Една от концепциите вече се появи на патентни изображения в Европа. Изглежда, че японската компания възнамерява да направи хибрид между електрически мотопед и обикновен велосипед.
Визуално превозното средство прилича на мотопед, както се вижда от характерните фарове, седалка и скоба за регистрационния номер. Батерията е отдолу между колелата, а другата електроника вероятно е поставена под единичната седалка. Родството с велосипедите се издава от педалите отстрани.
Показаният дизайн използва прост електрически двигател, монтиран на главината, с интегрирана барабанна спирачка и кабелно задвижване. Помощта на педалите се предава на колелото чрез верига.
Други акценти включват лети джанти с разделени спици, обвити в тънки гуми, малък хидравличен диск отпред и барабанна спирачка, вградена в двигателя, която от своя страна е монтирана на главината.
Очевидно този мотопед е позициониран като 50-кубиков модел, който се характеризира с максимална скорост от 45 км/ч и мощност не повече от 4 kW (5.5 к.с.). Ако превозното средство беше по-бързо, щеше да се нуждае или от ABS, или от свързана спирачна система съгласно действащото европейско законодателство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Изключително скучно
09:51 15.11.2022
2 Азз
09:51 15.11.2022
3 Не мерси
09:52 15.11.2022
4 Студопор
Много е зле, честно казано. Само Емили тротинетката би го карала.
10:15 15.11.2022
5 Механик
Не е "С", а е "ЗА".
10:33 15.11.2022
6 3 педалА
09:07 16.11.2022
7 Знайко
01:30 17.11.2022
8 Рррр
19:47 17.11.2022