1 748 5

Водородни задвижвания за конверсия на бусове

  • водород-
  • гориво-
  • бусове-
  • abt sportsline

Комплектите на ABT Sportsline са предназначени за собственици на лекотоварни автомобили

Водородни задвижвания за конверсия на бусове - 1

Германската компания ABT Sportsline, известна преди всичко с тунинг проектите си, базирани на различни модели на Audi, както и със състезателни успехи със същите немски автомобили, сега реши да навлезе в нова ниша.

Дъщерното дружество Abt e-Line обяви масовото производство на водородни силови трактове, които могат да заменят двигателите с вътрешно горене в конвенционалните автомобили. От компанията съобщават, че почти всяко лекотоварно превозно средство може да бъде преобразувано на водород.

Съвместно с Bosch тунинг специалистите разработват новия вид задвижване, което се състои от електрически двигател и водородни горивни клетки. Автомобилът е оборудван с няколко цилиндъра (от два до седем), в които се съхранява запас от водород при налягане от 700 бара.

Водородни задвижвания за конверсия на бусове

Обещава се, че автономността ще бъде най-малко 800 километра, а зареждането ще отнема около две минути. ABT e-Line избра електрическия ван Volkswagen e-Crafter като демонстрационен автомобил, който във фабричния си вид има сравнително малък пробег от приблизително 115 километра.

Компанията подчертава, че тестовият прототип изминава до 540 километра, а времето за зареждане не надвишава шест минути. ABT e-Line отвори приемането на поръчки за комплекти за преобразуване на лекотоварни модели на водород, но нито цената на комплектите, нито списъкът с автомобили, за които са подходящи, все още са посочени.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 14 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 електрически Москвич

    4 4 Отговор
    Браво, това е бъдещето. Еърбъс правят същото, скоро ще бъде премиерата на първия самолет А-330 Нео с водороден силов тракт. А Мъски ще слага батерии в самолета, Тесла Плейн... 😄

    Коментиран от #3

  • 2 Напълно безсмислено

    6 3 Отговор
    То и сега можеш да му сложиш метан и да си работи както на метан така и на бензин, ама като гледам никой не се е втурнал.

    Микробусът е търговско превозно средство, а целта на всяко търговско превозно средство е минималната цена за транспорт на километър. Водородът няма шансове защото е най-скъпото гориво за изминат километър.
  • 3 Тук говорим за наземен транспорт

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "електрически Москвич":

    Мъск сложи батерии и в камион и ще промени из основи и тази индустрия, както направи с много останали. Да видим дали ще излезе прав и това ще е бъдещето или toyota ще излезе права и на светът ще премине към водороден сухопътен транспорт. Ти на кое залагаш?
  • 4 БГ тъпчо

    1 0 Отговор
    Всички пътници в тези бусове трябва да имат парашути , защото като гръмне , да се приземят плавно
  • 5 Водородните возила

    5 0 Отговор
    си имат все още нерешени проблеми. Водорода за сега е скъп. Дори и "сивият" водород от метан е в пъти по скъп да се произвежда в сравнение тока от батерии. Водорода е елемента с най-малка молекула и трудно се съхранява. Много взривоопасен - смесва се в произволни количества с кислорода и се самовъзпламенява. Втечняването му е много скъпо, тоест в сегашните возила се използва сгъстен под налягане от 700атм. За няколко месеца пълен резервоар при неизползване губи почти напълно сгъстения водород. Водородните клетки където се произвежда електричеството трябва да се подменят периодично - 160 000км. Никъде не съм намерил инфо колко струва подмяната.