Макар в последно време новините около Xiaomi и техният електромобил да намаляха, то китайската компания активно разработва четириколесното си и се очаква през следващата година да видим готов продукт. Потвърждение за това са кадри публикувани в myfixguide, които разкриват капацитета на батерията, както и част от останалите ѝ характеристики.
От кадрите можем да разберем, че Li-Ion акумулатор е с капацитет от 101кВтч и тежи точно 642 килограма. От Xiaomi все още не са потвърдили информацията, но ако това се окаже вярно, то електрическия автомобил на марката ще може да се похвали с една от големите батерии на пазара.
Към момента автомобилният отдел на Xiaomi се състои от над 2300 служители, част от които са работили в някои от най-големите автомобилни марки. За сега се знае, че колата, която китайците ще произведат ще бъде седан с електрическо задвижване. Неизвестният към момента модел ще заложи на нови технологии, включително и автономно шофиране, което вероятно ще видим в краен вариант по-напред във времето.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шаро
Коментиран от #11
20:24 14.07.2023
2 Абсолютно Точно
Коментиран от #3, #5, #6
20:42 14.07.2023
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Тод
Моля Ви, не го правете!
00:17 15.07.2023
5 ммммм
До коментар #2 от "Абсолютно Точно":
Нека първо излезе официално, че аз до сега видях 10 различни лийк-а с различна визия :)16:32 15.07.2023
6 Тоя па
До коментар #2 от "Абсолютно Точно":
Каква теслъ те е нацепила, бе? Все едно да кажеш, че БМВ е копирало Мерцедес. Какво очакваш, когато трябва да се гони аеродинамичност, че да не се зори батерията? И когато трябва да има фарове, 4 врати и 4 колела?19:18 16.07.2023
7 Нищо
Коментиран от #8
07:24 17.07.2023
8 4т дизел
До коментар #7 от "Нищо":
са достатъчни за около 50000км за 1 дизелов автомобил. Когато включиш и допълнителните разходи на фосилно гориво за транспорт и преработката на рудата докато се стигне до 1кг използваем литии….да не излезе, че 1 ел.миксер е в пъти по замърсяващ околната креда от конвенционален автомобил с ДВГ?07:30 17.07.2023
9 Незнам
13:17 17.07.2023
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Язе
До коментар #1 от "Шаро":
157 wh/kg определено не е впечатляваща енергийна плътност, въпреки че става въпрос за целия модул, а не за ен плътност на отделната клетка, но не съм проверил каква точно е химията на батерията. Предполага че е литиево желязо фосфатна и ако е така няма да има запалване на вечния огън при катастрофа, а животът й ще е поне 2000 цикъла.14:09 18.08.2023