Volkswagen проучва възможността да сключи споразумение с работниците си, което би могло да предотврати затварянето на заводи в Германия. В замяна на запазване на производството в ключови предприятия, включително завода във Волфсбург, VW търси отстъпки от страна на служителите, като например отказ от изплащане на бонуси.
Като част от предложената сделка VW може също така да премести производството на модела Golf в Мексико и да прекрати производството на електрически превозни средства в завода в Цвикау. Тази промяна в производствената стратегия има за цел да оптимизира производствените операции и да намали разходите.
Немският автомобилен производител е изправен пред сериозни предизвикателства в последно време, като намаляващите продажби и нарастващите разходи оказват натиск върху крайния резултат. Потенциалното затваряне на германските заводи предизвика безпокойство сред служителите и профсъюзите, което доведе до заплахи за стачни действия.
Въпреки че преговорите все още продължават, компромисът между VW и работниците може да помогне за осигуряване на бъдещето на германското производство и запазване на работните места. Въпреки това предложените промени в производствените стратегии и моделните линии несъмнено ще имат далечни последици за компанията и нейните служители.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 фауве
19:22 19.12.2024
3 ШОН
19:34 19.12.2024
4 Бяла мечка
Коментиран от #6
19:39 19.12.2024
5 Възмутен
Коментиран от #9
20:16 19.12.2024
6 Шофьор
До коментар #4 от "Бяла мечка":
Те електричките са най-голямата измама:- първо няма кола да изминава заявения пробег при нормално каране и нормални условия
- второ няма кола която даже да доближава заявените цикли на батерията - скапват се много по бързо.
Въпроса е че трябваше да се занули пазара за автомобили и да се елиминира пазара за употребявани коли.
Коментиран от #7, #11
20:22 19.12.2024
7 И номер 3
До коментар #6 от "Шофьор":
Трябва да лишат административно стаддото от кола, защото сега за 1000 евро с вкл. Застраховка можеш да им се вреш и не могат да те прескочат, а скоро ще ти забранят да влизаш в градовете. И ел. Колите ще могат дистанционно да се изпържват или като ти спрат тока ще ходиш пеша и всеки 5-7 год ще ти трябва нова. А за старата ще трябва да платиш еко такса да я загрообят.20:45 19.12.2024
8 българина
21:10 19.12.2024
9 българина
До коментар #5 от "Възмутен":
на власт са такива каквито ги изберат тука21:11 19.12.2024
10 Валентин Герой
00:42 20.12.2024
11 Пенсионер от запаса
До коментар #6 от "Шофьор":
Аз имам MG4 с 51КВч батерия, производителя дава 350км пробег, пролетта и есента беше 362-370км, лятото се качи до 428км, в момента е около 296км. Що се отнася до стареенето на батерията ще видим с времето, но дори и да падне на 250км пак ми е достатъчно за града... На всеки 10000км пестя 1000€ за "гориво" спрямо еквивалентен модел на бензин. И няма смени на масла, ремъци и т.н. И другото - като включа отоплението веднага започва да духа топло, не като ДВГ... Има и други предимства, ускорение, център на тежестта и др.Коментиран от #12
14:10 20.12.2024
12 Ппзспзп
До коментар #11 от "Пенсионер от запаса":
И тези зимните 296км със или без отопление?Коментиран от #13
14:46 20.12.2024
13 Пенсионер от запаса
До коментар #12 от "Ппзспзп":
Със. Наистина признавам, че лятото тези 428км са без климатик, на отворени прозорци, иначе слиза на около 410км.15:52 20.12.2024