до 2050 година.

Коментиран от #81


Оценка:
-13 +6

9
Този коментар е премахнат от модератор.
10
Този коментар е премахнат от модератор.
Нищо не ставa
11 Отговор

До коментар #4 от "интересно":


Ако батерията ти е cвършила на тесен път в планината, значи че си достатъчно глyпaв за да го допуснеш. Дали ще ти cвърши тока, бензина или дизела на този път, няма особено значение. Няма да станеш по-умен!

Коментиран от #13, #34


Оценка:
-13 +21

Пешо
12 Отговор
Само нафта, един резервуар 1000-1200км, когато го постигне, електричката ми се обадете, трябва цял свят да се вдигне на протест с тези измишльотини, екектричките!

Оценка:
-14 +20

интересно
13 Отговор

До коментар #11 от "Нищо не ставa":


Много лесно даваш оценки на хора, които не познаваш но това е нормално за комплексирани човечета с малки червейчета.
Аз до сега никъде не съм закъсвал с автомобил за гориво, защото то няма как изведнъж да свърши, ама положението с тока не е точно така нали "умнико"?
Сега ми кажи, че никога не ти е падала рязко батерията на телефона, че да ти се посмея, а то дали ще е телефон или батерия на автомобил е все едно. Така, че не ми се прави на много умен, защото не си. Издишаш.

И Пешо от пост №12 го е казал много добре когато електричката ти мине 1000-1200 км. с едно зареждане както почти всяка дизелова кола ела ми се обади.

Коментиран от #16, #17


Оценка:
-12 +19

Гост
14 Отговор
Електрички се купуват и карат от хора с пари. Тези хора са правили по 30 000 км с бензиновите си коли, а сега с електричките правят по 14 000 км.

Оценка:
-7 +16

Turbo
15 Отговор
Това е реклама на Електричка ТВ.Аз минавам по 35 хил. км на година.Дизела минава по 100 хил.км на година.В Западна Европа също се кара здраво,там разстоянията са по големи.Кола втора употреба на 10 г. нов внос в България рядко е под 300 хил.км.В статията твърдят за 13 600 км пробег или 136 000 км за 10 г.Тези коли ги карат сигурно баби в петък до пазара и неделя до църквата.После тези коли идват нов внос в България.

Коментиран от #19


Оценка:
-7 +14

гост
16 Отговор

До коментар #13 от "интересно":


Няма никаква нужда да те познава човек , за да те оцени , четейки елементарните ти и доста идиотски коментари !! Това че "не си закъсвал" за гориво се дължи единствено на факта , че никога не си бил на по-голямо разстояние от бензиностанция от 20-30 км , а не на "дълбокия" ти интелект !! А "разсъжденията" за еднаквите батерии на телефон и електромобил са просто потвърждение на пълната ти и всеобхватна "простота" , много меко казано , хахаха !! И иначе глупости на търкалета и даже няма да ти обяснявам , просто това е невъзможно за такива "Ентелегенти" като теб !!

Коментиран от #20, #22


Оценка:
-16 +8

Нищо не ставa
17 Отговор

До коментар #13 от "интересно":


Точно както виждаш колко гориво ти остава в резервоара, точно така виждаш и точно колко километра ти остават да изминеш с електрически автомобил, което е много по-точно от някаква си стрелка, която показва дали имаш една втора или една четвърт гориво в резервоара.

Батерията на телефона никога не ми е падала рязко, ако не я използвам "рязко". Не те знам какъв телефон ползваш, но xiaomi веднъж в му включих супер спестяващия режим на 2 % батерия и изкарах още три часа през който направих пет-шест не много кратки разговора и се прибрах с 1 % батерия. На samsung паднеше ли под 5%, а дори и 10%, все едно нямаш батерия и дори не можеш да си включиш камерата, да не говорим за светкавицата и е възможно да я изключи на момента, ако се опиташ да направиш разговор.

Така че недей да сравняваш несравними неща. Почти всеки електромобил има много по-добро управление на батерията от който и да е телефон и показанията са точни, а също така има и резерв, който можеш да ползваш дори и да ти показва 0% батерия.

Ако въпреки това останеш в гората, значи наистина си бил глупак, за да го допуснеш. След като не си закъсвал, не знам защо се обиждаш? Очевидно не спадаш в тази категория.

Коментиран от #23, #25


Оценка:
-12 +8

Хахахаха
18 Отговор

До коментар #6 от "Напълно си прав":


Ейййй много хейт туй то! Сериозно ли така? И кой е този сайт? Сайта да не се казва Антиелектрика? 😂😂😂Ама що тъй за нищо не стават, а все повече се търсят? Сигурно хората стоят все до заряд 99, щот батериите им вървят! 100 - ия заряд все не идва!

Оценка:
-5 +7

гост
19 Отговор

До коментар #15 от "Turbo":


Поредните простотии от още по-прости петролопитеци !! Ама то кво ли друго да очакваш от тях !! Пазара на нови автомобили в Европа е над 14-15 милиона годишно !! Пазара на употребявани такива е поне двойно , демек от 25-30 милиона годишно !! И от тях в България идват 200-300 000 в най-добрия случай , тоест под 1 % !!!! И то най-старите , на най-много км , за да са най-евтините естествено !! Даже голям процент взети директно от морги и ударени !!! Ама точно по тоя 1 % дриги ти ще ми даваш акъл колко се карало в Европа !!! Къде са тръгнали тия организации с милиони бюджет , през които минават МИЛИОНИ коли ЕЖЕМЕСЕЧНО да ти казват на тебе колко се карало и кой колко карал , ахахаххаха !!! Не е лесно да си тъп , но за сметка на това е цял живот , доказано !!!

Коментиран от #36, #49


Оценка:
-10 +7

По-спокойно
20 Отговор

До коментар #16 от "гост":


Няма нужда да обиждаш хората, които не споделят гледната ти точка. Човека очевидно се засегна, защото прие обидата лично, за което се извинявам, ако така му е прозвучало. Защо смяташ, че всеки който се отдалечи от бензиностанцията е закъсвал? Признавам си, че често съм допускал да ми "светне лампата" за горивото, но за последните 15 години не съм закъсвал нито веднъж. Когато човек си познава автомобила, няма да допусне да остане без гориво където и да било. А ако е аджамия, даже може да тръгне със светнала лампа за горивото на хижа в планината посред зима и въобще да не му направи впечатление. Въпреки че има пробег 1500 км с едно зареждане, това няма да му попречи да закъса. Имам един приятел, който поне веднъж годишно ми звъни да му нося гориво, въпреки че поне два-три километра в двете посоки от мястото на което е закъсал има бензиностанции. Сипва по 20 лв да угаси лампата, въпреки че по всяко едно време в джоба си има пари да напълни няколко резервоара. Просто манталитет и безхаберие. И с електромобил при него ще е същото!

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +13

гост
21 Отговор

До коментар #20 от "По-спокойно":


Тук не става въпрос за човек , просто бензиностанциите са толкова много и толкова разпръснати , че и най-залюхания "човек" , да не казвам друго , като му светне лампата има още 70-100 км пробег , през който ще мина поне покрай три бензиностанции , а по вероятно 5-6 !! Да не говорим , че там където е "гора" , обикновено е и планина , тоест има нагоре , ама после има надолу , тоест каране по инерция !! Аз лично през купонните 90-91 години съм тръгвал от София със примигваща лампа и то на Лада и съм стигал Плевен , където имаше бензин без купони на близо 170 км , от които 40-50 по инерция с изключен двигател !! А електромобила през тия км ВРЪЩА ток за още 30-40 км , а не да го употребява ! Да не говорим , че още при тръгването ти показва дали имаш ток да стигнеш където си тръгнал , а не насред гората "внезапно" да установиш нещо си , щото такава опорка му хрумнало на петролопитека !! И не се опитвай да омаловажаваш простотията му , щото заслужава много по-силни думи от тия дето съм написал , ама много трият !!

Коментиран от #38


Оценка:
-13 +4

интересно
22 Отговор

До коментар #16 от "гост":


Явно и ти си "умник" и всезнайко като онзи другия, ама само на думи.
В БГ се напълни с такива капацитети като вас и затова я докарахме до тук. Тук такива умници като теб ги има в изобилие и всичките сте пенкелер от всичко разбирате.
Карайте си там миксерите на никой не го интересува. Аз понеже не съм такъв умник карам дизелова кола на 4 г. и с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ на резервоара си изминавам действително 1000-1200 км. зависи от карането. И отново ти повтарям когато ти с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ на батерията изминеш това разстояние ми се обади.

Оценка:
-5 +10

интересно
23 Отговор

До коментар #17 от "Нищо не ставa":


За каква стрелка ми говориш бе смешко? Аз ти говоря, че карам кола на 4 години, а ти ми говориш за стрелка. Не си ли чувал за бордкомпютър, който ти показва колко км. можеш да изминеш с наличното си гориво в резервоара, колко ти е моментния разход по време на движение и колко ти е средният такъв? За какви стрелки ми бръщолевиш? Ти май си мислиш, че хората още карат Пасат 2-ка и си гледат стрелките на горивото?

Коментиран от #26


Оценка:
-8 +8

Айде стига
24 Отговор
Стига с тези много километри! И едно време телефоните издържаха по една седмица, ама всвки иска такъв, дето му държи един ден! Някакви проблеми? Колата ти дава преди да си тръгнал, дали ще стигнеш до там, не изведнъж и нямаш ток! Няма такива филми! Дава и къде да спреш да заредиш и колко време!

Оценка:
-4 +5

интересно
25 Отговор

До коментар #17 от "Нищо не ставa":


Както вече казах никога никъде не съм оставал. За гората го споменах защото обичам да ходя на балкан и съм се позадържал повечко време там. Та къде викаш да си заредя там миксера? Или викаш тя батерията е вечна не се разрежда от стоене? Или и тя като на мобилния ще и включиш енергоспестяването?
Ако искам мога е 3 месеца да си стоя в балкана, а горивото в резервоара ми няма къде да отиде.
Капиш или ти е трудно? Както вече казах и на теб и на другия "умник" карайте си миксерите и се надъхвайте един друг и без това сте малцинство.

Коментиран от #28, #42


Оценка:
-6 +10

Ауей
26 Отговор

До коментар #23 от "интересно":


Мъжки, борд компютъра изчислява средния разход по изминатите километри, а не по следващите километри! Ако си карал по надолу и имаш среден разход от 5 на 100 и компютъра ти дава че ти остават 1000 километра! И изведнъж тръгваш в планината с разход 15-20 на 100 и средния разход ти скача и гледаш че от 1000 километра след 10 километра ти показва 900 остатък, след още 10 ти показва 800 километра и така! Не ви ли научиха, като карахте шофьорски курсове?

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +7

интересно
27 Отговор

До коментар #26 от "Ауей":


Не ми обяснявай каква информация дава бордкомпютъра бе момче. Имам 36 години стаж като шофьор и карам все съвременни автомобили. Едва ли имаш повече стаж от мен и навити километри та да ми разясняваш каквото и да било.

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +5

Дано наистина ти е интересно
28 Отговор

До коментар #25 от "интересно":


А да не питаш като турбо, който пита да се заяжда, но като му отговориш не приема отговора.

Ето ти един клип на който Порше тайкан е зареден до 90% при което показва пробег 324 км. През няколко дни проверяват колко пробег е останал и на 22-я ден прекратяват експеримента, на 89% и 321 километра пробег. Очевидно е, че три месеца в балкана батерията му няма да падне!

Ако наистина си балканджия, вероятно си забелязал че хората си носят генератори и/или фотоволтаици, дори когато не са с електромобили. Напълно логично е, ако някой отиде за три месеца в балкана, да си вземе със себе си и фотоволтаици, които по един киловатчас на ден да зареждат ще му презаредят батерията. А електромобила е перфектен за тази цел, защото няма нужда да мъкнеш допълнителни акумулатори, защото може да поеме абсолютно всичката енергия генерирана от фотоволтаиците. По-притеснителното е откъде ще вземеш бензин за три месеца работа на генератора, когато свърши?

Както виждаш електромобилите отново са решение, а не проблем. Можеш да изкараш в балкана с години без нужда от "гориво"

Коментиран от #30


Оценка:
-8 +3

Тъй ли
29 Отговор

До коментар #27 от "интересно":


Ами като знаеш, какво обясняваш какво ти давал борд компютъра? Борд компютъра не може да ти даде дали горивото ще ти стигне да прекосиш планина, защото компютъра незнае, че ти имаш планове да минаваш планина! При Тесла, планината се изчислява, защото когато вкараш на картата къде искаш да отидеш, по навигацията се изчислява, че там е планина с еди какъв наклон! И ти изчислява на по-висок разход, например! Това колите с ДВГ НЯМАТ! Там автономността се изчислява по, средния разход от старта (например), но ако си карал извънградско си карал с нисък разход и ти дава голяма автономност, когато влезеш в града, тази автономност пада! И всички тук спорите, но тези хиляда километра от дизелова кола, се карат извънградско на дълъг път! Ако си в час пик, градско всеки ден, ще миниш 500 километра с един резервоар! Това знаеш ли го с твоя 150 години стаж като шофьор?

Коментиран от #46


Оценка:
-8 +4

интересно
30 Отговор

До коментар #28 от "Дано наистина ти е интересно":


Та Порше тайкан изминава 324 км. и това го смяташ за някакъв напредък?
Че той не може да измине разстоянието от единия край на България до другия. Изобщо как можеш да сравняваш този пробег с пробега на един дизелов автомобил от 1000-1200 км. не мога да разбера?
Знаеш ли колко пъти трябва да си заредиш миксера докато минеш моя пробег?
Как ти звучи 324 км. спрямо 1200 км.? Колко имаш по математика бе момче ?
Ай не ме занимавай повече с твоя миксер карай си го и стой на ел колонките / изобщо ако намериш такава по пътя / да я зареждаш докато аз си минавам и заминавам. Ти докато стигнеш за където си тръгнал аз ще съм се върнал няколко пъти.

Коментиран от #31, #32


Оценка:
-4 +7

Май не ти беше интересно
31 Отговор

До коментар #30 от "интересно":


Че за 22 дни, пробегът пада само с един процент и три километра и гледаш да смениш темата? Познато до болка! Питаш но не можеш да преглътнеш отговора и започваш с обидите и смяната на темата.

А как ти звучи пробегът на автомобилът който наистина става за офроуд Tesla cyber truck? Шестместен. 1000 километра с едно зареждане, можеш да дърпаш до 6 тона каравана, да му качваш тон и половина багаж, но също така има ускорение до 100 за 3 секунди, което е по-бързо от с някой двуместни спортни автомобили. Въпреки това, ако си го заредиш у вас, тези хиляда километра пробег ще ти струват 28 лв. С какво твоя автомобил е по-добър в техническо отношение?


Не усещаш ли че се подиграваш на бебешките стъпки, които в момента правят електромобилите. Това е само началото и ще стават все по-добри.

Коментиран от #45


Оценка:
-5 +4

Тцтцтцтц
32 Отговор

До коментар #30 от "интересно":


Абе ти уж с много стаж, а не разбираш нищо от коли! Не виждаш ли, че 324 километра се изчислява по разхода, който е бил? Тайкан може да минава и повече!


Оценка:
-5 +3

Пешо Мъката
33 Отговор
Всички сме имали уреди и техники на батерии, докато са нови държат, като остареят и пада капацитета. Нов телефон държи по една седмица, след 6 месеца се движиш със зарядното в джоба и търсиш контакти. Аре няма нужда.

Оценка:
-5 +5

Пешо Мъката
34 Отговор

До коментар #11 от "Нищо не ставa":


Пишеш глупости, ама тотални. С дизела карам по 1200-1400км с едно зареждане, и нафта има във всяка паланка. С таз електричка минаваш 200км с мъка и има 10 станции в цялата държава, Като че ли има разлика. С едното зареждаш и забравяш и си правиш кефа, с другото си правиш маршрутите според тока и ако няма на близо не минаваш от там.

Оценка:
-5 +8

бай Даньо
35 Отговор
Средния пробег на колите на запад е наистина толкова към 14 000 км. Само каръка Ганчо намира 7 годишни на 500 000 км ... и за това се налага автоджамбазите да му ги пренавиват до ха! само 90 000 км.... но Ганчо не вярва!

Оценка:
-3 +4

Turbo
36 Отговор

До коментар #19 от "гост":


С годишен пробег от 13 600 км нямаш и 50 км пробег дневно норвежецо хахахаха.Аз в България правя по 35 хил км. годишно и 100 км дневно.Имам приятели навсякъде из Европа и там правят по голям годишен пробег заради по големите разстояния тухльо.

Коментиран от #37, #39, #84


Оценка:
-4 +4

37
Този коментар е премахнат от модератор.
38
Този коментар е премахнат от модератор.
Хахахаха
39 Отговор

До коментар #36 от "Turbo":


По принцип се минават, но и точно те купуват електрички първи, тухльо!

Оценка:
-4 +5

40
Този коментар е премахнат от модератор.
41
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
42 Отговор

До коментар #25 от "интересно":


Значи проблема не е в това колко километра може да изминеш с електрическа кола, а е в това, че няма достатъчно зарядни станции за ток, които да са достатъчно на гъсто. Като построят зарядни навсякъде из планината и под всички върхове, ще можеш да караш на ток без да се оплакваш. Представи си само край Рилските езера пълно с зарядни. Представи ли как на Беклемето край арката навсякъде колонки за зареждане. Представи си Триградското ждрело опасано с колонки за ток. Трябва на всяка еко пътека да се прокарат зарядни за електро коли и кабели за високо напрежение, а до тях трафопостове. Само така ще опазим природата и екологията ще разцъфти.

Оценка:
-2 +5

Turbo
43 Отговор
Пий си лекарства,че те апе щъркела яко

Оценка:
-2 +5

Гост
44 Отговор

До коментар #37 от "Хахахаха":


Познавам жени, които разнасят сокове по магазините с баничарки и правят по 250 км на ден.

Коментиран от #48


Оценка:
-0 +4

Гост
45 Отговор

До коментар #31 от "Май не ти беше интересно":


Колега, хората говорят за старите си печки от личен опит. Дай да им запишиш устите и кажи като мъж също от личен опит, ти колко километра си изминал на ток с едно зареждане?

Оценка:
-2 +4

Гост
46 Отговор

До коментар #29 от "Тъй ли":


Това, за което говориш така лаишки, е просто един софтуеър, който изчислява автономност според налично гориво и среден разход съобразно терена. Дали ще се направи за електрическа кола или за бензинова, или за дизелова, или за кола на дърва, няма никакво значение. Това е изцяло въпрос на бордови компютър, вързан с ГПС и с ЕКУ. Въобще не е привилегия само на електрическите коли.

Коментиран от #47


Оценка:
-2 +6

Така е
47 Отговор

До коментар #46 от "Гост":


Но за ДВГ не е направено!

Коментиран от #65


Оценка:
-5 +1

Така е
48 Отговор

До коментар #44 от "Гост":


Но това им е работата! Имам предвид, хора които работят различно от шофьори! Те не работят на 200 километра от къщи, защото времето им ще минава в път и разходи! Този път и тези разходи по принцип работодателя не ти ги поема!

Коментиран от #50, #51, #64


Оценка:
-3 +3

Дизела
49 Отговор

До коментар #19 от "гост":


Какви ги измисляш норвежец?Днес съм навъртял 640 км,годишно стигам до 100 000 км.Кога ще направиш такъв пробег с електричка?Май никога.Имам по млад колега,който прави и повече на година с пикапа.В Европа колегите също карат яко.

Коментиран от #59


Оценка:
-3 +3

Дизела
50 Отговор

До коментар #48 от "Така е":


Имам приятели,който работят в големи европейски градове и заради високите наеми в града живеят в околните села и пътуват всеки ден до работа.След това до супермаркета,да закарат децата на детска градина и училище.При всички положения навъртат повече от 100 километра дневно.

Коментиран от #54


Оценка:
-2 +6

Turbo
51 Отговор

До коментар #48 от "Така е":


Тесльо тлупав,нали беше работил в София за голяма заплата и си пътувал от Пловдив повече от година хахахахаха

Оценка:
-3 +4

Ами
52 Отговор
Аз не мога да разбера едно. Всички Вие, които възхвалявате електричните, имате ли 90 - 120 бона за такъв автомобил? Давате ли си сметка, че за тези пари си вземате два с ДВГ от същия клас.

Коментиран от #58, #60


Оценка:
-1 +8

Варна
53 Отговор
Аз мога да сложа в багажника на бензинова на си кола 2-3 туби бензин и да обиколя цяла Европа зимата.И със включен климатик на максимално! А електричните?

Коментиран от #56


Оценка:
-4 +6

Така е
54 Отговор

До коментар #50 от "Дизела":


И хората със семейства са хората които купуват електрички, защото всеки ден се кара доста на училище, на курсове и т. н. и нали се сещаш, че това е в града и разхода не ти е 5 на 100, а над 10 на 100! И това си излиза скъпо, като разход, всекидневен! За това минават на електрички (тези които имат възможност да зареждат)!

Оценка:
-5 +4

Ами
55 Отговор
Говорим за нови. Аз карам такъв и въпреки че смятам електрически автомобили за бъдещето, то истината е, че за нас това бъдеще е много далеч.

Коментиран от #57


Оценка:
-2 +5

Не е така
56 Отговор

До коментар #53 от "Варна":


Стига с тези туби бе, нали човек спира за почивка! Ти по тая логика и до луната, ще стигнеш като напълниш и туби в купето! 😂😂

Оценка:
-2 +4

Хихи
57 Отговор

До коментар #55 от "Ами":


Мислиш ли, че е много далеч? Само да ти кажа, че цената на нефта продължава само нагоре! Като литъра удари 3.50 лева, сам ще питаш за електричка!

Коментиран от #68


Оценка:
-6 +4

Хихи
58 Отговор

До коментар #52 от "Ами":


Какви 90-120 бона! Къде ги мислите тези цени! Не беше ли Ениак от 70 хиляди лева? Или ФВ ИД3 или ИД4? Модел 3 е от 70 хиляди лева! Лийф и други са даже на по-ниски цени!

Коментиран от #61, #69, #80


Оценка:
-5 +4

Амммм
59 Отговор

До коментар #49 от "Дизела":


Правят се и с електричка се правят!

Коментиран от #66


Оценка:
-2 +2

Turbo
60 Отговор

До коментар #52 от "Ами":


Тези теслари карат още велосипеди.Те само спорят,без да има никакъв шанс някога да си купят такава кола.Само джафкат,запълват си времето.Богатите хора притежаващи електромобили,не си губят времето да коментират тук.

Коментиран от #62


Оценка:
-2 +8

61
Този коментар е премахнат от модератор.
Ейййй
62 Отговор

До коментар #60 от "Turbo":


Ей тухльо, чета те от доста време и мога да ти кажа, че само джафкаш и обиждаш, без да имаш НИКАКВИ Знания за каквото и да било по автомобили, даже и ДВГ! Ама никакви знания! Единственото което правиш е да спамиш и обиждаш! Което те прави още по-т....!

Коментиран от #71, #75, #77


Оценка:
-6 +4

63
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
64 Отговор

До коментар #48 от "Така е":


В Истамбул някой хора работят на 200 км от дома си. И там е нещо нормално. Какъв е проблема?

Коментиран от #67, #76


Оценка:
-2 +3

Гост
65 Отговор

До коментар #47 от "Така е":


Това не се прави за ДВГ или за ДПС. Това е софт за навигация за кола. За електрическите пък няма направени скоростни лостове.

Оценка:
-1 +3

Дизела
66 Отговор

До коментар #59 от "Амммм":


Може,но трябва да на слизаш от електричката,да спиш докато зареждаш по зарядните станции,да живееш в колата.Тръгни с такова чудо на дълъг път и ще намразиш пътуването. Пикапа ми е винаги готов за път,само да има кой да го кара.

Оценка:
-3 +5

Може
67 Отговор

До коментар #64 от "Гост":


Ама той на 200 километра, надницата няма да му стигне да си плати бензина! Трябва да взима от заплатата на жена си за бензин, да ходи на работа! 😂😂

Коментиран от #70


Оценка:
-3 +2

Гост
68 Отговор

До коментар #57 от "Хихи":


3,50 не знам, но миналото лято бензина удари 1,40.

Коментиран от #74


Оценка:
-2 +5

Гост
69 Отговор

До коментар #58 от "Хихи":


Е, ще си купиш ли някоя от тези?

Оценка:
-1 +3

Гост
70 Отговор

До коментар #67 от "Може":


Говориш глупости без да знаеш нито заплатите там, нито стандарта им на живот. Обади се пак, когато се пообразоваш.

Оценка:
-1 +4

Turbo
71 Отговор

До коментар #62 от "Ейййй":


Цитирам Гост, коментара се отнася за теб тухльо.
"И как най изпадналия и объркан младеж реши,че може да изпитва интелекта на хората"

Коментиран от #73


Оценка:
-2 +3

Грета Тунберг
72 Отговор

До коментар #63 от "😂😂😂😂":


В Швеция съм скъпи!Ще дойдеш ли?Обичам те!

Оценка:
-1 +2

Хахахаха
73 Отговор

До коментар #71 от "Turbo":


Аз не го изпитвам! Ти сам си го издаваш, аз само ти чета коментарите!

Оценка:
-3 +3

Хихи
74 Отговор

До коментар #68 от "Гост":


Е, трябваше да направиш снимка, защото може да не видиш вече такава цена!

Оценка:
-3 +2

Turbo
75 Отговор

До коментар #62 от "Ейййй":


Акъл от тситуа с нелоб къзом не ща.

Оценка:
-2 +2

Хихи
76 Отговор

До коментар #64 от "Гост":


Ти ИстаМбул, знаеш ли как се пише? 😂😂

Коментиран от #83


Оценка:
-2 +0

Като не
77 Отговор

До коментар #62 от "Ейййй":


ти харесва не чети.То не може да угодиш на всички.

Оценка:
-0 +2

Кольо Тесларов
78 Отговор
глупости на търкалета - я се опитайте с електрокар да отидете до Одрин, Халкидики, Белград, Скопие или Букурещ и да се върнете ... гоУем смех :))) ... вероятно тези с електрическите коли се въртят около контакта :)

Оценка:
-4 +5

79
Този коментар е премахнат от модератор.
Ами
80 Отговор

До коментар #58 от "Хихи":


Не ги мисля, а ги виждам. Преди три дни бях в салон на Шкода и видях 99 000 лв за 390 км пробег.Е не. Мерси.Ще изчакам за по- разумно съотношение.

Оценка:
-1 +4

технически неграмотен индивид
81 Отговор

До коментар #8 от "И за какво ти е АЕЦ":


Енергията от АЕЦ е най-евтината. Цял свят го знае и затова непрестанно строят нови централи, а не ВЕИ мощности.

Оценка:
-1 +2

Реалист
82 Отговор

До коментар #4 от "интересно":


Хващаш кокала и почваш да го лъскаш:)

Оценка:
-1 +2

Гост
83 Отговор

До коментар #76 от "Хихи":


мн са ми съседни. Това не доказва, че твърдението ми е грешно. Хващаш се за сламка.

Оценка:
-1 +2

Кухльо
84 Отговор

До коментар #36 от "Turbo":


Аз от повече от 10г. съм "хоум офис" и карам по 3-4хил. годишно. Преди карах по 10-12хил. без да се ограничавам. Що мислиш, че на "запад" всички са "шАфьори" като теб. Дъщеря ми кара по 4-5хил. на година във Виена с новото си Хюндай и не е бабичка.

Коментиран от #85


Оценка:
-2 +4

Turbo
85 Отговор

До коментар #84 от "Кухльо":


По скоро го играеш "Сам в къщи" и майка ти те шамари като направиш някоя беля.Осталото е само в твоята анлоб глава ечтситуа.

Коментиран от #88


Оценка:
-5 +3

дедо
86 Отговор
Булгариш не признава новите технологии и бъдещето. За него е важно да еФтина нафтата и да жули таралясника за 400 евро до Лидъла,за да видят комшиите колко е заможен!

Оценка:
-1 +4

ИЯО
87 Отговор
За 4 месеца съм минал около 5000 км с електрически Нисан Енв 200 -товарен. Чиста работа. Безупречен миниван.

Оценка:
-2 +3

Турбьо
88 Отговор

До коментар #85 от "Turbo":


Ти да си видял програмист да върти по 100 000 на година. Аз съм нещо подобно и не съм "сам в къщи". Имам зделки без 1с. телефонен разговор. Всичко е по интернет и през куриери. Ти явно си от тези. Кой за каквото учИл.

Коментиран от #89, #90, #91


Оценка:
-2 +2

Turbo
89 Отговор

До коментар #88 от "Турбьо":


Нещо като програмист бил хахахаха ти си денонощно във форумите кога работиш хахахаха синът ми е програмист и знам как и по колко часа се работи хахахахаха от краставици на програмиране си прехвърли фантазиите хахахаха същия си като племенника ми сутрин е банкер вечер е космонавт,утре нещо друго хахахаха нуолк с бекон къзом

Оценка:
-2 +3

Turbo
90 Отговор

До коментар #88 от "Турбьо":


Дизела е прав,буташ масло ама яко хахахаха приятно "програмиране" окиншемс

Оценка:
-2 +2

Turbo
91 Отговор

До коментар #88 от "Турбьо":


Колко "Зделки" сключи днес тухльо не грамотен хахахаха същия си като моя племенник хахахаха името не може да си напише без грешки хахахаха бил нещо като програмист леле тесльо то бива инлоб фантазии хахахаха

Оценка:
-1 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Левон Хампарцумян
Главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Левон Хампарцумян с коментар за българската икономика
Еврозоната не е цветя и рози, но е печат за качество на икономиката."

Още бисери
ТОП 5