2 35728

Tesla се похвали с 30 хиляди зарядни станции

  • зарядни станции-
  • tesla-
  • supercharger

От компанията ще продължават да инсталират нови съоръжения

Tesla се похвали с 30 хиляди зарядни станции - 1

Tesla се похвали с инсталирането на 30 хиляди зарядни станции от типа „Supercharger” в целия свят. Постижението бе споделено в профила на Tesla Charging в Twitter, а заедно с него и няколко кадъра от различни локации.

В края на септември от компанията се похвалиха с 29 281 инсталирани съоръжения, което ни показва, че в рамките на малко над месец хората на Мъск са поставили над 700 станции. Такива вече има и на две локации в България. Първите няколко станции бяха позиционирани в Пловдив, а сравнително скоро от Американската компания откриха и станции в търговски център в столицата ни.

Tesla се похвали с 30 хиляди зарядни станции

От скоро зарядните станции в някои държави могат да се използват и от автомобили, които не са от марката Tesla, а по план тази тенденция трябва да обхване всички съоръжения, макар хаоса който предизвика.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 шегичка

    5 6 Отговор
    Тока на колко го продават?

    Коментиран от #2

  • 2 Хихи

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "шегичка":

    Тока при Тесла е най-евтин, момче! Цената е само малко по-висока от тази в къщи!
  • 3 Наблюдател

    2 5 Отговор
    На тези зарядни могат ли да се зареждат и други марки автомобили? Или другите ще гризнат теслата.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Хихи

    7 4 Отговор

    До коментар #3 от "Наблюдател":

    За сега само в Холандия на 10 места! Но дали ще гризнат си е техен проблем. Тези зарядни са правени с пари на Тесла, така че те си решават дали да отворят или не! Цената за другите марки е по-висока!
  • 5 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "Наблюдател":

    Има една малка подробност ! За да зареждаш на тия станции трябва да си направиш профил в сайта на Тесла и да привържеш към него платежно средство (дебитна /кредитна карта в общия случай !! Което те прави клиент на Тесла , о ужас , хахахах !!

    Коментиран от #10, #12, #15

  • 6 гост

    5 4 Отговор
    Тесла е обявила , че ще УТРОИ зарядните само в следващите 2 години , което си е нормално при положение , че само китайския завод прави 10 000 годишно и ще ги увеличава в следващите години ! Скоро май зарядните на Тесла ще са по-чести от бензиностанциите , о ужас !!

  • 7 BMW си лае, Тесла си върви

    6 5 Отговор
    Имаше една поговорка, кучетата си лаят, а керванът си върви. Тази новина за зарядните на Тесла няма как да не ме подсети за една друга новина от днес която ще цитирам:

    "
    Главният изпълнителен директор на BMW - Оливер Ципсе, разкри мотивите, заради които компанията му не е подкрепила споразумението за борба с климатичните промени, прието на конференцията в Глазгоу. Според него, забраната на автомобили с бензинови и дизелови двигатели ще създаде още по-големи проблеми за климата на планетата.


    BMW Оливер Ципсе



    „В случая се мисли в твърде кратко бъдеще. Това е вредно, тъй като забраната НЕ ВОДИ ДО СЪЗДАВАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА за използване и ЗАРЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ. Ако бъдат забранени бензиновите и дизелови двигатели, потребителите просто ще продължат да карат старите си автомобили възможно най-дълго, вместо да преминат на електрически превозни средства", категоричен е шефът на BMW.


    Значи той чака някой да му изгради инфраструктура за зареждане, за да почне да произвежда електромобили? Или чака някой политик да му нареди да я изгради? Както са казали хората, който иска да свърши нещо, търси решения, а който не иска да го свърши си търси оправдания. Тесла са намерили решението, а BMW продължава да намира оправдания. После се чудят защо Тесла имала такава пазарна капитализация и такива продажби
  • 8 Toyota си лае, а Тесла си върви

    5 5 Отговор
    Няма как да не направя и паралел с изказването на Tойода, който също се оплаква от липса на зарядна инфраструктура и затова нямало да правят електромобили. Ето цитат от друга новина в същия тон:
    "президентът на Toyota – Акио Тойода, съвсем наскоро обяви, че ако Япония премине към изцяло електрически автомобили, електричеството просто ще изчезне. В същото време създаването на инфраструктурата, необходима за електрическия транспорт, ще струва на страната 135-358 милиарда долара. Затова Тойода предлага да се разработят хибридни и водородни технологии, които няма да доведат до толкова сериозни проблеми."

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #8 от "Toyota си лае, а Тесла си върви":

    Ми да , никакви проблеми няма да имат , хаха !! Интересно по какви цени ги е сметнал тия 138-358 милиарда ?? Явно по трънския курс , при положение , че за тия пари Тесла би заринала целия свят със зарядни и то през не повече от 100 км !! Виж ако са за любимия му водород наистина може и за Япония даже да не стигнат и то през 300-400 км !!

    Коментиран от #11

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Проста сметка на салфетка

    2 6 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    При положение, че Япония е сравнително малка страна с площ 378 хиляди километра, ако само днешните зарядни колонки на Тесла бъдат разпределени равномерно на площта на Япония, означава, че ще има зарядна колонка на всеки 3,5 км. Дали ще са им достатъчно? При положение че след две години Тесла смята да утрои този брой, би означавало "ние сме на всеки километър, ние сме на всеки километър и така до края на света. Пада другаря в смъртен бой,..."

    Познай кои другари ще паднат?
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 оня с коня

    6 2 Отговор
    Т.Н. "Мисирки" безпогрешно определени като такива от ВЕЛИКИЯ Бат Бойко верни на Нрава и Възможностите си ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ засипват Читатела с инфо тип "Плява",в която естествено най-важното липсва.А Въпросният "Драг БЪЛГАРСКИ Читател" се интересува НЕ колко бройки Ел. Зарядни Станции има по света,а КОЛКО СТРУВА зареждането "от 0 до горе" на Електрическия Резервоар по Родните Ел.Станции!

    Коментиран от #14

  • 14 Ами

    2 5 Отговор

    До коментар #13 от "оня с коня":

    По-малко от пълненето на един резервоар!

    Коментиран от #16

  • 15 Грета Тунберг

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    За да ползваш зарядните,първо си купи Тесла!!!!
  • 16 оня с коня

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Ами":

    Ама не може ти да отговаряш с определения без всякаква практическа стойност като "Повече" или "По-малко",щото не знаеш на колко си купувам Горивото и дали пък не го крада в потайна доба с Туба и Хайдушки маркуч от кротко Паркираните МПС-та на Улицата и да ми е безплатно.А като не можеш да посочиш ТОЧНО ЦИФРА,просто Мълчиш и присвиваш Уши!

    Коментиран от #21, #23

  • 17 Щом питаш ще отговоря

    3 4 Отговор
    Най-бързо се зарежда на Финес charging с 120 киловата мощност на цена 45ст/квч. Тесла модел 3 с голямата батерия има 80квч батерия - 36лв за зареждане за 500 км пробег. 7,20 лв за 100 километра за автомобил с 400 коня. Еквивалент на 2.6л/100км разход. Твоето BMW колко харчи и колко коня е?

    Коментиран от #18

  • 18 Turbo

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "Щом питаш ще отговоря":

    От 8 ноември цената е 0,69 лв на квтч,при тези борсови цени на енергията.

    Коментиран от #19, #27

  • 19 Браво! Респект!

    2 4 Отговор

    До коментар #18 от "Turbo":

    Най-после да кажеш една вярна цифра свързана с нашата реалност! Чак се чудех миналата седмица как продават тока под себестойност. Дори при тези цени, най-скъпото зареждане ще става за 55,20лв за 500 километра, което е по 11,04лв/100км, което е еквивалент на 3,9 л/100 .

    Коментиран от #20

  • 20 Turbo

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "Браво! Респект!":

    На дизел ми излиза 4,5х2,40=10,80 лв/100 км хахахаха Да не ти казвам,че се намира и евтин дизел от камионите и цената излиза още по надолу.

    Коментиран от #22


  • 21 Ами

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "оня с коня":

    Безплатно ми е и на мен! Зареждам на работа! Без пари!
  • 22 Радвай се докато можеш

    2 5 Отговор

    До коментар #20 от "Turbo":

    Както виждаш и на ток преди 4 дни излизаше 7,20, но днес вече е 11 лв. И ако за тока се очаква цените да се възстановят след края на зимата, то за горивата се очаква да вървят нагоре. И не забравяй, че при тока имаш избор на каква цена да зареждаш, спрямо времето с което разполагаш, а при горивата нямаш този избор. По днешни цени, докато автомобилът така или иначе си нощува в гаража, зареждането за 100 километра пробег ти струва 2,5 и с твоите пари за 100 км един електромобил може да измине 400 километра.
  • 23 Студен зимен ден

    2 4 Отговор

    До коментар #16 от "оня с коня":

    В момента фотоволтаиците в България отдават

    ФЕЦ 8,98% 563.94 мегавата. Това е повече от половината от мощността на блок от АЕЦ Козлодуй.

    Да не разправяте че по това време от годината фотоволтаиците не произвеждали нищо. Всеки може да следи производството в реално време в сайта на ЕСО. Да видим днешния ден колко часа ще пече слънце и колко ще произведат фотоволтаиците?
  • 24 Норге

    1 5 Отговор
    БМК за Тесла.Скъпари са,за комплексари.Като Айфонаджиите.
  • 25 само да стартира

    3 5 Отговор
    завода в немция, ще има много разплакани немски автопроизводители.На първо място ще е Мечтата на всеки м@нгал БМВ.Няма да им минава номера да продават кола за 90бона която на практика струва 30 000лв.защото кой ще даде 200 бона за електрическо БМВ защото е с по-хибава кожа.БМВ умират бавно и славно и ще има доста сълзи.Ако съм на Мъск при стартиране на завода ще намаля с 5-10 процента цената за първите 100 000 капарирани коли като сложа брояч на сайта точно за месец.Ще взема по 100евро капаро, а който иска да си купи тесла на изплащане ще му е давам директно към тесла да си изплаща лизинга така ще влиза кеш с повече печалба.
  • 26 Продължава да пече

    1 4 Отговор
    Генерация и товар на ЕЕС в реално време за 12.11.2021 13:28:31

    Име MW
    АЕЦ 35,02% 2160.18
    Кондензационни ТЕЦ 45,67% 2817.62
    Топлофикационни ТЕЦ 5,37% 331.5
    Заводски ТЕЦ 2,30% 142.11
    ВЕЦ 0,23% 14.17
    Малки ВЕЦ 1,15% 70.96
    ВяЕЦ 0,05% 2.99
    ФЕЦ 9,77% 602.49
    Био ЕЦ 0,44% 26.87
    Товар на РБ 4545.68
  • 27 Дали няма да има желаещи

    2 4 Отговор

    До коментар #18 от "Turbo":

    Ето днес в кратък студен ноемврийски ден, фотоволтаиците са работили 8 часа с средна мощност 500 мегавата и са произвели 4000 мегаватчаса енергия. При 690 лв за мегаватчас продажна цена на краен клиент, за производителя остава 575 лв без ДДС. Ето че днес в лош за фотоволтаиците ден, те са произвели ток за 2,3 милиона лева. Знам че за твоите мащаби на бизнеса Това са малки пари за ден и им викаш стотинки, но ще се намерят и бедняци на които такава дребна сумичка им стига за деня. Например бедняци като Илон Мъск, който не може да се мери с твоя бизнес гений, които ще изградят фотоволтаични зарядни станции, които да се зареждат от слънцето.

    При 20 киловатчаса за 100 км , тази енергия стига за 20 милиона километра.
  • 28 Ток откъде?

    2 2 Отговор
    Продължавам със статистиката заради онези дето разправят че фотоволтаиците работили само три месеца през годината, а през останалото време не можело да се разчита на тях. Ето колко произвеждат още сутринно време, в част от годината и деня през която слънцето е най-ниско на хоризонта и доставя възможно най-малко енергия. Дори в този случай доставят една четвърт от мощността на блок в АЕЦ Козлодуй. Ако целта е да доставят същата мощност, просто трябва да се инсталират четири пъти повече фотоволтаици, което ще струва 3 милиарда лева и може да стане за година, като ще започне да произвежда енергия още от първия ден на монтажа на фотоволтаиците. А гьолът Белене дотук ни струва 5 милиарда и не е произвел нито 1 киловатчас, въпреки че го строят вече 40 години.



    Генерация и товар на ЕЕС в реално време за 13.11.2021 10:04:26

    Име MW
    АЕЦ 33,65% 2160.71
    Кондензационни ТЕЦ 45,79% 2940.15
    Топлофикационни ТЕЦ 5,23% 336.1
    Заводски ТЕЦ 2,25% 144.57
    ВЕЦ 6,93% 444.71
    Малки ВЕЦ 1,69% 108.66
    ВяЕЦ 0,41% 26.6
    ФЕЦ 3,62% 232.47
    Био ЕЦ 0,41% 26.59
    Товар на РБ 4969.11