Докато едната половина от BMW феновете се интересува от най-новите М автомобили, които бяха представени през тази година, то друга част от почитателите на германците, а вероятно и не само, чакат представянето на автомобилите от „нов клас“, построени на платформата Neue Klasse.
Германците дадоха още подробности за тях, макар до дебюта им да има поне дв години. Според ново изявление на BMW, новите батерии, които марката ще използва ще позволят до 30% повече пробег, а едновременно с това ще струват 50% по-малко.
Новите цилиндрични батерии ще позволяват по-висок енергиен капацитет, а благодарение на своята структура, бетериите ще могат да бъдат вграждани директно в автомобилите. От BMW признават, че тази задача е трудна, а един от най-големите проблеми е да бъде намерен компромисът между твърдостта и гъвкавостта на автомобила, поради вграждането на батериите в пода.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Адам Хилтън
Коментиран от #3, #6
18:07 02.12.2022
2 електрически Масквич
18:33 02.12.2022
3 гост
До коментар #1 от "Адам Хилтън":
Преди 30 години заплатата колко пъти по-ниска е била?Коментиран от #4
18:49 02.12.2022
4 Адам Хилтън
До коментар #3 от "гост":
Дори с компенсиране на инфлацията пак са 30% по-скъпи от преди 20-30 години. А според Американското Бюро на работниците, има шокиращи данни че автомобилите са поскъпнали със 727% от 1935-та година насам. Това показва че не само парите, но и самата цена на колите има изкуствена инфлация. Въпреки това че заплатите реално като стойност (без инфлация), не са се повишили от 80-те години насам. Така че каквото и да си говорим, нова кола да си вземеш е далеч по-недостъпно от всякога. Да не говорим за самите им данъци колко са се издули - едно време с половин аванс, се е плащал годишният данък и автокаското на една Лада. Сега на същата Лада, ти трябва половин минимална заплата.Коментиран от #8
19:01 02.12.2022
5 Шах
19:13 02.12.2022
6 смях
До коментар #1 от "Адам Хилтън":
Да, но тогава пластмасата беше скъпа.20:48 02.12.2022
7 смях
20:52 02.12.2022
8 Щирлиц
До коментар #4 от "Адам Хилтън":
През 1990 г. Лада Самара 1500 S, нова, с вноска от Мототехника, струва 12 680 лв. по фактура.Заплатата на лекар, завеждащ отделение, по същото време е 390 лв.
Т.е. Ладата е струвала 35 лекарски заплати.
В момента за тази позиция заплатата е около 3 500 лв., а Lada Granta струва 778 500 рубли, което е около 24 000 лв, или около 7 заплати.
Коментиран от #9, #10
22:14 02.12.2022
9 факти
До коментар #8 от "Щирлиц":
По-добро описание и пример,няма как да са даде.Много точно !22:45 02.12.2022
10 Адам Хилтън
До коментар #8 от "Щирлиц":
По-високите лекарски заплати в държава останала без лекари? Любимият пример на нео-либералните "икономисти" съсипали България. Това ти е примера как сега са по-евтини колите? 710 лева е заплатата сега - и покупателната и способност е убита, от това че от 90-та насам са добавени още данъци за произволни неща, а стойността им е и с "европейски стандарт" сега на всичкото отгоре - това сегашните икономисти не го споменават. Данъци и цени на жизнените нужди, които с минимална заплата го правят невъзможно дори да започнеш да събираш пари за кола - още по-малко да си мечтаеш за 10-20 години да ги събереш. Също цената на Лада Гранта за България е още по-висока - поне с 3000 лева, заради митата на ЕС. А европейските еквиваленти на Лада Гранта също са по-скъпи, тъй че не - колите днес са си по-скъпи по стойност, не само заради инфлация.23:12 02.12.2022