16 Ноември, 2024 11:30 3 052 22

VW ще прави електрически трактори със сменяеми батерии

  • vw-
  • volkswagen-
  • трактори-
  • възобновяема енергия

Иновацията ще се използва в Африка

VW ще прави електрически трактори със сменяеми батерии - 1

Volkswagen навлиза в нови води с проекта GenFarm - инициатива, насочена към революция в селското стопанство в Африка. Този иновативен проект включва внедряването на електрически трактори и електрически скутери в селските райони, като предлага устойчиво и ефективно решение на традиционните земеделски практики.

Електрическите трактори, задвижвани от батерии с капацитет 32 kWh, разполагат с 27 конски сили и се зареждат с възобновяема слънчева енергия. Използването на сменяеми батерии осигурява минимално време за престой, като по този начин се решава основно предизвикателство в селските райони с ограничен достъп до електричество.

VW ще прави електрически трактори със сменяеми батерии

Седалището на проекта GenFarm е в Гашора, Руанда, където ще бъде създаден специален център за осигуряване на възобновяема енергия и подпомагане на операциите. Тази инициатива е в съответствие с по-широкия ангажимент на Volkswagen за устойчивост и целта му да намали въздействието си върху околната среда.

Чрез въвеждането на електрическа технология в селскостопанския сектор Volkswagen цели да подобри ефективността, да намали емисиите и да даде възможност на селските общности.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 име

    47 7 Отговор
    Успех. Фолксваген при ел. колите нищо не направиха, сега с ел.тракторите ще постигнат още по-голямо нищо.
  • 2 Факт

    37 7 Отговор
    Раздаване на подкупи за покупка на безсмислена техника за да пазят някакви работни места е началото на края за немският колхоз.
    По тъ па нация няма да тая Планета.
    90% от енергията в тая батерия ще отива само за влачене на самата батерия в тоя подвижен клосет.
    А Африка е ясна не грамотно население корумчирани политици прокарване на чуждиминтереси с куфарчета и вечна мозерия нещо като Бъгъ
  • 3 Курс към

    7 1 Отговор
    аграрна икономика.
  • 4 Любопитен

    32 8 Отговор
    Тракторите не могат да са електрически и със сменяеми батерии. Такава техника е изключително тежка, предавателните кутии на тракторите са изключително сложни, огромни като размер и като добавим към това тежките батерии се съмнявам, че такъв трактор изобщо ще може изобщо да разорава земята. Един трактор на батерии не може нито да оре нито да се движи по кален и пресечен терен, нито има къде да се зарежда в Африка. Когато лудите контролират един бизнес като VW тогава фалитът е в кърпа вързан. Всичките тия безполезни фабрики за електрички в Европа ще станат за скрап само.

    Коментиран от #7, #13, #14

  • 5 Елон Мъск

    8 4 Отговор
    Одобрявам
  • 6 хаха

    15 8 Отговор
    Електрически трактори в Африка? Верно? Колко ще изоре този трактор с един заряд? Къде и с какво ще го зареждат? Африка да не би да има ядрени централи на кило и преносна мрежа с висока мощност в саваните? Или днес орем 1дка и утре след зареждане до 30% орем още половин дка?

    Коментиран от #10, #12

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 НОВ ЕВРОАТЛАНТИК

    20 2 Отговор
    Тия съвсем откачиха.
  • 9 Митбъстър=идиот

    8 3 Отговор
    Тесла разработва електрически комбайн, хеликоптер и самолет.
  • 10 Хохо Бохо

    9 11 Отговор

    До коментар #6 от "хаха":

    Тракторите се зареждат с възобновяема слънчева енергия.
    Не им трябват ядрени централи...

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    5 13 Отговор

    До коментар #10 от "Хохо Бохо":

    На всичкото отгоре и безплатна , щото в Африка няма нито зима , нито облаци и слънчевите дни са над 350 годишно , а цената на 5 квт панели , което е предостатъчно за такава батерия е под 1500 долара , тоест спокойно могат да ги включат в цената на трактора !!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Хннббн

    9 2 Отговор
    Само не споменахте по коя точно европрограма е това, защото няма абсолютно никакъв шанс ФВ да наливат собствени пари в такъв проект.
  • 16 В кой магазин

    13 2 Отговор
    ще продават тези играчки? Тойз ар ас или Джъмбо?
  • 17 Знайко

    17 3 Отговор
    Еми така е!
    Когато започнеш да се опитваш да продаваш ширпотреба на премиум цени е въпрос на няколко години да започнеш да се опитваш да правиш електрически трактори за африка!
    Много добър пример за неуспешен бизнес план, направо за учебниците.
    Отделно чета , че административните отдели на Фолксвагените са като численост по-големи отколкото производствените им отдели, така че.....желая им успех, макар да се съмнявам, че ще стане само с пожелания.
    Гледам сега щяло да има електрически GTI! Ама това наистина, не се шегувам- хората не се шегуват!
    Даже щяло да е забавно за каране...ти да видиш!
    Пълна пародия.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Антиелектрика

    2 2 Отговор
    Електрически трактор е доста по-удачно от електрическа кола. Даже и при технологиите които в момента се използват за батериите. Трактора се движи бавно и изминава къси разстояния, а високия въртящ момент който му трябва си го има от електрическия двигател даже и при ниски обороти. Това наистина може да спаси Volkswagen от фалит. Смо не знам дали еврогеската директива която задължава производителите да продават 50:50 електрически и двг втомобили, разрешава в тази сметка да се включват и трактори.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 васил конакчиев

    2 1 Отговор
    Браво на VW ! - правилно решение , много добре разбрали,че вече леки автомобили да произвеждат и да конкурират са неспособни. Като не могат леки автомобили поне трактори мисля , че ще могат естественно батериите ще са Китайски както и Software . Имах B6 ( майстор , специалист го прегледа преди да го купя) доверявайки се на майстора изхарчих около 4.000 лева (2015 година ) нови и нови проблеми едното оправях ново се появяваше . Имах чувcтвото ,че тая кола никога няма да мога да я оправя така , че да пътувам спокойно и така не можах да оправя да не светят диод ните лампи, " change engıne " писна ми да вися по сервизите да си губя времето , парите и нервите си . И така не можах да да я "стегна " така че да не ми" оставя " на пътя ( 4-5 пъти ме остави пътувах в Европа ) накрая реших проблема - след Дизелгей "та цените им паднаха продадох я на цена половината от която съм я купил без допълнителните разходи да ги броя. Сега ли не даже не поглеждам към тях .(мнението е лично мое всеки сам да решава ).
  • 22 Вале-каро

    4 0 Отговор
    Може да раздразня някого но такива опити за ел трактори се правиха в България през далечната 1974-75 година.Српях да се интересувам. Не знам какво стана.