Русия реагира на думите на турския президент Реджеп Ердоган, който заяви, че турската армия е влязла в Сирия, за да свали от власт президент Башар Асад.
В Кремъл са останали изненадани от изказването на държавния глава и са поискали обяснение за намеренията му, пише ТАСС.
„Надяваме се, че в бъдеще ще има обяснение от нашите турски партньори. Това е сериозно изявление“, заяви говорителят на руското президентство Дмитрий Песков.
Той заяви, че не трябва да се правят прибързани заключение – преди позицията на Турция да бъде изяснена – дали изказването на Ердоган ще повлияе на отношенията по оста Анкара – Москва.
Турският президент заяви, че Турция няма претенции към сирийските земи, а просто иска да възтържествува справедливостта и „тиранинът Асад“ да бъде свален от власт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ХАСАН
Коментиран от #152
15:06 30.11.2016
2 Russia
15:12 30.11.2016
3 ХАСАН
Коментиран от #4, #25, #68
15:19 30.11.2016
4 Патриот
До коментар #3 от "ХАСАН":
Хващай пътя за Анадола! PR-а на Ер Доги Дог е в Анкара.Ако си техен служител хващай влака и пред Капитан Андреево -Босфора и в Азия. Там говори и хвали Ердоган колкото искаш.
15:29 30.11.2016
5 6789
в гърба да му го опреш пак в г..а му ще влезе.
15:33 30.11.2016
6 ХАСАН
Коментиран от #15, #151, #153
15:40 30.11.2016
7 Диди
15:40 30.11.2016
8 ХАСАН
15:52 30.11.2016
9 ХАСАН
15:53 30.11.2016
10 Why
16:01 30.11.2016
11 ХАСАН
16:12 30.11.2016
12 ХАСАН
16:17 30.11.2016
13 Диди
16:18 30.11.2016
14 ХАСАН
Коментиран от #18
16:24 30.11.2016
15 Патриот
До коментар #6 от "ХАСАН":
Ти си дърво без корен. -Това означава самоопределението!-Дърво без корен!
Ти и предците ти сте забравили, кои сте и се кръщавате с арабски имена, изповядвате чужда религия и се считате за по- близки именно с онези, които са убивали собственият ви род. Не знам как не те е гнус да определяш себе си за турчин?
Наблюдавам те тук от известно време, как уж по между другото казваш по някой добра дума за Ердоган...
Не си го позволявай Ей! - Добре е да запомниш, че омразата към емигрантите идва именно от турците! Тук всички помнят историята и всеки един от тези, които идват насам по правило биват намразени именно заради южните ни съседи!
16:32 30.11.2016
16 ХАСАН
Коментиран от #27, #28, #31
16:38 30.11.2016
17 Диди
16:38 30.11.2016
18 Патриот
До коментар #14 от "ХАСАН":
Ей много си глупав!Демократичен Иран....
Ей глупав и не доучил човече вземи да прочетеш поне в Интернет статута на Иран!
ИСЛЯМСКА РЕПУБЛИКА ИРАН !!!!
Формата на управлението им е Теократична Диктатура.
Казах ти хващай пътя за Анадола след като чалмите са ти по- близки. Върви при демократите в Иран
16:39 30.11.2016
19 Крилья Советов
Башар Асад не се поддаде на натиска. Уж народът искал той да се махне, а в действителност това бе опит за държавен преврат, извършен от ислямистите и с подкрепата на американците. Попитайте мнозинството сирийци дали, ако знаеха, че положението със Сирия ще е такова поне 5-10 години, щяха да подкрепят някакви имитатори на революция, които разрушиха спокойния живот в Сирия и прогониха милиони навън. Попитайте в Ирак кога се е живяло по-качествено и сигурно - дали сега или при Саддам. Вижте и Либия! Едва не се разпадна, но Западът разправя, че хората сами избират, демокрация, разбираш ли. Къде е демокрацията, дами и господа, щом хиляди либийци бягат към Италия и стотици се давят в Средиземно море всяка година?
16:46 30.11.2016
20 Крилья Советов
16:51 30.11.2016
21 ХАСАН
Коментиран от #23
16:51 30.11.2016
22 некойси
Не е лошо лекарите да му спрат определени барбитурати и да му предпишат други.
Влошава се.
16:52 30.11.2016
23 Крилья Советов
До коментар #21 от "ХАСАН":
Не е целия Запад, а САЩ с участието на някои европейски лидери. Европа има сериозен проблем с това, че ѝ лисва "свежа кръв" - няма раждаемост, всеки е зает да прави кариера и предупрежденията, че утре няма кой да плаща пенсиите на европейците валят отвсякъде. Европа се нуждае от евтините емигранти. Те са плячка, ще работят непривлекателни професии за безсрамно ниски заплати и няма да протестират. Ще правят деца за застаряващите германци и утре ще има откъде пенсионните системи да се финансират, защото тези ситеми са солидарни - пълним ги всички и ги разходваме всички, стига да имаме право на пенсия.Това е причината на Меркел да пусне милион "бежанци" - германците не осъзнават какъв подарък им се предлага. Общите работници в германската индустрия ще са именно тези бежанци. Ще има курсове за интеграция, за обучение по немски, ще има жилищни потребности, необходимост от изхранване, така че големи пари ще се направят.
Останалият Запад не вижда предимства, защото и не може да си позволи подобни инвестиции - нито Италия, нито Белгия, нито Франция, а във Великобритания традиционно си предпочитат техните си индийци и пакистанци пред арабите от Северна Африка и Мала Азия. Цели гета във Франция и Белгия са населени с недоволни от живота си потомци на арабски и негроидни емигранти.
На този фон ние сме много наказани! Нямаме индустрия, производство, силна икономика. Не можем да интегрираме никого, не можем да привлечем никого, което ще доведе до лоши резулт
Коментиран от #48
17:06 30.11.2016
24 Лупи
Само 3 ракети стигат и палачинката се обръща- няма вече гейдоган, няма туркия, Асан е по-нисък от тревата.
И нещо за помаците- Те са продължение на най-слабия му корен и са обеца на ухото на българската история, какво не трябва да прави един българин.
Сега разбира се те са по-турци и от турците, но истината лъсва, като идат в любимата си туркия, където ще бъдат е..ни много поради факта, че не са турци. Не слушай ходжата какво ти говори, вие сте издънка на слаб български род, не сте нито войни на алахата, нито турци, нито араби.
17:07 30.11.2016
25 кроко
До коментар #3 от "ХАСАН":
Значи и ердоган трябва да си отиде, щом се опитва да изнудва Европа, заплашвайки я с джангали. И той е виновен за смъртта на невинни протестиращи, и той има пръст във войната в региона, бежанците от Сирия, подпомагането на ИДИЛ и другите джихадисти с пари, оръжие, мед. помощ Хуманно ли е да правиш войни и да ползваш бежанците за постигането на политическите си цели? Ся знам че ще ми кажеш че ЕС му е вдигнал мерника и не иска да има самостоятелна политика, но нима ЕС създаде неоосманизма?17:09 30.11.2016
26 Kcaniba
Рекох ти снощи, криви са му сметките на кандидатсултанът!!!
С тези "шамари" дето ги бил раздавал, не само Курдистан ще му натряскат, а и Константинопол този път ще му вземат, и то окончателно, както Крим навремето!!!!
С дядо Иван шега не бива, такива ракети ще го лющат, че немой си събра потурите!!!)))
Инак, живей си, никой нито те гонил, нито мразил - чест, уважение и достоинство имай ;)
17:19 30.11.2016
27 Патриот
До коментар #16 от "ХАСАН":
Мениджмънт... ?Клането в Батак планирани задачи по съкращение на персонала ли е?
Имаш голям, ама много голям късмет, че си неизвестен и че не се знае къде живееш...
Вземи и си прочети историята и внимавай с изказванията момче!
Вече има общодостъпни книги на тема история ,написани на достъпен език. Чети защото си неграмотен на тема собствената ти история!
17:21 30.11.2016
28 Лупи
До коментар #16 от "ХАСАН":
Аспарух не е идвал по Дунава. Аспарите си бяха тук доста отдавна. Далеч пхреди греците да дойдат от юг и да се настанят по южното Беломорие. Далеч преди Мохамед да се роди. Абе доста далеч си беше. дсалеч преди Троя и Спарта. Абе кой ти помни времето като то се върти? Не е въпроса в турците, а в юдофалифатските планове, за световен Райх. Те не са умирали от хилядолетия... Вавилонската армия, Третият Райх, Османнското нашествие, където турците които са се наричалри са били шепа хорица, а повечето са били араби монголи хазари и какви ли не. Проблема е в ЗАДКУЛИСИЕТО. Ето доста турци и на тях им е писнало от диктатори и протестират срещу простотиите на ЕрЯстрелба им президент. да натрисаш забрани като в памтивекав 21 век е висша наглост и простотия - ние я познаваме от нашите Лапачи на посдтовете, ами няма кой да изтрепе и тях и Ердогановци и света да се оправни навред - няма тирани, няма паразити, няма пробрем! Ето това е Проблема - че купчина тарикати си натрисат кефа с насилие над масите и искат да им изпълняваме простотиите. И в Тюркай го има и тук и къде ли не го има. А това е ПРОБЛЕМ на цялото ЧОВЕЧЕСТВО. понеже ако единият реве от такива тирании било джипадисти, то всички сме вниновни. Света е свързан.Коментиран от #29
17:36 30.11.2016
29 Лупи1
До коментар #28 от "Лупи":
Не вярвате? Аспарите са преследвани от хазарски родове и от песоглавците. Исперих или Аспарух още, което означава Водач на народа просто отиде да доведе един от прогонените от земите ни в Болгария от хазарските нашественници потоци. Тук го нарекоха преселение, но то е просто бягство в последният момент. коварството на хазарите нема край. А песоглавците отдавна преследват Аспарите. Това, което се описва в евангелието на Йоан, където Йисус смъмря песоглавеца... нещата са започнали доста назад в хилядолетията. Да даваха филма Аспарух, където Стефчо Данаилов и Пагане се бориха в шатрата, даге Румънеца и Енчев написаха готина песничка, но това е само абстракция. Аспарите са дали на местните тракийски, племена много познания. Нали не мислите, че Аспарух тичайки с коня е превел на салове няколкостотин хиляди бегащи човеци и слизайки от коня се е провикнал: адебре дебре тук ке биде България? Ами? Все едно е лиляна Павлова да слезе по бричове на асфалта да хване лопата и да каже - аз построих магистралата...17:56 30.11.2016
30 Мършата
Коментиран от #34
17:59 30.11.2016
31 Лупи
До коментар #16 от "ХАСАН":
Хасане, защо Ердоган, който диктаторски преследва неудбните му, под предлога за преврата иска да свали Асад? Отговори си сам! Редно ли е един тиранин да плямпа за хуманен предлог? Ако хората искаха да махнат Асад там сами щяха да го махнат десет пъти досега. Но явно не е което го описвате? Говорят мои познати сирийци, че не бил диктатор тиранин, а Сирия била цветуща страна преди да им спрента джихадистите.... Което показва, че Ердоган има други мотиви.... ЗЗАЩО? Е ВЪПРОСА? Защото се говори, че Асад също имал някаква връзка с Аспарите. А познай кой преследва Аспарите като Аспарух и другите? Ами? - Хазари, Песоглавци и други... Не са им удобни Аспарите, аспарите са пречка пред пъкленните планове на тия други родове. Ето затова е цялата дивотия да знаеш!Коментиран от #39
18:03 30.11.2016
32 ХАСАН
18:06 30.11.2016
33 Мършата
18:07 30.11.2016
34 ИПСИЛОН
До коментар #30 от "Мършата":
А не мислиш ли, че Асад е много по-смел от Баце? Баце няма принцип на справедлривост за повечето неща. Той е горделив, самовластен, мания за Крал Слънце, его-зентрист на величие. Да подаде си оставнката, прави му чест спор няма! Но да приемем веротяността Асад да е един от важните бастиони на Доброто, срещу Злото? А да се биеш със Злото се иска СМЕЛОСТ! Чест прави на Асад, че не отстъпва. Да благодарим и на Россия също! Нямаш си и на представа, какво Зло иска затриването на Асад, поробването на зялото нормално Човечество. това е Проблема на всички ни! Ако не се спре Злото, накрая аз ще дам нареждане на някои същества - те ще ликвидират изведнъж Злото. щшие ликвидират просто цялата галрактика тук. но няма как да спасят Доброто в такива колосални размери и битка. затова не бърпзай да оплюваш Асад, без да си сигурен, че си прав! понякога наглед Злото служи на мното Добро. И Ванга го и казала - Асад е на пътя на Злото... Затова така го оплюват масово. А ти не бързай да го плюеш! Моли се да не дойде денят, когато няма да имам избор, и ще наредя ликвидацията на слънцетго земята и планетите тук! Защото тогава явно Злото ще е полбедилло и няма да има смисъл да се търпи повече! този ден ме плаши и се моря да не идва! Наримате го "КРАЯТ НА СВЕТА". Страшен е, ужасен, и добро и зро ще погине. Дано не става!18:13 30.11.2016
35 ХАСАН
Коментиран от #36, #41
18:15 30.11.2016
36 ИПСИЛОН
До коментар #35 от "ХАСАН":
Напротив, Хасане, коментирай! защото в тези спорове се вижда много истина. И ти си прав за много неща и другите. но дърлбоката причина за тези войни и оплюяването на Асад е дареч назад в древносттае, още от други цивилрзации преди тази. Останките от атланти ид руги водят война за поролбване на човечеството. Асоад е пречка за тях. Аспаритее са пречка за тях защото са справедливи и не са съглрасни за това да стане. така, че пиши си, ти ивмаш пълното право да изложиш версията си! Аз се радвам да чета коментариите ти. Просто ти не знаеш всички причини за тези войни. така, че коментариите ти са полезни!18:24 30.11.2016
37 ХАСАН
18:25 30.11.2016
38 Вальо
18:25 30.11.2016
39 Патриот
До коментар #31 от "Лупи":
Причините Ердоган да навлиза в Сирия и Ирак са няколко, но основната е да предотврати създаването на Кюрдска държава на своята граница. Ако кюрдите създадат своя държава, означава големи проблеми във вътрешната и политика поради голямата численост на кюрдите в Турция. Това създава предпоставки за отслабване на Турция и като играч и като територия.18:29 30.11.2016
40 ХАСАН
18:30 30.11.2016
41 Патриот
До коментар #35 от "ХАСАН":
Докато пробутваш Турската си връзка и религията си нямаш място!Вземи да четеш историята си през всичките източници за които се сетиш и вземи и си смени името да не срамиш род и родина
18:34 30.11.2016
42 ХАСАН
18:35 30.11.2016
43 ХАСАН
Коментиран от #59
18:37 30.11.2016
44 ХАСАН
18:39 30.11.2016
45 ДОСТ
19:11 30.11.2016
46 ЙОДЖАЛАН
19:20 30.11.2016
47 ХАСАН
Коментиран от #50
19:23 30.11.2016
48 гост
До коментар #23 от "Крилья Советов":
Съгласен съм с първото ти мнение. Логичността на второто също е както трябва и се припокрива с общоприетото. Според мен обаче това е само повърхността. Ами ако нещата изобщо не са такива, каквито ги мислим и ни ги представят?Защо, ако идеята бе захранване на Европа със "свежа кръв" не бе изпълнена през разпадналият се СССР? Руснаците и прилежащите им са доста по-близо до европейците. Да не говорим, че са ковък материал, безверници, бели платна, които може да насочиш в правилната, близка до европейската посока. Може би страх от комунизъм? Надали!
Друг въпрос: Случайно ли се разбиха именно държави с твърдо религиозно ядро и защо това ядро умишлено и финансирано се насочи към фанатизъм и неуправляемост?
Трети въпрос:
Защо точно тази отгледана неупавляемост се насочи към Европа? .... не брат, идеята изобщо не е да се влее свежа кръв, идеята е да се прелее заразена кръв. Толкова заразена, че да не може здравият, макар и стар организъм на Европа да я "интрегрира" в своя полза, а да падне жертва именно от нея.
Наивно е да се мисли, че преливането на кръв заразена със СПИН ще спаси нечии живот! Правилният въпрос е: ЗАЩО се прави и най-вече КОЙ го прави? Кой има мотив и каква е крайната цел? ...всъщност, отговорите ги знаем :)
19:26 30.11.2016
49 ХАСАН
Коментиран от #57
19:30 30.11.2016
50 Аспарух
До коментар #47 от "ХАСАН":
Вий мюслитата нали не пиете....да нямаш проблеми с ходжата19:31 30.11.2016
51 ХАСАН
Коментиран от #62
19:35 30.11.2016
52 bauman
19:36 30.11.2016
53 ХАСАН
19:37 30.11.2016
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Лупи
Иначе всеки, който работи срещу народа на България без значение от вяра, пол и народност огън да го гори!
19:42 30.11.2016
56 ХАСАН
19:47 30.11.2016
57 кроко
До коментар #49 от "ХАСАН":
Евреите. Те си отмъщават на немците като им пращат милиони мюсюлмани. Затова рабутаха всички светски режими преди 5 години, затова и на напечатаните инструкции пише как да се стигне до Германия , за да ги залеят с мюсюлмани, вкл диви и прости от Пакистан и Афганистан. Това е мое предположение. И не мисля че САЩ са насъскали с нещо Русия срещу Европа - да, гледат да ги скарат, но по-скоро по обратния ред.19:51 30.11.2016
58 ХАСАН
19:57 30.11.2016
59 кроко
До коментар #43 от "ХАСАН":
Ако нямаш нищо напротив, възрожденската ни литература е писана от хора, свидетели и участници на тогавашните действия. Не виждам какво грешно писано има в нея. Я ми кажи накой българин или турчин да е писал колко добре си живеели заедно и другите ти подобни глупости, дето ги дрънкаш?19:58 30.11.2016
60 ХАСАН
20:03 30.11.2016
61 ХАСАН
Коментиран от #67
20:07 30.11.2016
62 гост
До коментар #51 от "ХАСАН":
ДА, САЩ в момента! Но не разбирай американците, а тези, които използват и управляват САЩ. Жадните за световна власт припокриващи се с корпорациите. Корпоративни, глобални интереси, намиращи достатъчно добра почва за развитие и изява понастоящем именно и единствено в САЩ и чрез политиката на САЩ към всички останали. Към момента няма друго място, на което те да отидат и да могат да съществуват.Обединяващото звено на всяка нация е национализма. САЩ, бидейки милтинационална държава нямат това ядро. Именно там, при липсата на класически национализъм, корпоративният интерес е издигнат в култ. Интересното е обаче, че пропагандата е прикрила този интерес зад паравана на свръхразвит, стеройдно напомпан, псевдо национализъм, при който основите не са исторически, географски, антропологично обословени. Така американската "нация" навсякъде по света има "национални" претенции, които защитава като свои фундаментални права.
Корпоративните, американски интереси са в противовес с националните такива. Именно затова основната цел е да се заличат нациите, като пречка за властването на корпорациите. Това е и идеята на разбутването на съществуващият световен ред, чрез изкуствено създадени кризи, войни и пренасочване на човек-поток, изменящ националните рамки и идентичност.
Затова, свежата кръв не дойде от СССР. Защото нямаше да разбие Европа, а щеше да я направи по-силна, точно по логиката на Крилья Советов. Защото Европа щеше да интегрира руснаците, а те стъпвайки на
Коментиран от #63
20:30 30.11.2016
63 гост
До коментар #62 от "гост":
.... а те стъпвайки на корените си, щяха заедно с Европа да се противопоставят на задокеанските интереси, отнемайки им господството. Корпоративните, американски интереси просто нанасят удара първи, отстранявайки безкръвно основните конкуренти. Въпросът е, че досега те не са получавали удар от никой и никой не ги е засягал на тяхна територия. Много вероятно е, дори само един мощен удар да ги извади от играта.Светът е динамичен, несигурен и много нестабилен. Много е възможно стратезите да не могат да овладеят това, което си мислят, че контролират и в крайна сметка да загубят властта си именно заради това си надценяване и да дойде момента всичко да се обърне срещу тях.
20:31 30.11.2016
64 ХАСАН
20:35 30.11.2016
65 ХАСАН
20:36 30.11.2016
66 ХАСАН
Коментиран от #69, #75
20:38 30.11.2016
67 гост
До коментар #61 от "ХАСАН":
Въпреки националната идентичност и вродената, в основната си част пропагандно наслоена омраза към Турция, съм съгласен с теб.Османската империя грешно се припознава с Турция и турците в националното самосъзнание на българите. Османската империя може да се каже, че е исторически аналог на САЩ. За времето си е била най-развитата военна сила, което кореспондира с най-висок жизнен стандарт на поданиците си. Поради това е била основен притегателен център за съвременниците си от цял свят - аналогично на Западна Европа и САЩ в настоящето. За да може да се възползваш от тях обаче е имало условие, което много от хората доброволно са приемали - Вяра и Име. Разбира се, понякога се е налагало насилствено да се заздравява империята, за да се избегне разпада й. Дали е Батак за българите, арменският геноцид в съвремието, холокоста или 300 000-ни племена затрити на 100% от римляните, това е бил начина на миналото. Сегашните империи действат, не толкова явно, но не по-малко подло и ефикасно, налагайки интересите си.
Какво ще стане, ако поставиш условие на два милиона български емигранти или да останат където са в момента, или да се върнат? Колко от тях ще си сменят имената?
Цвета и каймака на Османската империя не са турци. Дори сред султаните и везирите им е имало такива със 100% чужди, нетурски корени. Имало всякакви: унгарци, руснаци, австрийци, поляци, германци и т.н. Мултинационалност! По начина, по който чернокож е президент на САЩ! :)
Исторически аналогии
Коментиран от #73
21:05 30.11.2016
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 гост
До коментар #66 от "ХАСАН":
Депресиращият, исторически отговор:http://bultimes.com/uzhasat-narechen-rotshild/
+ съвременните методи:
Джон Пъркинз /убиец на икономики
, да кажем и поредицата “Духът на времето”
Струва си да им отделите няколко часа. Поне са нещо по-реално, истинско и интересно от Big Brother.
П.С.
Кой знае, може пък на защитниците на ББ ще им светна лампата защо, откъде и как правим магистрали, вместо да поправяме основите на разбитата си икономика и държава и да я развиваме. :(
21:31 30.11.2016
70 Българин
21:33 30.11.2016
71 ХАСАН
Коментиран от #80
21:47 30.11.2016
72 дедо поп
Нали си чисто турче - според теб?
Като стане 4ч у Германия слагате ли черджето да биете глава за молитва? Като го чуем оня пресипналия пръч оджата ми се събужда стомашно чревния тракт :)! И аз докат акам - мюслитата бият глави у земята - ма то тая земя ми близо до септичната яма !!!
Фани се скрий Асане и пиши само на турски у турски сайтове не ни срами азбуката тука !!!
21:49 30.11.2016
73 Варна
До коментар #67 от "гост":
Кой ти е преподавал история нямам идея, но такива глупости не бях чел от години...Имаш сериозни пропуски, а нелепите сравнения САЩ- Турция ... просто ме вкараха в ступор...
Съветът ми е недей се изказва по исторически теми, че картината е потресаваща! - Не ти е силната страна, определено! Върви се занимавай с други теми, докато не се подготвиш с повече познания...
Коментиран от #102
21:50 30.11.2016
74 ХАСАН
21:51 30.11.2016
75 Хасан Рязан
До коментар #66 от "ХАСАН":
Хасане бре амджик....освободи ни вече от присъствието си....Единствения резак си тука....не ти ли е неудобно
21:51 30.11.2016
76 ХАСАН
21:54 30.11.2016
77 Българин
Просто турците са ни мачкали 500 години и няма как да ги обичаме - хвани се скрий и ходи да пишеш по турските сайтове - тук не мисля че ще намериш саратници!!!
21:55 30.11.2016
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 ердоганя
Малко не му е стигнало да го нарекат Ер-голем - понеже поради сюнета ми е останал малък и са го кръстили Ер-доган понеже им е било неудобно да го кръстят Ер-малък!
А той си е чисто и просто карък - / ако може превод на последното /
22:01 30.11.2016
80 Варна
До коментар #71 от "ХАСАН":
А ти се научи да работиш с този сайт.Нелепо е да се правиш на широко скроен интелект, а да не можеш да направиш коректно отговорът, към който и да е от пишещите.
Толкова ли си тъп, че не ти стига ума да натиснеш бутона за отговор, а на всяко твое изказване започваш с "До ..."
Хората са ти го направили интелигентно- под всеки коментираш бутон за "отговор".
Засрами се бе! - Толкова ли си елементарен, че не можеш да се ориентираш?
22:01 30.11.2016
81 ХАСАН
22:02 30.11.2016
82 Мършата
22:04 30.11.2016
83 Диди
Коментиран от #84, #95
22:05 30.11.2016
84 Дедо йоцо гледа
До коментар #83 от "Диди":
Примитивите е да се пали огън върху живи хора и да се вари кафе!Нашето тука е лично мнение и позиция!
22:08 30.11.2016
85 Черноризец
Светът отива към това което повече от 50 години го няма - война, от едната страна САЩ и Великобритания, от другата Русия, Китай и някой азиатски страни. По средата Европа. Айде стига локуми.
22:11 30.11.2016
86 Мършата
22:11 30.11.2016
87 tots
22:13 30.11.2016
88 ХАСАН
Коментиран от #91
22:14 30.11.2016
89 дидо швепса
22:15 30.11.2016
90 Диди
Коментиран от #100
22:18 30.11.2016
91 ГОГА
До коментар #88 от "ХАСАН":
Ти немаш право да пиеш бира - алаха не го позволява това!ще те накаже сурово със 100 тояги на голо!
И после и вай аллах да викаш и бай аллах да викаш нема да има кой да те чуе!
Амин!
22:18 30.11.2016
92 кочо
Асане жено Асанке - колко и да го дърпаш до дупе нема да стигне та кефеца ти е да е двоен!
22:21 30.11.2016
93 ХАСАН
22:22 30.11.2016
94 ХАСАН
22:25 30.11.2016
95 Патриот
До коментар #83 от "Диди":
- "Този Българин,който не милее за родината и не мрази турците и Турция, да знае, че е мразен от мен " (Р.Каравелов)И аз по подобие негово, не съм толерантен и до гроб ще ненавиждам Турците.
Добре е госпожице да се зачетете в историята си!
- Дедите Ви със сигурност щяха Ви сурвакат заради липсата на родова памет. Тези маймуни са избивали 500 години от собствения Ви род, а вие го раздавате широко скроена?
Хм...
22:26 30.11.2016
96 ХАСАН
Коментиран от #97, #101
22:30 30.11.2016
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 ХАСАН
22:35 30.11.2016
99 кинг артур
бегай легай!
22:36 30.11.2016
100 кроко
До коментар #90 от "Диди":
Купи си очила, че хем в глават ти има само бръмбари, хем си и недоскив. Оправи поне това, което може да се компенсира с техническо средство. За рдугото оправия няма, така че свиквай със страничните ефекти.22:45 30.11.2016
101 кроко
До коментар #96 от "ХАСАН":
А на ердоганя сега защо вярваш?22:49 30.11.2016
102 гост
До коментар #73 от "Варна":
Всъщност няма много историческо в това, което съм писал. Просто основни опорни точки на разсъждения и сравнения. И какво не ти допадна в сравнението САЩ/Османска империя? :)Може би искаш да ти цитирам имена на султани от османската армия и произхода им? Ето:
http://letopisec.blog.bg/history/2012/01/19/bylgarki-sultanki-na-osmanskata-imperiia.885682
още примери:
- Мехмед Емин Паша = Исак Едуард Шнитцер
- "Повечето автори приемат, че Ибрахим паша е с гръцки православен произход. Според тях, баща му бил най-обикновен рибар, а рожденото име на Ибрахим е Теофилос"
- Карл Детроа (Мехмед Али паша) ( от немски Ludwig Karl Friedrich Detroit ) е турски офицер, участник в Руско-турската война (1877-1878)
ето ти и един везир:
http://www.trt.net.tr/bulgarian/proghrami/2014/08/02/ievropieiskata-istoriia-i-turtsitie-24-14-77358
Между другото може да дадеш и обратният пример: примерно на европейски велможи от онова време с турски корени?!
Ето малко и за турците:
http://bgistoria.jimdo.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B5/
и един цитат от това:
" Основната част от жителите на Турция са от бялата раса - над 70%.
"Ггрупата TURANID има много силно представителство сред унгарците - 25%, по-голям дори от това на турците - 20%." "
Слушам те!
Ще ми е интересно да чуя друга гледна точка и да науча нещо интересно и полезно!
П.С.
Историята ми е интересна, но не ми
Коментиран от #156
22:52 30.11.2016
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Диди
22:55 30.11.2016
105 ДАТЧАНИН патриотит
23:00 30.11.2016
106 ХАСАН
23:00 30.11.2016
107 ХАСАН
23:04 30.11.2016
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Диди
23:17 30.11.2016
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 ХАСАН
23:30 30.11.2016
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 ХАСАН
23:33 30.11.2016
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 бате гойко
23:36 30.11.2016
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Диди
23:40 30.11.2016
124 въпрос за богове
23:42 30.11.2016
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Диди
Коментиран от #128
23:47 30.11.2016
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 ХАСАН
Коментиран от #132
23:50 30.11.2016
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 въпрос
До коментар #129 от "ХАСАН":
Тогава защо мюслитата искате да избивате всички друговерци и неверници на джихад?Това ли ви учи Аллах? Не го разбирам това нещо - може ли да обясниш малко по-подробно?
23:55 30.11.2016
133 Този коментар е премахнат от модератор.
134 Брежнев
23:58 30.11.2016
135 Този коментар е премахнат от модератор.
136 ХАСАН
00:00 01.12.2016
137 джохар дудаев
мутри с ядрено оръжие това е ако ви харесва изчезвайте натам бе
купувайте си лади и волги и слушайте балалайки .....
Коментиран от #150
00:04 01.12.2016
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Диди
00:06 01.12.2016
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 Този коментар е премахнат от модератор.
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 Костоф
00:20 01.12.2016
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 кит
Ние искаме да си живеем нормално в България. Да има производство, да има туризъм, да има живот и по селата. Хората да живеят добре и да са горди от себе си. А не искаме да сме роби на Европа! Най-ниските заплати и пенсии, а цените по магазините еднакви като в Германия! За справка Била БГ - Била Германия!
Така че не ни бъркай с бежанци - ние добре знаем какво искаме и какво е добре за нас!
00:26 01.12.2016
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 байрем
00:41 01.12.2016
149 Исмаил
Това е велика империя и винаги е била.
00:43 01.12.2016
150 кроко
До коментар #137 от "джохар дудаев":
Ама много си прост тролче, как успя точно на джохар дудсев да си избереш ник? Искаш неговата съдба ли?00:45 01.12.2016
151 Д'Мин
До коментар #6 от "ХАСАН":
Хахахаааха, бил си по тези земи още по времето на "първичния бульон", когато водата е бъкала с едноклетъчни организми!07:46 01.12.2016
152 Хммм
До коментар #1 от "ХАСАН":
Интересно какъв? Засега не ми става много ясно...10:29 01.12.2016
153 7777777
До коментар #6 от "ХАСАН":
ХАСАНЧО, ТИ МАЙ ЩЕ ИЗКАРАШ, ЧЕ СЛАВЯНИТЕ СЕ БИЛИ ПОМАЦИ! Е.АТИ НЕВЕЖЕСТВОТО! И ЕРДОГАН Е ДИКТАТОР / ТИРАНИН /. СИГУРНО ЗНАЕШ ТУРСКИ И ГЛЕДАШ ТУРСКА ТЕЛЕВИЗИЯ И СИ НАЯСНО СЪС СЪБИТИЯТА ТАМ!10:30 01.12.2016
154 ХАСАН
10:40 01.12.2016
155 Исмаил
Дръжте се към Турция те са ни съседи и не ни мразят
Ердоган е велик стратег слепи сте че не го виждате
11:16 01.12.2016
156 Варна
До коментар #102 от "гост":
Ти си нихилист, а не нещо друго,Омаловажаваш собствената си история си се превъзнасяш по онези, клали родът ти 5 века. Опитваш се да демонстрираш някаква псевдо ерудиция, пращайки ми линкове за турски управници .... На това отгоре ми говориш, че това не е линкове , а че ми цитираш имената на Турски Слутани ...
Не разбирам! - Това някаква демонстрация на познания ли е?
- Малоумието ти да създаваш, велики умотворения, като връзката с мултикултурализма в САЩ от 20 век с Турската империя е умопомрачително... - Това твое е еманация на собствената ти простотия, на заблудата ти! - Опорни точки...
Историята на страната ти не е свободна тема за отговор на литературен въпрос!
Трябва да те е срам от мислите ти
Коментиран от #162
11:23 01.12.2016
157 ХАСАН
Коментиран от #158
11:39 01.12.2016
158 Варна
До коментар #157 от "ХАСАН":
На теб ти забранявам да ми пишеш и да петниш кирилицата!Вчера вечерта ти дадох съвет да се научиш как да отговаряш с бутона "ОТГОВОР".
Когато вдигнеш нивото, смениш името и религията може и да ми говориш. До тогава имаш абсолютната забрана да контактуваш по каквато и да е тема с мен
Коментиран от #165
13:23 01.12.2016
159 0001
15:15 01.12.2016
160 Русия
19:05 01.12.2016
161 ХАСАН
20:19 01.12.2016
162 гост
До коментар #156 от "Варна":
Нихилист казваш?"Отрицание на всичко, неоправдан скептицизъм"
Не мисля. Просто не съм облъчена и поставена в пропагандни рамки "личност", на която й е достатъчно това, което някой й е казал и не изпитва нужда дори да провери истинността.
Казал ти е някой навремето, че поп Кръсто е предал Левски, това е всичко което знаеш по темата и ти е достатъчно, за да твърдиш, че познаваш историята си и да се биеш в гърдите, че си Българин.
Това, което не можеш да различиш е пропагандата от истината и реалността. Ти си идеалната таргет група за манупулаторите. Сляпо вярващ и незаинтересован. Аз съм антиподът ти.
Ако историческото познаване на фактите говори за това доколко си българин, то определено съм доста пред теб по отношение залавянето на Апостола, просто защото съм се интересувал от историята си, от миналото си, толкова, че да знам, че поп Кръстьо е просто набедената черна овца в случая. Необходимият злодей.
И това не е омаловажаване, това е ИСТОРИЯТА! И за Баташкото клане мога да ти говоря много, макар историята да не ми е хоби. Наречи го "обща култура" отвъд рамките на всеизвестното.
"Псевдо ерудиция"? Вкарваш думички, обаче не вкарваш смисъл и не казваш нищо. Ти ме обвини, че това което съм написал не е вярно, аз просто си подплатих изказването с линкове. А ти какво направи?
А това, че не можеш да направиш връзката между османската империя, римската и САЩ говори просто колко повърхностен ти е мирогледът.
Последно:
Ако обичаш, цитир
Коментиран от #163
20:29 01.12.2016
163 гост
До коментар #162 от "гост":
Последно:Ако обичаш, цитирай ми, къде точно видя "Омаловажаваш собствената си история си се превъзнасяш по онези, клали родът ти 5 века. ". Не ставаш за манипулатор пич! Манипулаторите са много повече от лъжци и клеветници. Стой си на нивото!
20:30 01.12.2016
164 Ростов
Долу ЕС и НАТО
Не ни трябва изкуствен живот!
20:54 01.12.2016
165 гост
До коментар #158 от "Варна":
ХАСАН е доста над твоето ниво, дори само заради това ти изказване:"смениш името и религията може и да ми говориш."
Просветли ни, кое точно божество си, пред което ние, низшите трябва да коленичим и да искаме разрешение?
Той те провокира с ника си, а ти като един типичен лапнишаран му се връзваш.
Нали не вярваш, че се казва ХАСАН и че е от друга религия?! ...щото ако е така, не виждам смисъл да ти губя времето със себе си! Явно е, че с нищо няма да се обогатя от "общуването" си с теб, а и вече знам как да отговарям с бутон "Отговор" ;) ...не от теб, не се ласкай..за мен си безполезен!
... айде, Остани си със здраве!
П.С.
Казаното по-горе не ми пречи да те подкрепя и да застана зад теб по тема, по която сме на едно мнение.
21:01 01.12.2016
166 шурей
21:07 01.12.2016
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 ХАСАН
00:47 02.12.2016