Tesla се похвали с инсталирането на 30 хиляди зарядни станции от типа „Supercharger” в целия свят. Постижението бе споделено в профила на Tesla Charging в Twitter, а заедно с него и няколко кадъра от различни локации.
30k Superchargers around the world — and counting pic.twitter.com/Yw7m3cJ6HA
— Tesla Charging (@TeslaCharging) November 11, 2021
В края на септември от компанията се похвалиха с 29 281 инсталирани съоръжения, което ни показва, че в рамките на малко над месец хората на Мъск са поставили над 700 станции. Такива вече има и на две локации в България. Първите няколко станции бяха позиционирани в Пловдив, а сравнително скоро от Американската компания откриха и станции в търговски център в столицата ни.
От скоро зарядните станции в някои държави могат да се използват и от автомобили, които не са от марката Tesla, а по план тази тенденция трябва да обхване всички съоръжения, макар хаоса който предизвика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 шегичка
Коментиран от #2
17:37 11.11.2021
2 Хихи
До коментар #1 от "шегичка":
Тока при Тесла е най-евтин, момче! Цената е само малко по-висока от тази в къщи!18:01 11.11.2021
3 Наблюдател
Коментиран от #4, #5
18:29 11.11.2021
4 Хихи
До коментар #3 от "Наблюдател":
За сега само в Холандия на 10 места! Но дали ще гризнат си е техен проблем. Тези зарядни са правени с пари на Тесла, така че те си решават дали да отворят или не! Цената за другите марки е по-висока!18:33 11.11.2021
5 гост
До коментар #3 от "Наблюдател":
Има една малка подробност ! За да зареждаш на тия станции трябва да си направиш профил в сайта на Тесла и да привържеш към него платежно средство (дебитна /кредитна карта в общия случай !! Което те прави клиент на Тесла , о ужас , хахахах !!Коментиран от #10, #12, #15
19:10 11.11.2021
6 гост
19:14 11.11.2021
7 BMW си лае, Тесла си върви
"
Главният изпълнителен директор на BMW - Оливер Ципсе, разкри мотивите, заради които компанията му не е подкрепила споразумението за борба с климатичните промени, прието на конференцията в Глазгоу. Според него, забраната на автомобили с бензинови и дизелови двигатели ще създаде още по-големи проблеми за климата на планетата.
BMW Оливер Ципсе
„В случая се мисли в твърде кратко бъдеще. Това е вредно, тъй като забраната НЕ ВОДИ ДО СЪЗДАВАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА за използване и ЗАРЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ. Ако бъдат забранени бензиновите и дизелови двигатели, потребителите просто ще продължат да карат старите си автомобили възможно най-дълго, вместо да преминат на електрически превозни средства", категоричен е шефът на BMW.
Значи той чака някой да му изгради инфраструктура за зареждане, за да почне да произвежда електромобили? Или чака някой политик да му нареди да я изгради? Както са казали хората, който иска да свърши нещо, търси решения, а който не иска да го свърши си търси оправдания. Тесла са намерили решението, а BMW продължава да намира оправдания. После се чудят защо Тесла имала такава пазарна капитализация и такива продажби
19:16 11.11.2021
8 Toyota си лае, а Тесла си върви
"президентът на Toyota – Акио Тойода, съвсем наскоро обяви, че ако Япония премине към изцяло електрически автомобили, електричеството просто ще изчезне. В същото време създаването на инфраструктурата, необходима за електрическия транспорт, ще струва на страната 135-358 милиарда долара. Затова Тойода предлага да се разработят хибридни и водородни технологии, които няма да доведат до толкова сериозни проблеми."
Коментиран от #9
19:22 11.11.2021
9 гост
До коментар #8 от "Toyota си лае, а Тесла си върви":
Ми да , никакви проблеми няма да имат , хаха !! Интересно по какви цени ги е сметнал тия 138-358 милиарда ?? Явно по трънския курс , при положение , че за тия пари Тесла би заринала целия свят със зарядни и то през не повече от 100 км !! Виж ако са за любимия му водород наистина може и за Япония даже да не стигнат и то през 300-400 км !!Коментиран от #11
20:15 11.11.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Проста сметка на салфетка
До коментар #9 от "гост":
При положение, че Япония е сравнително малка страна с площ 378 хиляди километра, ако само днешните зарядни колонки на Тесла бъдат разпределени равномерно на площта на Япония, означава, че ще има зарядна колонка на всеки 3,5 км. Дали ще са им достатъчно? При положение че след две години Тесла смята да утрои този брой, би означавало "ние сме на всеки километър, ние сме на всеки километър и така до края на света. Пада другаря в смъртен бой,..."Познай кои другари ще паднат?
20:31 11.11.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 оня с коня
Коментиран от #14
21:17 11.11.2021
14 Ами
До коментар #13 от "оня с коня":
По-малко от пълненето на един резервоар!Коментиран от #16
21:33 11.11.2021
15 Грета Тунберг
До коментар #5 от "гост":
За да ползваш зарядните,първо си купи Тесла!!!!21:46 11.11.2021
16 оня с коня
До коментар #14 от "Ами":
Ама не може ти да отговаряш с определения без всякаква практическа стойност като "Повече" или "По-малко",щото не знаеш на колко си купувам Горивото и дали пък не го крада в потайна доба с Туба и Хайдушки маркуч от кротко Паркираните МПС-та на Улицата и да ми е безплатно.А като не можеш да посочиш ТОЧНО ЦИФРА,просто Мълчиш и присвиваш Уши!Коментиран от #21, #23
21:58 11.11.2021
17 Щом питаш ще отговоря
Коментиран от #18
22:10 11.11.2021
18 Turbo
До коментар #17 от "Щом питаш ще отговоря":
От 8 ноември цената е 0,69 лв на квтч,при тези борсови цени на енергията.Коментиран от #19, #27
22:20 11.11.2021
19 Браво! Респект!
До коментар #18 от "Turbo":
Най-после да кажеш една вярна цифра свързана с нашата реалност! Чак се чудех миналата седмица как продават тока под себестойност. Дори при тези цени, най-скъпото зареждане ще става за 55,20лв за 500 километра, което е по 11,04лв/100км, което е еквивалент на 3,9 л/100 .Коментиран от #20
23:34 11.11.2021
20 Turbo
До коментар #19 от "Браво! Респект!":
На дизел ми излиза 4,5х2,40=10,80 лв/100 км хахахаха Да не ти казвам,че се намира и евтин дизел от камионите и цената излиза още по надолу.Коментиран от #22
08:11 12.11.2021
21 Ами
До коментар #16 от "оня с коня":
Безплатно ми е и на мен! Зареждам на работа! Без пари!08:23 12.11.2021
22 Радвай се докато можеш
До коментар #20 от "Turbo":
Както виждаш и на ток преди 4 дни излизаше 7,20, но днес вече е 11 лв. И ако за тока се очаква цените да се възстановят след края на зимата, то за горивата се очаква да вървят нагоре. И не забравяй, че при тока имаш избор на каква цена да зареждаш, спрямо времето с което разполагаш, а при горивата нямаш този избор. По днешни цени, докато автомобилът така или иначе си нощува в гаража, зареждането за 100 километра пробег ти струва 2,5 и с твоите пари за 100 км един електромобил може да измине 400 километра.09:45 12.11.2021
23 Студен зимен ден
До коментар #16 от "оня с коня":
В момента фотоволтаиците в България отдаватФЕЦ 8,98% 563.94 мегавата. Това е повече от половината от мощността на блок от АЕЦ Козлодуй.
Да не разправяте че по това време от годината фотоволтаиците не произвеждали нищо. Всеки може да следи производството в реално време в сайта на ЕСО. Да видим днешния ден колко часа ще пече слънце и колко ще произведат фотоволтаиците?
10:30 12.11.2021
24 Норге
10:31 12.11.2021
25 само да стартира
10:50 12.11.2021
26 Продължава да пече
Име MW
АЕЦ 35,02% 2160.18
Кондензационни ТЕЦ 45,67% 2817.62
Топлофикационни ТЕЦ 5,37% 331.5
Заводски ТЕЦ 2,30% 142.11
ВЕЦ 0,23% 14.17
Малки ВЕЦ 1,15% 70.96
ВяЕЦ 0,05% 2.99
ФЕЦ 9,77% 602.49
Био ЕЦ 0,44% 26.87
Товар на РБ 4545.68
13:29 12.11.2021
27 Дали няма да има желаещи
До коментар #18 от "Turbo":
Ето днес в кратък студен ноемврийски ден, фотоволтаиците са работили 8 часа с средна мощност 500 мегавата и са произвели 4000 мегаватчаса енергия. При 690 лв за мегаватчас продажна цена на краен клиент, за производителя остава 575 лв без ДДС. Ето че днес в лош за фотоволтаиците ден, те са произвели ток за 2,3 милиона лева. Знам че за твоите мащаби на бизнеса Това са малки пари за ден и им викаш стотинки, но ще се намерят и бедняци на които такава дребна сумичка им стига за деня. Например бедняци като Илон Мъск, който не може да се мери с твоя бизнес гений, които ще изградят фотоволтаични зарядни станции, които да се зареждат от слънцето.При 20 киловатчаса за 100 км , тази енергия стига за 20 милиона километра.
20:11 12.11.2021
28 Ток откъде?
Генерация и товар на ЕЕС в реално време за 13.11.2021 10:04:26
Име MW
АЕЦ 33,65% 2160.71
Кондензационни ТЕЦ 45,79% 2940.15
Топлофикационни ТЕЦ 5,23% 336.1
Заводски ТЕЦ 2,25% 144.57
ВЕЦ 6,93% 444.71
Малки ВЕЦ 1,69% 108.66
ВяЕЦ 0,41% 26.6
ФЕЦ 3,62% 232.47
Био ЕЦ 0,41% 26.59
Товар на РБ 4969.11
10:12 13.11.2021