Иновативният тройно сгъваем Mate XT на Huawei е продаден в над 400 000 екземпляра в Китай от пускането му на пазара през септември. Макар и да не е огромна цифра за типичните смартфони, тя се счита за значително постижение за първо поколение, изключително скъпо устройство. Това показва силно вътрешно търсене на авангардните технологии на Huawei.
Mate XT, който е с уникален сгъваем дизайн, е изправен пред предизвикателства на световните пазари поради липсата на услуги на Google и повишените цени. Тези фактори ограничават привлекателността му извън Китай, където той е намерил специална потребителска база, готова да плати по-висока цена за усъвършенстваните му функции.
Въпреки високата цена и ограничения глобален обхват, данните за продажбите в Китай показват способността на Huawei да предлага на пазара и да продава експериментални устройства от висок клас. Трикомпонентният дизайн, макар и нишов, явно е намерил отклик в определен сегмент от вътрешния пазар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Чавдар
Коментиран от #2
18:58 11.04.2025
2 Ами купете си
До коментар #1 от "Чавдар":
Пари имате, 45 години крадяхте, сега децата ви и те. Какво чакате, поръчвайте не се притеснявайте!22:06 11.04.2025
3 Попче
Коментиран от #4
23:28 11.04.2025
4 Трио
До коментар #3 от "Попче":
Така е а завистливите човечета ще се опитат да омаловажат всичко що е китайско.23:49 12.04.2025
5 некой
Коментиран от #6, #7
13:49 14.04.2025
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 И би
До коментар #5 от "некой":
Трябвало ! Китайците нямат настигане,..продължавай да нагъваш киселото грозде22:29 15.04.2025