Украинският президент Петро Порошенко обвини Москва в „директна и неприкрита агресия” срещу страната, съобщи Financial Times.
Тази агресия обръща хода на събитията срещу украинските сили, които се борят да изтласкат проруските сепаратисти от източната част на страната, предупреждава Порошенко.
Украинката армия се изтегли от летището в Луганск, което според Киев, е защитавано от руски танков батальон в източната част на страната.
Валерий Гелетей, министърът на отбраната на Украйна, обяви края на операцията „за освобождаване на Източна Украйна от терористи” и съобщи, че сега Украйна трябва да се защитава от Русия. Той предупреди, че е избухнала „голяма война” с Русия относно бъдещето на неговата страна, която може да доведе до отнемането на десетки хиляди животи.
„Голяма война достигна нашия праг. Такава, каквато Европа не е виждала от времето на Втората световна война. За нещастие, загубите в такава война няма да се изчисляват в стотици, а в хиляди и десетки хиляди’, предупреждава Гелетей. „По неофициални канали руската страна вече няколко пъти е заплашвала, че в случай на продължаване на съпротивата, тя е готова да използва срешу нас тактическо ядрено оръжие”, добавя военният министър.
Русия реагира остро на изказването на Гелетей.
Москва осъжда провокативните изказвания на украинския министър на отбраната, се казва в съобщение на министерството на външните работи на Русия.
„Трудно е да се повярва, че подобни заявления могат да принадлежат на министър на отбраната на цивилизована държава. В противен случай просто е непонятно по какъв начин десетки хиляди украински семейства биха могли да доверят на този чиновник живота на децата, братята и мъжете си, мобилизирани в украинската армия в братоубийствената война в собствената им страна”, се казва в съобщението на дипломатическото ведомство на Русия.
„В Москва, разбира се, обърнахме внимание на изказванията на ръководителя на украинското военно ведомство Валерий Гелетей, който обяви края на операцията за освобождението на Източна Украйна от терористите и начало на Великата отечествена война, загубите в която ще се изчисляват в „десетки хиляди”. Степента на адекватност на ръководителя на военното ведомство на Украйна, който публикува на своята страница във Фейсбук споменатото съобщение, е предмет на изследване за специалисти не във военната област”, се казва в съобщението.
Междувременно председателят на Организацията за сигурност и сътрудничество в Европа и президент на Швейцария Дидие Буркхалтер не изключи ситуацията в Украйна да се развие по много мрачен сценарий на фона на засилващите се боеве на юг.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сульо
Коментиран от #2
09:38 02.09.2014
2 гост 1
До коментар #1 от "Сульо":
Ей, проблемът на Киев и Украйна си е техен вътрешен и на Русия не и влиза в работите да се меси.... ти като имаш семеен проблем комшията ли ти го оправя.Коментиран от #3
09:51 02.09.2014
3 nakata88bg .
До коментар #2 от "гост 1":
ама ти наистина ли вярваш, че Русия се меси в украйна? всеки си има мнение по въпроса, обаче за сега няма никакви доказателства за това. Обаче има настанени хамерикански "специалисти" в Киев - за тях е отделен цял етаж в сградата на СБУ - и това си е съвсем официално, дори не се крият, дори закачиха хамериканските знамена на входа - е, това не е ли пряка намеса в украински дела от страната на сащ? какво ще кажеш за това?Коментиран от #4, #5, #16
10:13 02.09.2014
4 гост 1
До коментар #3 от "nakata88bg .":
Аз не съм нито ЗА или ПРОТИВ едните или другите ,притесняваме ,че и ние си имаме симилерен проблем по юго-източната си гранница ,че и по юго западната и западната ....и какво утре да влезнат по-силните и просто ей така да си резнат 1/4 или 1/6 от България под предлог че там живеят лица от техен произход ! Всяка държава си има утвърдени от ООН неприкосновенна гранница и територия ,то иначе с тази наша БГармия от 20-25000 души 2/3 от които са жени и канцеларски плъхове ,нищо и никой неможем да спрем..... и ти виждаш ли сега по наше време българин като Левски и Ботев който ще се бори за свобода...Коментиран от #6
13:24 02.09.2014
5 гост 1
До коментар #3 от "nakata88bg .":
А тези американски съветници ,щом спокойно се разкарват и им е предоставена чак сграда...значи са официално по покана ....кое е на това му е агресията , предполагам у вас ти си каниш гостите и гониш през вратата неканените ! Само че, в Украйна неканените са мутри и по силни от теб .... и ти викаш съседите си Тошо и Гошо които целият вход мрази ама са ММА бойци и дано ти помогнат натрапниците който са подиграват и върлуват в твоя апартамент. С пример долу-горе аз така виждам нещата ...и не мразя Русия нито пък съм върл проевропеец (дори по скоро -обратното !!!) ...но не мисля ,че е редно това което правят...просто е силово и мутренско ! И най-вече предпоставка и идея да се постъпи по същият начин със нас.Коментиран от #7
13:47 02.09.2014
6 nakata88bg .
До коментар #4 от "гост 1":
Тогава трябва да си припомним как е започнал конфликта - в Киев е станал военен преврат, на власт се качиха хората, които никой не е избирал. В източните региони на Украйна заявиха, че няма да признаят и няма да се подчинят на новата "власт" - проведоха референдум, където над 90% от хората избраха да се отделят от Украйна. В отговор Киев им прати армията. Това е. Русия не е влизала в украйна, не е рязала нищо - гражданите на източните районе сами се отрязаха от украйнаКоментиран от #8, #13
14:44 02.09.2014
7 nakata88bg .
До коментар #5 от "гост 1":
Ами.... не е съвсем така. По скоро: живееш в наследствен апартамент с брат си, идват ММА бойци и ти казват - айде да си с нас. Брат ти не иска и ММА бойците те съветват - разбий му устата, изхвърли го от къщата, ако не ти се подчини. Ще ги послушаш ли? А украинското правителство ги слуша..... Ако Русия беше навлязла силово - войната отдавно щеше да е преключила.14:48 02.09.2014
8 гост 1
До коментар #6 от "nakata88bg .":
Много са държавите по света с вътрешни между-политически конфликти, това не дава право на съседите им да се възползуват от размириците и да грабят територии .Дошлите на власт не са европейци а и те са украинци... и избори бяха предвидени за по късно. В началото на годината и у нас имаше размирици....да се беше възползувала Турция да окупира юго-западните ни земи които са с над 90% население от техен произход. Тогава не го направиха....защото не знаеха ,че минава номера, но за в бъдеще предполагам ще са наясно ,че всичко е възможно ! Не критикувам Русия, Украйна, Европа или Щатите.... просто се притеснявам че, се случват неща безнаказано които може да нарушат и нашият суверинетет.... и ще сме безсилни да се противопоставим. Надяваме се на защита от НАТО ,но се вижда че, са меки китки.... а и от южната ни съседка имат голям интерес...а за нас ги боли г.зъ. !!!Коментиран от #11
15:45 02.09.2014
9 гост 1
P.S.- За информация само .... и Словения, Хърватска и Босна нямат общ наследствен апартамент със Сърбия ...и те не са братя въпреки ,че за известно време са имали общи съдби и история.
Коментиран от #12
16:19 02.09.2014
10 гост 1
16:38 02.09.2014
11 nakata88bg .
До коментар #8 от "гост 1":
Абсолютно съм съгласен с теб - никой няма право да се меси в чужди вътрешнодържавни конфликти. Нима Русия го направи? Ополченците - това НЕ СА руснаци, това са украинци не съгласни през 21 век в центъра на европа власта да се завзема със сила. Е, има и руснаци сред тях - доброволци, но това не означава че "Русия се намеси", иначе по тази логика освен Русия, в украйна също така се намесиха - Чечня, Сърбия, Италия, Франция, Испания - сред опълченци има и доброволци от тези държави.17:54 02.09.2014
12 nakata88bg .
До коментар #9 от "гост 1":
"Братя" - нямам предвид руснаци и украинци, имам предвид - украинци и украинци. Защото в момента точно това става - едните украинци в украина убиват други украинци и обвиняват в това съседна държава. За другото съм съгласен - древен народ, със своя език и култура - което е страхотно. Векове наред бяха едно цяло с Русия, в момента са отделна държава - което също е страхотно. Тъпо е, че са решили да избиват хора дори вече не по религиозни (както са ислямисти), не по расови (както са расисти), не по етнически (смесен народ от украинци, руснаци и татари обстрелват собствените си градове със смесено население от украинци, руснаци, татари), те избиват хора по ПОЛИТИЧЕСКИ възгледи! Или се подчиняваш на власт, която никой не е избирал, или умираш. Е, или бягаш в Русия, ако имаш късмет.....Коментиран от #15
18:01 02.09.2014
13 ккк
До коментар #6 от "nakata88bg .":
Мдааа, .....или приютил си приятел в къщи и си го настанил в гостната. След време той идва при тебе и ти казва слушай приятелю ,тука живея от вече цели 3-4 месеца и мисля ,че му е редно тази стая да е моя. мисля да и сложа секретна брава и да избия стената за да си направя баня и тоалетна ,да си скалъпя една боксониерка ей тъй да си е лично моя ,пък еййй след време ако, ми са прииска и да си посготвя нещо в кухнята или да си опъна краката на дивана ти ще го измислим и него тогава.Коментиран от #14
18:24 02.09.2014
14 nakata88bg .
До коментар #13 от "ккк":
ъъъъ.... тоест - гражданите на източна украйна са отскоро в източна украйна? нещо не мога да схвана логиката..... кой кого е настанил в източна украйна? това не са хора, които са дошли отнякъде, това са си украинци (от украински, руски и татарски произход), които винаги са си били там!Коментиран от #24
18:31 02.09.2014
15 гост 1
До коментар #12 от "nakata88bg .":
Нищо не е само бяло или черно ,истината не е една твоята или моята а, нещо по средата ! Притеснява ме факта че, се случва и става възможно такова отделяне, отцепване, заграбване или каквото е там и подобно нещо е много вероятно да се случи и тук в България. Украйна е голяма страна и с потенциял да се изправи на крака и да се изправи на Русия. Но ако, се случи нещо подобно при нас ще пием само една студена вода ,и после още една и една докато станем колкото един окръг - резерват за българи. Пазят ни сега нас и другите малки народи като нашият само световните конвенции и световната харта за мир а те сега се погазват. Другите ,проблемите им не ме вълнуват...!п.с.- Само не си мисли ,че шепа цивилни са способни да отблъснат и дадът отпор на една армия от 160 000 войника и Русия няма пръст в това.
Коментиран от #17
18:48 02.09.2014
16 Десислава Димитрова
До коментар #3 от "nakata88bg .":
наглостта на руснаците и техните потдръжници е направо феноменална .в районите които руснаците искат да отцепят те дори не са мнозинство.в украйна нака не е имало преврат ,а имаше безредици ,подобни на нашите през 1996 година ,но тогава нашите комуняги се насраха и не дадоха заповед да се стреля по народа докато украинските подкрепяни от русия го сториха ,което отключи недоволството на украинците допълнително.след падането на властта една малка група от комунисти,етнически руснаци,агенти на руските служби и маргинални типове ,провокираха конфликта.по същия начин преди 70 години сталин е окупирал балтииските държави ,а хитлер чехословакия.Коментиран от #18
23:13 02.09.2014
17 nakata88bg .
До коментар #15 от "гост 1":
руските (заедно със сръбски, италянски, френски, испански) доброволци 100% са подпомогнали победата им. Също така е сигурно, че им помагат с оръжия и муниции - но това не означава "руска агресия към украйна". Защото кой, откъде и по какъв начин им доставя оръжия - не е ясно, обаче няма доказателства Русия да има пръст в това. Ако имах възможност - и аз щях да доставям оръжия за изночна украйна, без някой от Кремъл да ми е наредил това. Само дето съм обикновен човек, нямам такива възможности....И в България може да стане същото - съгласен съм с теб. Представи си, че утре представителите на етнически турци чрез преврат завземат власта (точно това стана в украйна - крайно десни националисти са изключително малцинство, при това са само от западните райони на държавата - другите райони на украина остават без представители във властта) и ще започнат да дават турски имена, ще пускат ТВ-то само на турски език - няма ли ти самия да скочиш? Ще скочиш! И половината държава ще скочи заедно с теб! И какво ще направиш, като ти пратят танковете? Няма ли да се хванеш за оръжие и ти?
Коментиран от #26
10:50 03.09.2014
18 nakata88bg .
До коментар #16 от "Десислава Димитрова":
преди 70 години Сталин е окупирал балтийските страни, а хитлер чехословакия?! ъъъъ..... явно твоята история е някакси по-различна от общоприетата....Янукович е бил про-руски президент?!
Коментиран от #19
10:53 03.09.2014
19 Десислава Димитрова
До коментар #18 от "nakata88bg .":
историята нака е такава каквато е.повода за окупиране на балтика са мними въстания на комунистически и национални предатели които днес в балтика се споменават само като израз на нищожества,както тук трябва да се споменава димитров и компания.в чехия първата работа на чехите след освобождението бе да стегнат багажа на судетските немци заради историята която спретнаха при окупацията на чехия.пострадаха милиони ,голяма част от които невинни заради маргиналните типове ,подобни на сегашните.янукович ,съботира европейската интеграция на украйна ,което отключи гнева на хората и той се опря на малкото които го подкрепяха част от руското малцинство,комунистите и разни ексцентрици .те именно днес са гръбнака на сепаратистите заедно с руските агенти и 7-8 хиляди руски наемници.
Коментиран от #20
11:43 03.09.2014
20 nakata88bg .
До коментар #19 от "Десислава Димитрова":
Янукович няколко години подготвяше договор с ЕС за интегриране. А какво представлява този договор? наясно ли си? знаеш ли какви ще са последъци за украйна?Коментиран от #21
12:34 03.09.2014
21 Десислава Димитрова
До коментар #20 от "nakata88bg .":
последиците от договора ще са стъпки за влизане в ес,което е желанието на огромното мнозинство от хората в украйна.ти за последиците от договора им няма защо да се притесняваш,както и путин,това са си вътрешни за украйна дискусии.след влизането в евросъюза украйна ще тръгне по пътя на останалите източни държави там.кво се случи на полша след договора или на естония?Коментиран от #22
15:48 03.09.2014
22 nakata88bg .
До коментар #21 от "Десислава Димитрова":
а някой да е канил украйна в ЕС??? ес в момента е в дълбока криза и (според теб) ще иска да приеме държава с още 48млн гладни гърла?! Договор за асоцииране с ЕС - това е узаконяване на разграбването на украйна - това представлява (ама кой да го прочете...), Янукович само отсрочи гибелта на украйна като държава, само че сегашното фашистко правителство направи голеееееми крачки към пропастта! Тази зима украйна едва ли ще я преживее....16:15 03.09.2014
23 гост 1
Коментиран от #25
17:14 03.09.2014
24 гост 1
До коментар #14 от "nakata88bg .":
Без значение какви са и от колко време са там ,важното е че, там където живеят се нарича Украйна и ако, са недоволни да се качат на колите си и за 15 мин. около 30-тина км. по на изток са в Русия. А не да ми искат да ми съставят Новарусия, Старарусия, Великарусия, Донецка или каквато там искали...!17:26 03.09.2014
25 Монго
До коментар #23 от "гост 1":
Събитията от 1996 г. бяха вътрешен проблем инсциниран от външни силиКоментиран от #27
17:29 03.09.2014
26 гост 1
До коментар #17 от "nakata88bg .":
Ти нещо връзваш накриво нещата "naka" ...ако,така стане в България много ясно че, така ще реагирам грабвам си ловните такъми и в гората ! Но в Украйна нищо подобно не се случи !!! Опозицията 2-та и 3-тата политически партии на Кличко и тем подобни (про-европейски настроените) излязоха на протест на улицата в знак на недоволство от замразяването и спирането на вече взетата и гласувана политика към присъединяването на Украйна към Европа (пътя по който и България извървя !) от страна на партията която е на власт тази на Янукович проруски настроена. Имаше стрелба ,убити и ситуацията ескалира против президента и власта която стреля и убива свои граждани. Власта беше взета ,насрочиха се нови избори и западните русофилски райони се възползуваха от размириците и отслабената власт и институци във Киев подстрекавани от Русия (то няма просто как това и да стане без здрав гръб...!) която реши че, е удобен момента за шменти-капели за да си върне стратегическият Крит (който м/у другото безспорно си е и техен де !). Видели че, това стана много лесно почти без съпротива и че, Оксиденталците и Щатите не смеят да ухапят ами само най-безобидно си лаят и за да разсеят станалото в Крит и евентуално ако, пък стане и да си осигурят и сух достъп до полуострова което от своя страна ще си е само по себе си и пълното щастието... Те Европейците явно нямат зъби да хапят и щом досега не го направиха няма да посмеят да го сторят и сега (Русия си е сила и респект все пак !).P.S. - E....накратко и в разказвателен стил нещата стоят горе долу така !
Коментиран от #29
18:13 03.09.2014
27 гост 1
До коментар #25 от "Монго":
Без особено значение е кой, кога и защо ....повод и причини винаги е имало и ще има и в крайна сметка те са все глупави ! Въпросът е че ,една суверенна държава си има вътрешни политически проблеми кой път да хване, кога, как...и се намесиха чужди държави които се възползуваха алчно и грозно да ограбят и разкъсат !P.S. - Дори Полицията няма право да се намесва и да взима страна в един семеен и битов скандал !!! (освен ако, не пречи на околните или няма опасност за живота на някоя от страните, разбира се!) Така е и с вътрешно държавните проблеми на всяка държава ....а Русия не спази точно това !
18:35 03.09.2014
28 Десислава Димитрова
00:35 04.09.2014
29 nakata88bg .
До коментар #26 от "гост 1":
ами, не е съвсем така. По-скоро - обратното. Янукович говореше за сближаване с Русия само по време на предизборната компания, след изборите - направи завой на 180 градуса. Янукович не е направил нищо, за да доближи Украйна до Русия. Договор за икономическа интеграция с ЕС - хората никога не са "гласували" за него - нямаше нито някакъв референдум, нито дори проучване сред хората, това си беше пореден договор между държавите, които се подготвят и се подписват всяка година между разни държави - уж договор за разширяване на търговията. Когато Кличко и разни други излязоха да протестират - лъжеха на хората, че този договор е за влизане в ЕС, искаха да се махнат олигарси от властта, да се справят с корупцията и да се спазват законите. След като НЯКОЙ (разследване, потъпкано от сегашните киевските власти, не стигна до никъде - така че да се говори, че Янукович е стрелял - не е правилно) е стрелял по хората, стана истински СИЛОВ преврат. След преврата - махнаха ли се олигарси от властта? Победиха ли корупцията? Започнаха ли да се спазват закони? А дали сегашната власт представлява интереси на ВСИЧКИ граждани на Украйна или само на малцинство от западните райони? След "избор" (на които няколко кандидата се махнаха от листата заради заплахи, а други бяха пребивани и къщите им изгорени) "спечели" кой? Праааавилно! Президентските избори спечели ОЛИГАРХ!!!! Докато стояха на Майдана, хората искаха сами да избират управниците, след като майдановците завземат властта - заКоментиран от #32
11:14 04.09.2014
30 Монго
Деси /Стояне/, може да се наредиш първи в колоната...
Коментиран от #31, #33
11:20 04.09.2014
31 Кънчо
До коментар #30 от "Монго":
Ей сега я втасахме!11:57 04.09.2014
32 Десислава Димитрова
До коментар #29 от "nakata88bg .":
не използваи думата преврат при падане на властта в украйна ,неточна е!освен това украинския народ не е малоумен ,както и никои народ не е такъв, в смисъл ти обясняваш, че украинците не са знаели какво искат ,а това определено не е така.наистина новото украинско ръководство може да греши ,но това си е вътрешна работа на украинците и никой няма право да се меси в нея особено пряко както прави русия.не е вярно, че украинците са подлагали на гонения руснаци или други техни невинни противници и да е имало такива случаи те са единични актове ,които нито новото украинско ръководство ,нито украинското общество толерират.факт е че крайните групи в украйна получихa смешен вот на изборите,а в елитните подразделения освен представителите на десен сектор ,воюват и обикновенни хора от всичките сектори на украинския народ.те и до днес не са извършили ни едно етническо прочистване,въпреки безбройните провокации и огромните загуби ,които тези батальони правят.Коментиран от #34
13:18 04.09.2014
33 Десислава Димитрова
До коментар #30 от "Монго":
не ме изкарвай мен отговорен за деиствията на путин.ако ще губи българия ,хора и пари то не е заради моето мнение или това на останалите европейски държави,а заради путиновата политика.най-интересното е, че това е антибългарска политика ,а вие и се радвате.13:22 04.09.2014
34 nakata88bg .
До коментар #32 от "Десислава Димитрова":
самия факт на преврата - това е доказателство за ПРЯКА намеса във вътрешните проблеми от страната на западните политици - да ти напомня ли колко еврогейски политици и хамерикански сенатори се разхождаха по Майдана и раздаваха бисквити? без пряка западна намеса преврата нямаше да го има. Украинци не правят етнически прочиствания - абсолютно съм съгласен, те изстрелват снаряди в посока на града, а къде ще падне и кой ще убие - те самите не знаят. И в киев биеха хора без да им искат паспорти - стига да не разделяш политическите им възгледи - значи трябва да те пребият. В Одеса изгоряха живи хора - без да се интересуват какви са по народност. А обикновените хора протестират из цялата страна, защото взимат мъжете и синовете им на война - обаче тези кадри никога няма да видиш по еврогейските ТВ-та и никога няма да прочетеш за цели поделения, които спират да воюват и се връщат по домовете си - щото не искат да воюват за да защитят интересите на шепа украйнски олигарси и хамерикански държавен департаментКоментиран от #35, #36
13:26 04.09.2014
35 гост 1
До коментар #34 от "nakata88bg .":
Стига с тези "холигарси" бе нака банален ставаш, чул си и сега само дрънкаш като латерна ....а ти не видя ли имотите, авто- парка и колекциите на Янукович, сметките му неговите и на дъщеря му в стотици милиони евра !!! Новият е олигарх, определено има и милиярди ама се знаят от къде са дошли...честно/нечестно ама знае се! А тези на Янукович и щерка му от къде....откъде тази толкоз пара ? Фирмите и предприятието на дъщеря му,...но те са купени, готова пара е броена за тях ...знае се от кого, как и т.н.. И по швейцарската телевизия в едно предаване "zone interdite" даваха за нея и разледването не знае и не се доказа от къде са тези толкова много пари...? Кличко и той ли е забогатял олигархски?И определено, бих предпочел да ме управлява един задоволен олигарх, пред една гладна кокошка на която тепърва трябва да купуваме къщи , вили, бентлета и да подсигуряваме и децата на децата му.....!
Коментиран от #38
15:33 04.09.2014
36 Десислава Димитрова
До коментар #34 от "nakata88bg .":
нака ,пак почна с лъжите.нито е имало преврат нито е имало убииства,но наистина хората не харесват путиновистите и някои и друг такъв може да е бил набит,но не организирано както те биха хлапетата ,по площадите.освен това зад тези актове не е стояла украинската държава ,а напротив тя всячески се опитваше да ги парира включително и със сериозни санкции против десен сектор,но именно това бе целта на руската пропаганда да падне мъглата и група лъжливи овчарчета като теб да потдържат дезинформацията.за стрелбата си прав,армията стреляше ,но с нежелание в жилищни райони превърнати от терористите в точки на съпротива,където бе пълно с цивилни.това е обаче отговорност на терористите ,които използваха жилищните райони и хората в тях за жив щит.ако украинската армия бе безкрупулна както руската в грозни ,тя би могла да постигне резултати веднага,но заради мирното население и неговата сигурност умряха хиляди украински доброволци ,които прочистваха терените без наситена артелирийска потдръжка!Коментиран от #39
15:46 04.09.2014
37 Монго
П.П. Нака, остави ги да си тролят и не им се връзвай на акъла, преглътни им щуротиите с усмивка.
Коментиран от #40
16:13 04.09.2014
38 nakata88bg .
До коментар #35 от "гост 1":
а аз да защитава Янукович?! Янукович си беше боклук, но днешните - те са убийци. Лично аз предпочитам корумпиран боклук, пред фашистки главорези! Като искат да оправят нещата - партия, предизборна компания, избори, работа! Това е пътя. Но за да стане това - те трябваше да осигурят интереси на болшинството украинци, за да гласуват за тях. Проливане на кръв никога не води до нищо хубаво16:56 04.09.2014
39 nakata88bg .
До коментар #36 от "Десислава Димитрова":
прочистваха райони без артелирийска подръжка само заради това, че артелиристите им не улучват целите!17:01 04.09.2014
40 гост 1
До коментар #37 от "Монго":
Не виждам тандем,.... радва ме че, има някой който споделя моите виждания и поглед към нещата.... а ако, си решил да си вадиш някакви изводи за "тандем" , вади си.... нищо не мога да направя, както и нищо не може да се направи и със nakata88bg... лудо влюбен в червената Русия на Путкин ? И ако, 88 е рожденната му година ,значи на 10.11.89 г. е бил на мляко от майчината гръд ....това извинява до една степен неговите пристрастия !Bay на всички ...аз бях до тук, успехи колеги ,bay нака .
17:28 04.09.2014
41 Десислава Димитрова
Коментиран от #42
14:47 05.09.2014
42 nakata88bg .
До коментар #41 от "Десислава Димитрова":
разлика от 10 (десет!!!) метра е нормална?!10:22 08.09.2014