Audi изпълни обещанието, което даде по-рано тази година и построи най-луксозната станция за зареждане, която сме виждали до момента. Тя е разположена близо до град Нюрнберг, Германия и ще отвори врати на 23 декември.
Съоръжението е изградено от специални блокове, които позволяват бързото му сглобяване и разглобяване, докато стари батерии от тестови автомобили или други проекти помагат за електрозахранването.
Станциите в долната част на сградата могат да зареждат до 6 автомобила, а докато това се случва, собствениците им могат да си почиват на втория етаж. Мястото предлага още зона за хранене, както и 98-инчов телевизор с конфигуратор на Audi. Желаещите могат да тестват и RS E-Tron GT или Q4 e-tron с придружаващ ги човек от Audi.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 шегичка
Коментиран от #2, #14
11:46 18.12.2021
2 😂😂😂
До коментар #1 от "шегичка":
Тази екстра е за България, където не са чували за бързи зарядни! 😂😂Коментиран от #8
12:20 18.12.2021
3 незнайко
Коментиран от #4
12:21 18.12.2021
4 Е как ще видиш
До коментар #3 от "незнайко":
Тази статия е написана за да се напише статия, за която да се вземе хонорар, а не е написана за да информира читателите. Обикновено информацията по темата в статията се прочита от коментарите.И понеже се интересуваш, ето ти малко техническа информация, която трябваше задължително да фигурира в статията, ако целта и беше да информира читателите и да бъде полезна:
Този първоначален център за зареждане на Audi в Нюрнберг се състои от шест резервирани точки за бързо зареждане, всяка от които предлага мощност до 320 kW.
Тъй като кубовете за зареждане на Audi имат 2,45 MWh междинно съхранение, те изискват само 200 kW захранваща връзка към леснодостъпната мрежа с ниско напрежение. Тази връзка, в допълнение към 30 kW слънчева енергия от покрива, е достатъчна, за да поддържа непрекъснато енергийното съхранение на хъба пълно.
Audi вярва, че около 80 EV могат да се зареждат на ден, без да се достигат границите на капацитета на системата за съхранение на енергия на хъба за зареждане. За пилотната програма всеки, който използва зарядни устройства с висока мощност, ще има договор за услуга за зареждане e-tron, което им позволява да таксуват за 31 цента на kWh, независимо от тарифа.
Коментиран от #5, #9
13:23 18.12.2021
5 Ееееее
До коментар #4 от "Е как ще видиш":
Недей така, сега! Хората мислеха, че АЕЦ Козлодуй е вързан към зарядната на Ауди! Ти ги разочарова! 😂14:41 18.12.2021
6 Амммм
14:45 18.12.2021
7 Ами ...
00:26 19.12.2021
8 Ами ...
До коментар #2 от "😂😂😂":
И колко са бързи от 0 до 100%? 😀Коментиран от #10, #12, #13
00:28 19.12.2021
9 Ами ...
До коментар #4 от "Е как ще видиш":
Излиза по 2 часа на електричка средно. Направо светлинна скорост. 😀 А нещо график ще има ли? Особено през нощта хората ще искат да дремнат. 😀 А нещо приложенийце в Интернет за да планира човек къде ще се освободи място и кога, щото то няма да е като сега, отиваш, чакаш десетина минути най-много и зареждаш. Просто си представям ситуацията, в която изнервен бъдещ татко крещи по телефона: "Жена, не раждай! Електричката се зарежда!" 😀 Може бизнес партньори да си чукнат делова среща, докато зареждат. А ако има търговски център с детски кът, мама може да си пазарува докато електричката зарежда. Или да посети фитнес, салон за красота... Какви възможности само. 😀Коментиран от #11
00:49 19.12.2021
10 😂😂😂
До коментар #8 от "Ами ...":
Хахахаха. Аз нали ви казах, че е за България тази екстра с преспиване! А на запад е за минутки зареждането.07:56 19.12.2021
11 От къде ви намират?
До коментар #9 от "Ами ...":
Сега кажи, че и ти си инженер като Турбо и Радев и си направил "изчисленията" че един електромобил трябва да се зарежда 2 часа с мощност 320 киловата, за да си зареди батерията за дневния пробег?Така и не я научихте тази разлика между мощност и енергия. 100 км се изминават с 16kWh, а с мощност 320kW е необходимо 3 минути време за да ги заредиш, ако колата ти може да зарежда с такава мощност. На това ли му казваш бавна зарядна станция? Как ги сметна тези 2 часа зареждане не знам? Няма такава батерия, която да ги събере, освен, ако не зареждат камиони.
И ти като Турбо, дето със 100киловатчаса енергия смята, че може да доставя 100 киловата мощност в продължение на 5 часа.
08:04 19.12.2021
12 Защо?
До коментар #8 от "Ами ...":
Кой отива с 0% заряд на зарядното? А кой ненормален ще чака да зарежда до 100 на бърза зарядна? Времето от 80-100% обикновено е повече, отколкото за зареждане от 0-80%.Тесла Plaid която е най-лакомия Автомобил на Тесла със своите 1000 коня, се нуждае от 15 минути за да зареди 300 километра на значително по-бавно 250 кв зарядна станция.
08:21 19.12.2021
13 😂😂😂
До коментар #8 от "Ами ...":
Понеже знам, че ще напишеш че видеото е бързо, да ти напиша, че на втория ред пише MIN, което означава минути (да ти преведа от английски 😂😂)! От 5 процента до 80 процента за 20 минути! И това е реално, а не анимационно филмче!10:21 19.12.2021
14 Норге
До коментар #1 от "шегичка":
Тъ..пчо,около 40 минути на 50кв.ч ми е почти пълното зсреждане.Или от една трета батерия до 95 пр да речем.Киа соул.2020.
13:55 20.12.2021
15 Норге
На 7,5 кв ч колонка,на бавния ток ми е от около 120 км до 430 около 5-6 часа някъде.Като си я оставя за през ноща до сутринта или след работа.На бързите 50 кв.ч или 75 кв.ч зарядни горе-долу за 45 минути я зарежда.Ама е двойно по-скъпо горе-долу от на обикновенните.Така че не говорете глупости.Ясно е че като тръгнеш на дълъг път от 300 до 500 км ,естественно че ще спреш някъде да пикаеш и ядеш.И за около 30-40 минути ще си дозаредиш.
На повечето шопинги има колонки.Докато идеш за час-два да пазариш и си дозареждаш.
Ако отида набързо за 20 минути до поливин час за нещо,на бързото тъкмо ми дозарежда догоре.
Иначе по местата където бачкам,на обикновен контакт е към 10-12 км на час зареждане.Пак е на кяр.Да си върнеш пътя за 2-3 часа сутрин да заредиш.
14:02 20.12.2021