Xiaomi представи нова интелигентна платформа, която разширява границите на технологиите за електрически превозни средства. Това усъвършенствано шаси е снабдено с най-съвременни функции, включително система за активно окачване и четиримоторна конфигурация, осигуряваща мощност до 2054 конски сили.
Системата за активно окачване, захранвана от четири източника на енергия с мощност 4,6 kW, позволява прецизно регулиране на амортисьорите в реално време, като значително намалява накланянето на каросерията по време на завои, ускорение и спиране. Това гарантира плавно и контролирано шофиране дори при най-взискателните условия на шофиране.
Системата с четири двигатели издига ефективността на изцяло ново ниво. Като комбинира два нови двигателя с два съществуващи V8, Xiaomi създаде задвижваща система, която осигурява вълнуващо ускорение и отзивчивост. Тази иновативна конфигурация загатва за потенциала за още по-мощни и динамични автомобили на Xiaomi в бъдеще.
Шасито включва и 48V силова структура, подобна на Cybertruck на Tesla, която дава възможност за линейно контролирано спиране и управление. Тази усъвършенствана система заменя традиционните хидравлични и механични компоненти със софтуерно управлявани контроли, което води до подобрена прецизност и отзивчивост.
Освен производителността, новата платформа на Xiaomi дава приоритет на енергийната ефективност. Чрез оптимизиране на спирачните и кормилните системи шасито допринася за увеличаване на пробега и намаляване на консумацията на енергия. Освен това шасито се интегрира безпроблемно с по-широката екосистема на Xiaomi, позволявайки свързване с интелигентни устройства и подобрявайки цялостното изживяване при шофиране.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мерси, за което!
Коментиран от #2, #9
19:09 14.11.2024
2 Хохи Бохо
До коментар #1 от "Мерси, за което!":
Ти така разпрявяше и за телефоните Xiaomi докато си цъкаше завистливо на нокийката 3310 купена с 5 заплати19:29 14.11.2024
3 Васил
19:58 14.11.2024
4 Дгхйк
20:02 14.11.2024
5 Ник
21:06 14.11.2024
6 хахах
21:58 14.11.2024
7 Стефан
22:40 14.11.2024
8 Операция Шок и ужас
Практически предлагат много повече, отколкото европейските и японските производители дори могат да си мечтаят, но за сметка на това го предлагат 10-20 пъти по-евтино.
Така се изгражда имидж, а не с евтини нискокачествени модели с които да те асоциират.
Коментиран от #10, #15
07:55 15.11.2024
9 Това му е хубавото
До коментар #1 от "Мерси, за което!":
"Нито можеш данъка да ѝ платиш, нито батерията да нахраниш!"Този електромобил с 2000 коня, ще изхарчи същата енергия като електромобил 100 коня, ако карат един зад друг в града. А ако карат по агресивно, този автомобил с 2000 коня ще изхарчи по-малко енергия от по-малкия, по-лек и по-маломощен автомобил.
Ще харчи под 15 на 100, който е 2 лв на 100 км. Ти колко билетчета за градския транспорт ще си купиш за 100 км за да пестиш от ток, ако имаш такъв автомобил?
За 2 лв Колко бензин ще си купиш?
Коментиран от #11, #13
11:26 15.11.2024
10 ХСЗсхсзсхз
До коментар #8 от "Операция Шок и ужас":
И твоята китайска кола каква е? За колко милиона я купи?13:17 15.11.2024
11 ...
До коментар #9 от "Това му е хубавото":
Нещо май то трябват уроци по физикаКоментиран от #17
13:32 15.11.2024
12 Карал китайски коли
който иска да си запълни деня с нерви - да вземе под наем някоя китайска.
Коментиран от #16
13:48 15.11.2024
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 будалите да вЕрват колкото искат
тоя имал 4х 4.6kW = 18.4 kW (25 коня), ма видиш ли бил 2000 коня.
Китайците се накъсват да лъжат
13:55 15.11.2024
15 Така ли
До коментар #8 от "Операция Шок и ужас":
се гради имидж бре !? … подобна на Cybertruck на Tesla ???14:40 15.11.2024
16 Номерът на китайката
До коментар #12 от "Карал китайски коли":
А ти като си в Китай на какъв език искаш да ти е софтуера? От xiaomi не могат да смогнат да задоволят китайския пазар и след поръчка се чака шест месеца да си получиш автомобила, което е непривично за Китай.Xiaomi не е типичен китайски производител. Xiaomi е глобален производител на смартфони и много добре се справя дори с българския език, когато говорим за софтуер, а да не говорим за английски, за разлика от iPhone например. След години като дойде в България ще е на български, не се притеснявай. Ще можеш да кажеш на всеки един кон от двете хиляди коня от стадото какво да прави на чист български език.
18:20 15.11.2024
17 Физик
До коментар #11 от "...":
Електромобил с 2000 коня и 500 киловата зареждане може да приеме от рекуперация 500 kW при спиране и да поеме цялата кинетична енергия.На електромобил 70kW, което са 100 коня, мощността на рекуперация не може да му стигне да намали достатъчно бързо И вместо да върне тази енергия в батерията, загрява с нея спирачките. За ускорение до 50 км в час и на двата автомобила трябва една и съща енергия и харчат еднакво.
18:25 15.11.2024