Всъдеходът XC90, в силовите елементи на чиято конструкция инженерите на Volvo не са правили изменения почти десетилетие, получи най-високата възможна оценка от американския Застрахователен институт за пътна безопасност (IIHS).
Шведският автомобил е покрил успешно стандарта за сигурност на пътниците Top Safety Pick + при челен удар с 25-процентно припокриване. XC90 е издържал и на всички други тестове, провеждани от IIHS, включително преобръщане и стълкновение с 40% приприпокриване. По този начин кросоувърът попада сред елита от едва 25 съвременни модела, които остават безопасни при челен удар с минимално припокриване от страната на водача.
Данните, снети от датчиците, показват, че рискът от сериозни травми на шофьора и пътника до него при ПТП с XC90 са минимални. Еърбегът защитава отлично главата, а страничните въздушни възглавници и надуваемите завеси предотвратяват контакт между човешките тела и каросерията. Вижте още по темата http://bit.ly/1iOV8En.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
Коментиран от #14, #15
15:16 07.11.2013
2 PROFESIONALISTA
Коментиран от #3, #5
19:49 07.11.2013
3 hienata
До коментар #2 от "PROFESIONALISTA":
304к.с. за теб ако са малко, за повечето хора (и за мен) са си сериозна работа.На нен визиата не ми допада, но това е въпрос на вкус.20:35 07.11.2013
4 Коломан Дремджийски
20:37 07.11.2013
5 Коломан Дремджийски
До коментар #2 от "PROFESIONALISTA":
Доста не-точно изказване-а това,че във Волво постъпват свежи пари от Китай е прекрасно нещо,нима има чисто немска компания?Вече и японските производители са полу-японски.
Това е бъдещето развитие на света,но за съжаление винаги ще има поплювковци и то най-вече в България.
Коментиран от #7
20:42 07.11.2013
6 The Bear
22:06 07.11.2013
7 PROFESIONALISTA
До коментар #5 от "Коломан Дремджийски":
Не знам кое му е прекрасното в една марка да се намесят китайци- това нищо добро не означава за един модел, освен че ще се продава по-добре в Китай, а не че ще стане по-добър. Да, за съжаление виждам че това е тенденцията навсякъде, но то не значи че тя е добра. Просто явно е неизбежна. А точно това Волво съм го карал веднъж от Варна до София във вариантът му с 4.4 бензинов двигател, и също съм карал Х5 с 4.8. Мога да кажа, че Х5 стои много по-добре на ппътя, в завоите, много по-плавно сменя предавките, по приятно е усещането вътре и интериорът е по-богат. Волвото вози малко по-добре сякаш и е по-широко вътре...А може и да е по безопасно- факт, който дано никога не изпитам на практика...07:30 08.11.2013
8 Бай Иван
Коментиран от #9
07:36 08.11.2013
9 Коломан Дремджийски
До коментар #8 от "Бай Иван":
Волво не са се кооперирали с Рено...кооперация-комунистическа дума.Коментиран от #11
11:08 08.11.2013
10 Ivo Ivanov
14:36 08.11.2013
11 Бай Иван
До коментар #9 от "Коломан Дремджийски":
Не знам каква дума е ,но откакто слагат мотори на Рено станаха ла...о!18:24 08.11.2013
12 ХаХаХа
Миналата зима, карам си s60 R AWD 2.5T и гледам един ми маха до пътя.
Гледам 'офроуд' машинката извън банкета, под наклон.
Офроуд гуми, всичко наред! Човека, "срам не срам" взе да се оправдава - автоматични скорости на 4х4 машина от този клас...какво било...
Аз какво да кажа, с постоянно 4х4 и зимни гуми Мишлен?
Коментиран от #13
23:16 08.11.2013
13 ВИП АМГ
До коментар #12 от "ХаХаХа":
o da napalno si prav az imah grand cherokee quadra drive dran dran i edvam iskarah zimata s nego i go prodadoh.podchertavam s novi zimni gumi TOYO no i te nepomagaha.viziram modela ot 2001god.za staroto cherokee chuvam po dobri otzivi.09:40 09.11.2013
14 ВИП АМГ
До коментар #1 от "Симеон Тасев":
09:40 09.11.2013
15 ВИП АМГ
До коментар #1 от "Симеон Тасев":
loshoto e i che pri Volvo avtomaticite zdavat barzo bagaja.mai samo na iaponskite avtomaticite sa na dobro nivo.09:41 09.11.2013
16 The Bear
11:16 09.11.2013
17 Пламен Пепелов
09:20 10.11.2013