7 Ноември, 2013 14:11 32 707 17

10-годишно Volvo сред най-безопасните коли

  • volvo-
  • xc90-
  • краш тест-
  • iihs

Всъдеходът XC90, в силовите елементи на чиято конструкция инженерите на Volvo не са правили изменения почти десетилетие, получи най-високата възможна оценка от американския Застрахователен институт за пътна безопасност (IIHS).



Шведският автомобил е покрил успешно стандарта за сигурност на пътниците Top Safety Pick + при челен удар с 25-процентно припокриване. XC90 е издържал и на всички други тестове, провеждани от IIHS, включително преобръщане и стълкновение с 40% приприпокриване. По този начин кросоувърът попада сред елита от едва 25 съвременни модела, които остават безопасни при челен удар с минимално припокриване от страната на водача.



Данните, снети от датчиците, показват, че рискът от сериозни травми на шофьора и пътника до него при ПТП с XC90 са минимални. Еърбегът защитава отлично главата, а страничните въздушни възглавници и надуваемите завеси предотвратяват контакт между човешките тела и каросерията. Вижте още по темата http://bit.ly/1iOV8En.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    10 3 Отговор
    действително волво са си машини няма спор че са надежни

    Коментиран от #14, #15

  • 2 PROFESIONALISTA

    1 2 Отговор
    Относно безопасността Волво винаги са били водещи,но само ако бяха си останали чисто шведски без ненужни симбиози с менте-марки сред автомобилопроизводителите, щяха да са съперници и с Ауди, Бмв, Мерцедес и Лексус. А сега някак си моторите им изостават, ако става дума за сериозни изисквания към мощността ...

    Коментиран от #3, #5

  • 3 hienata

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "PROFESIONALISTA":

    304к.с. за теб ако са малко, за повечето хора (и за мен) са си сериозна работа.На нен визиата не ми допада, но това е въпрос на вкус.
  • 4 Коломан Дремджийски

    3 0 Отговор
    И преди и сега Волво са си най-безопасните автомобили!
  • 5 Коломан Дремджийски

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "PROFESIONALISTA":

    Доста не-точно изказване-а това,че във Волво постъпват свежи пари от Китай е прекрасно нещо,нима има чисто немска компания?
    Вече и японските производители са полу-японски.
    Това е бъдещето развитие на света,но за съжаление винаги ще има поплювковци и то най-вече в България.

    Коментиран от #7

  • 6 The Bear

    2 0 Отговор
    Точно това е мечтания от мен модел. Страхотна визия, страхотен интериор, страхотни външни и вътрешни размери, непреходен дизайн! Лошото е, че моделът вече е стар, но пък от друга страна "детските му болести вече са излекувани". Не му достига пригодност за извън пътя, но това може да се преглътне. Волво ХС 70 например е доказано по-добро на оф-роуд от ХС 90. От няколко години карам Гранд Чероки 2003г. - много много не гледам от къде минавам. Много ми се иска да имам и Волво ХС 90, и Фолксваген Мултиван или Нюндай Н1, и Мазда МХ5 или Тойота МР2 - но не знам какво ще ги правя и къде да ги държа:) Сериозно обмислям 2-3 годишно Ворво ХС 90, но не ми се оставя Гранд Черокито - не съм имал по-всепригодна и благодарна кола...
  • 7 PROFESIONALISTA

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Коломан Дремджийски":

    Не знам кое му е прекрасното в една марка да се намесят китайци- това нищо добро не означава за един модел, освен че ще се продава по-добре в Китай, а не че ще стане по-добър. Да, за съжаление виждам че това е тенденцията навсякъде, но то не значи че тя е добра. Просто явно е неизбежна. А точно това Волво съм го карал веднъж от Варна до София във вариантът му с 4.4 бензинов двигател, и също съм карал Х5 с 4.8. Мога да кажа, че Х5 стои много по-добре на ппътя, в завоите, много по-плавно сменя предавките, по приятно е усещането вътре и интериорът е по-богат. Волвото вози малко по-добре сякаш и е по-широко вътре...А може и да е по безопасно- факт, който дано никога не изпитам на практика...
  • 8 Бай Иван

    1 5 Отговор
    Волво бяха страхотни преди да се кооперират с Рено. Сега са поредните кенефи!

    Коментиран от #9

  • 9 Коломан Дремджийски

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Иван":

    Волво не са се кооперирали с Рено...кооперация-комунистическа дума.

    Коментиран от #11

  • 10 Ivo Ivanov

    2 1 Отговор
    volvo sa mnogo dobri koli
  • 11 Бай Иван

    1 4 Отговор

    До коментар #9 от "Коломан Дремджийски":

    Не знам каква дума е ,но откакто слагат мотори на Рено станаха ла...о!
  • 12 ХаХаХа

    2 2 Отговор
    Гранд Чероки ли?
    Миналата зима, карам си s60 R AWD 2.5T и гледам един ми маха до пътя.
    Гледам 'офроуд' машинката извън банкета, под наклон.
    Офроуд гуми, всичко наред! Човека, "срам не срам" взе да се оправдава - автоматични скорости на 4х4 машина от този клас...какво било...
    Аз какво да кажа, с постоянно 4х4 и зимни гуми Мишлен?

    Коментиран от #13

  • 13 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "ХаХаХа":

    o da napalno si prav az imah grand cherokee quadra drive dran dran i edvam iskarah zimata s nego i go prodadoh.podchertavam s novi zimni gumi TOYO no i te nepomagaha.viziram modela ot 2001god.za staroto cherokee chuvam po dobri otzivi.
  • 14 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

  • 15 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

    loshoto e i che pri Volvo avtomaticite zdavat barzo bagaja.mai samo na iaponskite avtomaticite sa na dobro nivo.
  • 16 The Bear

    1 1 Отговор
    Нещо се бъркате с този ВИП АМГ. Карам го 4-та година и зимите е превъзходен. Извън пътя също е супер. Виж - друг е въпроса ако сте попадали на коли купени от БГ след например орязано задвижване на едната ос. Защото мой познат имаше такъв случай с един Девендър - бре не върви и не върви извън пътя тва 4х4. Накрая в сервиза го отворили и нямало нищо - т.е. колата преди това си е била направена като другите - с една задвижваща ос. Моя ГЧ се държи много добре. Единствено не му харесвам разхода, но кво да се прави, все нещо трябва да се преглътне.
  • 17 Пламен Пепелов

    0 0 Отговор
    не знам, но това им е първият джип и определено натриха фасона на разни "ветерани" в тая област, а относно автоматика, нищо му няма и нищо не чупи, купи го нов, обслъжвай го редовно и проблеми няма да имаш